Pinkpop kan nu dus echt beginnen.quote:Op zondag 8 juni 2014 09:33 schreef 7nightwing7 het volgende:
Duidelijk veel Stones fans. Waar het gister hier in de wijk bomvol was met auto's, is het nu bijna zo goed als leeg en uitgestorven.
Ik vind het wel grappig dat iedereen over de verneukte sfeer klaagt door Stonesfans terwijl andere jaren iedereen zegt dat de sfeer kut is op Pinkpopquote:
Ik denk niet dat mensen over de aanwezigheid van Stones-fans an sich klaagden. Het zal best gezellig geweest zijn. De grootste irritaties kwamen vooral voort uit het feit dat mensen een weekendkaart zijn misgelopen door de wat oudere Stones-fans die het zich konden veroorloven om een weekendkaart voor één dag te kopen. Maar aan de andere kant heb ik wel zoiets van, je hebt dan gewoon pech gehad. De verkoop is eerlijk gegaan, dus volgende keer beter.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat iedereen over de verneukte sfeer klaagt door Stonesfans terwijl andere jaren iedereen zegt dat de sfeer kut is op Pinkpop
Kijk als je je kaartje door de plee spoelt of heel duur verkoopt vind ik aso, maar zij zijn ook gewoon liefhebbers van een band, en de dagkaarten waren op dus dan probeer je iets anders. Gewoon begrijpelijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:31 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen over de aanwezigheid van Stones-fans an sich klaagden. Het zal best gezellig geweest zijn. De grootste irritaties kwamen vooral voort uit het feit dat mensen een weekendkaart zijn misgelopen door de wat oudere Stones-fans die het zich konden veroorloven om een weekendkaart voor één dag te kopen. Maar aan de andere kant heb ik wel zoiets van, je hebt dan gewoon pech gehad. De verkoop is eerlijk gegaan, dus volgende keer beter.
Inderdaad, als je gewoon rond 07:00 in de ochtend in de wachtrij was gegaan had je een kaartje gehad. Daarnaast kan je als je goed zoekt en de juiste contacten hebt altijd viavia nog kaarten krijgen. Zo heb ik op een Stones fandag vorige week zondag ineens een ticket kunnen bemachtigen voor de zaterdag, en dat voor de originele aanschafprijs.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:31 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen over de aanwezigheid van Stones-fans an sich klaagden. Het zal best gezellig geweest zijn. De grootste irritaties kwamen vooral voort uit het feit dat mensen een weekendkaart zijn misgelopen door de wat oudere Stones-fans die het zich konden veroorloven om een weekendkaart voor één dag te kopen. Maar aan de andere kant heb ik wel zoiets van, je hebt dan gewoon pech gehad. De verkoop is eerlijk gegaan, dus volgende keer beter.
Haim was gaaf en vet. Stoere wijven. Alleen die grimassen van die blonde basiste. Als ze dat in bed ook doetquote:
Pino112 heeft hier een leuk plaatje van.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:03 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Haim was gaaf en vet. Stoere wijven. Alleen die grimassen van die blonde basiste. Als ze dat in bed ook doet
Ja dat was echtquote:Op zondag 8 juni 2014 11:48 schreef chansadres het volgende:
Om 12 uur word Bastille alsnog uitgezonden![]()
Volgens 3voor12 het beste concert van gisteren.
Het is hier net opgehouden met regenen dus zodadelijk weer buiten mijn tv aansluiten
Goddomme ja die was niet moeders mooistequote:Op zondag 8 juni 2014 12:03 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Haim was gaaf en vet. Stoere wijven. Alleen die grimassen van die blonde basiste. Als ze dat in bed ook doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |