quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:38 schreef kleinzusje het volgende:
Venco: wat spannend !
Tally: Gefeliciteerd !
Heel leuk en ook wel weer confronterend om jullie verhalen te lezen. Voel me toch altijd een uitzondering.
Hier werken we alle 2 niet en zijn fulltime vader en moeder. 24/7 met die kleine. Ken niemand die in zo'n situatie zit.
+1quote:
Just asking. Kennis heeft dat namelijk en heeft daardoor problemen met zwanger worden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zal het eens vragen.
Ik hoor deze week wanneer de operatie plaats vindt.
Niet Tofquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Just asking. Kennis heeft dat namelijk en heeft daardoor problemen met zwanger worden.
Wat Soesa zegtquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Eigenlijk zitten jullie gewoon in een luxepositie. Alle tijd voor dreumes en elkaar en jullie bieden haar alles wat ze wil! Ik heb jullie meisje een paar keer gezien en het is zo'n megagelukkig kind
. Oh, en ik denk dat jullie zelfs meer in de maatschappij staan dan veel werkende ouders. Je komt op zoveel plekken met dreumes, ontmoet zo veel verschillende mensen, onderneemt zoveel... Hoezo buiten de maatschappij?! Ook al zou ik niet fulltime thuis kunnen zijn, daarvoor ben ik te graag aan het werk, soms ben ik wel jaloers op jullie.
en jullie huis is superleuk![]()
Riley's leeftijdsgenootje heeft er 8... (4 boven en 4 onder)quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:12 schreef Omentielvo het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoeveel tandjes de dreumesjes hebben (en de leeftijd voor de vergelijking)
Hier dus vier en 16 maandjes
4 tandjes, hoeraquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:12 schreef Omentielvo het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoeveel tandjes de dreumesjes hebben (en de leeftijd voor de vergelijking)
13 mnd, slechts 2 tandjes. Maar wel hele mooie!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:12 schreef Omentielvo het volgende:
Hier allebei 6. 4 boven, 2 onder.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:12 schreef Omentielvo het volgende:
het gaat me ook meer om het beleid van het kdv daarin. Maar kan daarover niks vinden...quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:27 schreef LadyBlack het volgende:
Als ie er geen last van heeft, zou ik het gewoon proberen toch?
Dat kan ik nergens terugvinden. Morgen maar even bellen....quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat zegt het beleid? Hier was het een no-go.
Bij ons KDV is het 'wel'. Zolang ze niet ziek zijn (koorts ed) zijn ze gewoon welkom. Besmettelijk zijn ze toch (ook) al geweestquote:
ja, verkeerde topic maar hier zitten meer waterpokken klantenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:41 schreef L-E het volgende:
Bijzonder. Ik vind niet ziek = gaan, maar ons kdv (vijf jaar geleden dan) hanteerde strikte regels. Maar dit gaat over M, want je meiden gaan toch niet? Heeft hij ze nu ook, of weer?
Het was geen klachtquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja, verkeerde topic maar hier zitten meer waterpokken klanten
Ik weet eerlijk gezegd niet of hij ze heeft gehad of dat hij ze nu heeft. Hij heeft nu 2 soorten uitslag: kleine bultjes in zijn liesstreek en grotere bulten in zijn nek en gezicht. 1e is denk ik warmte-uitslag. Wat die bulten zijn weet ik niet. Ik dacht eerst ook warmte-uitslag maar het is heel anders dan wat in zijn liezen zit. Aan de andere kant is het ook weer anders dan hoe het er bij de meiden uit ziet en hoe het zich daar ontwikkeld. Bij M lijken het meer een soort muggebulten of zo. Dus ik twijfel... (zeker na een post in het peutertopic dat de huid na waterpokken wat gevoeliger is waardoor ook extremer gereageerd kan worden op bijvoorbeeld warmte). En ik twijfelde ook al of hij de 1e keer waterpokken had dus het is een beetje raar en vaag allemaal
Weet ikquote:
Toen J waterpokken had heb ik dat even geprobeerd maar die stond al heel snel overeind om naar buiten te kijken, op papa te klimmen, te oefenen met staan, aan mama's haren te trekken en ogen uit te steken.... ik vrees dat D hetzelfde gaat doen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
Oef, wat een lappenmand dames!! Sterkte hoor
Kun je D niet uit voorzorg bij je in bed / een logeerbed nemen Kyara?
Zo herkenbaar. Riley doet ook van alles bij mij in bed. Behalve slapen danquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
Toen J waterpokken had heb ik dat even geprobeerd maar die stond al heel snel overeind om naar buiten te kijken, op papa te klimmen, te oefenen met staan, aan mama's haren te trekken en ogen uit te steken.... ik vrees dat D hetzelfde gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |