quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:38 schreef kleinzusje het volgende:
Venco: wat spannend !
Tally: Gefeliciteerd !
Heel leuk en ook wel weer confronterend om jullie verhalen te lezen. Voel me toch altijd een uitzondering.
Hier werken we alle 2 niet en zijn fulltime vader en moeder. 24/7 met die kleine. Ken niemand die in zo'n situatie zit.
+1quote:
Just asking. Kennis heeft dat namelijk en heeft daardoor problemen met zwanger worden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zal het eens vragen.
Ik hoor deze week wanneer de operatie plaats vindt.
Niet Tofquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Just asking. Kennis heeft dat namelijk en heeft daardoor problemen met zwanger worden.
Wat Soesa zegtquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Eigenlijk zitten jullie gewoon in een luxepositie. Alle tijd voor dreumes en elkaar en jullie bieden haar alles wat ze wil! Ik heb jullie meisje een paar keer gezien en het is zo'n megagelukkig kind
. Oh, en ik denk dat jullie zelfs meer in de maatschappij staan dan veel werkende ouders. Je komt op zoveel plekken met dreumes, ontmoet zo veel verschillende mensen, onderneemt zoveel... Hoezo buiten de maatschappij?! Ook al zou ik niet fulltime thuis kunnen zijn, daarvoor ben ik te graag aan het werk, soms ben ik wel jaloers op jullie.
en jullie huis is superleuk![]()
Riley's leeftijdsgenootje heeft er 8... (4 boven en 4 onder)quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:12 schreef Omentielvo het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoeveel tandjes de dreumesjes hebben (en de leeftijd voor de vergelijking)
Hier dus vier en 16 maandjes
4 tandjes, hoeraquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:12 schreef Omentielvo het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoeveel tandjes de dreumesjes hebben (en de leeftijd voor de vergelijking)
13 mnd, slechts 2 tandjes. Maar wel hele mooie!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:12 schreef Omentielvo het volgende:
Hier allebei 6. 4 boven, 2 onder.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:12 schreef Omentielvo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |