Ik hoop het toch niet..... Die hebben geen verstand van muziekquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:39 schreef Zocalo het volgende:
Zijn er dit jaar ook weer die leuke 3voor12 recensies van de acts?
Ik vind het ook altijd wel tof als t publiek beetje gemixt is. Alleen maar 30- hipsters hoeft van mij niet zo.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:29 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Ik snap dat probleem nooit zo. Ik denk dan in mijn naïviteit dat er een wereld voor hen open gaat en ze ervaren hoe leuk een festival kan zijn.
Ik vond hem wel goed klinken. Maar de stem moet je liggenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:58 schreef Metalfreak het volgende:
Ben ik de enige die de zang van White Lies niet om aan te horen vond?
Schor geschreeuw en veel hi-hats om het stoer te laten klinken.quote:
Ik bedoelde meer dat het zo vals als de nacht was...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed klinken. Maar de stem moet je liggenlove it or hate it
Ik vond het wel meevallen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het zo vals als de nacht was...
Ik vind het gewoon niet netjes dat mensen weekendkaarten weggekaapt hebben terwijl ze er niet eens gebruik van maken. En dat is het enige wat ik er nog over kwijt wil.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:58 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel tof als t publiek beetje gemixt is. Alleen maar 30- hipsters hoeft van mij niet zo.
Precies. En lekker wegdoezelen.... Dus iedereen slaapt dadelijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:40 schreef Harmankardon het volgende:
Neh klinkt prima zo, lekker biertje erbij en chillen.
Hopelijk mochten er geen (scheer)mesjes het terrein op dan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Precies. En lekker wegdoezelen.... Dus iedereen slaapt dadelijkGelukkig komt Epica dadelijk
Als het wel mocht, zijn ze nu al gebruikt hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hopelijk mochten er geen (scheer)mesjes het terrein op dan.
om 19.00.. Verder geen ideequote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:48 schreef alors het volgende:
Iemand die toevallig weet hoelaat dit begonnen is en wat hij al gespeeld heeft?
19.00 uur begonnen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:48 schreef alors het volgende:
Iemand die toevallig weet hoelaat dit begonnen is en wat hij al gespeeld heeft?
Dat zal best, vandaag al genoeg matigheid geweest gok ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als het wel mocht, zijn ze nu al gebruikt hoor
Who says, i dont trust myselfquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
19.00 uur begonnen.
Half of my heart, Wildfire, No such thing, Belief, QoC... Uhm, uhm...
Ik vind het wel een heerlijk sfeertje eigenlijk...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:34 schreef Burner82 het volgende:
Ik denk dat het hele terrein dadelijk slaapt.. John mayer is wel ernstig saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |