quote:
pff in vergelijking met de legendarische optredens uit het verleden verbleken ook de arctic monkeysquote:
Leuk bandje hoor, leuke eerste CD ook, maar legendarisch? Verre van. Over 10 jaar moet je hard nadenken wie dat ook alweer waren.quote:
Die van die legendarische eerste 3 albums.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
Leuk bandje hoor, leuke eerste CD ook, maar legendarisch? Verre van. Over 10 jaar moet je hard nadenken wie dat ook alweer waren.
Daar stond ik in de pit als festivalgroentje.quote:
Misschien wel de laatste band die een 'classic album' afgeleverd heeft. Alweer 8 jaar geleden. Daarna is er geen meer geweest. En ik vrees voor de toekomst..quote:Op zondag 8 juni 2014 15:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
Leuk bandje hoor, leuke eerste CD ook, maar legendarisch? Verre van. Over 10 jaar moet je hard nadenken wie dat ook alweer waren.
Jij wel. Ik niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
We zullen zien. Het gaat er ook helemaal niet om dat het niet goed zou zijn ofzo, of dat de ene soort muziek beter is dan de andere, maar ik vind het nu allemaal wel erg... vlak. Maar goed, Pinkpop is op de massa gericht natuurlijk en de mainstream is nu eenmaal heel vlak nowadays. Daarnaast was Pinkpop nooit echt mijn festival, ging liever naar Lowlandsquote:
Nee hoor, bijna de enige rockband op het moment die nog een beetje voet in de mainstreamaarde krijgt.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien wel de laatste band die een 'classic album' afgeleverd heeft. Alweer 8 jaar geleden. Daarna is er geen meer geweest. En ik vrees voor de toekomst..
dat is ook een smaak kwestie natuurlijk, er zijn mensen die AM een briljante plaat vinden...echtquote:Op zondag 8 juni 2014 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien wel de laatste band die een 'classic album' afgeleverd heeft. Alweer 8 jaar geleden. Daarna is er geen meer geweest. En ik vrees voor de toekomst..
De laatste is het album van hun dat ik, sinds de release, het snelst zat wasquote:Op zondag 8 juni 2014 15:44 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
[..]
dat is ook een smaak kwestie natuurlijk, er zijn mensen die AM een briljante plaat vinden...echt
Dat zijn de fanboys. Classic albums worden nog altijd bepaald door de massa.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:44 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
[..]
dat is ook een smaak kwestie natuurlijk, er zijn mensen die AM een briljante plaat vinden...echt
Ik ben een AM liefhebber maar vind die laatste plaat teveel klinken als een band die Amerika wil veroveren.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:44 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
[..]
KoL ook wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, maar niet met een plaat van 2006 of later.quote:
In 2004 had je dan ook Killers - Hot Fuss, Franz Ferdinand - Franz Ferdinand en Kaiser Chiefs - Employment. Dat was een gouden jaar!quote:Op zondag 8 juni 2014 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds 2005 zijn er weinig echte album classics afgeleverd. Ja, Arctic Monkeys' 1e album en misschien The Suburbs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |