Jouw foto's, mijn DM. Benieuwd wat die man bezielt.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:11 schreef UnicornFarts het volgende:
Dit was echt de ergste:
[ afbeelding ]
écht enorme lappen tekst elke keer
Soms doe ik dat, of overduidelijke fakersquote:Op maandag 9 juni 2014 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kreeg bijna de neiging om hem te liken.. maar er waren ook geen foto's
Het kan nog komenquote:Op maandag 9 juni 2014 12:14 schreef SiIk het volgende:
Help ik likete iemand en we zijn geen match wat nu mijn wereld stort in.
Daarvoor vind ik tinder nog niet leuk genoegquote:Op maandag 9 juni 2014 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Soms doe ik dat, of overduidelijke fakers
Gewoon om even te stangen
Wat mij betreft mag je hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 12:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja en als wij zo doen zijn we weer een stel arrogante teven
The odds are in our favor!quote:Op maandag 9 juni 2014 12:10 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij begon. Dus 70% kans op whatsapp en 4.5% ofzo op een date
Chocolade etenquote:Op maandag 9 juni 2014 12:14 schreef SiIk het volgende:
Help ik likete iemand en we zijn geen match wat nu mijn wereld stort in.
Ja. Maar vervolgens heb je het halve Tindertopic aan het huilen zoals je net mee kreeg. Vrouwen zijn moeilijk, Wij moeten altijd beginnen, Wij moeten altijd de boel opgang houden. Ik krijg geen datesquote:Op maandag 9 juni 2014 12:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo ''als''? Vrouwen doen zo. En terecht ook.
Niet in huis. Kom je brengen?quote:
Vrouwenquote:Op maandag 9 juni 2014 12:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja. Maar vervolgens heb je het halve Tindertopic aan het huilen zoals je net mee kreeg. Vrouwen zijn moeilijk, Wij moeten altijd beginnen, Wij moeten altijd de boel opgang houden. Ik krijg geen dates![]()
![]()
![]()
Ik zit over het algemeen en zie dan dus niet wat voor geslacht iemand heeft. Ik dacht altijd dat jij een vent wasquote:Op maandag 9 juni 2014 12:17 schreef Cue_ het volgende:
Iemand geliked, bleken een match te zijn en ik heb gelijk wat gezegd.. Afwachten.. spannend!!!
![]()
Een del dankzij je nel.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:16 schreef Grielen het volgende:
Ik ga mijn boot repareren, misschien dat ik weer wat echte interactie ga krijgenen anders heb ik nog altijd een drijvende troef voor tijdens een date. Win-Win
Hoe ben ik als vent dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:18 schreef Dven het volgende:
Ik zit over het algemeen en zie dan dus niet wat voor geslacht iemand heeft. Ik dacht altijd dat jij een vent was
Als je staat zie je het beter?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zit over het algemeen en zie dan dus niet wat voor geslacht iemand heeft. Ik dacht altijd dat jij een vent was
En je trekt je er wat van aan wat gefrustreerde jochies die geen dates kunnen krijgen daarvan vinden?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja. Maar vervolgens heb je het halve Tindertopic aan het huilen zoals je net mee kreeg. Vrouwen zijn moeilijk, Wij moeten altijd beginnen, Wij moeten altijd de boel opgang houden. Ik krijg geen dates![]()
![]()
![]()
Alleen wanneer ik daarna het laatste restje chocolade van je mondhoek aflikken mag.quote:
quote:
De rest lik je dan zonder dat er chocola op zit?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen wanneer ik daarna het laatste restje chocolade van je mondhoek aflikken mag.
Sletquote:Op maandag 9 juni 2014 12:17 schreef Cue_ het volgende:
Iemand geliked, bleken een match te zijn en ik heb gelijk wat gezegd.. Afwachten.. spannend!!!
![]()
Niet mijn typequote:
Ja dat hele unicorn gebeuren is toch iets magisch hè. Mannen raken echt he-le-maal van slag.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Jouw foto's, mijn DM. Benieuwd wat die man bezielt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest lik ik alleen als er helemaal niets op zit. Buiten wat van mijn vingers dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
De rest lik je dan zonder dat er chocola op zit?
Ik kan niet ontkennen dat users leuker worden wanneer blijkt dat het vrouwen zijnquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 12:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja dat hele unicorn gebeuren is toch iets magisch hè. Mannen raken echt he-le-maal van slag.Zou aan trekken en terug laten schieten in gezicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Gore sadist.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou aan trekken en terug laten schieten in gezicht.
Moet je me maar niet zo uitnodigend aanstaren, vuile secreetquote:
Je mag wel wat anders in mijn gezicht slaanquote:Op maandag 9 juni 2014 12:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet je me maar niet zo uitnodigend aanstaren, vuile secreet
Een stoel?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je mag wel wat anders in mijn gezicht slaan
That shit goes deep.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:37 schreef DenWauw het volgende:
Iedere dag is in essentie een chaos, we hebben slechts het idee dat we het kunnen structureren.
Daarom juist. Zijn goddelijke wauwstok krijgt je wel stil.quote:
Voor het geval iemand wil reageren die niet van fijne seks houdt. Dat soort dingen moet je voor zijn natuurlijkquote:Op maandag 9 juni 2014 12:42 schreef Cue_ het volgende:
Waarom.. waarom moet iemand die vertelt wat ie zoekt in een vrouw zo nodig eindigen met "Samen fijne seks".. echt![]()
![]()
In het kussen piepen zal je!quote:
Ik ben allergisch voor dergelijke uitsprakenquote:Op maandag 9 juni 2014 12:44 schreef Dven het volgende:
Voor het geval iemand wil reageren die niet van fijne seks houdt. Dat soort dingen moet je voor zijn natuurlijk
Was even met andere dingen bezig nav je laatste berichtquote:Op maandag 9 juni 2014 12:40 schreef Dven het volgende:
Jammer dat silk niet meer reageert. Dat wordt weer niet flossen vanavond.
Ik werd een beetje misselijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:40 schreef Dven het volgende:
Jammer dat silk niet meer reageert. Dat wordt weer niet flossen vanavond.
Vandaar die rare vlekken op je gezichtquote:Op maandag 9 juni 2014 12:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor dergelijke uitspraken
Oke sorry, misschien had ik het niet moeten zeggen.quote:
Niets gewend jijquote:
Anders zal ik jou eens laten piepenquote:Op maandag 9 juni 2014 12:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke sorry, misschien had ik het niet moeten zeggen.
Smeer die boel nog maar eens goed door voor ik af kom ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Was even met andere dingen bezig nav je laatste bericht:$
quote:
quote:
Samen fijne seks samen fijne seks samen fijne seks samen fijne seks samen fijne seksquote:Op maandag 9 juni 2014 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd.. het gaat nooit weg.. altijd weer mannen die het eruit gooien
Waarom wil je me lelijk hebben??quote:Op maandag 9 juni 2014 12:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Samen fijne seks samen fijne seks samen fijne seks samen fijne seks samen fijne seks![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan je wel afleiden van al die chaos...quote:
valt voor mij in de categorie 'fijn tegen elkaar aankruipen nadat we de liefde hebben bedreven'quote:Op maandag 9 juni 2014 12:42 schreef Cue_ het volgende:
Waarom.. waarom moet iemand die vertelt wat ie zoekt in een vrouw zo nodig eindigen met "Samen fijne seks".. echt![]()
![]()
Pijnlijk is dat ja. Had ik er bij een exemplaar met roze haar. En dat heb ik nog nooit gehad. Vrees dat ik haar nooit meer terugvindquote:Op maandag 9 juni 2014 12:49 schreef SiIk het volgende:
Tinder is te fijn gevoelig. Soms als je door foto's aant bladeren bent springt ie ineens weer terug naar het beginscherm ofzo. Toen ging er een leuke jongen naar rechts![]()
E n daar ga jij voorlopig meer dan genoeg aan hebben kan ik je wel belovenquote:Kuttinder.
Gelukkig heb ik Dven nog
Zodat andere mannen je niet meer willen en ik je helemaal alleen kan liefhebben als de mooie vrouw die je van binnen nog wel bent. En samen fijne seks hebben.quote:
We misten je alquote:Op maandag 9 juni 2014 12:53 schreef Re het volgende:
ja hoi, als jullie je niet willen gedragen gaat deze gewoon permanent dicht hoor en kunnen jullie ergens anders verder gaan
Wat doen wij wat niet mag?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:53 schreef Re het volgende:
ja hoi, als jullie je niet willen gedragen gaat deze gewoon permanent dicht hoor en kunnen jullie ergens anders verder gaan
Eerst zien meemaken, dan geloven.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Pijnlijk is dat ja. Had ik er bij een exemplaar met roze haar. En dat heb ik nog nooit gehad. Vrees dat ik haar nooit meer terugvind
[..]
E n daar ga jij voorlopig meer dan genoeg aan hebben kan ik je wel beloven
Voortaan gewoon even als voetnoot in iedere post plaatsen dat je een match hebt of iemand geliked hebt.quote:
Mijn match praat nog steeds niet,quote:Op maandag 9 juni 2014 12:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Voortaan gewoon even als voetnoot in iedere post plaatsen dat je een match hebt of iemand geliked hebt.
Meemaken? Ondervinden, beleven, doorgaan en doorstaan. Ervaren zal jequote:
Filter naar beneden zetten?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Meemaken? Ondervinden, beleven, doorgaan en doorstaan. Ervaren zal je
Kan je tinder tot een land beperken? Geen zin in al die Roemeense chickies
Dat wel ja.quote:
Ja maar dan mis ik ook de drie grootste steden van het landquote:
Dan moet je stoppen met huilen. Het is het één of het ander.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar dan mis ik ook de drie grootste steden van het land
Ik ben ook christelijk; Maar daar loop ik niet te koop mee en ik ben geen bijbelbijterquote:Op maandag 9 juni 2014 13:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Heb op Tinder een knappe christelijke match..
Die probeert heel hip te doen:
"Na de Pinksterviering ga ik naar een housefeest, dus zo kan het ook"
Doet mij denken aan een dominee of pastoor die je op TV wel eens tegenkomt: "Wij gaan ook met onze tijd mee, ik speel ook wel eens een computerspelletje". Ondertussen dan wel faliekant tegen abortus en koopzondagen zijn
Waarschijnlijk na een generaliserende opmerking van jou over gelovigen.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:30 schreef Godshand het volgende:
Die probeert heel hip te doen:
"Na de Pinksterviering ga ik naar een housefeest, dus zo kan het ook
Daarom dus de vraag of je landen kon 'blocken', wat bij heel veel programma's dus wel gewoon kan.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dan moet je stoppen met huilen. Het is het één of het ander.
Je ne parlais pas Françaisequote:Op maandag 9 juni 2014 14:06 schreef SiIk het volgende:
Heb ik een knappe buitenlandse match, blijkt het een Fransman te zijn..
Hmm..
Dat zie ikquote:
Hap niet zoquote:Op maandag 9 juni 2014 13:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom dus de vraag of je landen kon 'blocken', wat bij heel veel programma's dus wel gewoon kan.
Spreken is sowieso overrated.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat zie ik
Als je maar de taal van de liefde spreek toch
Valt mee, de vraag was of ze veel naar de kerk gaat. Toen kwam dit hele epistel van haar naar bovenquote:Op maandag 9 juni 2014 13:57 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarschijnlijk na een generaliserende opmerking van jou over gelovigen.
Alsof ze iets moeten bewijzenquote:Op maandag 9 juni 2014 14:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Valt mee, de vraag was of ze veel naar de kerk gaat. Toen kwam dit hele epistel van haar naar boven
Gelovige mensen schieten ook zo snel in de verdediging of aanval
En er komt niets meer achter?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:24 schreef Basxt het volgende:
Heb je een leuke openingszin reageert de helft met "hihi"
Hetzelfde zinnetje bij 100 vrouwen gebruikenquote:Op maandag 9 juni 2014 14:24 schreef Basxt het volgende:
Heb je een leuke openingszin reageert de helft met "hihi"
ja ik kan niet anders met zo veel matches. Ooit is de creativiteit opquote:Op maandag 9 juni 2014 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Hetzelfde zinnetje bij 100 vrouwen gebruiken
Ja dat laatste klopt ook eig welquote:Op maandag 9 juni 2014 14:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Valt mee, de vraag was of ze veel naar de kerk gaat. Toen kwam dit hele epistel van haar naar boven
Gelovige mensen schieten ook zo snel in de verdediging of aanval
Iedere match is speciaal en kan je toekomstige vrouw zijn en dan niet eens iets origineels verzinnen.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:29 schreef Basxt het volgende:
[..]
ja ik kan niet anders met zo veel matches. Ooit is de creativiteit op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |