quote:Op zondag 8 juni 2014 15:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iig nog steeds beter te verteren dan Portugal. the Man
Dat viel mij inderdaad ook opquote:Op zondag 8 juni 2014 15:21 schreef IAmKloot het volgende:
kan aan de camera mensen liggen maar het is wel een beetje een jonge meisjes festival geworden
En of het daaraan ligt. Maar bij The Kooks is dat sowieso altijd raak.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:21 schreef IAmKloot het volgende:
kan aan de camera mensen liggen maar het is wel een beetje een jonge meisjes festival geworden
Is het altijd al geweest.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:21 schreef IAmKloot het volgende:
qftquote:Op zondag 8 juni 2014 15:32 schreef Luigi het volgende:
Wat een zeik bandjes tegenwoordig ook allemaal zeg.
The Kooks is alweer passe manquote:Op zondag 8 juni 2014 15:32 schreef Luigi het volgende:
Wat een zeik bandjes tegenwoordig ook allemaal zeg.
Jammer alleen dat wat ervoor in de plaats komt allemaal nog veel erger is.quote:
Bestonden dit soort bands nog maar. Al die vreselijke boybands tegenwoordig.quote:
Klopt, the kooks was 5 jaar geleden gewoon een leuk bandje.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jammer alleen dat wat ervoor in de plaats komt allemaal nog veel erger is.
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
de cameramannen weten er wel altijd de nadruk op te leggen. Dat zie je ook bij dingen als het Glazen Huis e.d.
Toen hadden ze nog dit soort liedjes (ok, stiekem toch alweer 8 jaar geleden)quote:Op zondag 8 juni 2014 15:35 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Klopt, the kooks was 5 jaar geleden gewoon een leuk bandje.
Dat bedoel ik. Heb nog geen optreden gezien waarvan ik me voor kan stellen dat we dat 10-20 jaar vanaf nu nog terug gaan kijken omdat het zo legendarisch was.quote:
Pearl Jamquote:Op zondag 8 juni 2014 15:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Heb nog geen optreden gezien waarvan ik me voor kan stellen dat we dat 10-20 jaar vanaf nu nog terug gaan kijken omdat het zo legendarisch was.
Dit weekendquote:
Misschien hadden ze dan bandidos de security moeten laten doen bij de Stones.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Heb nog geen optreden gezien waarvan ik me voor kan stellen dat we dat 10-20 jaar vanaf nu nog terug gaan kijken omdat het zo legendarisch was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |