SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Flippiee op 08-06-2014 13:35:30 ]
En jarenquote:
Dankquote:
Ik weet niet of ik hem wil zien. Alleen vanwege Channing Tatum en Jonah Hill overweeg ik hetquote:
Maar wel ooit dusquote:
Ik vond die eerste best leuk, alleen de trailer van 21 jump street vond ik wel grappiger dan dezequote:Op zondag 8 juni 2014 13:24 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet niet of ik hem wil zien. Alleen vanwege Channing Tatum en Jonah Hill overweeg ik het
Trailer vind ik niet altijd veelzeggend. Die film van Brad Pitt vorig jaar met die zombies, die had in de trailer een referentie naar Moskou, dat het daar begon. Uiteindelijk werd dat India of zo.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar wel ooit dus
[..]
Ik vond die eerste best leuk, alleen de trailer van 21 jump street vond ik wel grappiger dan deze
Gedaanquote:Op zondag 8 juni 2014 13:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
kun je dr niet 2014 van maken flippieik kan niet zo lang wachten hoor
Moet ik mij al voorbereiden?quote:
Hoogstens af en toe je gaatje beetje oprekken tochquote:
Zullen er mensen zijn die echt de film bekijkenquote:
maak me gekquote:Op zondag 8 juni 2014 13:39 schreef Flippiee het volgende:
Hoogstens af en toe je gaatje beetje oprekken toch
Is wel leuk soms hoor, als films zo slecht zijn dat ze grappig worden. Uiteraard niet nuchter zoiets gaan kijkenquote:Op zondag 8 juni 2014 13:39 schreef Flippiee het volgende:
Zullen er mensen zijn die echt de film bekijken
AVB?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:43 schreef Amoeba het volgende:
Godver. Ik heb een compleet zwart pak en zometeen lekker AVB oefenen.
Rawrquote:
Wiet dus. Minstens.quote:[..]
Is wel leuk soms hoor, als films zo slecht zijn dat ze grappig worden. Uiteraard niet nuchter zoiets gaan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan weet je dat vastWho's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
22 jumpstreet lijkt me echt super grappigquote:Op zondag 8 juni 2014 13:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En jaren
[..]
Dank
[..]
Ik weet niet of ik hem wil zien. Alleen vanwege Channing Tatum en Jonah Hill overweeg ik het
Voertuigsbeheersing van den tweewieler.quote:
waarom doe je dat in pakquote:Op zondag 8 juni 2014 16:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Voertuigsbeheersing van den tweewieler.
Ik ben echt chagrijnig thuisgekomen. Snelle oefeningen gingen an sich prima, langzame oefening gewoon diep bedroevend kut. Vooral de halve draai ging dramatisch.
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ohja flippiee, ik ben niet zo into dit soort dingen hoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan weet je dat vastWTF
Your beauty never ever scared me.
Ben bang dat dat een dealbreaker wasquote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ohja flippiee, ik ben niet zo into dit soort dingen hoor:De tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan weet je dat vast
Ik ook niet.En dat weet ik zonder uit te proberen.
Gelukkig maar, was al bang dat dat een dealbreaker zou zijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De tering.
Ik ook niet.En dat weet ik zonder uit te proberen.
Misschien dit niet, maar wat anders wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Gelukkig maar, was al bang dat dat een dealbreaker zou zijn.
wanneer gaan we dat doen danquote:Op zondag 8 juni 2014 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien dit niet, maar wat anders wel.
We moeten elkaar overduidelijk nog beter leren kennen.
ja, yvonne heeft gesprokenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:23 schreef Amarantha het volgende:
Mogen tieten weer op FOK! ofzo? Zie ineens overal tieten in topics
Bepaalde (sub)foraquote:Op zondag 8 juni 2014 22:23 schreef Amarantha het volgende:
Mogen tieten weer op FOK! ofzo? Zie ineens overal tieten in topics
gezelligquote:
In een onz topic waar ze zelf tetters zat te postenquote:
bj jou of bij mij?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bepaalde (sub)fora
Al schijnen sommige mods dit ook een antwoord te vinden
[ afbeelding ]
[..]
gezellig
Oh ja ik zie hetquote:Op zondag 8 juni 2014 22:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
In een onz topic waar ze zelf tetters zat te posten
Is goed, als het mooi weer is kunnen we wel naar het strand gaanquote:
Strandquote:Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is goed, als het mooi weer is kunnen we wel naar het strand gaan
Oh jah, maar ik moet wel eerst vanaf het oosten naaar den haag hequote:Op zondag 8 juni 2014 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zijn we net te laat voor zonsopgang. Gemiste kans wel dan.
ik van af het noorden.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Oh jah, maar ik moet wel eerst vanaf het oosten naaar den haag he
Echt? Wie weet zitten we wel in dezelfde trein danquote:
Savonds is ook nog een tochquote:Op zondag 8 juni 2014 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zijn we net te laat voor zonsopgang. Gemiste kans wel dan.
Zo spannendquote:Op zondag 8 juni 2014 22:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Echt? Wie weet zitten we wel in dezelfde trein dan
das ondergang tochh, das anders tochhhquote:[..]
Savonds is ook nog een toch
Misschien zitten we wel in dezelfde coupeequote:
Ja euhhh er bestaat toeval en toeval. Dit is onmogelijkquote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Misschien zitten we wel in dezelfde coupee![]()
Anders doen we een trein datequote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja euhhh er bestaat toeval en toeval. Dit is onmogelijk![]()
Ik moet naar Den haag, waar woon jij?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is prima, dat kan nog wel.Wat wordt onze bestemming?
Dit scenario is bewezen niet onmogelijkquote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja euhhh er bestaat toeval en toeval. Dit is onmogelijk![]()
Ik moet naar Amsterdam. Ik woon in Den Helder.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik moet naar Den haag, waar woon jij?
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit scenario is bewezen niet onmogelijk
Hoi.quote:
Nee het is toch een SC. Iedereen welkom dit dat.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:02 schreef Amoeba het volgende:
Oh wacht, stoor ik in de Flippie - Adhmejdindad (ja zo spel ik dat) dialoog?
Flippiee*quote:Op zondag 8 juni 2014 23:02 schreef Amoeba het volgende:
Je hebt de mood helemaal verpest nuquote:Op zondag 8 juni 2014 23:02 schreef Amoeba het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Mijn trein stopt in amsterdam geloof ikquote:Op zondag 8 juni 2014 23:00 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet naar Amsterdam. Ik woon in Den Helder.
quote:
Rip.quote:En ja. Nu zal ik nooit weten hoe hun treindate afloopt
Oeh, ik kan niet wachten.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Mijn trein stopt in amsterdam geloof ik
Flips je weet niet hoe hard jij shined. Ik word verblind door je aanwezigheid. Als een egel verstop ik mezelf.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Nee het is toch een SC. Iedereen welkom dit dat.
Mochten er mensen wegblijven vanwege mijn aanwezigheid in deze SC, dan zou ik dat jammer vinden.
Dan toch Flips.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flippiee*
En ja. Nu zal ik nooit weten hoe hun treindate afloopt
Oh, daar heb ik wel oog voorquote:
Weggaan als je complimenten krijgtquote:
Daar zou je je voor moeten schamenquote:Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes met het bij één aflevering houden.
Het schijnt dat er zelfs mensen per trein richting de randstad gaan vanuit het oosten. Gekkigheid.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zeker met dit weer, dan blijf je toch binnen
#allesvoorflippieequote:Op zondag 8 juni 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schijnt dat er zelfs mensen per trein richting de randstad gaan vanuit het oosten. Gekkigheid.
Mijn zak plakt aan mn anusquote:
Is het wat?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
metalica live
http://www.swr3.de/musik/(...)78/oga2s9/index.html
Nothing else mattersquote:Op zondag 8 juni 2014 23:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
metalica live
http://www.swr3.de/musik/(...)78/oga2s9/index.html
Brute topshow hoor. Dacht dat het niks meer was (vergane glorie enzo) maar ze gaan echt hardt.quote:
Vetquote:Op zondag 8 juni 2014 23:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Brute topshow hoor. Dacht dat het niks meer was (vergane glorie enzo) maar ze gaan echt hardt.
ff kijken hoor, heb morgen wel een treindate met flippiee natuurlijkquote:Op zondag 8 juni 2014 23:34 schreef richolio het volgende:
[..]
VetBen je er morgen weer in het pp topic bij Metallica?
Ik ben nu deel van deze sc.
Los van zijn verkrachte stem dan natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Brute topshow hoor. Dacht dat het niks meer was (vergane glorie enzo) maar ze gaan echt hardt.
Je weet wel van aanpakken hoorquote:Op zondag 8 juni 2014 23:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ff kijken hoor, heb morgen wel een treindate met flippiee natuurlijk
Ga je nueken?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ff kijken hoor, heb morgen wel een treindate met flippiee natuurlijk
Nou dat dacht ik dus ook, maar daar hoorde ik niks vanquote:Op zondag 8 juni 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Los van zijn verkrachte stem dan natuurlijk.
Niet in de trein denk ik, zeker nu ze al een paar weken de boel niet schoonmaken daarquote:
Ik kan altijd nog over het weer beginnen tochquote:Op zondag 8 juni 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Succes Ahmad. Gewoon in jezelf blijven geloven dat is het belangrijkste
Ballon!quote:
Lekkah! Sappig althans toen dan, nu hangen ze waarschijnlijk op d'r knieënquote:Op maandag 9 juni 2014 00:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Paar vintage hipster tieten voor jou.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2014 01:00 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ballon!
[..]
Lekkah! Sappig althans toen dan, nu hangen ze waarschijnlijk op d'r knieën![]()
.
Dat zijn focking lelijke tetten manquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 01:03 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat zijn focking lelijke tetten man
Loensende plastic tetten.
'quote:Op maandag 9 juni 2014 01:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Neejoh, die trekt haar neus er niet voor op hoor.
Sinds gisterquote:Op maandag 9 juni 2014 01:07 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
'
Sinds wanneer zijn tepels weer toegestaan op FOK! of deed je zojuist iets banwaardig?
quote:Op maandag 9 juni 2014 01:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Sinds gister
ONZ / Vrolijke Pinksterfestival-tetjes.
Yvonne, je bent mijn tepel heldin.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 01:07 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
'
Sinds wanneer zijn tepels weer toegestaan op FOK! of deed je zojuist iets banwaardig?
Je loopt achter.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Sinds gister
ONZ / Vrolijke Pinksterfestival-tetjes.
Like old timesquote:Op maandag 9 juni 2014 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
Onzin en KLB voortaan vermijden dus op school
Of gewoon school vermijden.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
Onzin en KLB voortaan vermijden dus op school
Haha ja ik was ook ff verbaasdquote:
Ben je nu geen spellchecker meer of is je tagje (nog) niet gecombineerd?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:27 schreef Moira. het volgende:
MED / Moira. op CRE
Oeh ik heb zelfs m'n eigen MED! Met ZIGGE ZAGGE ZIGGE ZAGGE HOI HOI HOI HOI
Komt omdat je zo'n zwartkijker bentquote:Op maandag 9 juni 2014 13:28 schreef wietparkiet het volgende:
en ik ben nog steeds zwart het is niet eerlijk
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja ik was ook ff verbaasdDacht dat dat langzaamaan ging, ineens was ik blauw
Ben ik in principe wel nog, al kon ik ineens niet meer in GCC terwijl er daar juist iets stond wat ik wilde checken nu. Maar heb nu andere shit die ik allemaal bij moet lezenquote:Op maandag 9 juni 2014 13:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben je nu geen spellchecker meer of is je tagje (nog) niet gecombineerd?
Ik vind jouw UI leuk.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:32 schreef Amarantha het volgende:
Mweh ik kan echt wel janken, ben net 2 weken beter. Daarvoor ook al een week kotsend in bed gelegen
woon net buiten hequote:Op maandag 9 juni 2014 13:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hier nietJij woonde toch ook in Utrecht of wat.
ahzoquote:Op maandag 9 juni 2014 13:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
woon net buiten he
bunnik die kant op
Als ik sensatie wil zoeken ga ik wel langzaam rijden bij ongelukkenquote:
Dan zoek je toch niet naar sensatiequote:Op maandag 9 juni 2014 13:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als ik sensatie wil zoeken ga ik wel langzaam rijden bij ongelukken
Maar als je langzaam gaat rijden zoek je het juist weer opquote:Op maandag 9 juni 2014 13:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan zoek je toch niet naar sensatiedan kom je het tegen
Van mij mag jequote:
Ik woon in Emmen, Pork woont in de gemeente Emmenquote:Op maandag 9 juni 2014 13:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij woonde toch aan de andere kant van waar sgt niet woonde?
nee dan irriteer je je mede weggebruikersquote:Op maandag 9 juni 2014 13:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar als je langzaam gaat rijden zoek je het juist weer op
Lekker fittie maken en sensatie zoeken jatokkquote:Op maandag 9 juni 2014 13:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee dan irriteer je je mede weggebruikers
quote:
Je bent bij voorbaat al kansloos als je je medeweggebruikers irriteert maar dat je het dan nog sensatie zoeken noemt maakt het nog allemaal een tikkeltje triesterquote:Op maandag 9 juni 2014 13:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Lekker fittie maken en sensatie zoeken jatokk
Ok.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je bent bij voorbaat al kansloos als je je medeweggebruikers irriteert maar dat je het dan nog sensatie zoeken noemt maakt het nog allemaal een tikkeltje triester
Alstublieft wietparkiet, zeg hoe ik mijn leven moet lijden!quote:Op maandag 9 juni 2014 13:43 schreef wietparkiet het volgende:
en verander je standaard pi eens![]()
autist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alstublieft wietparkiet, zeg hoe ik mijn leven moet lijden!Gewoon doen of ik kom je slopen kijk maar in mijn sigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom maar langsquote:Op maandag 9 juni 2014 13:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon doen of ik kom je slopen kijk maar in mijn sig
Airco?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Ah het wordt morgen weer wat koeler, dat is wel fijn. Als ik niet ziek was zou ik het stom vinden maar die hitte maakt me alleen maar zieker
Ik heb wel zo'n staande ventilator maar ik heb daar geen plek meer voorquote:
Plek maken danquote:Op maandag 9 juni 2014 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n staande ventilator maar ik heb daar geen plek meer voor
Wss wel jaquote:
Hoe drink je je koffie?quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie
zet maar wat grolsch koud
Ik las maagdelijkheid en moest lachenquote:Op maandag 9 juni 2014 14:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet het niet te hard roepen maar mijn misselijkheid lijkt om te slaan in honger
*klopt af*
Jep, als ik me zo blijf voelen dan ga ik er straks eerst maar even een cup a soup ingooien.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik las maagdelijkheid en moest lachen![]()
![]()
Lekker is dat. Toch lekker kunnen/willen eten als je eerst strontziek was
Ik heb radlers koud staan en mn ouders zijn net weg met vakantiequote:Op maandag 9 juni 2014 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie
zet maar wat grolsch koud
Radler van Schultebrauquote:Op maandag 9 juni 2014 14:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb radlers koud staan en mn ouders zijn net weg met vakantie![]()
feest
Deze manquote:
Leg koud danquote:Op maandag 9 juni 2014 15:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar niet koud op het moment
Manwijf? Manboobs?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Voor jou zijn die vast minder spannend ja
geef eens een beter alternatief dan
Niet echt, maar ik probeer the best of both worlds een beetje te combineren.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:54 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jij vindt manwijven en manboobs fijn om naar te kijken?
In sommige gevallen werkt dat, in sommige ook niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik probeer the best of both worlds een beetje te combineren.
Ik vind dat prima.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
In sommige gevallen werkt dat, in sommige ook niet.
Zullen we dan maar gewoon tieten en ronaldo tegelijk posten?
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dat prima.Zoek jij de tieten? Ik ben daar niet zo goed in.
nu ronaldo nog, maar dat kan jij vast welquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
[..]
nu ronaldo nog, maar dat kan jij vast wel
Nohhhhhman.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beetje suggestief allemaal die plaatjes.
[ afbeelding ]
En zich dan een beetje van de domme houden.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij weet anders heel goed waar deze plaatjes vandaan komen
Nog iedere dag ben ik diep teleurgesteld in de oorzaak daarvan..quote:Op maandag 9 juni 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij weet anders heel goed waar deze plaatjes vandaan komen
#strugglesquote:Op maandag 9 juni 2014 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog iedere dag ben ik diep teleurgesteld in de oorzaak daarvan..
En dat is?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat ik iets te enthousiast van jouw passie werdquote:
Het is gewoon een bijzonder sterke website. Dat wil je delen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat ik iets te enthousiast van jouw passie werd![]()
Maar hopelijk slijt de pijn.
Dat is wel heel begrijpelijkquote:Op maandag 9 juni 2014 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat ik iets te enthousiast van jouw passie werd![]()
Maar hopelijk slijt de pijn.
Tijd heelt alle wonden enzoquote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel heel begrijpelijkIk zal mijn passie toch maar minderen, zodat je dit soort uitspattingen niet meer krijgt.
Dat denk ik wel,.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:06 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja lekker, ik heb kool gegeten!
Ik loop al de hele avond te ruften!!!
Oh kut verkeerdequote:Op maandag 9 juni 2014 22:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik kreeg zojuist een doodswens van een crewlid over de DM. Is dat banbaar?
Duw een winterpeen in zijn reet, en sla hem met een natte prei!quote:Op maandag 9 juni 2014 22:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik kreeg zojuist een doodswens van een crewlid over de DM. Is dat banbaar?
Ik zal geen namen noemen, maar ik ben bang dat degene die het zei alles op eet.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Duw een winterpeen in zijn reet, en sla hem met een natte prei!
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal geen namen noemen, maar ik ben bang dat degene die het zei alles op eet.
Gelukkig maar. Ik zal voortaan disclaimers plaatsen als het gestuurde materiaal mogelijk ietwat confronterend kan zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel heel begrijpelijkIk zal mijn passie toch maar minderen, zodat je dit soort uitspattingen niet meer krijgt.
Dat denk ik wel,.
Dat zou de desbetreffende persoon wel helpen met het kwijt raken van zeer veel kilo's.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dit nog onder mijn bed liggen, praten en eten is er dan niet meer bij!
hopen dat er wel een kindersluiting op zit danquote:Op maandag 9 juni 2014 22:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat zou de desbetreffende persoon wel helpen met het kwijt raken van zeer veel kilo's.
Kore is geen crewlid.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat zou de desbetreffende persoon wel helpen met het kwijt raken van zeer veel kilo's.
Is - sappige heuvel - een kind dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
hopen dat er wel een kindersluiting op zit dan
Sinds een paar dagen in ONZ, KLB en VBL weerquote:
Hoe doen ze dat dan met de ads?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sinds een paar dagen in ONZ, KLB en VBL weer
Ja was vanmiddag zo'n beetje aan het FOK!ken en lees zo m'n post terug en ben ineens blauwquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sinds een paar dagen in ONZ, KLB en VBL weer
UTO volgens mij ook, maar hou ze voor de zekerheid maar in ONZ en KLB
Nice, feliquote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja was vanmiddag zo'n beetje aan het FOK!ken en lees zo m'n post terug en ben ineens blauw
Had het er met Yvonne over gehad dat ik wel op CRE wilde helpen
Oh nee in VBL mag ookquote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]in VBL worden ze te wild van tetten?
In CRE modden houdt toch in dat je eigenlijk niks hoeft te doen?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja was vanmiddag zo'n beetje aan het FOK!ken en lees zo m'n post terug en ben ineens blauw
Had het er met Yvonne over gehad dat ik wel op CRE wilde helpen
Je vergist je. Dagelijkse ruzies van breiende oma's en trolls die punniken als hobby hebben. Die uit elkaar houden is een dagtaak.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
In CRE modden houdt toch in dat je eigenlijk niks hoeft te doen?
Dat zijn goede berichten.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef Monopoly het volgende:
Ik lurk veel, maar zo af en toe een avond posten doet mijn hart goed. Er is bier en zometeen chicken tonight met extreem veel knoflook. De vrouw kookt en ik drink bier.
#Hetgoedeleven.
Dan ben ik toch te nieuwsgierig, maar dan heb je wel in ieder geval gewaarschuwd.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik zal voortaan disclaimers plaatsen als het gestuurde materiaal mogelijk ietwat confronterend kan zijn
Het juist wat actiever en breder helpen waardoor er juist meer te modden valtquote:Op maandag 9 juni 2014 22:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
In CRE modden houdt toch in dat je eigenlijk niks hoeft te doen?
Heb net een bak yumyum noodles op als avondetenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:53 schreef Moira. het volgende:
Ermahgerd deze chicken tonight is veel te fucking heet, brand m'n bek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |