Jouw foto's, mijn DM. Benieuwd wat die man bezielt.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:11 schreef UnicornFarts het volgende:
Dit was echt de ergste:
[ afbeelding ]
écht enorme lappen tekst elke keer
Soms doe ik dat, of overduidelijke fakersquote:Op maandag 9 juni 2014 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kreeg bijna de neiging om hem te liken.. maar er waren ook geen foto's
Het kan nog komenquote:Op maandag 9 juni 2014 12:14 schreef SiIk het volgende:
Help ik likete iemand en we zijn geen match wat nu mijn wereld stort in.
Daarvoor vind ik tinder nog niet leuk genoegquote:Op maandag 9 juni 2014 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Soms doe ik dat, of overduidelijke fakers
Gewoon om even te stangen
Wat mij betreft mag je hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 12:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja en als wij zo doen zijn we weer een stel arrogante teven
The odds are in our favor!quote:Op maandag 9 juni 2014 12:10 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij begon. Dus 70% kans op whatsapp en 4.5% ofzo op een date
Chocolade etenquote:Op maandag 9 juni 2014 12:14 schreef SiIk het volgende:
Help ik likete iemand en we zijn geen match wat nu mijn wereld stort in.
Ja. Maar vervolgens heb je het halve Tindertopic aan het huilen zoals je net mee kreeg. Vrouwen zijn moeilijk, Wij moeten altijd beginnen, Wij moeten altijd de boel opgang houden. Ik krijg geen datesquote:Op maandag 9 juni 2014 12:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo ''als''? Vrouwen doen zo. En terecht ook.
Niet in huis. Kom je brengen?quote:
Vrouwenquote:Op maandag 9 juni 2014 12:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja. Maar vervolgens heb je het halve Tindertopic aan het huilen zoals je net mee kreeg. Vrouwen zijn moeilijk, Wij moeten altijd beginnen, Wij moeten altijd de boel opgang houden. Ik krijg geen dates![]()
![]()
![]()
Ik zit over het algemeen en zie dan dus niet wat voor geslacht iemand heeft. Ik dacht altijd dat jij een vent wasquote:Op maandag 9 juni 2014 12:17 schreef Cue_ het volgende:
Iemand geliked, bleken een match te zijn en ik heb gelijk wat gezegd.. Afwachten.. spannend!!!
![]()
Een del dankzij je nel.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:16 schreef Grielen het volgende:
Ik ga mijn boot repareren, misschien dat ik weer wat echte interactie ga krijgenen anders heb ik nog altijd een drijvende troef voor tijdens een date. Win-Win
Hoe ben ik als vent dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:18 schreef Dven het volgende:
Ik zit over het algemeen en zie dan dus niet wat voor geslacht iemand heeft. Ik dacht altijd dat jij een vent was
Als je staat zie je het beter?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zit over het algemeen en zie dan dus niet wat voor geslacht iemand heeft. Ik dacht altijd dat jij een vent was
En je trekt je er wat van aan wat gefrustreerde jochies die geen dates kunnen krijgen daarvan vinden?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja. Maar vervolgens heb je het halve Tindertopic aan het huilen zoals je net mee kreeg. Vrouwen zijn moeilijk, Wij moeten altijd beginnen, Wij moeten altijd de boel opgang houden. Ik krijg geen dates![]()
![]()
![]()
Alleen wanneer ik daarna het laatste restje chocolade van je mondhoek aflikken mag.quote:
quote:
De rest lik je dan zonder dat er chocola op zit?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen wanneer ik daarna het laatste restje chocolade van je mondhoek aflikken mag.
Sletquote:Op maandag 9 juni 2014 12:17 schreef Cue_ het volgende:
Iemand geliked, bleken een match te zijn en ik heb gelijk wat gezegd.. Afwachten.. spannend!!!
![]()
Niet mijn typequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |