SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide informatie UTO / De drie nieuwe bewoners - juni
Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Ivan (26jaar)
• Amy (35jaar)
• Marceline (40jaar)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van juni:
DI 10-6 Nominatie.
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ja het kan allemaal wel weer omgeslagen zijn, maar vanmiddag had het roddelgroepje duidelijke stemafspraken over Joeyquote:Op maandag 9 juni 2014 04:00 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
dat weet ik niet ze moeten nu kiezen de asos of isa of joey en lot lau en ruud willen heeel graag van isa af omdat ze geliefd is en zij dat weten
Ja heb je gezien wat voor pogingen?quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 04:03 schreef DaniqueV het volgende:
heb ik het goed gedaan? brrrr eng hahaha heb hier nog nooit iets geopend
Nou nog een keer danquote:Op maandag 9 juni 2014 04:03 schreef DaniqueV het volgende:
Dat naar bed gaan was echt belachelijk, ze was helemaal over de rooie. De enige die haar een klein beetje kalmeerde was gek genoeg Vanessa. In het heetst van de strijd dan, daarna ging ze nog ff door in de kas en daar was het volgens mij Emil die haar kon kalmeren.quote:Op maandag 9 juni 2014 04:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja heb je gezien wat voor pogingen?
Hij pakte haar bij de schouders en wilde haar gewoon dwingen met hem mee te lopen, want iedereen vond dat ze naar bed moest
eerste keer is altijd engquote:Op maandag 9 juni 2014 04:07 schreef DaniqueV het volgende:
Pjuhh....blij om, kreeg even een lichtelijk paniekgevoel toen ik zag dat ik de laatste wasMaar viel dan wel mee dat openen, wist alleen niet zo snele en nieuwe tittel en maar dit gedaan
quote:
Ieuwwwquote:Op maandag 9 juni 2014 04:09 schreef Mirjam152 het volgende:
Nieuwe kleertjes, eten op de markt en Isa die werd afgezeken. Het RKV had weer een topdag.
[ afbeelding ]
Klopt en dat gaf ik ook al eerder aan je moet iemand eerst gewoon ff lekker laaten razen en niet teveel tegenspreken en dan rustig op iets anders overgaan en gerust stellen...quote:Op maandag 9 juni 2014 04:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat naar bed gaan was echt belachelijk, ze was helemaal over de rooie. De enige die haar een klein beetje kalmeerde was gek genoeg Vanessa. In het heetst van de strijd dan, daarna ging ze nog ff door in de kas en daar was het volgens mij Emil die haar kon kalmeren.
RKV? Waar staat dat precies voor ook alweer?quote:Op maandag 9 juni 2014 04:09 schreef Mirjam152 het volgende:
Nieuwe kleertjes, eten op de markt en Isa die werd afgezeken. Het RKV had weer een topdag.
[ afbeelding ]
Was het niet iets van Ranzig Kut Varken?quote:Op maandag 9 juni 2014 04:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
RKV? Waar staat dat precies voor ook alweer?
Ik zeg regie laat morgen maar een mail binnen komen van wolter kroes ik wil plaat met je opnemen of zullen ze daarmee wachten tot ze genomineerd is LOL zou ook wel een leuke zijn ....quote:Op maandag 9 juni 2014 04:09 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2014 04:10 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Klopt en dat gaf ik ook al eerder aan je moet iemand eerst gewoon ff lekker laaten razen en niet teveel tegenspreken en dan rustig op iets anders overgaan en gerust stellen...
Ach als je dan maar wel van het moment genoten hebquote:Op maandag 9 juni 2014 04:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]had mijn ontmaagding via fok nu ff....het was gebeurd voor ik het goed doorhad
quote:Op maandag 9 juni 2014 04:10 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Klopt en dat gaf ik ook al eerder aan je moet iemand eerst gewoon ff lekker laaten razen en niet teveel tegenspreken en dan rustig op iets anders overgaan en gerust stellen...
rooms katolieke vrouw LOLquote:Op maandag 9 juni 2014 04:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
RKV? Waar staat dat precies voor ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |