abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140901133
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:31 schreef heiden6 het volgende:
Iedereen is geobsedeerd met die eerste wedstrijd tegen Spanje, maar als je die verliest en daarna wint van Chili en Australië ben je vrijwel zeker ook door. :)
Inderdaad. Ik snap ook niet dat iedereen zo moeilijk over Chili doet. Eigenlijk hetzelfde als Nederland. Wij hebben van Persie, Robben en Sneijder en daarbuiten een stuk minder, zij hebben Vidal en Alexis Sanchez met daarbuiten een stuk minder.

Enige probleem is dat je in de 1/8-finale tegen Brazilië gaat moeten en er dan alsnog uit ligt, maar dat is een detail :D
pi_140901438
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 00:37 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik snap ook niet dat iedereen zo moeilijk over Chili doet. Eigenlijk hetzelfde als Nederland. Wij hebben van Persie, Robben en Sneijder en daarbuiten een stuk minder, zij hebben Vidal en Alexis Sanchez met daarbuiten een stuk minder.

Enige probleem is dat je in de 1/8-finale tegen Brazilië gaat moeten en er dan alsnog uit ligt, maar dat is een detail :D
Al die Brazilianen zijn van 't verwachtingspatroon zo gestresst dat ze struikelen over hun eigen schoenveters. Tevens, als je het met Andre Fucking Ooijer al van ze wint, wordt het met geweldenaren als Stefan en King Kong natuurlijk helemaal een koud kunstje.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_140901541
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 00:47 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Al die Brazilianen zijn van 't verwachtingspatroon zo gestresst dat ze struikelen over hun eigen schoenveters. Tevens, als je het met Andre Fucking Ooijer al van ze wint, wordt het met geweldenaren als Stefan en King Kong natuurlijk helemaal een koud kunstje.
Dat laatste is wel een uitstekend punt inderdaad. Zo'n Neymar is in de spelerstunnel waarschijnlijk al bang als ie BMI ziet staan
pi_140902397
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 00:50 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat laatste is wel een uitstekend punt inderdaad. Zo'n Neymar is in de spelerstunnel waarschijnlijk al bang als ie BMI ziet staan
Als dat daadwerkelijk zo gaat zijn, dan is dat het bewijs dat Neymar nog niet een echte topper is.
pi_140903290
We maken gehakt van Brazillië. Rellen in het land en ze geven ons die beker en doeken de rest van het toernooi op ivm volksoproer.
pi_140903558
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 22:32 schreef Robuustheid het volgende:
Van Gaal de meest succesvolle Nederlandse coach? Volgens mij was dat toch Hiddink.
Nee, zeker niet
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_140908712
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 11:19 schreef Caland het volgende:

Goede trainer, waardeloze bondscoach. Dat bewijst hij keer op keer.
Keer op keer? Overdrijven is ook een kunst... :{ Daar hij maar 1x eerder BC was.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:02:11 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_140915921
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:41 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Keer op keer? Overdrijven is ook een kunst... :{ Daar hij maar 1x eerder BC was.
Flikt het nu toch gewoon weer. Vreemd selectiebeleid, spelers compleet uitknijpen zodat ze straks lekker vermoeid aan die eerste wedstrijd beginnen. Zijn voordeel is nu, en dat is waarschijnlijk ook zijn bedoeling, dat hij voornamelijk onervaren jaknikkers selecteert. Die laten die mafklapper wel uitrazen en slikken alles als zoete koek. Het is gewoon weer als vanouds de grote Van Gaal-show. In clubverband kan dat best werken, al is zijn houdbaarheid daar ook maar zeer beperkt gebleken. Als bondscoach moet je dat helemaal niet willen doen. Gewoon die vedetten een beetje tevreden houden, lichtjes trainen en een logische opstelling maken. Eigenlijk een luizenbaantje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_140916052
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Flikt het nu toch gewoon weer. Vreemd selectiebeleid, spelers compleet uitknijpen zodat ze straks lekker vermoeid aan die eerste wedstrijd beginnen. Zijn voordeel is nu, en dat is waarschijnlijk ook zijn bedoeling, dat hij voornamelijk onervaren jaknikkers selecteert. Die laten die mafklapper wel uitrazen en slikken alles als zoete koek. Het is gewoon weer als vanouds de grote Van Gaal-show. In clubverband kan dat best werken, al is zijn houdbaarheid daar ook maar zeer beperkt gebleken. Als bondscoach moet je dat helemaal niet willen doen. Gewoon die vedetten een beetje tevreden houden, lichtjes trainen en een logische opstelling maken. Eigenlijk een luizenbaantje.
Totdat Nederland wereldkampioen wordt en Betonnen Ron na de zomer bij Real speelt, De Vrij bij Bayern, Clasie bij PSG, Blind bij City, Janmaat bij Dortmund en Verhaegh nog steeds een onbekende nobody is.
pi_140917648
quote:

[..]

Alleen had dat Brazilië geen Marcelo, Oscar, Neymar, Hulk en wel Felipe Melo, Kaka en Robinho die alledrie al versleten waren. Ook was ons team veel beter ondanks Ooijer.

Tegen Brazilië zou het een wonder zijn als we daar überhaupt een verlenging weten af te dwingen.
Of saté?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 16:09:00 #36
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_140918055
quote:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_140921005
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:09 schreef skippy22 het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Stel je eens niet zo aan, negatieveling.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 18:18:35 #38
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_140922247
Nigel de Jong gaat Spanje slopen.
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_140928174
Sneijder maakt ons kampioen!

pi_140928524
quote:
Op zondag 8 juni 2014 22:32 schreef Robuustheid het volgende:
Van Gaal de meest succesvolle Nederlandse coach? Volgens mij was dat toch Hiddink.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 03:53 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Nee, zeker niet
Michels?
pi_140928940
Open je ook even een topic waarom NL keihard gaat FALEN?
pi_140931714
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:47 schreef kets70 het volgende:

[..]

[..]

Michels?
Michels op 1, Van Gaal op 2. Hoe mensen toch op Hiddink komen is mij een raadsel
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_140939308
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 00:04 schreef De_Pel het volgende:
Stefan speelt Costa onder de mat.
;(
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_140939981
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 23:43 schreef JenHermes het volgende:

[..]

;(
Die gasten spelen al zolang zonder fatsoenlijke spits dat ze heel niet weten wat ze met die braziliaan aanmoeten joh.
pi_140940189
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:39 schreef Paganitzu het volgende:
Sneijder maakt ons kampioen!

[ afbeelding ]
Beetje jammer dit. Als je dan zonodig een photoshopsel wil fabriceren, ga dan niet sleutelen aan de verhoudingen. Nou heb je die Snijert op 1 op 10 gezet en die cup 1 op 20 ofzo? -O-
  woensdag 11 juni 2014 @ 00:09:38 #46
314007 Digi_Djeff
Better Call Saul!
pi_140940513
Ik lees telkens dingen over Nederland dat wellicht Brazilië treft in de volgende ronde maar het zou pas leuk zijn wanneer Spanje dat doet.
De huidige wereldkampioen tegen het land dat niet mag verliezen, ik pak mijn popcorn (en bier met bittergarnituur) er alvast bij.
pi_140940520
http://nos.nl/wk2014/arti(...)spanje-verraste.html

14 jaar geleden deed Van Gaal hetzelfde in een oefenwedstrijd tegen Spanje. Spelen met 5 verdedigers.
pi_140943865
Slechter dan het afgelopen EK kan al sowieso niet, dus het kan alleen nog maar meevallen :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_140946779
Ik zie ons sowieso de 2e ronde wel halen.

Snap al dat uber negatieve gelul niet , maar goed...daar staan we bekend om.
Nou zie ik ons ook geen wereld kampioen worden ,maar we moeten ook niet doen alsof er ineens 11 mongolen op het veld staan.

Van Australië moet je gewoon winnen , en Chili is echt geen top land als je naar hun team kijkt , tuurlijk ze hebben een paar leuke spelers , maar die hebben wij ook ondanks onze matige verdediging.
Daar moeten we gewoon van winnen.

Ik moet ook nog maar zien wat Spanje gaat doen , zal me niks verbazen als die zwaar gaan tegenvallen dit wk.

Maar ALS we doorgaan en Brazilië treffen... ben ik bang dat we eruit knallen.
Achja , we zien het allemaal wel , slechter dan het afgelopen EK kan bijna niet namelijk :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_140946938
De mensen die denken dat dit Nederland daadwerkelijk ver kan komen op het Wk.. _O-

Wanneer wij tegen een goed team moeten, denk aan: Brazilië, Duitsland, Frankrijk, dan liggen we eruit.

Ik heb er nog best vertrouwen in dat wij de poule door kunnen komen, maar dan worden we afgeslacht door Brazilië.

Want Brazilie die van stress struikelt over zijn eigen schoenveters is altijd nog beter dan dit Nederlands elftal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')