goeie editquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:25 schreef anitapatat het volgende:
Huh Nederland verrassen?
Verwacht een 5-1 voor Nederland
Het inzicht van deze manquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:05 schreef skippy22 het volgende:
Ik ziet het morgen al voor me. Blind schiet de bal voor de 101ste keer in de voeten van Iniesta
Ron staat er als een stuk beton. BMI weet niet wat hem overkomt. Clasie doet niet mee
Janmaat doet maar wat. Van persie heeft z'n bril niet op.
Topvoorspelling!quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:25 schreef anitapatat het volgende:
Huh Nederland verrassen?
Verwacht een 5-1 voor Nederland
Je hebt helemaal gelijk, ik ben genezen van mijn pessimisme hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Pffft dan heb jij zeker een andere wedstrijd gezien dan ik tegen de Kroaten? Brazilie had geluk dat de scheids een absolute aanfluiting was, anders hadden ze die wedstrijd om te beginnen niet gewonnen, en waren ze ten tweede Neymar ook een poosje kwijt geweest door die elleboog waar ie gewoon rood voor had moeten hebben. Dit Brazilie stelt geen reet voor, lamaar komen dan.
Gelukkig hadden we ron beton nog.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach. Spanje was wel erg kut gisteren. Defensie van NL zag er niet best uit trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |