Sinds okt '13 is ze de vaste zangeres (ik las het ook maar op wiki)quote:Op zondag 8 juni 2014 01:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat deed ze maar tijdelijk, Floor heeft haar eigen band Revamp.
jawel, alleen heeft Turunen iets opvallends in haar stem, maar echt fantastisch is ze niet als zangeresquote:Op zondag 8 juni 2014 01:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beter dan Tarja is ze echt niet. Tienermeisjesmetal, zo kun je het zien. Live wel goed
Ik denk dat Tarja technisch beter is dan Floor.. En inderdaad dat unieke in haar stem. Maar dat heeft Floor ook. Ik ben ook benieuwd naar een nummer van Nightwish met haar erin. Die jongens zijn nogal lastig laatste jarenquote:Op zondag 8 juni 2014 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jawel, alleen heeft Turunen iets opvallends in haar stem, maar echt fantastisch is ze niet als zangeres
Tarja vind ik persoonlijk technisch gewoon magertjes. Om dat niveau te halen moet je wel wat kunnen, maar floor zingt in mijn ogen extreem zuiverquote:Op zondag 8 juni 2014 01:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat Tarja technisch beter is dan Floor.. En inderdaad dat unieke in haar stem. Maar dat heeft Floor ook. Ik ben ook benieuwd naar een nummer van Nightwish met haar erin. Die jongens zijn nogal lastig laatste jaren
Ja, tuurlijk.. Het zijn niet even uit X-factor getrokken meiden. Ik vind het bereik en intonatie van Tarja beter. Al ben ik 110% voor Floor hoorquote:Op zondag 8 juni 2014 01:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tarja vind ik persoonlijk technisch gewoon magertjes. Om dat niveau te halen moet je wel wat kunnen, maar floor zingt in mijn ogen extreem zuiver
Vertelquote:
Jaja, wat ik al dacht..quote:Geen opnames
Aanwezige media kregen geen toestemming om opnames te maken van het optreden. Zo mocht het optreden op radio en televisie niet live worden uitgezonden. Uiteindelijk kregen zenders van de eerste vier nummers van het optreden ongeveer 20 tot 30 seconden opnames. Op social media zorgde dat voor veel onbegrip.
Backstage
De aanwezige pers mocht backstage geen oogcontact maken met The Rolling Stones toen ze het podium betraden. Camera's waren al helemaal uit den boze. Toch lukte het sommige mensen om nog snel even een foto te maken.
Je 1e keer Pinkpop?quote:Op zondag 8 juni 2014 02:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Kan niet slapen dus toch even berichten. Rond 12 aangekomen op het terrein en eerst mijn tijd voldaan met wat drinken (warm!) en al een hamburger naar binnen gepropt. Eerst naar Les Djins wezen kijken. De Nu of Nooit winnaars kunnen me meestal niet boeien. Maar deze begon best aardig maar ging me al op tijd vervelen. Daarna naar Ed Kowalczyk geweest, het kan aan mij liggen maar van de zijkanten kreeg ik weinig mee van het orkest. Toch kon ik die oude Live hitjes wel waarderen, dus me toch wel vermaakt.
Toen naar The Lau/The Scene geweest. Dat kon me niet bekoren, niemand ken iets van zijn werk op Blauw en Iedereen is van de Wereld. Het publiek gaf wel naar ieder nummer een luid applaus, wat het concert een beetje scheef trok. Teveel mensen kwamen meer voor het verhaal dan voor zijn muziek. De tent puilde wel uit, wat me irriteerde (mensen kwamen pas een kwartier na de start van het optreden en probeerde ze nog vooraan te wurmen, verschrikkelijk is dat).
Dus daar ben ik op tijd vertrokken om nog een mooi plekje in het voorste vak bij de helden van de dag. Flogging Molly! Je weet wat ze gaan spelen, je weet wat ze gaan doen on stage. En toch nog voor zoveel vermaak zorgen. Puur feest!
Daarna afgezakt naar Joe Bonamassa, door de drukte van een afstandje bekeken maar me prima mee vermaakt. Heerlijke gitaarwerk heeft die man. Wel iets anders en wat je niet ieder jaar ziet op Pinkpop.
Toen was het de beurt aan John Mayer. Had een mooi plaatsje gevonden rechts voor de geluidsmast. Dit had nooit als headliner kunnen fungeren. Miste toch wel een oudere nummers (oa Why Georgia) en Heartbrake Warfare had ik ook nog graag gehoord. Wat zijn show dan ook niets meet maakte dan een leuk achtergrond muziekje voor de meeste. En het was kut dat Epica al begon met spelen toen hij nog bezig was met Gravity. Ook niet ideaal.
Epica nog even gevolgd op het scherm voor de Brand Bier Stage. Moet zeggen dat het van een afstandje best leuk uitzag. Maar kreeg te weinig van mee om goed te oordelen.
Toen de Stones. Druk, warm en alles erbij. Opvallend was gelijk al dar ze een kwartiertje te laat begonnen. Er was gelijk enthousiasme bij het publiek. Met soms een leuk nummertje er door was het begin toch even lastig. En het kakte helemaal in toen Keith ging zingen. Maar toen ze hun hits uit de hoge hoed toverde werd maar leuker en leuker. Denk niet dat ik mijn stem nog heb morgen. En die Roy Donders begint nu toch wel eng bekend te worden.
quote:Op zondag 8 juni 2014 09:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Het kan wel eens gaan spoken vandaag met het weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |