Veel slechter dan de vorige keer (2012) kan het niet gaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:35 schreef opgebaarde het volgende:
Ik houd mij vast aan de gedachte: " veel slechter dan vorige keer (2000 - 2002) kan het niet gaan"
Hoe goed zijn gevestigde namen die thuis blijven? Nederland laat ook Eljero Elia, Affelay en Stekelenburg thuis.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef OllieWilliams het volgende:
Mensen die zeggen dat Spanje over de top is
Ze kunnen spelers als Isco, Carvajal, Jesus Navas, Gabi en Llorente thuis laten... Spanje is een geweldig team man, normaal gezien heeft Nederland niets te zoeken tegen hun.
Elia en Affelay hebben nooit meer iets gepresteerd sinds ze uit de Eredivisie zijn vertrokken... De spelers die ik opnoem hebben zich in de Liga bewezen...quote:Op zondag 8 juni 2014 22:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe goed zijn gevestigde namen die thuis blijven? Nederland laat ook Eljero Elia, Affelay en Stekelenburg thuis.
Ben het overigens wel met je eens dat Spanje meer grotere namen en ervaring heeft dan Nederland.
Klopt en het verschil is dat wanneer bij NL Robben moe is Lens erin komt, terwijl Spanje voor iedere positie 4, 5 of nog meer gelijkwaardige spelers heeft...quote:Op zondag 8 juni 2014 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind van de Spaanse selectie alleen Xavi echt 'over de top'. De rest is naar mijn mening nog van hetzelfde niveau. Daarbij is de rechtsbackpositie beter ingevuld (Arbeloa vond ik de grootste zwakte bij Spanje) en hebben ze eindelijk een topspits in de persoon van Diego Costa. Het argument 'Deze jongens hebben zoveel wedstrijden gespeeld de afgelopen jaren, die kunnen toch niet meer zo goed zijn als enkele jaren geleden' vind ik ook niet echt sterk. Ik zie niet in hoe veel wedstrijden spelen je minder goed maakt. Hooguit zullen de spelers vermoeiheidsverschijnselen tonen, maar in 2008-2012 hadden ze ook allemaal enorm veel wedstrijden gespeeld en toen werden ze gewoon kampioen.
Gisteren speelde Spanje nog een matige wedstrijd tegen El Salvador. Dat betekent ook dat het team minder tijd heeft om zich voor te bereiden op Nederland. Dit terwijl Louis van Gaal juist gelooft in training en voorbereiding. Het kan verschil maken. Natuurlijk is Spanje op papier een maatje groter dan Nederland. Maar we zullen het vrijdag pas zien.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind van de Spaanse selectie alleen Xavi echt 'over de top'. De rest is naar mijn mening nog van hetzelfde niveau. Daarbij is de rechtsbackpositie beter ingevuld (Arbeloa vond ik de grootste zwakte bij Spanje) en hebben ze eindelijk een topspits in de persoon van Diego Costa. Het argument 'Deze jongens hebben zoveel wedstrijden gespeeld de afgelopen jaren, die kunnen toch niet meer zo goed zijn als enkele jaren geleden' vind ik ook niet echt sterk. Ik zie niet in hoe veel wedstrijden spelen je minder goed maakt. Hooguit zullen de spelers vermoeiheidsverschijnselen tonen, maar in 2008-2012 hadden ze ook allemaal enorm veel wedstrijden gespeeld en toen werden ze gewoon kampioen.
Wie is dat vrolijke meisje in je UI? Zij is leukquote:Op maandag 9 juni 2014 01:30 schreef Cavaliers het volgende:
Haha, Sneijder wereldklasse. Group stage exit, na drie wedstrijden weer naar huis.
Ik moest echt hardop lachen om deze postquote:Op zondag 8 juni 2014 22:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe goed zijn gevestigde namen die thuis blijven? Nederland laat ook Eljero Elia, Affelay en Stekelenburg thuis.
Goede trainer, waardeloze bondscoach. Dat bewijst hij keer op keer.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:16 schreef Iwanius het volgende:
Simpel: Los van Van Persie/Sneijder en Robben hebben wij Van Gaal. En los van wat je van hem vindt wordt door menigeen gezegd dat hij een groot tacticus is en dat hij daarom alleen al gevreesd wordt.
Een speler van een landskampioen en Champions League finalist vergelijken met een bankzitter van een degradantquote:Op maandag 9 juni 2014 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachen om deze post
Ik zeg toch niet dat het momenteel goede spelers zijn. Ik bedoel dat het eens goede/veelbelovende spelers waren. Je wordt niet voor niets gekocht door Barcelona, en Elia en Stekelenburg speelden toch een aardig toernooi in 2010.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachen om deze post
One shot one goal en hopen op het bestequote:Op maandag 9 juni 2014 11:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Misschien als van gaal de hunter er in zet, anders wordt het niks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |