abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juni 2014 @ 16:53:41 #151
429426 Droppies1012
Dochter en een zoon
pi_140958853
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:38 schreef kleinzusje het volgende:
Venco: wat spannend !
Tally: Gefeliciteerd !

Heel leuk en ook wel weer confronterend om jullie verhalen te lezen. Voel me toch altijd een uitzondering.
Hier werken we alle 2 niet en zijn fulltime vader en moeder. 24/7 met die kleine. Ken niemand die in zo'n situatie zit.
:W

:*

Kyara wat zielig voor je kleine meisje dat ze zo onder de pokken zit! Heeft ze er veel last van?

Le bleg dat vind ik wel een heel eng idee dat het zo door je lichaam dwaalt
pi_140959005
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:26 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb de navelstreng nog :X
+1 O+

Omen wat gaaf van het kdv!

LE wat een verhaal! Ik wist niet dat dat kon. En wat Spark zei, je was dus eigenlijk onbeschermd! Ik hoop dat het snel opgelost wordt, lijkt mij ook geen prettig idee

Tally gefeliciteerd *O*

Venco wat spannend!

Kyara nee he -O- je arme meisje

Ik werk 3 dagen. Manlief is zzp'er en werkt eigenlijk altijd :') 1 dag komt mijn moeder bij ons thuis oppassen. 2 dagen GO. Ik twijfel over psz. Ik merk dat L het erg leuk vindt om met andere kindjes te zijn. Ook hier in de omgeving weinig kindjes en kennissen. Maar dan wil ik er geen fortuin aan kwijt zijn. Binnenkort maar eens gaan googlen
pi_140960600
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:30 schreef L-E het volgende:

[..]

Geen idee. Ik zal het eens vragen.

Ik hoor deze week wanneer de operatie plaats vindt.
Just asking. Kennis heeft dat namelijk en heeft daardoor problemen met zwanger worden.
Sarcasme. Herken het.
pi_140961086
Manlief werkt 40 uur. Ik start 1 september met een verkort bol-traject. Even afwachten hoe mijn rooster eruit gaat zien en dan op zoek naar een baan die ik daarmee kan combineren.

Voordat ik in de ziektewet kwam werkte ik in 2-ploegen 40 uur per week.

En nu ik thuis zit en niks kan merk ik hoe rusteloos en gefrustreerd ik ben. Ik ben geen mens om thuis te zitten.
pi_140962300
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Just asking. Kennis heeft dat namelijk en heeft daardoor problemen met zwanger worden.
Niet Tof ;(

Stick heeft zichzelf een tand door zijn lip gevallen. Op dezelfde dag dat grote broer een voortand verloor omdat hij aan het wisselen is. Brotherhood! O+
pi_140963454
Kleinzusje en droppies. Wat bijzonder allebei fulltime vader en moeder. Ik had eerlijk gezegd nooit aan die optie gedacht. :@

L-E wat sneu voor Sticker :*

Had ik trouwens al verteld dat Riley nu ook haar boventandjes heeft. Ze zit nu op vier tanden met haar 16 maanden :D
pi_140964976
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:52 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Eigenlijk zitten jullie gewoon in een luxepositie 8-) . Alle tijd voor dreumes en elkaar en jullie bieden haar alles wat ze wil! Ik heb jullie meisje een paar keer gezien en het is zo'n megagelukkig kind O+. Oh, en ik denk dat jullie zelfs meer in de maatschappij staan dan veel werkende ouders. Je komt op zoveel plekken met dreumes, ontmoet zo veel verschillende mensen, onderneemt zoveel... Hoezo buiten de maatschappij?! Ook al zou ik niet fulltime thuis kunnen zijn, daarvoor ben ik te graag aan het werk, soms ben ik wel jaloers op jullie.

en jullie huis is superleuk :D
Wat Soesa zegt :*
pi_140965271
Ahh LE dat is echte liefde O+ maar toch zielig ;(
Omen boventandjes zijn zo schattig O+
L's 3e kies is aan het doorkomen. Man, wat zijn dat megadingen :X Hij kan nu wel echt goed op een stuk komkommer kauwen, nomnomnom
pi_140965388
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoeveel tandjes de dreumesjes hebben (en de leeftijd voor de vergelijking)
Hier dus vier en 16 maandjes
  woensdag 11 juni 2014 @ 20:16:03 #160
429426 Droppies1012
Dochter en een zoon
pi_140965524
Omen Hier 20 maanden en 4 kiezen en alle tandjes :) R nog maar 4 tandjes? :D

Fieder heeft je kindje last van het doorkomen?

Le *O* voor de tandenwissel van je oudste en :'( voor je jongste
pi_140965582
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 20:12 schreef Omentielvo het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoeveel tandjes de dreumesjes hebben (en de leeftijd voor de vergelijking)
Riley's leeftijdsgenootje heeft er 8... (4 boven en 4 onder)
  woensdag 11 juni 2014 @ 20:18:36 #162
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_140965614
quote:
4 tandjes, hoera :D

E is nu bijna 22,5 maand en heeft al haar tandjes (althans, er komen nu nog de laatste 2 hoektanden door) en 4 kiezen. Er volgen nu dus nog 4 kiezen :)
  woensdag 11 juni 2014 @ 20:19:57 #163
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_140965667
J, 17 mnd, 10 tanden, 4 kiezen!
pi_140965689
L heeft 8 tandjes en 3 kiezen. Kies 4 is er bijna. Hij heeft wekenlang enorme blauwpaarse bulten gehad waar de kiezen doorkwamen :X En heel slecht gegeten. Zodra het eerste puntje door is gaat het hier meestal weer goed.
pi_140965730
Met 23 maanden compleet! *G* De laatste kiezen zijn echt net helemaal door!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_140966421
quote:
13 mnd, slechts 2 tandjes. Maar wel hele mooie! ;)
pi_140966425
Droppies wat bijzonder ! :*

Omen: Hier nu bijna 23 maanden en de laatste 4 hoektanden en laatste snijtand komen tegelijk door. Vanaf 18 maanden heeft ze een enorme inhaalslag gemaakt. Was net als jouw meisje pas later met de tanden/kiezen. Nu dus nog 4 kiezen en dan klaar *O*

Jullie zijn lief !
En wij hebben het zeer knus ja

Beterschap Kyara !

LE spannend. Raar idee
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_140966471
Met 13 maanden 4 tandjes!
pi_140966667
Al die peuterbadjes zijn hier in de middag zooooooooooooo druk :{
Het beste is in de ochtend ! Dan zijn er maar een paar kleintjes. Smiddags veel oudere kinderen.
We wijken nu uit naar een stadsfontein en NEMO ;)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_140966833
Ah gossie, arme sticker :*

Boventandjes bij Riley! Ik vind het zo schattig he, zo'n klein kindje dat met van die tanden lacht die heel groot lijken in verhouding tot het kleine lijfje O+

E heeft 8 tanden en is 12 maanden. En nu bezig met een of meer kiezen, drama alom :X heel sneu..
E.
pi_140967906
Ik zal wel ontaard zijn maar ik heb geen idee hoeveel tanden Djen wanneer kreeg .. hoeveel ze er nu heeft en hoeveel ze er nog moet krijgen :')

En idd .. die eerste tanden in dat tandloze bekkie zorgt wel vor hilarische fotos :D
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:24:21 #172
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140968574
quote:
Hier allebei 6. 4 boven, 2 onder.
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:25:16 #173
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140968618
Waterpokken: wel/niet kdv?
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:27:27 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_140968734
Als ie er geen last van heeft, zou ik het gewoon proberen toch?
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:28:05 #175
171422 LadyBlack
paint it black
pi_140968767
Ohja, en E is 14 maanden en heeft nu 8 tanden en 4 (of meer) doorkomende kiezen.
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:31:45 #176
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140968968
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:27 schreef LadyBlack het volgende:
Als ie er geen last van heeft, zou ik het gewoon proberen toch?
het gaat me ook meer om het beleid van het kdv daarin. Maar kan daarover niks vinden...
pi_140968979
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:25 schreef Kyara het volgende:
Wat zegt het beleid? Hier was het een no-go.
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:32:41 #178
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140969019
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:31 schreef L-E het volgende:

[..]

Wat zegt het beleid? Hier was het een no-go.
Dat kan ik nergens terugvinden. Morgen maar even bellen....
pi_140969430
Bijzonder. Ik vind niet ziek = gaan, maar ons kdv (vijf jaar geleden dan) hanteerde strikte regels. Maar dit gaat over M, want je meiden gaan toch niet? Heeft hij ze nu ook, of weer? ;(
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:43:50 #180
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_140969508
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:25 schreef Kyara het volgende:
Bij ons KDV is het 'wel'. Zolang ze niet ziek zijn (koorts ed) zijn ze gewoon welkom. Besmettelijk zijn ze toch (ook) al geweest :). Vervelend dat al je kindjes ze nu hebben! E is er buitengewoon makkelijk doorheen gefietst, die krijgt ze geheid nog een keer :+
pi_140969536
Bij de go mag Djen wel komen met waterpokken maja das veeeel kleinschaliger natuurlijk. Tenzij ze er echt super ziek van zijn.. maar dan wil je kindje toch liever bij papa en mama zijn lijkt me.
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:46:07 #182
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_140969604
Als ze de ggd aanbevelingen volgen dan mag het gewoon.
Ik zou wel laten gaan.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_140970465
Waterpokken is volgens mij normaal het beleid mits niet ziek gewoon gaan. Mijn gastouder heeft dat beleid ook Maja die doet ook niet moeilijk als hij wat verhoging heeft past ze de dag aan op hem...

Jan is 18 maanden zo uit mijn hoofd 8 tanden en 4 kiezen alhoewel ikvolgens mij weer witte puntjes zag dus zijn nog kiezen aan het door komen op het moment
pi_140970478
Leuk om te lezen hoeveel tandjes de dreumesjes hebben. En Twinkle je bent niet ontaard dat je niet weet wanneer ze tanden kreeg en hoeveel ze er heeft. Maar vier tandjes tel ik niet eens al tellen. Die vallen op als ze lacht O+

Kyara besmetting is al geweest voordat de pokken daadwerkelijk te zien zijn? Dacht ik tenminste. Kan er ook compleet naast zitten.
Maar als M zich goed voelt en de kans op besmetting al geweest is zou ik het ook proberen :*
pi_140970537
Tandjes: 4 boven, 2 onder en hij is 23e 14 maanden.

Even een cool momentje hoor maar Aiden kon blijkbaar nog niet echt slapen dus kwam hij nog een half uurtje terug naar beneden.
Weer naar bed maar er was nogal protest en dus even met z'n knuffels gespeeld. Hij wilde zijn grote beer in bed.
Dus ik mijn 'grote-beren-stem' opgezet. :P "Zeg Aiden, kan jij niet slapen? Ben jij soms niet moe? Mag ik bij jou slapen en krijg ik dan een kus? Mag ik een kus"?
En verdomt, Grote beer kreeg een kus! En nog 1! En nog 1! O+
Toen kreeg ik ook een kus, want dat was al een tijdje geleden. Dus nu is hij heel rustig met z'n grote beer gaan slapen. O+ O+ (en 5 andere knuffels).

Nu zei ik vandaag tegen hem: "wie ben ik?" Hij zei alleen maar "Ba" maar dat "mama" moet er nu toen wel bijna uitkomen hè. Ben bijna jarig dus zou een tof cadeautje zijn. *O*
pi_140970640
Venco wat lief en gaaf O+ *O*
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:33:35 #187
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140971834
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:41 schreef L-E het volgende:
Bijzonder. Ik vind niet ziek = gaan, maar ons kdv (vijf jaar geleden dan) hanteerde strikte regels. Maar dit gaat over M, want je meiden gaan toch niet? Heeft hij ze nu ook, of weer? ;(
ja, verkeerde topic maar hier zitten meer waterpokken klanten ;)

Ik weet eerlijk gezegd niet of hij ze heeft gehad of dat hij ze nu heeft. Hij heeft nu 2 soorten uitslag: kleine bultjes in zijn liesstreek en grotere bulten in zijn nek en gezicht. 1e is denk ik warmte-uitslag. Wat die bulten zijn weet ik niet. Ik dacht eerst ook warmte-uitslag maar het is heel anders dan wat in zijn liezen zit. Aan de andere kant is het ook weer anders dan hoe het er bij de meiden uit ziet en hoe het zich daar ontwikkeld. Bij M lijken het meer een soort muggebulten of zo. Dus ik twijfel... (zeker na een post in het peutertopic dat de huid na waterpokken wat gevoeliger is waardoor ook extremer gereageerd kan worden op bijvoorbeeld warmte). En ik twijfelde ook al of hij de 1e keer waterpokken had dus het is een beetje raar en vaag allemaal :')
pi_140972341
Gewoon morgen maar eens aankijken, Kyara. Als het waterpokken zijn, zal ie er snel meer krijgen waarschijnlijk, en dan weet je wat er aan de hand is.
En bij ons kdv zijn waterpokken ook geen reden om kindjes thuis te houden, mits ze er niet echt ziek van zijn. Zodra ze er koorts van hebben en dus (veel) meer verzorging/aandacht nodig hebben, hebben ze liever dat je ze thuishoudt. En eigenlijk hoeft het dan officieel ook niet persé, maar over het algemeen wil je in dat soort gevallen inderdaad zelf voor je kindje zorgen en knuffelen enzo.

Over zorgen en knuffelen gesproken... denk dat ik mijn meisje nog maar eens uit bed pluk om te kijken of ze nog wat wil drinken. Ik geloof dat ze vandaag in totaal misschien 3 uur wakker is geweest. En dan tel ik ruim... :@ Ze doet goed haar best om dat virusje eruit te slapen ;)
En: vandaag (nog) niet overgegeven! Alles zit er nog in! *O*
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:45:13 #189
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140972514
Wat fijn Shandaly! Hopelijk doet het slapen haar goed. Maar wat extra drinken kan natuurlijk ook nooit kwaad.

Dat is inderdaad de planning nu. Even aankijken. Maar M heeft ook nergens last van. Beetje jeuk. D heeft het echt zwaar. Afgelopen nacht was bagger en ik verwacht voor komende nacht ook een boel heen en weer geloop. Gelukkig helpt de kidsclin wel goed. Maar het is echt zo sneu en ze ziet er echt niet uit. Dus D zou ik nu echt niet naar een kdv sturen :N
pi_140972690
:( Beterschap! En sterkte voor komende nacht!
(Ik hoop ook op een iets betere dan afgelopen nacht, want toen kwam Lars ook nog even z'n maaginhoud voor m'n slaapkamerdeur deponeren... gelukkig de rest van de dag niet meer gespuugd, dus hopelijk was het een eenmalig iets en heeft hij niet Femke's virusje overgenomen. En ML klaagde vandaag ook al over gebrek aan eetlust/misselijkheid.. )
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:53:33 #191
171422 LadyBlack
paint it black
pi_140973019
Oef, wat een lappenmand dames!! Sterkte hoor :*

Kun je D niet uit voorzorg bij je in bed / een logeerbed nemen Kyara? :X
pi_140973030
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:33 schreef Kyara het volgende:

[..]

ja, verkeerde topic maar hier zitten meer waterpokken klanten ;)

Ik weet eerlijk gezegd niet of hij ze heeft gehad of dat hij ze nu heeft. Hij heeft nu 2 soorten uitslag: kleine bultjes in zijn liesstreek en grotere bulten in zijn nek en gezicht. 1e is denk ik warmte-uitslag. Wat die bulten zijn weet ik niet. Ik dacht eerst ook warmte-uitslag maar het is heel anders dan wat in zijn liezen zit. Aan de andere kant is het ook weer anders dan hoe het er bij de meiden uit ziet en hoe het zich daar ontwikkeld. Bij M lijken het meer een soort muggebulten of zo. Dus ik twijfel... (zeker na een post in het peutertopic dat de huid na waterpokken wat gevoeliger is waardoor ook extremer gereageerd kan worden op bijvoorbeeld warmte). En ik twijfelde ook al of hij de 1e keer waterpokken had dus het is een beetje raar en vaag allemaal :')
Het was geen klacht ;)
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:54:42 #193
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140973075
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:53 schreef L-E het volgende:

[..]

Het was geen klacht ;)
Weet ik :* , het was ook meer een verklaring/uitleg dan een verantwoording :D

al moet ik natuurlijk wel het goede voorbeeld geven :P
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:56:28 #194
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140973158
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
Oef, wat een lappenmand dames!! Sterkte hoor :*

Kun je D niet uit voorzorg bij je in bed / een logeerbed nemen Kyara? :X
Toen J waterpokken had heb ik dat even geprobeerd maar die stond al heel snel overeind om naar buiten te kijken, op papa te klimmen, te oefenen met staan, aan mama's haren te trekken en ogen uit te steken.... ik vrees dat D hetzelfde gaat doen.
pi_140974577
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:56 schreef Kyara het volgende:

[..]

Toen J waterpokken had heb ik dat even geprobeerd maar die stond al heel snel overeind om naar buiten te kijken, op papa te klimmen, te oefenen met staan, aan mama's haren te trekken en ogen uit te steken.... ik vrees dat D hetzelfde gaat doen.
Zo herkenbaar. Riley doet ook van alles bij mij in bed. Behalve slapen dan :D
Beterschap voor je kids en sterkte voor vannacht :*

Shandaly hopelijk knapt jouw meisje gauw op. Arm grietje :*

En nu slapen. Morgen weer vroeg op :z
pi_140980987
Beterschap voor zowel D als M. Even ervan uit gaande dat het waterpokken zijn bij M. Hoe ziet het er nu uit Kyara?

En Shandaly, ook Beterschap voor Femke. Ze heeft het goed te pakken zeg! Is het drinken er gisteravond in gebleven?

L-E wat een eng idee zeg, van dat spiraaltje :{

Rosalie is 14 maanden en heeft al een tijdje 8 tanden en 4 kiezen. Ze kwijlt als gieter dus ik verwacht wel dat er wat speelt. Haar hoektanden zijn ook bezig volgens mij.
pi_140981047
Shandaly, sterkte met de ziekenboeg!

Venco, zo schattig O+ O+ O+

Kyara, wij mochten gewoon brengen met waterpokken (werd zelfs nog expliciet gezegd toen ik hem ziekmeldde). Maar helaas was het hier 3 dagen koorts en hangerig, dus bleef hij thuis.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_140981161
En even een nieuwe post: Toen we vanochtend wakker werden, lag er opeens een peuter in ons bed in plaats van een dreumes! *G* OMG, mijn kleine ventje is gewoon alweer 2 geworden! :o :o :o. Ongelofelijk hoe hard de tijd is gegaan!

Gisteravond nog tot 23 uur bezig geweest met zijn traktaties en nog niet af dus vanochtend de laatste dingen gedaan. Ik kreeg gister de mail dat het keukentje verzonden is, dus met een beetje geluk krijgen we het toch nog vandaag binnen! En het cadeau van opa en oma wordt ook vandaag bezorgd (zandbak). Joehoe!! *O*

Voelde me gisteravond wel megaschuldig nog. Wij stonden in de tuin even met de buurman te praten over de nieuwe schutting en plantjes, komen we binnen, is mini wakker geworden en hevig overstuur :'( We hadden het niet gehoord buiten. Mogelijk was hij al 10-15 minuten aan het huilen :'( :'( Arm jochie... Het duurde ook heel lang voor hij weer rustig werd, dus mocht hij lekker bij papa en mama slapen (ook omdat zijn kamertje veel warmer/ benauwder is, daar heeft hij enorm veel last van). Toen was het gelukkig snel goed. Maar ik vond het zo naar voor hem!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_140981375
Gefeliciteerd Phaidra *G* *G*
Met een meidenkwartet
pi_140981452
Gefeliciteerd phaidra!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')