Veel slechter dan de vorige keer (2012) kan het niet gaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:35 schreef opgebaarde het volgende:
Ik houd mij vast aan de gedachte: " veel slechter dan vorige keer (2000 - 2002) kan het niet gaan"
Hoe goed zijn gevestigde namen die thuis blijven? Nederland laat ook Eljero Elia, Affelay en Stekelenburg thuis.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef OllieWilliams het volgende:
Mensen die zeggen dat Spanje over de top is
Ze kunnen spelers als Isco, Carvajal, Jesus Navas, Gabi en Llorente thuis laten... Spanje is een geweldig team man, normaal gezien heeft Nederland niets te zoeken tegen hun.
Elia en Affelay hebben nooit meer iets gepresteerd sinds ze uit de Eredivisie zijn vertrokken... De spelers die ik opnoem hebben zich in de Liga bewezen...quote:Op zondag 8 juni 2014 22:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe goed zijn gevestigde namen die thuis blijven? Nederland laat ook Eljero Elia, Affelay en Stekelenburg thuis.
Ben het overigens wel met je eens dat Spanje meer grotere namen en ervaring heeft dan Nederland.
Klopt en het verschil is dat wanneer bij NL Robben moe is Lens erin komt, terwijl Spanje voor iedere positie 4, 5 of nog meer gelijkwaardige spelers heeft...quote:Op zondag 8 juni 2014 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind van de Spaanse selectie alleen Xavi echt 'over de top'. De rest is naar mijn mening nog van hetzelfde niveau. Daarbij is de rechtsbackpositie beter ingevuld (Arbeloa vond ik de grootste zwakte bij Spanje) en hebben ze eindelijk een topspits in de persoon van Diego Costa. Het argument 'Deze jongens hebben zoveel wedstrijden gespeeld de afgelopen jaren, die kunnen toch niet meer zo goed zijn als enkele jaren geleden' vind ik ook niet echt sterk. Ik zie niet in hoe veel wedstrijden spelen je minder goed maakt. Hooguit zullen de spelers vermoeiheidsverschijnselen tonen, maar in 2008-2012 hadden ze ook allemaal enorm veel wedstrijden gespeeld en toen werden ze gewoon kampioen.
Gisteren speelde Spanje nog een matige wedstrijd tegen El Salvador. Dat betekent ook dat het team minder tijd heeft om zich voor te bereiden op Nederland. Dit terwijl Louis van Gaal juist gelooft in training en voorbereiding. Het kan verschil maken. Natuurlijk is Spanje op papier een maatje groter dan Nederland. Maar we zullen het vrijdag pas zien.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind van de Spaanse selectie alleen Xavi echt 'over de top'. De rest is naar mijn mening nog van hetzelfde niveau. Daarbij is de rechtsbackpositie beter ingevuld (Arbeloa vond ik de grootste zwakte bij Spanje) en hebben ze eindelijk een topspits in de persoon van Diego Costa. Het argument 'Deze jongens hebben zoveel wedstrijden gespeeld de afgelopen jaren, die kunnen toch niet meer zo goed zijn als enkele jaren geleden' vind ik ook niet echt sterk. Ik zie niet in hoe veel wedstrijden spelen je minder goed maakt. Hooguit zullen de spelers vermoeiheidsverschijnselen tonen, maar in 2008-2012 hadden ze ook allemaal enorm veel wedstrijden gespeeld en toen werden ze gewoon kampioen.
Wie is dat vrolijke meisje in je UI? Zij is leukquote:Op maandag 9 juni 2014 01:30 schreef Cavaliers het volgende:
Haha, Sneijder wereldklasse. Group stage exit, na drie wedstrijden weer naar huis.
Ik moest echt hardop lachen om deze postquote:Op zondag 8 juni 2014 22:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe goed zijn gevestigde namen die thuis blijven? Nederland laat ook Eljero Elia, Affelay en Stekelenburg thuis.
Goede trainer, waardeloze bondscoach. Dat bewijst hij keer op keer.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:16 schreef Iwanius het volgende:
Simpel: Los van Van Persie/Sneijder en Robben hebben wij Van Gaal. En los van wat je van hem vindt wordt door menigeen gezegd dat hij een groot tacticus is en dat hij daarom alleen al gevreesd wordt.
Een speler van een landskampioen en Champions League finalist vergelijken met een bankzitter van een degradantquote:Op maandag 9 juni 2014 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachen om deze post
Ik zeg toch niet dat het momenteel goede spelers zijn. Ik bedoel dat het eens goede/veelbelovende spelers waren. Je wordt niet voor niets gekocht door Barcelona, en Elia en Stekelenburg speelden toch een aardig toernooi in 2010.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachen om deze post
One shot one goal en hopen op het bestequote:Op maandag 9 juni 2014 11:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Misschien als van gaal de hunter er in zet, anders wordt het niks
Inderdaad. Ik snap ook niet dat iedereen zo moeilijk over Chili doet. Eigenlijk hetzelfde als Nederland. Wij hebben van Persie, Robben en Sneijder en daarbuiten een stuk minder, zij hebben Vidal en Alexis Sanchez met daarbuiten een stuk minder.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:31 schreef heiden6 het volgende:
Iedereen is geobsedeerd met die eerste wedstrijd tegen Spanje, maar als je die verliest en daarna wint van Chili en Australië ben je vrijwel zeker ook door.
Al die Brazilianen zijn van 't verwachtingspatroon zo gestresst dat ze struikelen over hun eigen schoenveters. Tevens, als je het met Andre Fucking Ooijer al van ze wint, wordt het met geweldenaren als Stefan en King Kong natuurlijk helemaal een koud kunstje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap ook niet dat iedereen zo moeilijk over Chili doet. Eigenlijk hetzelfde als Nederland. Wij hebben van Persie, Robben en Sneijder en daarbuiten een stuk minder, zij hebben Vidal en Alexis Sanchez met daarbuiten een stuk minder.
Enige probleem is dat je in de 1/8-finale tegen Brazilië gaat moeten en er dan alsnog uit ligt, maar dat is een detail
Dat laatste is wel een uitstekend punt inderdaad. Zo'n Neymar is in de spelerstunnel waarschijnlijk al bang als ie BMI ziet staanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Al die Brazilianen zijn van 't verwachtingspatroon zo gestresst dat ze struikelen over hun eigen schoenveters. Tevens, als je het met Andre Fucking Ooijer al van ze wint, wordt het met geweldenaren als Stefan en King Kong natuurlijk helemaal een koud kunstje.
Als dat daadwerkelijk zo gaat zijn, dan is dat het bewijs dat Neymar nog niet een echte topper is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een uitstekend punt inderdaad. Zo'n Neymar is in de spelerstunnel waarschijnlijk al bang als ie BMI ziet staan
Nee, zeker nietquote:Op zondag 8 juni 2014 22:32 schreef Robuustheid het volgende:
Van Gaal de meest succesvolle Nederlandse coach? Volgens mij was dat toch Hiddink.
Keer op keer? Overdrijven is ook een kunst...quote:Op maandag 9 juni 2014 11:19 schreef Caland het volgende:
Goede trainer, waardeloze bondscoach. Dat bewijst hij keer op keer.
Flikt het nu toch gewoon weer. Vreemd selectiebeleid, spelers compleet uitknijpen zodat ze straks lekker vermoeid aan die eerste wedstrijd beginnen. Zijn voordeel is nu, en dat is waarschijnlijk ook zijn bedoeling, dat hij voornamelijk onervaren jaknikkers selecteert. Die laten die mafklapper wel uitrazen en slikken alles als zoete koek. Het is gewoon weer als vanouds de grote Van Gaal-show. In clubverband kan dat best werken, al is zijn houdbaarheid daar ook maar zeer beperkt gebleken. Als bondscoach moet je dat helemaal niet willen doen. Gewoon die vedetten een beetje tevreden houden, lichtjes trainen en een logische opstelling maken. Eigenlijk een luizenbaantje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Keer op keer? Overdrijven is ook een kunst...Daar hij maar 1x eerder BC was.
Totdat Nederland wereldkampioen wordt en Betonnen Ron na de zomer bij Real speelt, De Vrij bij Bayern, Clasie bij PSG, Blind bij City, Janmaat bij Dortmund en Verhaegh nog steeds een onbekende nobody is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Flikt het nu toch gewoon weer. Vreemd selectiebeleid, spelers compleet uitknijpen zodat ze straks lekker vermoeid aan die eerste wedstrijd beginnen. Zijn voordeel is nu, en dat is waarschijnlijk ook zijn bedoeling, dat hij voornamelijk onervaren jaknikkers selecteert. Die laten die mafklapper wel uitrazen en slikken alles als zoete koek. Het is gewoon weer als vanouds de grote Van Gaal-show. In clubverband kan dat best werken, al is zijn houdbaarheid daar ook maar zeer beperkt gebleken. Als bondscoach moet je dat helemaal niet willen doen. Gewoon die vedetten een beetje tevreden houden, lichtjes trainen en een logische opstelling maken. Eigenlijk een luizenbaantje.
Alleen had dat Brazilië geen Marcelo, Oscar, Neymar, Hulk en wel Felipe Melo, Kaka en Robinho die alledrie al versleten waren. Ook was ons team veel beter ondanks Ooijer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Al die Brazilianen zijn van 't verwachtingspatroon zo gestresst dat ze struikelen over hun eigen schoenveters. Tevens, als je het met Andre Fucking Ooijer al van ze wint, wordt het met geweldenaren als Stefan en King Kong natuurlijk helemaal een koud kunstje.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Stel je eens niet zo aan, negatieveling.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:32 schreef Robuustheid het volgende:
Van Gaal de meest succesvolle Nederlandse coach? Volgens mij was dat toch Hiddink.
Michels?quote:
Michels op 1, Van Gaal op 2. Hoe mensen toch op Hiddink komen is mij een raadselquote:
Die gasten spelen al zolang zonder fatsoenlijke spits dat ze heel niet weten wat ze met die braziliaan aanmoeten joh.quote:
Beetje jammer dit. Als je dan zonodig een photoshopsel wil fabriceren, ga dan niet sleutelen aan de verhoudingen. Nou heb je die Snijert op 1 op 10 gezet en die cup 1 op 20 ofzo?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:39 schreef Paganitzu het volgende:
Sneijder maakt ons kampioen!
[ afbeelding ]
Sowieso niet, maar toch zeker 7quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:24 schreef Altron het volgende:
Ik zie ons sowieso de 2e ronde wel halen.
Snap al dat uber negatieve gelul niet , maar goed...daar staan we bekend om.
Nou zie ik ons ook geen wereld kampioen worden ,maar we moeten ook niet doen alsof er ineens 11 mongolen op het veld staan.
Van Australië moet je gewoon winnen , en Chili is echt geen top land als je naar hun team kijkt , tuurlijk ze hebben een paar leuke spelers , maar die hebben wij ook ondanks onze matige verdediging.
Daar moeten we gewoon van winnen.
Ik moet ook nog maar zien wat Spanje gaat doen , zal me niks verbazen als die zwaar gaan tegenvallen dit wk.
Maar ALS we doorgaan en Brazilië treffen... ben ik bang dat we eruit knallen.
Achja , we zien het allemaal wel , slechter dan het afgelopen EK kan bijna niet namelijk
Heb je er toch nog 4 bij die kunnen voetballen , dat is meer dan genoeg tegen Australië en Chili.quote:
Klopt, daarom komen we de poule ook wel door.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:53 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb je er toch nog 4 bij die kunnen voetballen , dat is meer dan genoeg tegen Australië en Chili.
De één heeft namelijk 11 mongols , en de ander 9.
Braziliaans elftal heeft ook een gemankeerd middenveld met 3e rangs spelers als Ramires en Guztavo, een kutkeeper en een kutspits.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, daarom komen we de poule ook wel door.
We worden tweede, moeten dan tegen Brazilië en worden met de grond gelijk gemaakt.
Ze zijn altijd nog veel beter dan wij.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:10 schreef Confetti het volgende:
[..]
Braziliaans elftal heeft ook een gemankeerd middenveld met 3e rangs spelers als Ramires en Guztavo, een kutkeeper en een kutspits.
Dat waren ze vier jr geleden ookquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze zijn altijd nog veel beter dan wij.
Waar het omgaat is dat dit team onmogelijk wereldkampioen kan worden. Zelfs al zouden we winnen van Brazilië, dan verliezen we weer van een andere topper.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:19 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs zwakker nu dus makjee even
welke topper krijgen we na brazilie danquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waar het omgaat is dat dit team onmogelijk wereldkampioen kan worden. Zelfs al zouden we winnen van Brazilië, dan verliezen we weer van een andere topper.
Dit team kan enkel en alleen overleven met erg veel geluk, countervoetbal en als het moet zelfs anti-voetbal. Maar ik geloof nooit dat ze dat lang kunnen volhouden.
Weet ik niet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:25 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
welke topper krijgen we na brazilie dan
Ik dacht je hebt wel een idee. Tuurlijk wordt Nederland geen wereldkampioen, maar een stuntje sluit ik zeker niet.Kijkende naar onze grote drie voorin, en LvG die elk team zal bestuderen en op de juiste manier aanpakken. En al is dit met anti-voetbal, prima, resultaat geldt schijndominantie en balletje breed niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Weet ik niet?
Heb geen glazen bol hé.
Je gaat maar voor een ding, en dat is het Wk winnen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:34 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Ik dacht je hebt wel een idee. Tuurlijk wordt Nederland geen wereldkampioen, maar een stuntje sluit ik zeker niet.Kijkende naar onze grote drie voorin, en LvG die elk team zal bestuderen en op de juiste manier aanpakken. En al is dit met anti-voetbal, prima, resultaat geldt schijndominantie en balletje breed niet.
Jij hebt er vertrouwen in maat!quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je gaat maar voor een ding, en dat is het Wk winnen.
Wanneer je zeker weet dat ze dat niet worden, waar hoop je dan in godsnaam nog op?
Want ik durf bijna mijn leven er wel op te zetten dat ze nooit wereldkampioen worden.
Niet als je puur naar kwaliteit kijkt nee, maar ach, beetje geluk enzo je kent t welquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je zei net zelf ook dat ze never nooit wereldkampioen worden.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:38 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Niet als je puur naar kwaliteit kijkt nee, maar ach, beetje geluk enzo je kent t wel
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waar het omgaat is dat dit team onmogelijk wereldkampioen kan worden. Zelfs al zouden we winnen van Brazilië, dan verliezen we weer van een andere topper.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Want ik durf bijna mijn leven er wel op te zetten dat ze nooit wereldkampioen worden.
Nou als dat zo "obvious" is, dan snap ik niet waar wij nog over lullen.quote:
Ga weg dan. Je hóéft hier niet te komen lullen. 99% van de mensen hier is al overtuigd dat de kans dat Nederland wereldkampioen wordt praktisch 0 is. Wat kom je hier zoeken?quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nou als dat zo "obvious" is, dan snap ik niet waar wij nog over lullen.
Nederland heeft niets te zoeken op het wk.
Ik heb zo,n flauw gevoel dat je wat geïrriteerd bent.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ga weg dan. Je hóéft hier niet te komen lullen. 99% van de mensen hier is al overtuigd dat de kans dat Nederland wereldkampioen wordt praktisch 0 is. Wat kom je hier zoeken?
Valt reuze mee hoor, interesseert me eerllijk gezegd ook bijzonder weinig wat het Nederlands elftal gaat doen. Ik vind je posts echter wel van een heel droevig niveau, schurkt een beetje tegen het autistische aan zeg maar. We kunnen natuurlijk volgend seizoen ook wel 32 voetbalclubs opheffen die toch geen kampioen van Nederland zullen worden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb zo,n flauw gevoel dat je wat geïrriteerd bent.
Tegen het autistische aan, omdat ik zeg dat Nederland er niets van gaat bakken?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor, interesseert me eerllijk gezegd ook bijzonder weinig wat het Nederlands elftal gaat doen. Ik vind je posts echter wel van een heel droevig niveau, schurkt een beetje tegen het autistische aan zeg maar. We kunnen natuurlijk volgend seizoen ook wel 32 voetbalclubs opheffen die toch geen kampioen van Nederland zullen worden.
Ik ga het niet eens uit proberen te leggenquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tegen het autistische aan, omdat ik zeg dat Nederland er niets van gaat bakken?
Juist ja...
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:20 schreef Vasion het volgende:
Iedereen denkt dat we 4e in de poule worden
Ik zou Mexico niet meteen willen uitsluiten als de groepswinnaar, die maken het Brazilie altijd lastigquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:31 schreef theunderdog het volgende:
De mensen die denken dat dit Nederland daadwerkelijk ver kan komen op het Wk..![]()
Wanneer wij tegen een goed team moeten, denk aan: Brazilië, Duitsland, Frankrijk, dan liggen we eruit.
Ik heb er nog best vertrouwen in dat wij de poule door kunnen komen, maar dan worden we afgeslacht door Brazilië.
Want Brazilie die van stress struikelt over zijn eigen schoenveters is altijd nog beter dan dit Nederlands elftal.
Tja, dan is het dag dag Nederland..quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zou Mexico niet meteen willen uitsluiten als de groepswinnaar, die maken het Brazilie altijd lastig
Dadelijk wordt Oranje eerste en moeten ze alsnog tegen Brazilie![]()
In dat geval mag Oranje ook niet klagen als zo'n jonge groep met Eredivisiespelers een groep met Spanje en Chili heeft gewonnen, dan heb je gewoon een veelbelovende basis voor de toekomstquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja, dan is het dag dag Nederland..
Maar dat mag ik niet zeggen van sommige..
Kroatië is toch veel beter dan Mexico manquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zou Mexico niet meteen willen uitsluiten als de groepswinnaar, die maken het Brazilie altijd lastig
Dadelijk wordt Oranje eerste en moeten ze alsnog tegen Brazilie![]()
Je bedoelt het Kroatie dat met veel pijn en moeite doorging naar de play-offs en waar ze bijna werden uitgeschakeld door IJsland ?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kroatië is toch veel beter dan Mexico man
Mexico heeft zich inderdaad met 2 vingers in de neus geplaatst, dat is waar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Je bedoelt het Kroatie dat met veel pijn en moeite doorging naar de play-offs en waar ze bijna werden uitgeschakeld door IJsland ?
nee
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:28 schreef luxerobots het volgende:
, Robben, Van Persie en Sneijder.
Spanje is over de top heen, dit team is grotendeels hetzelfde als het team uit 2008/2010.
Ze hebben iig een respectabele serie na hun kwalificatie neergezet en ik acht ze nog steeds hoger in dan een middelmatig Kroatiequote:Op woensdag 11 juni 2014 18:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mexico heeft zich inderdaad met 2 vingers in de neus geplaatst, dat is waar.
Ik vind Mexico anders ook erg matig. Daarbij heeft Kroatië Modric. Zo'n uitzonderlijke speler loopt er bij Mexico niet rond.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:35 schreef TLC het volgende:
[..]
Ze hebben iig een respectabele serie na hun kwalificatie neergezet en ik acht ze nog steeds hoger in dan een middelmatig Kroatie
Kroatie vind ik mager eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind Mexico anders ook erg matig. Daarbij heeft Kroatië Modric. Zo'n uitzonderlijke speler loopt er bij Mexico niet rond.
Ik zou er ergens nog best om kunnen lachen als Nederland nou ineens 5 dubieuze penalties en 3 rode kaarten tegen krijgt in de poulefase.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:21 schreef Perox het volgende:
Plus, dhr. van Praag heeft zich negatief uitgelaten over zijne excellentie Blatter, wie weet hoe die gaat terugslaan?![]()
Probleem van dit Oranje is dat ze in balbezit niet durven / kunnen voetballen. Ik verheug me eerlijk gezegd niet op de wedstrijden van Oranje, gezien het niveau van de laatste oefenwedstrijden.. hoop alleen dat de Feyenoorders niet door de mand gaan vallen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:06 schreef skippy22 het volgende:
De afgelopen wedstrijden waren een compleet drama.
Als ze in dezelfde flow blijven hangen dan gaat het van kwaad tot erger.
Een compleet drama dus. Met die halve gare louwie kun je uiteraard alle kanten op.
Ze zouden met veel geluk wel eens gelijk kunnen spelen tegen spanje. Gelijk het hoogtepunt van dit toernooi.
Ach ja, Spanje heeft ook een slechte uitzwaaiwedstrijd gespeeld.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:06 schreef skippy22 het volgende:
De afgelopen wedstrijden waren een compleet drama.
Als ze in dezelfde flow blijven hangen dan gaat het van kwaad tot erger.
Je vergeet blind die de afgelopen 3-4 wedstrijden amper een bal goed heeft geraakt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 06:54 schreef Halcon het volgende:
Hebben jullie ook al bedacht hoe je de pot dicht wil gaan houden met matige spelers als De Vrij, Martins Indi en de Cil ?
Ze hebben er te weinig kwaliteit voor denk ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Probleem van dit Oranje is dat ze in balbezit niet durven / kunnen voetballen. Ik verheug me eerlijk gezegd niet op de wedstrijden van Oranje, gezien het niveau van de laatste oefenwedstrijden.. hoop alleen dat de Feyenoorders niet door de mand gaan vallen.
En dan na 3 counters met 3-0 achter staanquote:Op donderdag 12 juni 2014 10:34 schreef Lastpost het volgende:
Nederland kan gewoon niet veel beter dan dit. Maar dan zie ik liever dat we vol op de aanval gaan waar onze kwaliteiten liggen dan het verdedigend potdicht te maken in de hoop dat ze er niet doorheen komen.
Gewoon Van Persie, Robben, Sneijder én Huntelaar erin. Defensief blok erachter en opjagen die hap.
En deze keer wel volhoudenquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:49 schreef Spychisch het volgende:
3-0 morgen voor Nederland, EK 2008 style
quote:Het Nederlands elftal gaat de finale van het WK halen. Dat voorspelde premier Mark Rutte vrijdag na afloop van de ministerraad. Als Oranje inderdaad zo ver komt, gaat hij naar Brazilië om zelf bij de finale te zijn.
De minister-president zei dat hij een optimist is en dat hij ervan uitgaat dat Oranje alle wedstrijden gaat winnen. "Wij gaan die finale halen en dan ga ik erheen."
Rutte voorspelde ook dat Oranje de eerste wedstrijd, vrijdagavond tegen regerend wereldkampioen Spanje, 'met duidelijk verschil' gaat winnen. Met hoeveel, wilde hij niet zeggen. Over het precieze aantal doelpunten 'ben ik nog in contact'.
Ook minister Jeanine Hennis-Plasschaert van Defensie verwacht dat de Nederlanders van Spanje gaan winnen. Haar collega Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie durfde zelfs een uitslag te noemen. "Het wordt spannend, maar Nederland wint met 2-1 en haalt zeker de tweede ronde." Onderwijsminister Jet Bussemaker vindt het moeilijk om een voorspelling te doen. "Maar we blijven optimistisch: 2-1 voor Nederland."
Minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken was voorzichtiger. Nederland is volgens hem goed in vorm. "1-1 of 1-0 voor Nederland. Van Persie maakt het doelpunt." (ANP)
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:25 schreef anitapatat het volgende:
Huh Nederland verrassen?
Verwacht een 5-1 voor Nederland
quote:
Ja hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:25 schreef anitapatat het volgende:
Huh Nederland verrassen?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:05 schreef skippy22 het volgende:
Ik ziet het morgen al voor me. Blind schiet de bal voor de 101ste keer in de voeten van Iniesta
Ron staat er als een stuk beton. BMI weet niet wat hem overkomt. Clasie doet niet mee
Janmaat doet maar wat. Van persie heeft z'n bril niet op.
Pffft dan heb jij zeker een andere wedstrijd gezien dan ik tegen de Kroaten? Brazilie had geluk dat de scheids een absolute aanfluiting was, anders hadden ze die wedstrijd om te beginnen niet gewonnen, en waren ze ten tweede Neymar ook een poosje kwijt geweest door die elleboog waar ie gewoon rood voor had moeten hebben. Dit Brazilie stelt geen reet voor, lamaar komen dan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:31 schreef theunderdog het volgende:
De mensen die denken dat dit Nederland daadwerkelijk ver kan komen op het Wk..![]()
Wanneer wij tegen een goed team moeten, denk aan: Brazilië, Duitsland, Frankrijk, dan liggen we eruit.
Ik heb er nog best vertrouwen in dat wij de poule door kunnen komen, maar dan worden we afgeslacht door Brazilië.
Want Brazilie die van stress struikelt over zijn eigen schoenveters is altijd nog beter dan dit Nederlands elftal.
Dat dus.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Pffft dan heb jij zeker een andere wedstrijd gezien dan ik tegen de Kroaten? Brazilie had geluk dat de scheids een absolute aanfluiting was, anders hadden ze die wedstrijd om te beginnen niet gewonnen, en waren ze ten tweede Neymar ook een poosje kwijt geweest door die elleboog waar ie gewoon rood voor had moeten hebben. Dit Brazilie stelt geen reet voor, lamaar komen dan.
Alleen moeten Argentinië en Duitsland nog komenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 07:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dat dus.
Heb tot nu toe nog geen land gezien waar je voor moet vrezen.
goeie editquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:25 schreef anitapatat het volgende:
Huh Nederland verrassen?
Het inzicht van deze manquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:05 schreef skippy22 het volgende:
Ik ziet het morgen al voor me. Blind schiet de bal voor de 101ste keer in de voeten van Iniesta
Ron staat er als een stuk beton. BMI weet niet wat hem overkomt. Clasie doet niet mee
Janmaat doet maar wat. Van persie heeft z'n bril niet op.
Topvoorspelling!quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:25 schreef anitapatat het volgende:
Huh Nederland verrassen?
Je hebt helemaal gelijk, ik ben genezen van mijn pessimisme hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Pffft dan heb jij zeker een andere wedstrijd gezien dan ik tegen de Kroaten? Brazilie had geluk dat de scheids een absolute aanfluiting was, anders hadden ze die wedstrijd om te beginnen niet gewonnen, en waren ze ten tweede Neymar ook een poosje kwijt geweest door die elleboog waar ie gewoon rood voor had moeten hebben. Dit Brazilie stelt geen reet voor, lamaar komen dan.
Gelukkig hadden we ron beton nog.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach. Spanje was wel erg kut gisteren. Defensie van NL zag er niet best uit trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |