Door de lengte van de game en het missen van BP door Halep, is de game ineens een stuk belangrijker gebleken natuurlijk.quote:
Ja, maar als Sharapova wint, vind ik het toch een beetje zonde van mijn middag.quote:
Eens, maar als je nu al zo reageert, wat moet je dan nog doen als je de partij wintquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Door de lengte van de game en het missen van BP door Halep, is de game ineens een stuk belangrijker gebleken natuurlijk.
een van de betere GS finales van de laatste jaren bij de vrouwen. Maar scheelt al een hoop als Serena niet in de finale staatquote:
Een hartaanval?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:54 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Eens, maar als je nu al zo reageert, wat moet je dan nog doen als je de partij wint
Op het gravel gaan liggen en schreeuwen, inclusief twee vuisten omhoog.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:54 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Eens, maar als je nu al zo reageert, wat moet je dan nog doen als je de partij wint
Nee, eerst even je racket opsteken om aan te geven dat iedereen even moet wachten met juichen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op het gravel gaan liggen en schreeuwen, inclusief twee vuisten omhoog.
Ik las 'Help'.quote:
alles uitdoen en naakt over de baan heen rennen en springenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:54 schreef Mykonos het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar als Sharapova wint, vind ik het toch een beetje zonde van mijn middag.
Ik wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb niemand ooit zo zien reageren.
Die reactie net zie je normaal pas als ze de partij winnen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ivanovic? Die doet een dubbel vuistje inclusief rondje draaien en een schreeuw.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
ja jonge dat is winnaarsmentaliteitquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe heette die kerel die geband was door zijn gedrag?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
Klopt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:57 schreef BobW het volgende:
[..]
Die reactie net zie je normaal pas als ze de partij winnen.
Ja, maar dat maakt minder indruk op me dan dit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ivanovic? Die doet een dubbel vuistje inclusief rondje draaien en een schreeuw.
Zet die muziek uit?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heette die kerel die geband was door zijn gedrag?
Haasequote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heette die kerel die geband was door zijn gedrag?
'Ja, je bent een kutbitch, dus flikker maar een eind op, dat dit je laatste finale mag zijn.'quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:58 schreef Jason22 het volgende:
Wordt leuk straks bij het dankwoord. Ben benieuwd wat ze tegen elkaar gaan zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |