Probleem van dit Oranje is dat ze in balbezit niet durven / kunnen voetballen. Ik verheug me eerlijk gezegd niet op de wedstrijden van Oranje, gezien het niveau van de laatste oefenwedstrijden.. hoop alleen dat de Feyenoorders niet door de mand gaan vallen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:06 schreef skippy22 het volgende:
De afgelopen wedstrijden waren een compleet drama.
Als ze in dezelfde flow blijven hangen dan gaat het van kwaad tot erger.
Een compleet drama dus. Met die halve gare louwie kun je uiteraard alle kanten op.
Ze zouden met veel geluk wel eens gelijk kunnen spelen tegen spanje. Gelijk het hoogtepunt van dit toernooi.
Ach ja, Spanje heeft ook een slechte uitzwaaiwedstrijd gespeeld.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:06 schreef skippy22 het volgende:
De afgelopen wedstrijden waren een compleet drama.
Als ze in dezelfde flow blijven hangen dan gaat het van kwaad tot erger.
Je vergeet blind die de afgelopen 3-4 wedstrijden amper een bal goed heeft geraakt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 06:54 schreef Halcon het volgende:
Hebben jullie ook al bedacht hoe je de pot dicht wil gaan houden met matige spelers als De Vrij, Martins Indi en de Cil ?
Ze hebben er te weinig kwaliteit voor denk ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Probleem van dit Oranje is dat ze in balbezit niet durven / kunnen voetballen. Ik verheug me eerlijk gezegd niet op de wedstrijden van Oranje, gezien het niveau van de laatste oefenwedstrijden.. hoop alleen dat de Feyenoorders niet door de mand gaan vallen.
En dan na 3 counters met 3-0 achter staanquote:Op donderdag 12 juni 2014 10:34 schreef Lastpost het volgende:
Nederland kan gewoon niet veel beter dan dit. Maar dan zie ik liever dat we vol op de aanval gaan waar onze kwaliteiten liggen dan het verdedigend potdicht te maken in de hoop dat ze er niet doorheen komen.
Gewoon Van Persie, Robben, Sneijder én Huntelaar erin. Defensief blok erachter en opjagen die hap.
En deze keer wel volhoudenquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:49 schreef Spychisch het volgende:
3-0 morgen voor Nederland, EK 2008 style
quote:Het Nederlands elftal gaat de finale van het WK halen. Dat voorspelde premier Mark Rutte vrijdag na afloop van de ministerraad. Als Oranje inderdaad zo ver komt, gaat hij naar Brazilië om zelf bij de finale te zijn.
De minister-president zei dat hij een optimist is en dat hij ervan uitgaat dat Oranje alle wedstrijden gaat winnen. "Wij gaan die finale halen en dan ga ik erheen."
Rutte voorspelde ook dat Oranje de eerste wedstrijd, vrijdagavond tegen regerend wereldkampioen Spanje, 'met duidelijk verschil' gaat winnen. Met hoeveel, wilde hij niet zeggen. Over het precieze aantal doelpunten 'ben ik nog in contact'.
Ook minister Jeanine Hennis-Plasschaert van Defensie verwacht dat de Nederlanders van Spanje gaan winnen. Haar collega Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie durfde zelfs een uitslag te noemen. "Het wordt spannend, maar Nederland wint met 2-1 en haalt zeker de tweede ronde." Onderwijsminister Jet Bussemaker vindt het moeilijk om een voorspelling te doen. "Maar we blijven optimistisch: 2-1 voor Nederland."
Minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken was voorzichtiger. Nederland is volgens hem goed in vorm. "1-1 of 1-0 voor Nederland. Van Persie maakt het doelpunt." (ANP)
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:25 schreef anitapatat het volgende:
Huh Nederland verrassen?
Verwacht een 5-1 voor Nederland
quote:
Ja hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:25 schreef anitapatat het volgende:
Huh Nederland verrassen?
Verwacht een 5-1 voor Nederland
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:05 schreef skippy22 het volgende:
Ik ziet het morgen al voor me. Blind schiet de bal voor de 101ste keer in de voeten van Iniesta
Ron staat er als een stuk beton. BMI weet niet wat hem overkomt. Clasie doet niet mee
Janmaat doet maar wat. Van persie heeft z'n bril niet op.
Pffft dan heb jij zeker een andere wedstrijd gezien dan ik tegen de Kroaten? Brazilie had geluk dat de scheids een absolute aanfluiting was, anders hadden ze die wedstrijd om te beginnen niet gewonnen, en waren ze ten tweede Neymar ook een poosje kwijt geweest door die elleboog waar ie gewoon rood voor had moeten hebben. Dit Brazilie stelt geen reet voor, lamaar komen dan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:31 schreef theunderdog het volgende:
De mensen die denken dat dit Nederland daadwerkelijk ver kan komen op het Wk..![]()
Wanneer wij tegen een goed team moeten, denk aan: Brazilië, Duitsland, Frankrijk, dan liggen we eruit.
Ik heb er nog best vertrouwen in dat wij de poule door kunnen komen, maar dan worden we afgeslacht door Brazilië.
Want Brazilie die van stress struikelt over zijn eigen schoenveters is altijd nog beter dan dit Nederlands elftal.
Dat dus.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Pffft dan heb jij zeker een andere wedstrijd gezien dan ik tegen de Kroaten? Brazilie had geluk dat de scheids een absolute aanfluiting was, anders hadden ze die wedstrijd om te beginnen niet gewonnen, en waren ze ten tweede Neymar ook een poosje kwijt geweest door die elleboog waar ie gewoon rood voor had moeten hebben. Dit Brazilie stelt geen reet voor, lamaar komen dan.
Alleen moeten Argentinië en Duitsland nog komenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 07:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dat dus.
Heb tot nu toe nog geen land gezien waar je voor moet vrezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |