Dat tweede natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:24 schreef EnterShik4ri het volgende:
Is er eigenlijk nog een fissa na de laatste band van de avond? Of ligt iedereen om 11 uur in zn tentje?
Tot 3 uur heb je op A en B nog een dj.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:24 schreef EnterShik4ri het volgende:
Is er eigenlijk nog een fissa na de laatste band van de avond? Of ligt iedereen om 11 uur in zn tentje?
Daar kies je toch zelf voor dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:28 schreef EnterShik4ri het volgende:
Ik vind het sws wel jammer dat ik op een aparte (lees: geen ekte ekte pinkpop camping) zit omdat ik alleen zondag ga. Lekker met bejaarden die alleen voor de stones komen!!!!!!!!
k zie je strakjes!quote:
Ik ook hoor, zal allemaal wel meevallenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:03 schreef indiaantje89 het volgende:
o shit ik verwacht pas rond 12 uur in Landgraaf te zijn. Ik ben straks veel te laat of niet"?
Ah ok ik las vanochtend al dat er Stones fans voor de deur lagen al. Je weet nooit met de Stones gekte.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ook hoor, zal allemaal wel meevallen
12 uur gaan wij niet eens reddenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:03 schreef indiaantje89 het volgende:
o shit ik verwacht pas rond 12 uur in Landgraaf te zijn. Ik ben straks veel te laat of niet"?
Sowieso zijn de campings al open.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ah ok ik las vanochtend al dat er Stones fans voor de deur lagen al. Je weet nooit met de Stones gekte.
25 euro op zaterdag toch? Dus als je een dagticket hebt, kan je beter bij een station in de buurt parkeren.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:17 schreef indiaantje89 het volgende:
En parkeren is dat ¤ 10,00 vandaag? Of is het voor iedereen ¤ 25,00 ?
Elke dag 68.000 man. Alleen minder kampeerders voor als je dat bedoelt..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Je kan wel goed merken dat het rustiger is dit jaar. In de trein naar Heerlen is geen hond te bekennen.
Ik denk dat veel mensen die alleen voor de stones komen en een weekendkaart hebben, morgen en overmorgen niet komen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:38 schreef TRNR het volgende:
[..]
Elke dag 68.000 man. Alleen minder kampeerders voor als je dat bedoelt..
Wat is veel.. Zullen er niet zo heel veel zijn als je denkt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:35 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen die alleen voor de stones komen en een weekendkaart hebben, morgen en overmorgen niet komen.
Met dagkaarten kan je niet op de normale camping toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 05:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daar kies je toch zelf voor dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |