abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juni 2014 @ 10:32:44 #251
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_140825803
In Heële is het ergste voorbij. Zal in Landgraaf wel hetzelfde zijn hoop ik voor jullie. :p

Morgen A7X #zinin
pi_140825900
Vandaag ook een dagje Pinkpop. Hopelijk trekt het weer nog wat bij.
pi_140825908
Het heeft hier net behoorlijk geplenst, maar als het goed is wordt het zo licht en droog als ik naar buiten kijk. :)

Gisteren Eddie K, The Scene, Joe Bonamassa, John Mayer en The Rolling Stones gezien.

Eddie K was super alleen het geluid was echt super slecht in het begin, gelukkig trok het later bij.

The Lau/The Scene van buiten de tent moeten aanhoren, klonk wel behoorlijk strak en heb toch het idee dat ik er nog een beetje bij was.

Joe Bonamassa, nog nooit eerder live gezien, maar wat een super sterke gitarist en show _O_. Dat wordt binnenkort muziek kopen van deze man.

John Mayer, prima voorprogramma van The Stones, liedjes klinken echt lekker live, al miste ik wel een aantal klassiekers in zijn set.

The Rolling Stones, woorden schieten nog ff te kort, heerlijke show, de zang van Keith Richards is natuurlijk afschuwelijk maar ondertussen wordt er wel hele dikke blues gespeeld. En The Stones zijn eigenlijk een bluesband dusja :)

Jammer dat Street Fighting Men en Get Off Of My Cloud niet voorbij kwamen maar al met al smaakt het naar meer en dat ga ik ook aanschouwen op de 19e in Dusseldorf.

Straks dag 2 met Limp Bizkit, Ed Sheeran, Editors en Arctic Monkeys. Plus watertappen bij WML!
pi_140826070
Jeuh.. Mijn tent is waterdicht. Dat was een goede bui. Hopelijk is het vanaf nu lekker weer
pi_140826239
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 09:33 schreef 7nightwing7 het volgende:
Duidelijk veel Stones fans. Waar het gister hier in de wijk bomvol was met auto's, is het nu bijna zo goed als leeg en uitgestorven.
Pinkpop kan nu dus echt beginnen.
pi_140826402
Damn wat waren de Stones vet _O_

Verder Bastille en Haim erg tof O+

John Mayer vond ik echt een tegenvaller, te saai en statisch
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport zondag 8 juni 2014 @ 11:15:26 #257
274204 crew  Mexicanobakker
pi_140826442
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 11:03 schreef Devv het volgende:

[..]

Pinkpop kan nu dus echt beginnen.
Ik vind het wel grappig dat iedereen over de verneukte sfeer klaagt door Stonesfans terwijl andere jaren iedereen zegt dat de sfeer kut is op Pinkpop
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_140826512
Pinkpop is andere jaren een echt ouderwets muziekfestival en geen hip gebeuren net als Lowlands (waar half Nederland de laatste jaren ineens heen wil).

Maar ik heb echt niks gemerkt gisteren van verneukte sfeer, wel veel mensen in Stones kleding maar ach, je bent niet voor niets 1 van de grootste bands ooit he.

Zoals Jan Smeets zei, "Pinkpop is pop met Pinksteren, niet meer en niet minder."
  Redactie Sport zondag 8 juni 2014 @ 11:23:22 #259
pi_140826608
Mwah je hebt wel wat asogedrag maar dat is gewoon iets Nederlands, van die mensen die zich naar voren wurmen en praten tijdens zachte liedjes, tis niet alsof dat de schuld van de Stonesfans is (ja ok de Stonesfans doen het heel misschien bij de Stones)

In het voorvak wachten op de headliner is trouwens ook iets heel normaals. Zal bij Metallica ook wel weer gebeuren.
  Redactie Sport zondag 8 juni 2014 @ 11:24:51 #260
pi_140826639
Arctic Monkeys en Editors worden integraal uitgezonden trouwens :) Topshow.
pi_140826786
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig dat iedereen over de verneukte sfeer klaagt door Stonesfans terwijl andere jaren iedereen zegt dat de sfeer kut is op Pinkpop
Ik denk niet dat mensen over de aanwezigheid van Stones-fans an sich klaagden. Het zal best gezellig geweest zijn. De grootste irritaties kwamen vooral voort uit het feit dat mensen een weekendkaart zijn misgelopen door de wat oudere Stones-fans die het zich konden veroorloven om een weekendkaart voor één dag te kopen. Maar aan de andere kant heb ik wel zoiets van, je hebt dan gewoon pech gehad. De verkoop is eerlijk gegaan, dus volgende keer beter.
pi_140826913
Een tandje minder druk vandaag zou ik niet erg vinden :Y

Vooral zin in Editors en Arctic Monkeys
  zondag 8 juni 2014 @ 11:41:26 #263
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_140827004
Ben er dit jaar niet bij, maar ben op het moment de streams van Mayer en Bonamassa even aan het beluisteren via 3Voor12. Moet zeggen dat de opnames in vergelijking met vorig jaar nu echt vele, vele malen beter zijn. Heerlijk om zo even naar te luisteren en zo nu en dan even te kijken op de zondagochtend!

Ik krijg in ieder geval al weer zin in Welcome to the Village, benieuwd hoe de wat kleinere namen me daar gaan bevallen! :)
  Redactie Sport zondag 8 juni 2014 @ 11:43:32 #264
pi_140827061
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 11:31 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik denk niet dat mensen over de aanwezigheid van Stones-fans an sich klaagden. Het zal best gezellig geweest zijn. De grootste irritaties kwamen vooral voort uit het feit dat mensen een weekendkaart zijn misgelopen door de wat oudere Stones-fans die het zich konden veroorloven om een weekendkaart voor één dag te kopen. Maar aan de andere kant heb ik wel zoiets van, je hebt dan gewoon pech gehad. De verkoop is eerlijk gegaan, dus volgende keer beter.
Kijk als je je kaartje door de plee spoelt of heel duur verkoopt vind ik aso, maar zij zijn ook gewoon liefhebbers van een band, en de dagkaarten waren op dus dan probeer je iets anders. Gewoon begrijpelijk.
  zondag 8 juni 2014 @ 11:48:24 #265
134538 chansadres
Black & White
pi_140827150
Om 12 uur word Bastille alsnog uitgezonden ^O^
Volgens 3voor12 het beste concert van gisteren.
Het is hier net opgehouden met regenen dus zodadelijk weer buiten mijn tv aansluiten :D
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zondag 8 juni 2014 @ 11:53:45 #266
263417 Keyos
Like a Boss
pi_140827258
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 11:31 schreef Devv het volgende:

[..]

Inderdaad, als je gewoon rond 07:00 in de ochtend in de wachtrij was gegaan had je een kaartje gehad. Daarnaast kan je als je goed zoekt en de juiste contacten hebt altijd viavia nog kaarten krijgen. Zo heb ik op een Stones fandag vorige week zondag ineens een ticket kunnen bemachtigen voor de zaterdag, en dat voor de originele aanschafprijs.

Maar er is altijd wat te zeiken om fans van de grootste band. Als je geen grote bands wilt met bijbehorende fans , ga dan naar festivals als Lowlands. Je weet dat er Stones fans zullen zijn voordat je je kaartje koopt. Buiten dat , zo sfeervol maken de mensen die erover klagen het festival niet, de Pinkpop sfeer is namelijk vaak behoorlijk kut.

Wat is die zondag line-up trouwens voor een rockliefhebber vreselijk. Had overigens wel heel het weekend willen blijven, moest met pijn in het hart weg uit Landgraaf maarja, you can't always get what you want.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  Moderator zondag 8 juni 2014 @ 11:56:54 #267
332671 crew  indiaantje89
pi_140827309
Bij Pinkpop komt er altijd wel 1 grote groep specifiek voor de headliner. Ik zie het probleem niet echt.
  Redactie Sport zondag 8 juni 2014 @ 12:01:55 #268
pi_140827405
En we gaan los met Bastille. Ik hou er niet van, maar live schijnen ze wel goed te zijn.
  zondag 8 juni 2014 @ 12:03:03 #269
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_140827430
Veel gezeik over Stones fans die het voorste vak de hele dag bezet zouden houden: ben er om 15:00 voor Ed Kowalczyk ingegaan (10 minuten voor het begon ofzo), toen stonden er inderdaad een lading fans, leek het, maar was laat binnen. Daarna eruit en toen voor John Mayer weer naar binnen... Stond toen een rij of 8 van het podium af, dan dan kan je wel nagaan dat het niet om heel veel Stonesfansvakbezetters ging (iig niet zoals de media doen vermoeden) :)

Geparkeerd in de wijk, zoals iemand hier tipte (Akkerhof volgens mij). Geen files op de heenweg, op de terugweg alleen een stukje extra omlopen vanwege afgesloten weg.

Ed Kowalczyk vond ik wel goed, maar openingsact en vrij dood publiek leek het. John Mayer had ik meer van verwacht; vond hem vrij irritant met die gitaasolootjes en klootviolen de hele tijd. Stones waren top; dat die Mick Jagger op zn oude dag nog zo rondspringt. Ziek :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_140827449
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Haim O+
Haim was gaaf en vet. Stoere wijven. Alleen die grimassen van die blonde basiste. Als ze dat in bed ook doet ;)
Take on the situation, but not the torment ...
  Redactie Sport zondag 8 juni 2014 @ 12:04:51 #271
pi_140827476
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:03 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Haim was gaaf en vet. Stoere wijven. Alleen die grimassen van die blonde basiste. Als ze dat in bed ook doet ;)
Pino112 heeft hier een leuk plaatje van.
pi_140827545
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 11:48 schreef chansadres het volgende:
Om 12 uur word Bastille alsnog uitgezonden ^O^
Volgens 3voor12 het beste concert van gisteren.
Het is hier net opgehouden met regenen dus zodadelijk weer buiten mijn tv aansluiten :D
Ja dat was echt _O_
pi_140827558
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:03 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Goddomme ja die was niet moeders mooiste :D
  zondag 8 juni 2014 @ 12:08:54 #274
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_140827571
Leuk dat Bastille nu bezig is op 3voor12. Leuk live bandje :Y
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport zondag 8 juni 2014 @ 12:14:14 #275
pi_140827683
Even No Scrubs verneuken. Jammer dit.