Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Sorteer jij ze ook op "To do" "Als ik geen batterijen meer heb" en "Been there done that"quote:Op zondag 8 juni 2014 22:32 schreef Basxt het volgende:
waar is godverdomme die optie gebleven om mensen in een aparte match lijst te gooien?!
Sorry maar Yats had mij dickpics beloofd als ik hem niet in de TT zou zettenquote:
Ik noem dat gewoon eerlijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar oh wee als je het hardop zegt. Dan ben je zielig en wanhopig!!
Ik ben een enorme eikel. Kan ik ook niets aan doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef UnicornFarts het volgende:
Yats wilde het wel maar gunt jou geen voldoening. De hufter.
Even op internet zoeken of ze daar niet toevallig staanquote:Op zondag 8 juni 2014 22:34 schreef Grielen het volgende:
[..]
Sorry maar Yats had mij dickpics beloofd als ik hem niet in de TT zou zetten
Nee. Maar nu dat die vage foto stuur optie erin zit, en ik like een oude match, dan wil ik niet een kwartier hoeven zoeken naar die persoon..quote:Op zondag 8 juni 2014 22:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Sorteer jij ze ook op "To do" "Als ik geen batterijen meer heb" en "Been there done that"
Heerlijkquote:Op zondag 8 juni 2014 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik blijf me er serieus over verbazen dat deze reeks nog niet gesloten is trouwens.
Doe datquote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hier nat.![]()
Ik ga wel even lekker buiten staan.
Regen? Ga even lekker buiten afkoelenquote:
Ga ik nu doen 5 minutenquote:
Zit dat je dwars?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik blijf me er serieus over verbazen dat deze reeks nog niet gesloten is trouwens.
Hoiquote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hier nat.![]()
Ik ga wel even lekker buiten staan.
Er zit me heel veel dwars, maar dit is niet één van die dingen. Maar vaak zie je bij een gelijksoortig verloop in andere reeksen dat een boze Re even met zijn vuist komt schudden en dan is het weer even klaar.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ga ik nu doen 5 minuten
[..]
Zit dat je dwars?
Is dat genoeg? Ben je overal zo snel mee?quote:
Lucht je hart. Kost je wel wat, is niet gratis hè.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Er zit me heel veel dwars, maar dit is niet één van die dingen. Maar vaak zie je bij een gelijksoortig verloop in andere reeksen dat een boze Re even met zijn vuist komt schudden en dan is het weer even klaar.
Hier niet. Opmerkelijk. Daarom gok ik ook dat dit in 1 keer dichtgegooid gaat worden, zonder waarschuwing.
Ik zuig nogal hard.quote:
Op fok? Zal nooit gebeuren, daarvoor sta ik echt veel te ver af van de gemiddelde user hier. Ik neem maar een topic als bijvoorbeeld dit en dan de hysterische reacties daarop. Je waant je soms echt in een buitenaardse kolonie hier.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Lucht je hart. Kost je wel wat, is niet gratis hè.
Ik ga zo ook maar even buiten afkoelen. Zonder sigaret overigens.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:53 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik zuig nogal hard.
Mijn sigaretje is dus zo op.
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Op fok? Zal nooit gebeuren, daarvoor sta ik echt veel te ver af van de gemiddelde user hier. Ik neem maar een topic als bijvoorbeeld dit en dan de hysterische reacties daarop. Je waant je soms echt in een buitenaardse kolonie hier.
Dingen die me dwars zitten, heb je een bank?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee. Bij mij. Alleen je mag niet huilen, daar ben ik gevoelig voor.
Ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dingen die me dwars zitten, heb je een bank?
Geen idee. Ik weet verder ook niet hoe Unicornfarts eruit ziet. Nu weet ik dat dat voor de meeste piemel-in-de-knuist-en dm'en-maar fokkers niet zoveel uitmaakt, want vrouw, maar ik zal daar wel weer een weird ass uitzondering op zijn.quote:
Doe es niet niet zo moeilijk. Ze heeft een bank, thee en koekjes. Meer dan genoeg lijkt mequote:Op zondag 8 juni 2014 23:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet verder ook niet hoe Unicornfarts eruit ziet. Nu weet ik dat dat voor de meeste piemel-in-de-knuist-en dm'en-maar fokkers niet zoveel uitmaakt, want vrouw, maar ik zal daar wel weer een weird ass uitzondering op zijn.
Een bank, thee en koekjes? Really? Dat volstaat als je je 91-jarige in haar broek schijtende grootmoeder gaat opzoeken in het verpleegtehuis. Doet me de pantalon vooralsnog niet bollen.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe es niet niet zo moeilijk. Ze heeft een bank, thee en koekjes. Meer dan genoeg lijkt me
Van unicorn mag je dat woord niet gebruiken als je niet bent uitgewoond door minstens zeven mannen.quote:
Ik zie het probleem nietquote:Op zondag 8 juni 2014 23:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Van unicorn mag je dat woord niet gebruiken als je niet bent uitgewoond door minstens zeven mannen.
Hoe noem je het anders?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Van unicorn mag je dat woord niet gebruiken als je niet bent uitgewoond door minstens zeven mannen.
Dat lijkt me zonder meerquote:Op zondag 8 juni 2014 23:54 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wow misschien past mijn pener dan wel in je.
Dus jij bent uitgewoond door 7 mannen ja?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik het niet meer sinds je me daarmee confronteerde.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dus jij bent uitgewoond door 7 mannen ja?
Ik ben unicorn nog niet tegengekomen. Zal wel aan de afstand liggen.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
wie heeft de liefde van zijn leven gevonden via tinder hiero?
Ho ho.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een bank, thee en koekjes? Really? Dat volstaat als je je 91-jarige in haar broek schijtende grootmoeder gaat opzoeken in het verpleegtehuis. Doet me de pantalon vooralsnog niet bollen.
Ik ben niet zo'n zoetekauw. En heb je niks sterkers dan thee?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ho ho.
Zijn verdomd lekkere koekjes.
''Gewoon eens wat anders dan anders ;-)''quote:Op maandag 9 juni 2014 00:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, het wordt niet minder raar als je je filter omhoog zet. Dat blijkt maar weer.
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, het wordt niet minder raar als je je filter omhoog zet. Dat blijkt maar weer.
Mijn foto wat doe jequote:Op maandag 9 juni 2014 00:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Je pener wegcensureren.quote:
Misschien.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n zoetekauw. En heb je niks sterkers dan thee?
Ik ben zelf ook een parel.quote:
Ben je de spermadonor al tegengekomen?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een parel.
Ergste zijn die mannen die zichzelf in een Tinder venster photoshoppen met daarboven "Hot match of the day"
Dan zie ik liever nog een dolfijn of chihuahua.
Jij trekt wel een bepaald soort man aan zeg. Woon je in Drenthe ofzo?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ergste zijn die mannen die zichzelf in een Tinder venster photoshoppen met daarboven "Hot match of the day"
Ik weet dat je nu naar een compliment vist, die hou ik even voor mequote:Op maandag 9 juni 2014 00:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vins vrouwen met veel te veel decolleté nog erger.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Van die mannen die visfoto's hebben of foto's waar ze naast dure auto's staan
Is ookquote:Op maandag 9 juni 2014 00:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik vins vrouwen met veel te veel decolleté nog erger.
Gewoon heel leuk zijn ( jezelf dus ) en ze naar je toe laten komenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:34 schreef Sarasi het volgende:
Waarom wonen alle leuke matches zo ver weg? Mijn leven is oneerlijk.
Heb jij ool allemaal knappe Belgische chicks als match? Ik krijg chicks van 150 km verderop die mij eerst hebben geliked.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:34 schreef Sarasi het volgende:
Overigens is er niets mis met een decolleté, maar ik vind dat totaal niet iets voor op tinder. Komt echt aandacht vragend, onzeker en vmbo over. Gewoon goedkoop.quote:
Kom naar Utrechtquote:Op maandag 9 juni 2014 00:34 schreef Sarasi het volgende:
Dat word verhuizenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:34 schreef Sarasi het volgende:
Mieuw. Het is gewoon vervelend, haalt alle spontaniteit eruit. Maar de mannen in Groningen zijn best bagger en de paar knappe vreouwen die ertussen zitten, praten niet terug.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon heel leuk zijn ( jezelf dus ) en ze naar je toe laten komen
Ja, Desley zeker.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kom naar Utrecht
Zijn nog fucking veel mensen wakker op Tinder nu
Ja bah walgelijk. Tinder is een app om een vaste relatie te zoeken en niet om te scharrelen of jezelf te verkopen. Ik vind het zo smerig als ik wat tiet zie. Vooral bij die jonge meiden.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:38 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Overigens is er niets mis met een decolleté, maar ik vind dat totaal niet iets voor op tinder. Komt echt aandacht vragend, onzeker en vmbo over. Gewoon goedkoop.
wonen best wat hotties hier hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 00:42 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mieuw. Het is gewoon vervelend, haalt alle spontaniteit eruit. Maar de mannen in Groningen zijn best bagger en de paar knappe vreouwen die ertussen zitten, praten niet terug.
hhahahah deze sarcasme is op een ander niveauquote:Op maandag 9 juni 2014 00:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja bah walgelijk. Tinder is een app om een vaste relatie te zoeken en niet om te scharrelen of jezelf te verkopen. Ik vind het zo smerig als ik wat tiet zie. Vooral bij die jonge meiden.
Brunettes voornamelijk, ik blijf dan lang staren omdat het zo smerig is.
Welke leeftijdsrange heb jij 'm staan dan? En er zit heeeeeel af en toe eens een knapperdje bij ja, maar niet bijster vaak.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wonen best wat hotties hier hoor!
22-35quote:Op maandag 9 juni 2014 00:45 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Welke leeftijdsrange heb jij 'm staan dan? En er zit heeeeeel af en toe eens een knapperdje bij ja, maar niet bijster vaak.
Match juj ook vrouwen?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja bah walgelijk. Tinder is een app om een vaste relatie te zoeken en niet om te scharrelen of jezelf te verkopen. Ik vind het zo smerig als ik wat tiet zie. Vooral bij die jonge meiden.
Brunettes voornamelijk, ik blijf dan lang staren omdat het zo smerig is.
Misschien toch maar eens omhoog krikken dan... Maar ik vind de meeste mannen van 26+ zo oud.quote:
Ik had het gevoel dat het 50% sarcastisch was.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hhahahah deze sarcasme is op een ander niveau
neeeee jammiequote:Op maandag 9 juni 2014 00:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens omhoog krikken dan... Maar ik vind de meeste mannen van 26+ zo oud.
Meh. Ik vind ze van rond mijn leeftijd toch echt vele malen aantrekkelijker meestal.quote:
Kom maar op! Ik ben weleens benieuwd naar wat jij ordinair vind.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:46 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Match juj ook vrouwen?
Hie gaat het met je matches? Leuke gesprekken gehad?
Zal ik een compilatie gaan maken van ordinaire meiden op tinder?
Tsss, je weet niet wat je mistquote:Op maandag 9 juni 2014 00:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens omhoog krikken dan... Maar ik vind de meeste mannen van 26+ zo oud.
Oh god nee oudere mannenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Whatever floats your boat eh.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh god nee oudere mannen
Vooral rond de 33 is toch wel grote favoriet hier. Kan geen Desley tegenop
Ik heb mijn filter nu nog hoger gezet, ik ben nu 25, het is nu iets minder vulgair met een 39 jarige toch?
24 -39/40 klinkt veel viezer dan 25-39/40
Nouja sommige 39 jarigen zien er niet oud uit en daar merk je dus ook niks vanquote:Op maandag 9 juni 2014 00:53 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Whatever floats your boat eh.
Ik moet er persoonlijk niet aan denken.
Oké, ik heb er eentje. Ik zal hem dm'en, want het lukt me niet om ogen en naam te blinderen.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:50 schreef yats het volgende:
[..]
Kom maar op! Ik ben weleens benieuwd naar wat jij ordinair vind.
[..]
Tsss, je weet niet wat je mist
paint?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Oké, ik heb er eentje. Ik zal hem dm'en, want het lukt me niet om ogen en naam te blinderen.
Mja nee dat vind ik toch wat awkward worden persoonlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nouja sommige 39 jarigen zien er niet oud uit en daar merk je dus ook niks vanalleen in bed..
dus dat is fijn
He bah, ik heb mijn max toch wel op 34.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh god nee oudere mannen
Vooral rond de 33 is toch wel grote favoriet hier. Kan geen Desley tegenop
Ik heb mijn filter nu nog hoger gezet, ik ben nu 25, het is nu iets minder vulgair met een 39 jarige toch?
24 -39/40 klinkt veel viezer dan 25-39/40
Vind het nog meevallen eigenlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Oké, ik heb er eentje. Ik zal hem dm'en, want het lukt me niet om ogen en naam te blinderen.
surequote:Op maandag 9 juni 2014 01:01 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik wil niet mijn computer starten. Als je wil, dm ik het.
daten? roawrquote:Op maandag 9 juni 2014 00:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neeeee jammiem'n meisjes wil ik wel jong.. 19-23
Ezell, jij hier? Waar is Aldo?quote:
Een bekende van Aldo uit een scquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |