quote:Op zondag 8 juni 2014 19:15 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Federer heeft ook een Olympische spelen plak. Nadal wint de meeste van zijn grand slams op Roland Garros. Wimbledon is prestigieuzer. Het geeft ook aan dat Nadal niet zo all-round is als Federer.
Hoe vaak heeft Nadal het masters toernooi gewonnen? Juist, ja 0 keer.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:34 schreef Gruisman het volgende:
[..]Dat maakt Nadal dan toch juist veel all-rounder? Nadal heeft bewezen dat die ook op zijn mindere ondergrond veel GS's kan winnen (o.a. in finale's tegen Fed). Fed heeft op zijn slechte ondergrond maar 1x een GS gewonnen, en we weten allemaal hoe dat kwam lijkt me. Overigens heeft Nadal ook goud op de OS, meer masters en een betere h2h. Maar ik vind die GOAT discussie eigenlijk een beetje kul. Ik vind gewoon dat ze samen de beste tennissers ooit zijn, op hun eigen manier
Sinds wanneer is het winnen van de Masters relevant voor de GOAT-status?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:38 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Nadal het masters toernooi gewonnen? Juist, ja 0 keer.
en we weten allemaal hoe dat komt, aan het eind van het jaar werkt de ... niet meer.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:38 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Nadal het masters toernooi gewonnen? Juist, ja 0 keer.
Nadal een langere carrière en adem?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:32 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
nee, als je Nadal en Federer allebei hebt zien opkomen dan was Federer echt beter op het toppunt van beiden, Nadal heeft gewoon een langere carriere en adem.
Dan moet Nadal niet winnen.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien kunnen we proberen om na de Wimbledonfinale geen GOAT-discussie te voeren.
Da's waar.quote:
5 jaar geleden pakte Federer ook zijn 14e op RGquote:Op zondag 8 juni 2014 19:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nadal een langere carrière en adem?
Federer heeft toch meer jaar nodig gehad om hetzelfde te presteren als Nadal? Nadal is vijf naar jonger.
Wil geen goat discussie beginnen maar er is ook een hoop tegen de goat in te brengen. Een term die zo min mogelijk gebruikt dient te worden
Ik denk dat Nadal niet meer wint van Djoko op een GS dit jaar en volgende jaar hoop ik dat een nieuwe 'Federer' opstaat en gaat winnen van de huidige (sub)toppers.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:47 schreef stefan92 het volgende:
[..]
5 jaar geleden pakte Federer ook zijn 14e op RGNiet dat ik hiermee wil stellen dat Fed daarom de 'goat' is maar gewoon ter info.
Laat ik het dan een soort van relevant maken en te vragen of jullie verwachten dat Nadal er wel meer dan 17 kan halen. Ik denk het wel.
Wellicht komt het door het ''rampjaar van 2011'' maar ik zie Djoko eigenlijk bij elke GS als de absolute favorietquote:Op zondag 8 juni 2014 19:48 schreef TennispeRFect het volgende:
Lijstje van Djoko is ook schraal eigenlijk de Australian Open 2008, 2011, 2012 en 2013, Wimbledon 2011 en de US Open 2011.
Daar komt Nadal zijn bed niet voor uit.
Waarom?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:59 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Ik denk dat Nadal niet meer wint van Djoko op een GS dit jaar
Wat bedoel je precies met een nieuwe Federer?quote:en volgende jaar hoop ik dat een nieuwe 'Federer' opstaat en gaat winnen van de huidige (sub)toppers.
Sportief.quote:
Wel ver geëindigd altijd, volgens mij zelfs vier keer in de finale gekomen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:04 schreef jojomen4 het volgende:
Djoko is sinds AO2013 favoriet op alle GS's maar heeft er sindsdien volgens mij geen 1 gewonnen. Staat gewoon al 1.5 jaar droog.
quote:Op zondag 8 juni 2014 17:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij is al GOAT> Zo'n sissie als Fed heeft daar geen recht op. Die liet zich gewoon inpakken op zo'n grand slam waar hij heerst, door zijn rivaal. Zie Rafa hier. Keer op keer opnieuw. Rafa
Hij heeft 5 van zijn laatste 6 GS-finales verloren.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:04 schreef jojomen4 het volgende:
Djoko is sinds AO2013 favoriet op alle GS's maar heeft er sindsdien volgens mij geen 1 gewonnen. Staat gewoon al 1.5 jaar droog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |