Zit te bedenken... Hoeveel van die Stonesknarren zullen na afloop van het optreden hun weekendkaartjes gratis voor de liefhebbers bij de uitgang weggeven? Lijkt me dat best een hoop mensen die naast tickets grepen en niet al te ver weg wonen best wel een poging kunnen wagen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:21 schreef megamandy het volgende:
Hahahaha al die oude mensen in het voorvak die daar met 30 graden gaan staan te koken zonder eten en drinken te kunnen halen. Zullen wel veel mensen omvallen.
Aantal jaar geleden was dat al toen ik bij de Arena naar een concert van Genesis ging, en dat publiek is denk ik jonger dan het publiek van de Stones
heb je niks aan, want dan moet je een polsbandje hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Zit te bedenken... Hoeveel van die Stonesknarren zullen na afloop van het optreden hun weekendkaartjes gratis voor de liefhebbers bij de uitgang weggeven? Lijkt me dat best een hoop mensen die naast tickets grepen en niet al te ver weg wonen best wel een poging kunnen wagen.
Och ja, verrek.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je niks aan, want dan moet je een polsbandje hebben.
tevens: Cee![]()
jij geen oude stones fan?quote:
Buitenland?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
http://www.cultura.nl/kijk-live.html werkt hier niet
Echt hè.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:52 schreef zeebeschuit het volgende:
op de streams lijkt het alsof het de wereld draait buiten is ofzo. 40+ over het algemeen
[..]
ik had jou stiekem toch wel daar verwachtquote:
mooi voor the lau, maar ik zou persoonlijk naar haim gaan kijkenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt hè.Allemaal babyboomers. Misschien komt dat ook wel doordat het The Scene is die nu optreden, heb nog niets gezien van de 'jongere' acts.
Nee, om de een of andere reden zie ik alleen het eerste frame en daarna gaat het op zwart. Hopelijk vanavond dan op tv wat meepikkenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:52 schreef zeebeschuit het volgende:
op de streams lijkt het alsof het de wereld draait buiten is ofzo. 40+ over het algemeen
[..]
Buitenland?
Probeer andere browser? Misschien mis je een of andere plugin.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, om de een of andere reden zie ik alleen het eerste frame en daarna gaat het op zwart. Hopelijk vanavond dan op tv wat meepikken
Ben meer van The Beatles.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had jou stiekem toch wel daar verwacht
Opnieuw opstarten leek te helpenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:06 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Probeer andere browser? Misschien mis je een of andere plugin.
zo ziet het er wel een beetje uit jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:40 schreef Devv het volgende:
Ik ben ergens wel blij dat ik vandaag niet ga. Dan hoef ik ook niet tussen die oude knarren te staan met hun 5-sterren resort en weekendkaart die ze alleen vandaag gebruiken.
Ik snap dat probleem nooit zo. Ik denk dan in mijn naïviteit dat er een wereld voor hen open gaat en ze ervaren hoe leuk een festival kan zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |