abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140827761
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 08:59 schreef Exterminator het volgende:
Fucking Stones fans die nu weer lekker thuis in hun bedje liggen, waardoor ik geen weekend kaart heb!!!
Jij had toch net zo veel kans om kaarten te kopen dan zij?
  ESF Reporter zondag 8 juni 2014 @ 12:19:28 #277
87554 Cee
Welluk?
pi_140827794
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Pino112 heeft hier een leuk plaatje van.
_O-
pi_140827843
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:17 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ja ik vind dit ook een beetje triest. Enigste optreden van hen in Nederland en dan moet je als fan maar die kaarten laten gaan omdat andere mensen voor meer dan de Stones willen gaan :') Had je maar eerder voor de computer moeten gaan zitten.
Daarbij zijn er ook echt genoeg oudere mensen die gewoon lekker 3 dagen gaan met een hotelletje in Maastricht gaan. Het wordt echt enorm opgeblazen, alsof het vandaag helemaal leeg is op het veld ofzo.
pi_140827845
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:17 schreef Fargo het volgende:

[..]

Klopt,

Maar is gewoon frustrerend, ik ben vaste weekendganger... Beetje jammer dat de Stones fans deze kaarten ook massaal hebben gekocht, en zij nu gewoon weer thuis zijn en vandaag en morgen niet gaan... Zie ook bv Marktplaats, ticket+bandje aanbiedingen.
pi_140827908
Ik ben geen jaarlijks Pinkpop-ganger, dus ik ben niet helemaal zeker, maar er zijn toch nog altijd (een handvol) fysieke verkooppunten? Als je toch drie nachten op een camping verblijft voor Pinkpop, kan dat halve nachtje om erheen te rijden en in de rij te wachten er ook nog wel bij. Ben je elke editie zeker van een weekendkaart. En met acts als de Rolling Stones of Springsteen kun je op voorhand zeker zijn van extra animo.
pi_140827951
Dat gekwijl op de Stones.. overdreven gedoe.
pi_140827976
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:25 schreef Fargo het volgende:
Ik ben geen jaarlijks Pinkpop-ganger, dus ik ben niet helemaal zeker, maar er zijn toch nog altijd (een handvol) fysieke verkooppunten? Als je toch drie nachten op een camping verblijft voor Pinkpop, kan dat halve nachtje om erheen te rijden en in de rij te wachten er ook nog wel bij. Ben je elke editie zeker van een weekendkaart. En met acts als de Rolling Stones of Springsteen kun je op voorhand zeker zijn van extra animo.
Die zijn er inderdaad ja. Uitverkoop van de dagkaarten had ik wel rekening mee gehouden, maar dat weekend ook zo snel zou gaan had ik niet durven zeggen... Met Bruve toen der tijd ook geen problemen gehad qua aanschaf kaarten.

En wees eerlijk, dit komt echt wel door de Stones en niet door de andere bands...

quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:27 schreef Pleun2011 het volgende:

Dit dus ook...

Als ik al lees dat er backstage geen oogcontact met ze gemaakt mocht worden etc krijg ik al rillingen over m'n rug
pi_140827986
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig dat iedereen over de verneukte sfeer klaagt door Stonesfans terwijl andere jaren iedereen zegt dat de sfeer kut is op Pinkpop
Ben paar jaar terug nog geweest en vond de sfeer wel relaxt.. verder weinig ervaring met festivals, mij te primitief
pi_140827994
OK, eerste keer Pinkpop, na ontelbare club, stadion en andere concerten en tig keer Lowlands.

Weet niet goed wat ik er van moet vinden. Logistiek rond de catering moet toch beter kunnen. Maar dat terzijde. En waar waren al die beloofde extra waterpunten? 2 stands van het Limburgse waterbedrijf....

Dan de muziek. Na een wandeling van het station naar het terrein en eenmaal erop, duurde zeker een uur. Naar achter gelopen, bonnen en bier gescoord en naar Haim. Lekker strakke gitaarherrie en leuke meiden. Beetje bang van geworden, maar Oh Well, dat was een vette cover.

Flogging Molly was zeker een feestje (kijk het nu terug op opgenomen Cultura24).

Beetje rondgewandeld tijdens John Mayer. Mijn hemel, wat maakt deze man zaaddodende, saaie, ouwe lullen muziek zeg. Ja, ik ben ook een ouwe lul (44), maar snap niet wat de soppende meiskes vooraan hieraan vinden ....

Staartje Joe Bonnamassa meegepakt en me langzaam naar het hoofdpodium gegeven voor de Stones. Ja, ik was zo'n ouwe die hiervoor kwam. Had een plekje, tussen geluidsnormen en podium, maar het werd me te benauwd. Zag zelfs de schermen niet, tegen 21u toch wat naar achteren afgezakt. Kwam niet verder dan 5 meter ofzo, maar iets beter plekje.

Zag nog steeds podiumvloer niet en heb dus de hele show naar een DVD op de schermen staan kijken. Soms een glimp van Mick als hij de catwalk op liep.

Show was gewoon goed. Geen verrassingen. Lekker rommelig spelen, met held Charlie Watts die altijd net een fractie achterloopt. Heerlijk herkenbaar Stones. En al dat geklaag over rollatorrock. Zo moet het dames en heren bandjes! Gewoon je ass off spelen. En al die klagers dat hun kaartje gekaapt is. Ik geloof niet in massa's Stonesfans die een weekendkaart voor 1 dag gekocht hebben. Iedereen had evenveel kans tijdens de vvk.

Dat ze niets mogen uitzenden is niet vreemd. Let op, das vandaag bij de Arctic's en morgen bij Mettallica net zo.

Wil je wat recent Stones video materiaal zien, dan raad ik aan de Hydepark dvd te kopen van vorig jaar en op internet is de complete Glastonbury-show van vorig jaar te vinden.

Over 2 maanden Lowlands, heb er zin in. Het is alleen maar Rock and Roll, maar ik hou er van.
Take on the situation, but not the torment ...
  Redactie Sport zondag 8 juni 2014 @ 12:33:55 #285
274204 crew  Mexicanobakker
pi_140828112
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:29 schreef SevenWonders het volgende:
OK, eerste keer Pinkpop, na ontelbare club, stadion en andere concerten en tig keer Lowlands.

Weet niet goed wat ik er van moet vinden. Logistiek rond de catering moet toch beter kunnen. Maar dat terzijde. En waar waren al die beloofde extra waterpunten? 2 stands van het Limburgse waterbedrijf....

Dan de muziek. Na een wandeling van het station naar het terrein en eenmaal erop, duurde zeker een uur. Naar achter gelopen, bonnen en bier gescoord en naar Haim. Lekker strakke gitaarherrie en leuke meiden. Beetje bang van geworden, maar Oh Well, dat was een vette cover.

Flogging Molly was zeker een feestje (kijk het nu terug op opgenomen Cultura24).

Beetje rondgewandeld tijdens John Mayer. Mijn hemel, wat maakt deze man zaaddodende, saaie, ouwe lullen muziek zeg. Ja, ik ben ook een ouwe lul (44), maar snap niet wat de soppende meiskes vooraan hieraan vinden ....

Staartje Joe Bonnamassa meegepakt en me langzaam naar het hoofdpodium gegeven voor de Stones. Ja, ik was zo'n ouwe die hiervoor kwam. Had een plekje, tussen geluidsnormen en podium, maar het werd me te benauwd. Zag zelfs de schermen niet, tegen 21u toch wat naar achteren afgezakt. Kwam niet verder dan 5 meter ofzo, maar iets beter plekje.

Zag nog steeds podiumvloer niet en heb dus de hele show naar een DVD op de schermen staan kijken. Soms een glimp van Mick als hij de catwalk op liep.

Show was gewoon goed. Geen verrassingen. Lekker rommelig spelen, met held Charlie Watts die altijd net een fractie achterloopt. Heerlijk herkenbaar Stones. En al dat geklaag over rollatorrock. Zo moet het dames en heren bandjes! Gewoon je ass off spelen. En al die klagers dat hun kaartje gekaapt is. Ik geloof niet in massa's Stonesfans die een weekendkaart voor 1 dag gekocht hebben. Iedereen had evenveel kans tijdens de vvk.

Dat ze niets mogen uitzenden is niet vreemd. Let op, das vandaag bij de Arctic's en morgen bij Mettallica net zo.

Wil je wat recent Stones video materiaal zien, dan raad ik aan de Hydepark dvd te kopen van vorig jaar en op internet is de complete Glastonbury-show van vorig jaar te vinden.

Over 2 maanden Lowlands, heb er zin in. Het is alleen maar Rock and Roll, maar ik hou er van.
Arctics mogen geheel uitgezonden worden.

Metallica vermoedelijk alleen achteraf
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_140828183
quote:

Durf te wedden dat er sowieso iets van Metallica uitgezonden wordt.

Ja, vooral een mooi ge-editte (hoe schrijf je dit :p) dvd van de stones van hyde park komen...

Opening werd in t echt al verneukt door keith wat betreft de akkoorden aanslag... Is mooi weggepoetst in de DVD :'(
  zondag 8 juni 2014 @ 12:36:58 #287
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_140828189
quote:

Ik durf er best geld op te zetten dat van AM en Metallica er dingen uitgezonden mogen worden.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_140828244
BBC zond vorig jaar het Stones-concert op Glastonbury wel (bijna) geheel uit. Is het dan echt alleen een geldkwestie?
pi_140828263
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:36 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik durf er best geld op te zetten dat van AM en Metallica er dingen uitgezonden mogen worden.
Arctic monkeys wordt straks helemaal live uitgezonden!
pi_140828292
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:38 schreef Tourniquet het volgende:
BBC zond vorig jaar het Stones-concert op Glastonbury wel (bijna) geheel uit. Is het dan echt alleen een geldkwestie?
Wellicht heeft dat ook te maken met de reputatie van de omroep.
  zondag 8 juni 2014 @ 12:41:50 #291
134538 chansadres
Black & White
pi_140828331
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:38 schreef Tourniquet het volgende:
Glastonbury betaalde inderdaad meer om ook de uitzendrechten te mogen hebben. Pinkpop betaald eigenlijk gewoon het minimum en kregen dus geen uitzendrechten. Iets wat ze wisten maar ze hoopten toch dat ze enkele nummers mochten uitzenden. Ook omdat dit wel vaker gebeurd bij headliners over de jaren heen (Foo Fighters geloof ik bijvoorbeeld). Maar bij sommige bands gaat het puur om het geld...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zondag 8 juni 2014 @ 12:42:35 #292
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_140828345

Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 8 juni 2014 @ 12:44:47 #293
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_140828406
Ik heb van horen zeggen dat Arctic Monkeys live wordt uitgezonden :o. Maarja, echte bazen doen dat gewoon.
pi_140828480
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:44 schreef BoerBert het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat Arctic Monkeys live wordt uitgezonden :o. Maarja, echte bazen doen dat gewoon.
Staat gewoon in het uitzendschema!
pi_140828481
ah, dus dit is pinkpop: de oudjes editie :')?

triest dat ze al die flesjes weer afpakken.. kutvolk ook..
There are only 151 Pokémon.
pi_140828492
quote:
Mooie foto's. Waar zijn die mee gemaakt?
pi_140828554
En we gaan weer live!
  zondag 8 juni 2014 @ 12:51:02 #298
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_140828568
quote:
11s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:47 schreef Devv het volgende:

[..]

Mooie foto's. Waar zijn die mee gemaakt?
IPhone 5s
Haters everywhere but I don't really care.
pi_140828577
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:50 schreef theodoor9 het volgende:
En we gaan weer live!
Ben benieuwd naar Taymir!
  ESF Reporter zondag 8 juni 2014 @ 12:52:48 #300
87554 Cee
Welluk?
pi_140828612
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:42 schreef matthijst het volgende:
afbeelding ]