In elk geval beter geschreven. En minder domme aanhang.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:39 schreef Ceberut het volgende:
Joop is niet eens de tegenhanger van Geenstijl qua extremisme.
Ik heb inmiddels de WK-bijlage met het interview kunnen scoren, dus ik kan die scannen en mailen, als je wilt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moet het niet ridiculiseren, zo slecht is mijn verhaal nu ook weer niet volgens mij en op deze manier ben ik er vrij snel klaar mee moet ik zeggen
het gaat hier om de foto, niet om het artikel zelf ... als je bij een verhaal over voetbalvrouwen een foto pakt van een dikke dame met een nadruk op haar gebrek aan dikke tetten en er groot bij zet
'DIT IS EEN VROUW!
ook in de voetbalwereld vervaagd het schoonheidsidiaal'
dan kan ik me voorstellen dat er mensen over seksisme beginnen te miepen
Als ze een foto van de Iraanse, in de VSvA geboren, voetballer voor Iran gevonden hadden, was dat ook wel leuk geweest. Nog meer als Israel had meegespeeld.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:11 schreef sp3c het volgende:
het gaat niemand om het artikel, het gaat puur om de foto met de tekst, het onderwerp zelf vind ik interessant maar de foto vind ik heel slecht gekozen, zeker met die tekst erbij
kan me best voorstellen dat mensen die alleen de foto en de titel zien erover struikelen
is dat niet een tikje hypocriet?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:58 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als ze een foto van de Iraanse, in de VSvA geboren, voetballer voor Iran gevonden hadden, was dat ook wel leuk geweest. Nog meer als Israel had meegespeeld.
Nee: alleen mensen die alleen de foto en de grote tekst zien en te kippig, lui of dom zijn om de kleinere lettertjes eronder ook te lezen. Die struikelen erover. Maar die struikelen over alles omdat ze niet kijken waar ze lopen. Die trappen ook steeds in de hondenstront.
Maar zoals ik al zei: ik word er erg pissig van als iemand met een te beperkte intelligentie mij gaat proberen voor te schrijven wat ik moet denken en vinden.
Wie wilt jou dan iets voorschrijven? Ik zie niemand in dit topic.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:58 schreef Kees22 het volgende:
.
Maar zoals ik al zei: ik word er erg pissig van als iemand met een te beperkte intelligentie mij gaat proberen voor te schrijven wat ik moet denken en vinden.
Ik lees steeds dat je je kunt voorstellen dat mensen over de afbeelding struikelen. En je hebt je gedachtengang geschetst, heel duidelijk, trouwens. Een zeldzaamheid in dit soort discussies.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
is dat niet een tikje hypocriet?
ik struikel erover, ik struikelde er in eerste instantie over en na wat onderzoek struikel ik er nog steeds over en nu ben ik volgens jou iemand die over alles struikelt, lui is, dom is, weetikveelwat is ... moet ik nu pissig op jou worden? ben je nu pissig op jezelf?
nu kan ik allerlei dingen gaan roepen over je intelligentie maar ik vind dat zo kleuterschool altijd, jammer dat hier geen fatsoenlijke discussie over te voeren is
De titel van dit topic alleen al: Obsceen racisme in de Volkskrantquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wie wilt jou dan iets voorschrijven? Ik zie niemand in dit topic.
nee jij hebt jouw mening klaar en mensen die het er niet mee eens zijn die zijn lui en kippig en niet zo intelligent, daar ga ik verder niet mee in discussiequote:Op woensdag 11 juni 2014 00:15 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik lees steeds dat je je kunt voorstellen dat mensen over de afbeelding struikelen. En je hebt je gedachtengang geschetst, heel duidelijk, trouwens. Een zeldzaamheid in dit soort discussies.
Ik heb je daartegenover mijn eigen gedachtengang geschetst. Ik kwam daarbij tot de conclusie dat de interpretatie van die foto bij de kijker ligt. Niet bij de toner.
De Volkskrant had misschien bedacht moeten zijn op allerlei vreemde reacties, maar ik zie nog steeds geen enkele reden om te struikelen over die foto. Die is ongetwijfeld geplaatst met toestemming van Balotelli zelf en in het interview blijkt het gewoon een heel prettige persoon te zijn. Zonder capsones of dubbele bodems.
Dat je nu nog steeds denkt dat het een racistische foto is, lijkt me echt heel stug.
Als je denkt dat anderen er over vallen, heb je inmiddels je punt wel gehaald.
Ik ben wel benieuwd wat de ombudsvrouw er over gaat zeggen.
Die titel maakt topicstarter LXIV.. Ik zie niet dat hij jou voorschrijft hoe je moet denken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:17 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De titel van dit topic alleen al: Obsceen racisme in de Volkskrant
Obsceen nog wel!
Nee, je hebt gelijk. Dat is inderdaad een non-argument. Maar de meeste beweringen in dit stuk zijn non-argumenten.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind 'dit' eigenlijk heel normaal om te zeggen.
Je zegt toch ook: 'dit' is mijn vriend ofzo?
Of ben ik nou gek?
LXIV stelt inderdaad meer de denkpolitie van zijn bron aan de kaak! Ik heb het even nagekeken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die titel maakt topicstarter LXIV.. Ik zie niet dat hij jou voorschrijft hoe je moet denken.
Je beschuldiging is onterecht
Ik heb niks gezien in OP dat de politie betrokken is. Weer teveel fantasie van je.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:23 schreef Kees22 het volgende:
[..]
LXIV stelt inderdaad meer de denkpolitie van zijn bron aan de kaak! Ik heb het even nagekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |