Waarom niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:50 schreef sp3c het volgende:
lol wat is deze?
doe het via DM of helemaal niet, mij om het even maar we gaan niet hier zitten bespreken wat kees22 in het verleden wel of niet gezegd heeft hoor ...
je moet het niet ridiculiseren, zo slecht is mijn verhaal nu ook weer niet volgens mij en op deze manier ben ik er vrij snel klaar mee moet ik zeggenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:19 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Tja, ik heb de hele bijlage inmiddels verwerkt. Anders had ik je met alle plezier een scan gestuurd.
Hij heeft wel twee paspoorten en hecht ook aan de herkomst van zijn ouders. Maar dat heeft toch niks met racisme te maken, hoogstens met herkomstisme.
Overigens had de Volkskrant ook een magazine met verhalen over voetbalvrouwen. Zijn ze dan opeens ook seksistisch?
De plaatselijke bibliotheek, misschien?
daarom nietquote:
dan doe je het via DM, niet hierquote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:55 schreef Globali het volgende:
[..]
Roep dan niet zomaar iets. Mij maakt het wel uit.
ik maak dat wel uit want ik ben mod hier, ZO werken foraquote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:56 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat maak jij niet uit. Het is een forum. Zo werken fora.
Je bent al gewaarschuwd, stoppen met zeiken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 05:16 schreef Globali het volgende:
Toch wat minder macht dan je dacht? In elk geval.....hou je bij jouw taak. En die taak is simpel.
Jij gaat te ver. Er was geen probleem.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 05:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent al gewaarschuwd, stoppen met zeiken.
Ik zie geen extremistische opiniestukken op joop.nl Overdrijf je niet een beetje in je aversie?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Joop.nl, dat is toch die site van Francisco van Jole. Wat een ontzettende kneus is dat. Nadat hij was mislukt als presentator van DWDD is hij maar zo'n links extremistisch haatblogje begonnen
Wel eens gezien wat het groepsgedrag is binnen de selectie?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
"Negers" vs Nederlanders.
Zegt genoeg.
Wat is er zo erg aan joop.nl? Ik ken het persoonlijk niet goed.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Joop.nl, dat is toch die site van Francisco van Jole. Wat een ontzettende kneus is dat. Nadat hij was mislukt als presentator van DWDD is hij maar zo'n links extremistisch haatblogje begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |