ik denk dat als er een "mindere" naam had gestaan dan de stones dat het nog steeds de potentie had gehad om uitverkocht te raken. op zn minst de weekend kaarten. want verde is het gewoon een sterk programmaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
Onzin, Max. Zonder The Rolling Stones waren er nooit zoveel kaartjes verkocht. Vrijwel iedereen wil The Rolling Stones liever zien dan Ed Sheeran of John Mayer
dat verwacht ik ook. en ik vind het dus jammer voor de velen die ik ken zonder weekendkaart, dat die er op zondag en maandag makkelijk bij hadden gekund.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:06 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Een groot deel van het publiek zal trouwens niet eens op komen dagen op maandag.
Dat zijn alle mensen die een driedagen kaart hebben gekocht alleen om de rolling stones te zien.
Ik heb ¤40 kunnen hosselen, liedje voor mijn daad.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef Moody het volgende:
Als je echt krap zit, red je het wel met 6 bier en 2 maaltijdjes hoor. Zo'n ¤30,- moet lukken. Aan de andere kant....hoe wil je jouw festival herinneren? Ga gewoon los en bespaar op je telefoonrekening de komende maanden ofzo.
Met Metallica en Arctic Monkeys hebben ze al twee sterke andere headliners, zeker met Arcade Fire erbij.. De zaterdag is op de Rolling Stones na wel heel karigquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat als er een "mindere" naam had gestaan dan de stones dat het nog steeds de potentie had gehad om uitverkocht te raken. op zn minst de weekend kaarten. want verde is het gewoon een sterk programma
John Mayer, Flogging Molly, Joe Bonamassa. White Lies, The Scene, Haim .. het is maar wat je karig noemt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:37 schreef BillDauterive het volgende:
Topic nummer 12? We zitten in topic 11.
[..]
Met Metallica en Arctic Monkeys hebben ze al twee sterke andere headliners, zeker met Arcade Fire erbij.. De zaterdag is op de Rolling Stones na wel heel karig
Al jaren, 2 jaar geleden was ik er ook het slachtoffer vanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Flesjes zonnebrandcrème worden dit jaar ook in beslag genomenfucking hell
Tering héquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Al jaren, 2 jaar geleden was ik er ook het slachtoffer van
Met het flesje kan je makkelijker werpen. En ligt het terrein straks vol met flesjes, niet erg handig voor je enkels.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:08 schreef EnterShik4ri het volgende:
Wat is eigenlijk gevaarlijk aan zonnebrand dan?
Vergane glorie (;quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:00 schreef Ixnay het volgende:
Het valt me op dat Limp op een klein podium speelt en ook nog eens heel vroeg.
Wist niet dat die band zo erg in populariteit gekrompen was
Ik vind het ook mooi, jeugdsentiment (:quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:51 schreef AMDB het volgende:
Ik ken een FOK!ker die gewoon vooraan staat bij Limp Bizkit hoor.
En ik daarom dus ook?![]()
Wil meneer Smeets dat ik levend verbrand of een andere huidaandoening krijg op zijn terrein ofzo?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Flesjes zonnebrandcrème worden dit jaar ook in beslag genomenfucking hell
Tube tot en met 10 cmquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:29 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Wil meneer Smeets dat ik levend verbrand of een andere huidaandoening krijg op zijn terrein ofzo?
Waar zijn ze bang voor? Dat er stiekum drank of andere zooi inzit?
Mag een tube wel?
Tubes mogen wel, maar niet meer dan 200 ml.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:29 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Wil meneer Smeets dat ik levend verbrand of een andere huidaandoening krijg op zijn terrein ofzo?
Waar zijn ze bang voor? Dat er stiekum drank of andere zooi inzit?
Mag een tube wel?
Je moet echt vaker per dag smeren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:38 schreef Timo20 het volgende:
Zo: spullen gepakt, als het goed is heb ik alles
Dalijk nog maar wat gaan pitten, om half 6 richting m`n nichtje om haar en haar vriend op te pikken en dan richting het terrein. Zijn in!
En over de zonnebrand: gewoon insmeren voor je vertrekt, geen probleem
Ach ben je gek. Daarbij: op de facebook van PP staat dat je je op de Langzaamaanlaan ook gratis kunt laten insmerenquote:
Pics van je nichtje.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:38 schreef Timo20 het volgende:
Zo: spullen gepakt, als het goed is heb ik alles
Dalijk nog maar wat gaan pitten, om half 6 richting m`n nichtje om haar en haar vriend op te pikken en dan richting het terrein. Zijn in!
En over de zonnebrand: gewoon insmeren voor je vertrekt, geen probleem
Dat tweede natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:24 schreef EnterShik4ri het volgende:
Is er eigenlijk nog een fissa na de laatste band van de avond? Of ligt iedereen om 11 uur in zn tentje?
Tot 3 uur heb je op A en B nog een dj.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:24 schreef EnterShik4ri het volgende:
Is er eigenlijk nog een fissa na de laatste band van de avond? Of ligt iedereen om 11 uur in zn tentje?
Daar kies je toch zelf voor dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:28 schreef EnterShik4ri het volgende:
Ik vind het sws wel jammer dat ik op een aparte (lees: geen ekte ekte pinkpop camping) zit omdat ik alleen zondag ga. Lekker met bejaarden die alleen voor de stones komen!!!!!!!!
k zie je strakjes!quote:
Ik ook hoor, zal allemaal wel meevallenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:03 schreef indiaantje89 het volgende:
o shit ik verwacht pas rond 12 uur in Landgraaf te zijn. Ik ben straks veel te laat of niet"?
Ah ok ik las vanochtend al dat er Stones fans voor de deur lagen al. Je weet nooit met de Stones gekte.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ook hoor, zal allemaal wel meevallen
12 uur gaan wij niet eens reddenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:03 schreef indiaantje89 het volgende:
o shit ik verwacht pas rond 12 uur in Landgraaf te zijn. Ik ben straks veel te laat of niet"?
Sowieso zijn de campings al open.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ah ok ik las vanochtend al dat er Stones fans voor de deur lagen al. Je weet nooit met de Stones gekte.
25 euro op zaterdag toch? Dus als je een dagticket hebt, kan je beter bij een station in de buurt parkeren.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:17 schreef indiaantje89 het volgende:
En parkeren is dat ¤ 10,00 vandaag? Of is het voor iedereen ¤ 25,00 ?
Elke dag 68.000 man. Alleen minder kampeerders voor als je dat bedoelt..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Je kan wel goed merken dat het rustiger is dit jaar. In de trein naar Heerlen is geen hond te bekennen.
Ik denk dat veel mensen die alleen voor de stones komen en een weekendkaart hebben, morgen en overmorgen niet komen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:38 schreef TRNR het volgende:
[..]
Elke dag 68.000 man. Alleen minder kampeerders voor als je dat bedoelt..
Wat is veel.. Zullen er niet zo heel veel zijn als je denkt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:35 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen die alleen voor de stones komen en een weekendkaart hebben, morgen en overmorgen niet komen.
Met dagkaarten kan je niet op de normale camping toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 05:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daar kies je toch zelf voor dan?
Ik heb hetzelfde, vorig jaar gewerkt op Pinkpop en het dit jaar uiteindelijk niet gedaan. Maar nu zou ik toch graag willen gaan, misschien dat ik toch nog maar een zondag kaartje koop.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:45 schreef Exterminator het volgende:
Wat een spijt, normaal gewerkt op Pinkpop... Dit jaar toevallig eens niet, maar in januari wist ik deze lineup nog niet... En wat kriebelt 't nu, normaal was ik nu al bij de camping geweest
Veel plezier voor degenen die wel gaan!
Zeg dat wel! Zit ook nog gewoon lekker thuis. Zo meteen naar een vriend met de fiets en dan naar het terrein lopen!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:46 schreef Mandéra het volgende:
Zit nu spek met ei te eten, traditiegetrouw. Om 14u verzamelen bij een vriend en dan richting terrein lopen. Wat is het toch heerlijk om 10 minuten van Pinkpop te wonen.
nog 1 dagje wachtenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:35 schreef Bijna het volgende:
Degenen die vandaag al gaan: veel plezier!!
quote:Stones-fans laten Pinkpopcampings links liggen
De belangstelling voor de Pinkpop-campings is dit jaar matig te noemen.
Andere jaren werd hoofdcamping A op de eerste festivaldag al voor tien uur gesloten omdat het terrein vol was, maar dit jaar was er rond het middaguur nog steeds voldoende plek. De camping is ieder jaar ingericht op de voetbalvelden van VV Schaesberg, vlak naast het festivalterrein in Landgraaf.
Rolling Stones
Het gebrek aan kampeerders heeft zeer waarschijnlijk te maken met de komst van de Rolling Stones naar Pinkpop. De vaak wat oudere liefhebbers van die band hebben zich gretig op de toegangsbewijzen gestort toen die half maart in de voorverkoop gingen. Daardoor viste een groot deel van het vaste festivalpubliek achter het net.
Spartaans
En terwijl die vaste festivalgangers traditioneel gebruik maken van de spartaans ingerichte festivalcampings, lijken de Stones-liefhebbers die een ticket voor het hele weekend hebben gekocht te kiezen voor een hotel of andere slaapplek.
Alleen op zaterdag
Ook bestaat het risico dat er veel mensen zijn die een weekendkaart hebben gekocht, maar alleen op zaterdag naar Landgraaf komen. De kaarten voor Stones-zaterdag waren namelijk binnen luttele minuten uitverkocht, zodat veel Stones-fans alsnog een weekendkaart aanschaften.
Voorvak
Bij het opengaan van het festivalterrein namen veel Stones-fans ook alvast hun positie in vlak voor het podium, acht uur vóórdat de Rolling Stones daar hun optreden zullen doen. Vlak voor het podium is een afgeschermd gebied om te voorkomen dat er mensen in de verdrukking komen.
Voordat de fans kunnen genieten van hun favoriete band moeten ze wel eerst nog luisteren naar Ed Kowalczyk, Flogging Molly en John Mayor. Ook moeten ze er rekening mee houden dat ook liefhebbers van die andere acts in het voorvak willen staan.
L1.nl
Maximaal 10 cmquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:35 schreef TheStranger1158 het volgende:
Nog nieuws over de zonnebrandcreme tubes? Bedoelen ze kleine tubes (ong 10 cm) of zelfs de mini tubes?
Zit te bedenken... Hoeveel van die Stonesknarren zullen na afloop van het optreden hun weekendkaartjes gratis voor de liefhebbers bij de uitgang weggeven? Lijkt me dat best een hoop mensen die naast tickets grepen en niet al te ver weg wonen best wel een poging kunnen wagen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:21 schreef megamandy het volgende:
Hahahaha al die oude mensen in het voorvak die daar met 30 graden gaan staan te koken zonder eten en drinken te kunnen halen. Zullen wel veel mensen omvallen.
Aantal jaar geleden was dat al toen ik bij de Arena naar een concert van Genesis ging, en dat publiek is denk ik jonger dan het publiek van de Stones
heb je niks aan, want dan moet je een polsbandje hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Zit te bedenken... Hoeveel van die Stonesknarren zullen na afloop van het optreden hun weekendkaartjes gratis voor de liefhebbers bij de uitgang weggeven? Lijkt me dat best een hoop mensen die naast tickets grepen en niet al te ver weg wonen best wel een poging kunnen wagen.
Och ja, verrek.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je niks aan, want dan moet je een polsbandje hebben.
tevens: Cee![]()
jij geen oude stones fan?quote:
Buitenland?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
http://www.cultura.nl/kijk-live.html werkt hier niet
Echt hè.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:52 schreef zeebeschuit het volgende:
op de streams lijkt het alsof het de wereld draait buiten is ofzo. 40+ over het algemeen
[..]
ik had jou stiekem toch wel daar verwachtquote:
mooi voor the lau, maar ik zou persoonlijk naar haim gaan kijkenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt hè.Allemaal babyboomers. Misschien komt dat ook wel doordat het The Scene is die nu optreden, heb nog niets gezien van de 'jongere' acts.
Nee, om de een of andere reden zie ik alleen het eerste frame en daarna gaat het op zwart. Hopelijk vanavond dan op tv wat meepikkenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:52 schreef zeebeschuit het volgende:
op de streams lijkt het alsof het de wereld draait buiten is ofzo. 40+ over het algemeen
[..]
Buitenland?
Probeer andere browser? Misschien mis je een of andere plugin.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, om de een of andere reden zie ik alleen het eerste frame en daarna gaat het op zwart. Hopelijk vanavond dan op tv wat meepikken
Ben meer van The Beatles.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had jou stiekem toch wel daar verwacht
Opnieuw opstarten leek te helpenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:06 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Probeer andere browser? Misschien mis je een of andere plugin.
zo ziet het er wel een beetje uit jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:40 schreef Devv het volgende:
Ik ben ergens wel blij dat ik vandaag niet ga. Dan hoef ik ook niet tussen die oude knarren te staan met hun 5-sterren resort en weekendkaart die ze alleen vandaag gebruiken.
Ik snap dat probleem nooit zo. Ik denk dan in mijn naïviteit dat er een wereld voor hen open gaat en ze ervaren hoe leuk een festival kan zijn.quote:
Ik hoop het toch niet..... Die hebben geen verstand van muziekquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:39 schreef Zocalo het volgende:
Zijn er dit jaar ook weer die leuke 3voor12 recensies van de acts?
Ik vind het ook altijd wel tof als t publiek beetje gemixt is. Alleen maar 30- hipsters hoeft van mij niet zo.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:29 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Ik snap dat probleem nooit zo. Ik denk dan in mijn naïviteit dat er een wereld voor hen open gaat en ze ervaren hoe leuk een festival kan zijn.
Ik vond hem wel goed klinken. Maar de stem moet je liggenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:58 schreef Metalfreak het volgende:
Ben ik de enige die de zang van White Lies niet om aan te horen vond?
Schor geschreeuw en veel hi-hats om het stoer te laten klinken.quote:
Ik bedoelde meer dat het zo vals als de nacht was...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed klinken. Maar de stem moet je liggenlove it or hate it
Ik vond het wel meevallen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het zo vals als de nacht was...
Ik vind het gewoon niet netjes dat mensen weekendkaarten weggekaapt hebben terwijl ze er niet eens gebruik van maken. En dat is het enige wat ik er nog over kwijt wil.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:58 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel tof als t publiek beetje gemixt is. Alleen maar 30- hipsters hoeft van mij niet zo.
Precies. En lekker wegdoezelen.... Dus iedereen slaapt dadelijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:40 schreef Harmankardon het volgende:
Neh klinkt prima zo, lekker biertje erbij en chillen.
Hopelijk mochten er geen (scheer)mesjes het terrein op dan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Precies. En lekker wegdoezelen.... Dus iedereen slaapt dadelijkGelukkig komt Epica dadelijk
Als het wel mocht, zijn ze nu al gebruikt hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hopelijk mochten er geen (scheer)mesjes het terrein op dan.
om 19.00.. Verder geen ideequote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:48 schreef alors het volgende:
Iemand die toevallig weet hoelaat dit begonnen is en wat hij al gespeeld heeft?
19.00 uur begonnen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:48 schreef alors het volgende:
Iemand die toevallig weet hoelaat dit begonnen is en wat hij al gespeeld heeft?
Dat zal best, vandaag al genoeg matigheid geweest gok ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als het wel mocht, zijn ze nu al gebruikt hoor
Who says, i dont trust myselfquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
19.00 uur begonnen.
Half of my heart, Wildfire, No such thing, Belief, QoC... Uhm, uhm...
Ik vind het wel een heerlijk sfeertje eigenlijk...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:34 schreef Burner82 het volgende:
Ik denk dat het hele terrein dadelijk slaapt.. John mayer is wel ernstig saai.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
19.00 uur begonnen.
Half of my heart, Wildfire, No such thing, Belief, QoC... Uhm, uhm...
Ah thanks, ik had twitter ook al even afgezocht.quote:
En een cover genaamd Goin down the road feelin bad.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Ah thanks, ik had twitter ook al even afgezocht.
Uitzendschema livestream Pinkpop:quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:59 schreef Luigi het volgende:
Kunnen we nog wat van de Stones gaan zien ergens?
Haha wel eens ja, het is prima hoor, maar niet iets wat tot een climax leidt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:58 schreef IAmKloot het volgende:
dit zou de headliner zijn geweest als de stones niet waren gekomen...gezapigheid troef bij deze man
landgraafquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:59 schreef Luigi het volgende:
Kunnen we nog wat van de Stones gaan zien ergens?
Hm ok hooguit 22 uur dus een kansje?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Uitzendschema livestream Pinkpop:
17:00 Flogging Molly
18:00 White Lies
19:00 John Mayer
20:00 Epica
21:00 Joe Bonamassa
22:00 nog niet bekend
Ik gok YouTube, ooit.
Nee want om 22 uur komt Ed Kowalcyk dus er is nog 40 minuten airtime over. Geloof maar, er word niks uitgezonden. Misschien komt er nog wat Bastille.quote:
Als het niet uitgezonden wordt en die kans zit erin zo lees ik, dan heb je nog kans dat je er iets (maar dat is ook nooit veel) van mee kan krijgen via 3fm, meestal loopt er wel iemand op het veld rond met een microfoon en dan laten ze vaak stiekem nog wel wat horen. Maar geen fantastisch geluid ofzo.quote:
Ok, dan zet ik een film opquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:07 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee want om 22 uur komt Ed Kowalcyk dus er is nog 40 minuten airtime over. Geloof maar, er word niks uitgezonden. Misschien komt er nog wat Bastille.
Ah ik was niet de enigequote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:08 schreef Cee het volgende:
Godver, ik schiet na 5 seconden al in de lach.
Wel een goed mokkel.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:08 schreef Cee het volgende:
Godver wat is dit, ik schiet na 5 seconden al in de lach.
Dit is echt Spinal Tap, op volume 12, zonder de dwergen.quote:
wie speelt er?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:08 schreef Cee het volgende:
Godver wat is dit, ik schiet na 5 seconden al in de lach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |