Bestonden dit soort bands nog maar. Al die vreselijke boybands tegenwoordig.quote:
Klopt, the kooks was 5 jaar geleden gewoon een leuk bandje.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jammer alleen dat wat ervoor in de plaats komt allemaal nog veel erger is.
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
de cameramannen weten er wel altijd de nadruk op te leggen. Dat zie je ook bij dingen als het Glazen Huis e.d.
Toen hadden ze nog dit soort liedjes (ok, stiekem toch alweer 8 jaar geleden)quote:Op zondag 8 juni 2014 15:35 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Klopt, the kooks was 5 jaar geleden gewoon een leuk bandje.
Dat bedoel ik. Heb nog geen optreden gezien waarvan ik me voor kan stellen dat we dat 10-20 jaar vanaf nu nog terug gaan kijken omdat het zo legendarisch was.quote:
Pearl Jamquote:Op zondag 8 juni 2014 15:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Heb nog geen optreden gezien waarvan ik me voor kan stellen dat we dat 10-20 jaar vanaf nu nog terug gaan kijken omdat het zo legendarisch was.
Dit weekendquote:
Misschien hadden ze dan bandidos de security moeten laten doen bij de Stones.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Heb nog geen optreden gezien waarvan ik me voor kan stellen dat we dat 10-20 jaar vanaf nu nog terug gaan kijken omdat het zo legendarisch was.
quote:
pff in vergelijking met de legendarische optredens uit het verleden verbleken ook de arctic monkeysquote:
Leuk bandje hoor, leuke eerste CD ook, maar legendarisch? Verre van. Over 10 jaar moet je hard nadenken wie dat ook alweer waren.quote:
Die van die legendarische eerste 3 albums.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
Leuk bandje hoor, leuke eerste CD ook, maar legendarisch? Verre van. Over 10 jaar moet je hard nadenken wie dat ook alweer waren.
Daar stond ik in de pit als festivalgroentje.quote:
Misschien wel de laatste band die een 'classic album' afgeleverd heeft. Alweer 8 jaar geleden. Daarna is er geen meer geweest. En ik vrees voor de toekomst..quote:Op zondag 8 juni 2014 15:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
Leuk bandje hoor, leuke eerste CD ook, maar legendarisch? Verre van. Over 10 jaar moet je hard nadenken wie dat ook alweer waren.
Jij wel. Ik niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
We zullen zien. Het gaat er ook helemaal niet om dat het niet goed zou zijn ofzo, of dat de ene soort muziek beter is dan de andere, maar ik vind het nu allemaal wel erg... vlak. Maar goed, Pinkpop is op de massa gericht natuurlijk en de mainstream is nu eenmaal heel vlak nowadays. Daarnaast was Pinkpop nooit echt mijn festival, ging liever naar Lowlandsquote:
Nee hoor, bijna de enige rockband op het moment die nog een beetje voet in de mainstreamaarde krijgt.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien wel de laatste band die een 'classic album' afgeleverd heeft. Alweer 8 jaar geleden. Daarna is er geen meer geweest. En ik vrees voor de toekomst..
dat is ook een smaak kwestie natuurlijk, er zijn mensen die AM een briljante plaat vinden...echtquote:Op zondag 8 juni 2014 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien wel de laatste band die een 'classic album' afgeleverd heeft. Alweer 8 jaar geleden. Daarna is er geen meer geweest. En ik vrees voor de toekomst..
De laatste is het album van hun dat ik, sinds de release, het snelst zat wasquote:Op zondag 8 juni 2014 15:44 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
[..]
dat is ook een smaak kwestie natuurlijk, er zijn mensen die AM een briljante plaat vinden...echt
Dat zijn de fanboys. Classic albums worden nog altijd bepaald door de massa.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:44 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
[..]
dat is ook een smaak kwestie natuurlijk, er zijn mensen die AM een briljante plaat vinden...echt
Ik ben een AM liefhebber maar vind die laatste plaat teveel klinken als een band die Amerika wil veroveren.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:44 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
[..]
KoL ook wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |