SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide informatie UTO / De drie nieuwe bewoners - juni
Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Ivan (26jaar)
• Amy (35jaar)
• Marceline (40jaar)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van juni:
DI 10-6 Nominatie.
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ja het kan allemaal wel weer omgeslagen zijn, maar vanmiddag had het roddelgroepje duidelijke stemafspraken over Joeyquote:Op maandag 9 juni 2014 04:00 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
dat weet ik niet ze moeten nu kiezen de asos of isa of joey en lot lau en ruud willen heeel graag van isa af omdat ze geliefd is en zij dat weten
Ja heb je gezien wat voor pogingen?quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 04:03 schreef DaniqueV het volgende:
heb ik het goed gedaan? brrrr eng hahaha heb hier nog nooit iets geopend
Nou nog een keer danquote:Op maandag 9 juni 2014 04:03 schreef DaniqueV het volgende:
Dat naar bed gaan was echt belachelijk, ze was helemaal over de rooie. De enige die haar een klein beetje kalmeerde was gek genoeg Vanessa. In het heetst van de strijd dan, daarna ging ze nog ff door in de kas en daar was het volgens mij Emil die haar kon kalmeren.quote:Op maandag 9 juni 2014 04:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja heb je gezien wat voor pogingen?
Hij pakte haar bij de schouders en wilde haar gewoon dwingen met hem mee te lopen, want iedereen vond dat ze naar bed moest
eerste keer is altijd engquote:Op maandag 9 juni 2014 04:07 schreef DaniqueV het volgende:
Pjuhh....blij om, kreeg even een lichtelijk paniekgevoel toen ik zag dat ik de laatste wasMaar viel dan wel mee dat openen, wist alleen niet zo snele en nieuwe tittel en maar dit gedaan
quote:
Ieuwwwquote:Op maandag 9 juni 2014 04:09 schreef Mirjam152 het volgende:
Nieuwe kleertjes, eten op de markt en Isa die werd afgezeken. Het RKV had weer een topdag.
[ afbeelding ]
Klopt en dat gaf ik ook al eerder aan je moet iemand eerst gewoon ff lekker laaten razen en niet teveel tegenspreken en dan rustig op iets anders overgaan en gerust stellen...quote:Op maandag 9 juni 2014 04:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat naar bed gaan was echt belachelijk, ze was helemaal over de rooie. De enige die haar een klein beetje kalmeerde was gek genoeg Vanessa. In het heetst van de strijd dan, daarna ging ze nog ff door in de kas en daar was het volgens mij Emil die haar kon kalmeren.
RKV? Waar staat dat precies voor ook alweer?quote:Op maandag 9 juni 2014 04:09 schreef Mirjam152 het volgende:
Nieuwe kleertjes, eten op de markt en Isa die werd afgezeken. Het RKV had weer een topdag.
[ afbeelding ]
Was het niet iets van Ranzig Kut Varken?quote:Op maandag 9 juni 2014 04:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
RKV? Waar staat dat precies voor ook alweer?
Ik zeg regie laat morgen maar een mail binnen komen van wolter kroes ik wil plaat met je opnemen of zullen ze daarmee wachten tot ze genomineerd is LOL zou ook wel een leuke zijn ....quote:Op maandag 9 juni 2014 04:09 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2014 04:10 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Klopt en dat gaf ik ook al eerder aan je moet iemand eerst gewoon ff lekker laaten razen en niet teveel tegenspreken en dan rustig op iets anders overgaan en gerust stellen...
Ach als je dan maar wel van het moment genoten hebquote:Op maandag 9 juni 2014 04:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]had mijn ontmaagding via fok nu ff....het was gebeurd voor ik het goed doorhad
quote:Op maandag 9 juni 2014 04:10 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Klopt en dat gaf ik ook al eerder aan je moet iemand eerst gewoon ff lekker laaten razen en niet teveel tegenspreken en dan rustig op iets anders overgaan en gerust stellen...
rooms katolieke vrouw LOLquote:Op maandag 9 juni 2014 04:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
RKV? Waar staat dat precies voor ook alweer?
Nou......meer het naspel eigenlijkquote:Op maandag 9 juni 2014 04:12 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Ach als je dan maar wel van het moment genoten heb
quote:Op maandag 9 juni 2014 04:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou......meer het naspel eigenlijk![]()
oww oww, te erg, te laat, te wakker en te melig
Tis dat ik een leuke baan heb maar soms zou ik wensen dat ik er zat en zou ik sommige mensen de waarheid echt zeggenquote:Op maandag 9 juni 2014 04:13 schreef Punkman het volgende:
Stelletje meelopers daar, iedereen is bang voor Vanessa, inclusief Dennis met zijn grote bek
Doen ze om ons te pesten, wij een hele week in de spanning of Isa blijft.quote:Op maandag 9 juni 2014 04:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat ik wel altijd heel apart vind, is dat Isa na zo'n stressvolle situatie kort daarna weer lacht en grapjes maakt. Echt dronken was ze m.i. ook niet, eerder wat aangeschoten. Ze kon zich nog best goed verwoorden. Ik had vanavond het gevoel dat er een duwtje in de rug werd gegeven door de regie zo vlak voor de nominaties.
Ach je hoeft morgen oeps straks niet vroeg op om te werken.... en zou mooi weer worden dus lekker in de tuin zonnen of op balkonquote:Op maandag 9 juni 2014 04:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou......meer het naspel eigenlijk![]()
oww oww, te erg, te laat, te wakker en te melig
Ik had niet het idee dat het gestuurd is, maar ik zal wel naïef zijn danquote:Op maandag 9 juni 2014 04:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat ik wel altijd heel apart vind, is dat Isa na zo'n stressvolle situatie kort daarna weer lacht en grapjes maakt. Echt dronken was ze m.i. ook niet, eerder wat aangeschoten. Ze kon zich nog best goed verwoorden. Ik had vanavond het gevoel dat er een duwtje in de rug werd gegeven door de regie zo vlak voor de nominaties.
Kruipt onder stoelquote:
klopt denk ik welquote:Op maandag 9 juni 2014 04:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Kan, kan ook haar manier van in het leven staan zijn hé, niet miepen maar doorgaan. Ander hoeft niet te weten hoe ik mij voelquote:Op maandag 9 juni 2014 04:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
En ze heeft ook wel een bepaalde kracht om het goede weer terug te vinden heb ik het idee.quote:Op maandag 9 juni 2014 04:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik had me opgegeven maar ben niet eens naar de eerste screening gegaan..... had me opgegeven na een flinke borrel en toen ik gebelt werd dacht ik mmmmm zal wel weer een dgk of bb worden en das niet mijn ding om me voor lul te laten zetten door hunquote:Op maandag 9 juni 2014 04:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Tis dat ik een leuke baan heb maar soms zou ik wensen dat ik er zat en zou ik sommige mensen de waarheid echt zeggen
Ja als het meezit welquote:Op maandag 9 juni 2014 04:16 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Ach je hoeft morgen oeps straks niet vroeg op om te werken.... en zou mooi weer worden dus lekker in de tuin zonnen of op balkon
Was de donder er daarnet al niet? Of was dat een andere knal?quote:Op maandag 9 juni 2014 04:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja als het meezit wel......heerlijk ff in de tuin maar de bewolking en regen zou pas morgenmiddag komen als ik het goed heb, soms heb je de pech dat die bewolking en regen eerder komt
Isa blijft sowieso, ook al komt ze op de bank. Een nieuwe inwoner gaat haar er als publiekslieveling zijnde er niet uitstemmen lijkt mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 04:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Doen ze om ons te pesten, wij een hele week in de spanning of Isa blijft.
Vanessa moest vlak voor deze confrontatie haar zender checken terwijl ze al op bed lag, daarna kwam ze uit bed zocht haar zender en ging los. Tsja....quote:Op maandag 9 juni 2014 04:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
trustequote:Op maandag 9 juni 2014 04:20 schreef Zeyina het volgende:
Hier fluiten de vogeltjes al volop buiten, dus ik ga eens een trapje hoger.![]()
Slaap lekker allemaal![]()
dat zeiden we ook met jimmy....... maar je weet het nooit zou voor de nieuwe niet echt goed zijn .... om dat te doen denk dat aike en nicolien er tegenin gaanquote:Op maandag 9 juni 2014 04:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Isa blijft sowieso, ook al komt ze op de bank. Een nieuwe inwoner gaat haar er als publiekslieveling zijnde er niet uitstemmen lijkt mij.
Wijs besluit en ingeving van je geweestquote:Op maandag 9 juni 2014 04:18 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Ik had me opgegeven maar ben niet eens naar de eerste screening gegaan..... had me opgegeven na een flinke borrel en toen ik gebelt werd dacht ik mmmmm zal wel weer een dgk of bb worden en das niet mijn ding om me voor lul te laten zetten door hun
Ja was al bezig...regende straks ook al ff. Daarom alles dicht gedaan. Het is nu rustig buitenquote:Op maandag 9 juni 2014 04:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Was de donder er daarnet al niet? Of was dat een andere knal?
Gaan we trappequote:Op maandag 9 juni 2014 04:20 schreef Zeyina het volgende:
Hier fluiten de vogeltjes al volop buiten, dus ik ga eens een trapje hoger.![]()
Slaap lekker allemaal![]()
nou ja of dit nu wel of niet zo was.... ik heb er van genotenquote:Op maandag 9 juni 2014 04:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
IK ooken het is verslavend bij dgk sliep ik soms maar 2 uur per nacht en op werk ook alles kijken LOLquote:Op maandag 9 juni 2014 04:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wijs besluit en ingeving van je geweest![]()
Ik dacht, heb er zo weinig tijd voor, ga het niet volgen hoor! maar uiteindelijk zit ik toch regelmatig snel bij te lezen hoe of wat
isa heeft haar credits bij de redactie wel weer verdiend hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 04:22 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
dat zeiden we ook met jimmy....... maar je weet het nooit zou voor de nieuwe niet echt goed zijn .... om dat te doen denk dat aike en nicolien er tegenin gaan
DGK rules, tot diep in de nacht ja pffffff waren regelmatig erg korte nachtjes voor mijquote:Op maandag 9 juni 2014 04:25 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
IK ooken het is verslavend bij dgk sliep ik soms maar 2 uur per nacht en op werk ook alles kijken LOL
ja ze zorgt wel voor kijkcijfersquote:Op maandag 9 juni 2014 04:25 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
isa heeft haar credits bij de redactie wel weer verdiend hoor
trustequote:Op maandag 9 juni 2014 04:25 schreef DaniqueV het volgende:
Slaap lekker Zeyina , ik ga ook even verstandig nu doen, vond het even gezelligLot en Lau zullen vast niet meer gaan knallen zoals ze beloofd hadden, slaap lekker voor wie er zo ook gaan slapen.
wat moet ik snel vergetenquote:Op maandag 9 juni 2014 04:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rancuneus Kwaadaardig Varken, vergeet het niet meer.
Inderdaad, het viel mij op dat Dennis kort voor de confrontatie naar binnen liep om te gaan slapen. Zijn blik was gericht op Vanessa, die zich ging aankleden om naar buiten te gaan om tegen Isa tekeer te gaan. In het YT filmpje is dat heel duidelijk te zien. Tja, er moet tv gemaakt wordenquote:Op maandag 9 juni 2014 04:20 schreef Parlay het volgende:
[..]
Vanessa moest vlak voor deze confrontatie haar zender checken terwijl ze al op bed lag, daarna kwam ze uit bed zocht haar zender en ging los. Tsja....
Het zal niet gestuurd worden maar een hintje hier en daar
Hou je van ruzies?quote:Op maandag 9 juni 2014 04:23 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
nou ja of dit nu wel of niet zo was.... ik heb er van genoten
quote:Op maandag 9 juni 2014 04:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rancuneus Kwaadaardig Varken, vergeet het niet meer.
ja de hele toko weer wakker maken.quote:Op maandag 9 juni 2014 04:36 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Is er al omgeroepen in de loods dat het onweert en ze binnen moeten blijven?
En veel voor elke die je ziet zijn er 10 tot 100 die je niet ziet, Ik dacht eerst dat het een konijntje was, zijn behoorlijke joekels. Bruine ratten. Maar als Isa zegt dat de stal goed schoongehouden moet worden is ze een zeikwijf. Als Ruud iets op zou lopen door een rattenvlobeet zou wel gerechtigheid zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 06:11 schreef Hobby het volgende:
hele colonie rattenfamile,s in de mestcontainer .
Heb ik te snel de SV gelezen, want ik heb wel over Vanessa en Isa gelezen (rum)?.quote:Op maandag 9 juni 2014 06:59 schreef Rica het volgende:
Wat een drama om niks mompelt Isa.
Noouuuu.... niet helemaal om niks. Het was de positie van Vanessa die op tafel werd gelegd en dat is in 5 maanden tijd *dat waar men niet over zult spreken* geworden.
Hela, ik dacht gelezen te hebben dat Nico en Gio dat gingen doen vandaagquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 01:07 schreef Kaleddi het volgende:
Isa: Ruud staat daar uit het raam te hangen als een langharige beftekkel te roepen....
Het is altijd maar afwachten of ze al wakker zijn in dat regiehok.quote:Op maandag 9 juni 2014 06:58 schreef Ebinas het volgende:
Zit ik op 3 klaar voor opname van de "swing", is de camera te laat
Ik zal je aanraden de filmpjes te kijken is heel heftig geweest vannacht, Isa flipt helemaalquote:Op maandag 9 juni 2014 07:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb ik te snel de SV gelezen, want ik heb wel over Vanessa en Isa gelezen (rum)?.
Maar niet iets over Vanessa.
Staat het in de SV? (ff snel teruglezen lukt hier niet, verslagen laden heel traag)
-edit- uit pullup zijn post begrijp ik dat ik beter cossen kan doorlopen![]()
Ik vind jou ook vroeg erg actiefquote:Op maandag 9 juni 2014 07:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Jeetje... was Isa al zo vroeg? Ik ben net terug van het hardlopen, maar ze is al klaar..
Zat al te cossen, duik nu naar de filmpjesquote:Op maandag 9 juni 2014 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal je aanraden de filmpjes te kijken is heel heftig geweest vannacht, Isa flipt helemaal
Hmm, ik ben normaal niet zo'n oude koe terugkijkert. Welke is het meest aan te raden ?quote:Op maandag 9 juni 2014 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal je aanraden de filmpjes te kijken is heel heftig geweest vannacht, Isa flipt helemaal
Ja is echt heftig, emil de moraal redden geeft aan de Vanessa in der recht staatquote:Op maandag 9 juni 2014 07:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zat al te cossen, duik nu naar de filmpjes
Er staan er heel wat, de eerste die ik open duurt ruim 50 min. tot overmorgen allenquote:Op maandag 9 juni 2014 07:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm, ik ben normaal niet zo'n oude koe terugkijkert. Welke is het meest aan te raden ?
Klopt, maar ik ben altijd vroeg op. Ik loop 's morgens altijd een klein uurtje en plan het meestal zo in dat ik net weer terug ben als Isa naar de koetjes gaat. Maar vandaag stond ze kennelijk dus al ruim voor zeven uur te melken.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 07:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Er staan er heel wat, de eerste die ik open duurt ruim 50 min. tot overmorgen allen![]()
quote:Op maandag 9 juni 2014 07:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm, ik ben normaal niet zo'n oude koe terugkijkert. Welke is het meest aan te raden ?
Ik zit die van Capaja terug te kijken in filmpje twee flipt Isaquote:Op maandag 9 juni 2014 07:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Die van Capaja zijn allemaal korte filmpjesquote:
Wel lekker zo vroeg met dit warme weer en de wereld is nog heerlijk rustig.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben altijd vroeg op. Ik loop 's morgens altijd een klein uurtje en plan het meestal zo in dat ik net weer terug ben als Isa naar de koetjes gaat. Maar vandaag stond ze kennelijk dus al ruim voor zeven uur te melken.
quote:
Duik ik daarna toe, want die 50 min. loopt nu. Maar ik kan er nog bij mee-cossenquote:Op maandag 9 juni 2014 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die van Capaja zijn allemaal korte filmpjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |