Gare odds, is het nauwelijks waard. Als ik dr aan gedacht had had ik wel paar tientjes ingezet denk ikquote:Op zondag 8 juni 2014 15:02 schreef Federer-fan het volgende:
Als je het zo zeker weet, zou ik er veel geld op inzetten.
Sabine Appelmans is goed, vind ik beter dan Jan Siemerink. Ik hoor Jan nooit zoveel analyses uitspreken.quote:
Er zijn weinig wedstrijden dat je zo'n odd voor Nadal krijgt op gravel, non-argument dus.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Gare odds, is het nauwelijks waard. Als ik dr aan gedacht had had ik wel paar tientjes ingezet denk ik
Dan heb je een probleem, want het is Mesker/Siemerinkquote:Op zondag 8 juni 2014 15:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Heb toch liever het duo Pakker/Siemerink.
Zou kunnen, maar ik vind betten alleen leuk als ik een leuk bedrag terug krijg. odds van 1.6 vind ik nooit zo spannendquote:Op zondag 8 juni 2014 15:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zijn weinig wedstrijden dat je zo'n odd voor Nadal krijgt op gravel, non-argument dus.
Oh ja. Die twee haal ik wel eens door elkaar.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:05 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem, want het is Mesker/Siemerink
1.75, al is het de laatste 3 minuten ineens gezakt naar 1.71.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik vind betten alleen leuk als ik een leuk bedrag terug krijg. odds van 1.6 vind ik nooit zo spannend
Je kunt er enorm veel voor terugkrijgen afhankelijk van wat je inzet.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik vind betten alleen leuk als ik een leuk bedrag terug krijg. odds van 1.6 vind ik nooit zo spannend
Ik vind dat zo raar. Het kan best zijn dat mensen Nadal toch meer zien winnen dan Djokovic, maar als Djokovic meteen breakt zitten de backodds voor Nadal opeens op 1.9.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
1.75, al is het de laatste 3 minuten ineens gezakt naar 1.71.
Schitterende post.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:07 schreef grrrrg het volgende:
Wedstrijd van de eeuw! Zo'n wedstrijd zie je nooit meer, moet je gezien hebben!
*Volgend jaar gewoon weer Nadal-Djokovic in de finale op Roland Garros![]()
Ja, hij kreeg maar liefst vier games tegen.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:09 schreef stefan92 het volgende:
Volgens Mesker moest Nadal in Rome ploeteren tegen Dimitrov, weten we ook weer hoe serieus we dat commentaar moeten nemen.
Jah, ik weet ook wel hoe het werkt hoor. Ik bedoel dat ik nooit inzet op iets met odds <2.5. Slechte gewoonte i knowquote:Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je kunt er enorm veel voor terugkrijgen afhankelijk van wat je inzet.
Nee, snap ik wel. Ik zit het liefst in op backodds van 1.01 ofzo.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jah, ik weet ook wel hoe het werkt hoor. Ik bedoel dat ik nooit inzet op iets met odds <2.5. Slechte gewoonte i know
Dan verlies je statistisch gezien dus bijna tweederde van alle weddenschappen die je plaatst.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jah, ik weet ook wel hoe het werkt hoor. Ik bedoel dat ik nooit inzet op iets met odds <2.5. Slechte gewoonte i know
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, snap ik wel. Ik zit het liefst in op backodds van 1.01 ofzo.
Ik bet niet zo veel, maar op zoiets zal het wel uitkomen jaquote:Op zondag 8 juni 2014 15:11 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dan verlies je statistisch gezien dus bijna tweederde van alle weddenschappen die je plaatst.
Klopt, maar als je dan wint (wat nooit gebeurtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |