Dan moet ik mijn instellingen maar eens nakijken, want mijn foto's zien er altijd zo onduidelijk uitquote:
Piept ook lekkerquote:Op zondag 8 juni 2014 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het komt knullig over maar ziet er wel leuk uit
Terechte haat anders. Al zijn ze live beter dan op plaat.quote:
Deden ze die bij Giel?quote:
Goedkoop scoren.quote:
Is Norrage erbij op PP?quote:
Dat is er nog steeds, alleen geven ze geen punten meer.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:22 schreef zeebeschuit het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/ dit is het enige wat 3v12 doet aan pinkpop? Paar artikeltjes? Vroeger hadden ze toch een grote speciale pinkpop sites met (zure) reviews 20minuten na een concert etc.
wegbezuinigd?
Ja dat wel, maar wel bazenmuziek.quote:
Niet verwacht van 'm. Normaal is hij juist zo relaxed met alles.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:24 schreef chansadres het volgende:
Edje Sheeran heeft toch niet vrijgegeven. Mississipi All Start worden uitgezonden...
Beide geweldige bandsquote:Op zondag 8 juni 2014 14:42 schreef Vatta het volgende:
Die stem van die zanger van Portugal The Man doet me wel heel erg denken aan die van MGMT. Ultieme hipsters ook. Wel aardige muziek verder.
En dat laatste album van MGMT is niet best terwijl die laatste van Portugal The Manquote:Op zondag 8 juni 2014 14:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Beide geweldige bandsAl is de stem van Portugal. The Man wel wat zuiverder
SnowWorld?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:44 schreef kurk_droog het volgende:
Zijn er nog hotels in de buurt die plek hebben en cheap zijn voor vanavond? Echt geen zin om morgen 7 uur de trein te pakken en pas om 12 uur daar te zijn
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:44 schreef kurk_droog het volgende:
Zijn er nog hotels in de buurt die plek hebben en cheap zijn voor vanavond? Echt geen zin om morgen 7 uur de trein te pakken en pas om 12 uur daar te zijn
Hoelang heb je van die 7 uur in de trein gezeten en hoelang heb je gewachtquote:Op zondag 8 juni 2014 14:49 schreef Kadooosh het volgende:
Ns had het weer netjes geregeld gisteren avond. Trein zou om 0:15 ofzo komen en normaal duurt de reis naar Amsterdam zo'n 2,5 uur. Maar nee NS vond het nodig om het allemaal enorm traag te doen.
Uiteindelijk 7(JA ZEVEN) UUR over gedaan om thuis te komen.
Niet te geloven dit.................
Jammer.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:24 schreef chansadres het volgende:
Edje Sheeran heeft toch niet vrijgegeven. Mississipi All Start worden uitgezonden...
Jij liever dan ikquote:Op zondag 8 juni 2014 14:52 schreef Kadooosh het volgende:
Denk zo'n 5 uur in de trein. Vanaf Heerlen stopte ie bij elk station.
En dan hadden ze bussen geregeld in Utrecht alleen te weinig........
Staat op de vorige paginaquote:Op zondag 8 juni 2014 14:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jammer.
Is er ergens een overzicht van wat er live te zien is op NPO cultura?
quote:Op zondag 8 juni 2014 14:49 schreef Kadooosh het volgende:
Ns had het weer netjes geregeld gisteren avond. Trein zou om 0:15 ofzo komen en normaal duurt de reis naar Amsterdam zo'n 2,5 uur. Maar nee NS vond het nodig om het allemaal enorm traag te doen.
Dan heb je gewoon de verkeerde trein genomen. Ik had geen enkel probleem en vertrok om 0.32 van Landgraaf.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:49 schreef Kadooosh het volgende:
Had omstreeks kwart over 12 een pendel naar Heerlen, daarna rechtstreekse trein naar Dordrecht (en verder naar Rotterdam).quote:Op zondag 8 juni 2014 14:49 schreef Kadooosh het volgende:
Trein van Heerlen-Utrecht duurde eeuwig. En dan kom je op Utrecht aan om de bus te nemen is die te vol moet je een uur wachten...quote:Op zondag 8 juni 2014 14:55 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Had omstreeks kwart over 12 een pendel naar Heerlen, daarna rechtstreekse trein naar Dordrecht (en verder naar Rotterdam).
R'dam --> Amsterdam rijdt toch nachtnet? Waar ging het mis dan? Heerlen - Dordt was 2u.
Tof manquote:Op zondag 8 juni 2014 14:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ouwe favorietste mod was afgelopen avond de fotograaf voor de Rolling Stones.
Plaatje hierrr.
Bij de tweede wel, compleet misspeld dat wel overigensquote:Op zondag 8 juni 2014 14:57 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Tof man. Jammer dat ik (volgens mij) je naam er niet bij zie staan
Haha, ik zie het. Blijft een lastige taal, natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bij de tweede wel, compleet misspeld dat wel overigens
Op de website van 3voor12 word hij up to dat gehouden en bij wijzigingen snel veranderd!quote:
Oh die wist ik niet. Ik keek via npo.nlquote:Op zondag 8 juni 2014 15:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Op de website van 3voor12 word hij up to dat gehouden en bij wijzigingen snel veranderd!
En The Beatles?quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iig nog steeds beter te verteren dan Portugal. the Man
Dat viel mij inderdaad ook opquote:Op zondag 8 juni 2014 15:21 schreef IAmKloot het volgende:
kan aan de camera mensen liggen maar het is wel een beetje een jonge meisjes festival geworden
En of het daaraan ligt. Maar bij The Kooks is dat sowieso altijd raak.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:21 schreef IAmKloot het volgende:
kan aan de camera mensen liggen maar het is wel een beetje een jonge meisjes festival geworden
Is het altijd al geweest.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:21 schreef IAmKloot het volgende:
qftquote:Op zondag 8 juni 2014 15:32 schreef Luigi het volgende:
Wat een zeik bandjes tegenwoordig ook allemaal zeg.
The Kooks is alweer passe manquote:Op zondag 8 juni 2014 15:32 schreef Luigi het volgende:
Wat een zeik bandjes tegenwoordig ook allemaal zeg.
Jammer alleen dat wat ervoor in de plaats komt allemaal nog veel erger is.quote:
Bestonden dit soort bands nog maar. Al die vreselijke boybands tegenwoordig.quote:
Klopt, the kooks was 5 jaar geleden gewoon een leuk bandje.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jammer alleen dat wat ervoor in de plaats komt allemaal nog veel erger is.
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
de cameramannen weten er wel altijd de nadruk op te leggen. Dat zie je ook bij dingen als het Glazen Huis e.d.
Toen hadden ze nog dit soort liedjes (ok, stiekem toch alweer 8 jaar geleden)quote:Op zondag 8 juni 2014 15:35 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Klopt, the kooks was 5 jaar geleden gewoon een leuk bandje.
Dat bedoel ik. Heb nog geen optreden gezien waarvan ik me voor kan stellen dat we dat 10-20 jaar vanaf nu nog terug gaan kijken omdat het zo legendarisch was.quote:
Pearl Jamquote:Op zondag 8 juni 2014 15:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Heb nog geen optreden gezien waarvan ik me voor kan stellen dat we dat 10-20 jaar vanaf nu nog terug gaan kijken omdat het zo legendarisch was.
Dit weekendquote:
Misschien hadden ze dan bandidos de security moeten laten doen bij de Stones.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Heb nog geen optreden gezien waarvan ik me voor kan stellen dat we dat 10-20 jaar vanaf nu nog terug gaan kijken omdat het zo legendarisch was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |