abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juni 2014 @ 10:44:24 #1
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140801630

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 7 juni 2014 @ 10:45:46 #2
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140801653
TT schaamteloos gestolen uit de Barkley docu, maar vond het geniaal!
  zaterdag 7 juni 2014 @ 10:57:59 #3
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140801847
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 10:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik begrijp hem niet...
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_140802043
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 10:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
Kwam, in navolging van de Barkley docu, ook nog dit verslag tegen van Nick Hollon . Eén van de twee finishers in 2013. Ongelooflijk hoe mentaal sterk dit soort gasten zijn.
pi_140802068
Na 2.5 km jankend gestopt. K*tschoenen :r Zo maar even richting de hardloopwinkel, hopen dat ze nog terug kunnen :X
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 7 juni 2014 @ 11:15:17 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140802127
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:11 schreef douche-eendje het volgende:
Na 2.5 km jankend gestopt. K*tschoenen :r Zo maar even richting de hardloopwinkel, hopen dat ze nog terug kunnen :X
:* te klein?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 7 juni 2014 @ 11:25:24 #7
349633 SiIk
Echt zijde
pi_140802276
Kan ik voor de Ekiden nog in het snelle team? Ik ging op de website van Asics kijken of ik een trainingsschema kon maken, en op basis van mijn geslacht, leeftijd en het feit dat ik nu 5 km loop in 40 minuten, voorspellen zij dat ik over een maand op de ekiden 13:56 ga lopen op de 5 km!
SPOILER
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_140802416
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:15 schreef Ynske het volgende:

[..]

:* te klein?
Nee, ontzettende pijn bij mn enkels aan de binnenkant van mijn been. Ik wil weer lelijke lekkerlopende brooks :'(
pi_140802542
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:25 schreef SiIk het volgende:
Kan ik voor de Ekiden nog in het snelle team? Ik ging op de website van Asics kijken of ik een trainingsschema kon maken, en op basis van mijn geslacht, leeftijd en het feit dat ik nu 5 km loop in 40 minuten, voorspellen zij dat ik over een maand op de ekiden 13:56 ga lopen op de 5 km!
SPOILER
Krijg je vliegles bij asics? Owja, nimbus he :+
  zaterdag 7 juni 2014 @ 11:48:03 #10
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140802671
quote:
SPOILER
_O-

En dan te bedenken dat er mensen zijn die dit soort schema's serieus nemen :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 7 juni 2014 @ 11:49:23 #11
349633 SiIk
Echt zijde
pi_140802696
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:39 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Krijg je vliegles bij asics? Owja, nimbus he :+
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:48 schreef Yuki het volgende:

[..]

_O-

En dan te bedenken dat er mensen zijn die dit soort schema's serieus nemen :')
Ik moest wel lachen. Maar even goed kijken realiseerde ik me dat ik zelf een foutje had gemaakt. 40 uur ipv 40 minuten ingevuld. Blijkbaar vind ie dat zo belachelijk dat ie zelf ook maar met wat belachelijks aan kwam. Na wijzigen kwam er een logischer schema uit :P
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
pi_140802729
quote:
SPOILER
LOL!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_140802731
quote:
SPOILER
Dat lijkt me sterk. Ik vul dezelfde afstand / tijd en mijn leeftijd (24) en geslacht (man), maar krijg dan 33 minuten.
Denk dat je iets verkeerd hebt ingevuld ;)

Edit: Ja dus ;)
  zaterdag 7 juni 2014 @ 11:51:41 #14
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_140802737
In plaats van lopen, dadelijk met de fiets naar Egmond aan Zee, met vriendinlief. 30 heen en 30 terug. Tis schitterend weer *O*
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  zaterdag 7 juni 2014 @ 12:05:32 #15
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140802960
Ik lig vandaag in bikini bij m'n ouders in de tuin.
Zwaar leven, zo'n extra rustdag.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 12:09:50 #16
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_140803030
Vanmorgen laatste training gedaan voor de halve marathon van volgende week. Plan was om het rustig aan te doen vanwege de hitte, maar uiteindelijk 18.30 km gelopen in 1:33. Ik moet echt leren temporiseren...

quote:
17s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:32 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Nee, ontzettende pijn bij mn enkels aan de binnenkant van mijn been. Ik wil weer lelijke lekkerlopende brooks :'(
Waarom niet gewoon de nieuwere versie van die brooks gekocht dan? Ik loop echt al jaren met hetzelfde merk schoenen en neem elke keer weer de nieuwere versie ervan. Nooit klachten.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 7 juni 2014 @ 12:14:51 #17
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140803110
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 12:09 schreef Happel het volgende:
Vanmorgen laatste training gedaan voor de halve marathon van volgende week. Plan was om het rustig aan te doen vanwege de hitte, maar uiteindelijk 18.30 km gelopen in 1:33. Ik moet echt leren temporiseren...

[..]

Waarom niet gewoon de nieuwere versie van die brooks gekocht dan? Ik loop echt al jaren met hetzelfde merk schoenen en neem elke keer weer de nieuwere versie ervan. Nooit klachten.
Nieuwere versies worden regelmatig aangepast. Het hoeft niet perse wat uit te maken voor je, maar het kan voor problemen zorgen.
Zo moest ik onlangs ook overstappen, omdat het nieuwere model een stuk smaller was dan het model waarvan ik 7 paar had versleten
F means you're fucked
pi_140803271
Dat is raar, vanavond pas lopen. Ik ben een echte ochtendloper en dat de nightrun niet 's ochtends is snap ik wel. Maar half 11 's avonds starten voor 10 km dat is best laat. Normaal ga ik om die tijd zo'n beetje naar bed. Ik ga een siësta doen straks.

Maar wel veel zin in We Own The Night *O* Lekker door de stad rennen met een paar duizend vrouw 8)7
pi_140803540
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 12:24 schreef Angel-A het volgende:
Dat is raar, vanavond pas lopen. Ik ben een echte ochtendloper en dat de nightrun niet 's ochtends is snap ik wel. Maar half 11 's avonds starten voor 10 km dat is best laat. Normaal ga ik om die tijd zo'n beetje naar bed. Ik ga een siësta doen straks.

Maar wel veel zin in We Own The Night *O* Lekker door de stad rennen met een paar duizend vrouw 8)7
Volgens mij is het ook echt een leuk loopje. Wel vooral een gezelligheidsloopje volgens mij.

Ik heb m'n 75 squats weer in de benen zitten. Eind van de maand moeten het er 250 zijn.
pi_140803545
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 12:24 schreef Angel-A het volgende:

Succes en veel plezier!
pi_140803806
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 12:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Ach, iedereen maakt wel eens een domme beslissing ;).

Maar complimenten voor de Runnersworld hier, kon ze probleemloos omruilen.Mijn enkelbanden hadden het toch te zwaar bij de Mizuno's, ondanks dat het ook een schoen is die steun zou moeten geven gaven ze dat gewoon niet voldoende. Brooks Transcend ook nog even getest, maar dat is hem ook niet.
Dus nu een paar Adrenaline GTS14 in een hysterische kleursamenstelling van turquoise met neongele accenten :'). Heb de 12 ook en die lopen gewoon fantastisch. :s)
  zaterdag 7 juni 2014 @ 13:04:31 #22
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140803904
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 12:58 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Maar complimenten voor de Runnersworld hier, kon ze probleemloos omruilen.Mijn enkelbanden hadden het toch te zwaar bij de Mizuno's, ondanks dat het ook een schoen is die steun zou moeten geven gaven ze dat gewoon niet voldoende. Brooks Transcend ook nog even getest, maar dat is hem ook niet.
Dus nu een paar Adrenaline GTS14 in een hysterische kleursamenstelling van turquoise met neongele accenten :'). Heb de 12 ook en die lopen gewoon fantastisch. :s)
Die Mizuno's zijn dan ook wel flink anders dan je Adrenalines. Wel super dat je zo fijn geholpen bent ^O^
F means you're fucked
  zaterdag 7 juni 2014 @ 13:04:56 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140803912
Het challenge-plaatje in de OP werkt niet meer.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 7 juni 2014 @ 13:06:31 #24
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_140803934
Wat is jullie ervaring met 2 dagen achter elkaar lopen? Gaat dat goed of loopt het de 2e dag toch niet lekker? Of sneller blessures wellicht?
Ik heb de laatste tijd vaak alleen nog maar tijd op zaterdag en zondag, terwijl ik normaal minimaal een dag tussen 2 trainingen in liet zitten.
pi_140803985
Wat een kakloopje was dit, letterlijk :X
Toen ik vanochtend de deur uitging dacht ik al: waar begin ik aan?
Maar ja gisteren een paar biertjes (te veel) op, dus 's avonds een vent, dan 's ochtends ook (al was ik later opgestaan dan de bedoeling was)
Te hoge hartslag bij een te laag tempo, de route die ik uitgestippeld had was minder lopersvriendelijk dan ik gedacht had (geen fietspad, dus op de weg moeten lopen waar meer auto's reden dan ik dacht), allemaal redenen waarom ik toch wel een beetje liep te balen.

En na 10 km begonnen mijn darmen zich ermee te bemoeien }:|
Normaal is het dan even stilstaan om alles een beetje tot rust te laten komen en dan gaat het wel weer, maar vandaag dus niet. Stilstaan en weer doorlopen, maar 2 km later was het echt duidelijk dat er toch echt iets uitmoet. Doorlopen naar huis ging niet, dat was nog ruim 8 km. Gelukkig was er een speelboerderij net daar waar ik liep met een bord voor de deur: toegang voor volwassenen gratis, nou daar mag ik dan vast ook naar binnen. Vriendelijk gevraagd of ik even gebruik mocht maken van de sanitaire voorzieningen en dat mocht.

Na dit oponthoud zou je denken dat het wel beter zou gaan, maar nee hoor. :{
Dat laatste stuk naar huis wel een paar gedacht aan een RTC, maar ja dan moet ik alsnog naar huis wandelen, dus kan ik maar beter doorlopen, ben ik er eerder klaar mee (ondanks dat ik er al echt klaar mee was). Enige wat me een beetje erdoor sleepte was de gedachte aan een flesje ijskoude en mierzoete AA wat thuis op me wachtte (en die dus ook heel lekker was).

Kortom 21 km gelopen op een sukkeltempo, wat echt niet sneller kon vandaag (lichamelijk wel, maar mentaal was dit het). En niet genoten. :{w

Soms is hardlopen gewoon stom. En nu vind ik het zo stom dat ik niet eens weet of ik dadelijk wel nieuwe sloffen wil gaan kopen, omdat ik dan moet gaan rennen in en voor de winkel :')
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_140803999
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:06 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat is jullie ervaring met 2 dagen achter elkaar lopen? Gaat dat goed of loopt het de 2e dag toch niet lekker? Of sneller blessures wellicht?
Ik heb de laatste tijd vaak alleen nog maar tijd op zaterdag en zondag, terwijl ik normaal minimaal een dag tussen 2 trainingen in liet zitten.
Kan prima, gewoon naar je lichaam luisteren!

De ene dag een rustiger loopje is wel aan te raden, kan je die andere dag wat zwaarder of met meer snelheid trainen, dat is qua belasting het beste vol te houden voor je lichaam. :)
Jack does it in real time...
  zaterdag 7 juni 2014 @ 13:10:39 #27
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_140804049
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:09 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Kan prima, gewoon naar je lichaam luisteren!

De ene dag een rustiger loopje is wel aan te raden, kan je die andere dag wat zwaarder of met meer snelheid trainen, dat is qua belasting het beste vol te houden voor je lichaam. :)
O maar ik loop sowieso niet heel snel, loop voor de lol en om een beetje fit te blijven. Dus eigenlijk zijn het dan gewoon 2 rustige loopjes achter elkaar :P

Evy zei altijd dat je een dag rust moest houden dus dat heb ik altijd gedaan, en nu lukt dat eigenlijk niet meer maar wist niet wat de gevolgen zouden/konden zijn.
pi_140804174
Wat er vooral kan gebeuren is dat je jezelf overbelast. Zeker als je zoals je zegt relatief rustig loopt, dan kan je lichaam dat qua 'conditie' echt wel hebben om 2 dagen achter elkaar te sporten.

Het kan zo zijn dat vooral je spieren en pezen wat moeite ermee kunnen hebben (zwaarder gevoel de tweede dag), vooral in het begin. Mocht je echt pijntjes voelen, vooral in schenen of knie, dan kan het duiden op overbelasting en kan je misschien beter een dag overslaan. Maar dat is het 'doemscenario', in de regel kunnen de meesten prima 2 dagen achter elkaar een rondje lopen, zeker als je daarna weer aardig wat hersteldagen hebt!
Jack does it in real time...
  zaterdag 7 juni 2014 @ 13:16:53 #29
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_140804192
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:15 schreef DeeBee het volgende:
Wat er vooral kan gebeuren is dat je jezelf overbelast. Zeker als je zoals je zegt relatief rustig loopt, dan kan je lichaam dat qua 'conditie' echt wel hebben om 2 dagen achter elkaar te sporten.

Het kan zo zijn dat vooral je spieren en pezen wat moeite ermee kunnen hebben (zwaarder gevoel de tweede dag), vooral in het begin. Mocht je echt pijntjes voelen, vooral in schenen of knie, dan kan het duiden op overbelasting en kan je misschien beter een dag overslaan. Maar dat is het 'doemscenario', in de regel kunnen de meesten prima 2 dagen achter elkaar een rondje lopen, zeker als je daarna weer aardig wat hersteldagen hebt!
^O^ Bedankt voor de info! Dan ga ik zo even lekker lopen :D
pi_140804206
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 12:14 schreef YUR het volgende:

[..]

Nieuwere versies worden regelmatig aangepast. Het hoeft niet perse wat uit te maken voor je, maar het kan voor problemen zorgen.
Zo moest ik onlangs ook overstappen, omdat het nieuwere model een stuk smaller was dan het model waarvan ik 7 paar had versleten
Dat lijkt mij ook wel vreselijk vervelend zeg :X Ik heb behoorlijk brede voeten dus dat is al een uitdaging. Vandaar dat ik nu met deze hysterische kleuren mag lopen, was de enige in de juiste breedte.
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:04 schreef YUR het volgende:

[..]

Die Mizuno's zijn dan ook wel flink anders dan je Adrenalines. Wel super dat je zo fijn geholpen bent ^O^
Ja, het is wel wat anders. Had bij Mizuno de wave paradox. Op zich een goede schoen, maar niet de goede voor mij. Nu eerst maar even mn enkelbanden wat rust gunnen, alhoewel ik het stom vind dat ik maar 2.5km heb kunnen lopen vandaag :')

Ow en @ mijn kleding-dilemma van vanmorgen: kort inderdaad :Y
pi_140804215
Als je rustig aan doet op de eerste dag kan je zelf op dag 2 bepalen of het lukt om nog keer te gaan lopen. Waarschijnlijk kun je dan wel merken dat je vorige dag gelopen hebt, maar bij mij gaat dat vaak al snel over en moet ik gewoon even inkomen.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 13:23:13 #32
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140804308
Twee dagen achter elkaar lopen, nu maar even niet :N ;)

Morgen of overmorgen :Y
pi_140804479
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:08 schreef Guard het volgende:
Wat een kakloopje was dit, letterlijk :X
Klinkt als een regulier loopje.

Goed, dat was nachtdienst één.
Het slapen lukte tot nu toe niet. Hopelijk vanavond nog een uurtje meepakken.

Wat ook niet helpt is een famfare voor een kinderfeest bij mij in het park. Dat komt door oordoppen heen.
pi_140804734
Wat een benauwde bedoeling zeg :r
  zaterdag 7 juni 2014 @ 13:43:07 #35
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140804770
Ik doe vandaag niks 8-) Morgenochtend pas weer een duurloop met mijn hardloopgroep O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_140804829
Ik doe vandaag ook niks, behalve in de tuin zitten en bbq'en. Morgen met Gogo over de Stormvloedkering hollen.
pi_140805400
Goeie TT. Ik heb de kids + vriendje met hun moeder aan de Mookerplas gedropt, Camelbak gevuld met 1,5 liter (nu nog koel) water. Nu de heuvels in en eens kijken hoe snel de warmte me de baas is 8-)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2014 14:12:00 ]
  zaterdag 7 juni 2014 @ 14:24:31 #38
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140805717
Door P.IJ. het bos doorgejaagd..... lekkah! Heuveltjes, zandpaadjes, boomwortels :9

Was wel een beetje dood na 10 km :)
O+ ik hou wel een beetje van moe worden :9
pi_140806880
Klinkt lekker Murmeli!

Hier zijn de startnummers voor Amersfoort binnen! *G*
pi_140807019
ik denk dat ik toch maar even gaan kijken bij RW :D
  zaterdag 7 juni 2014 @ 15:31:27 #41
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140807364
Ik ga lekker terug naar bed. Lag pas om 5 uur in mijn mandje na de eerste van hopelijk 3 pokerdagen (lokaal toernooitje) en moest om 9 uur op om vrouwlief te helpen met het opzetten van de pistes van vandaag van haar hondenschool. Vanmiddag om 4 uur weer aan de bak, dus kan wel even terug. Heel veel plezier, alle lopers vandaag!!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_140807563
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:24 schreef Murmeli het volgende:
Door P.IJ. het bos doorgejaagd..... lekkah! Heuveltjes, zandpaadjes, boomwortels :9

Was wel een beetje dood na 10 km :)
O+ ik hou wel een beetje van moe worden :9
Op FiveFingers? ;)
^O^ Klinkt goed! Lekker trailen!
pi_140808329
Nieuwe schoenen gekocht vanmiddag *O* Mijn paar Asics 2170 waren aan vervanging toe. De Saucony Omni geprobeerd, samen met de nieuwe Asics GT 2002 2. Ook nog de nieuwe Brooks GTS aangehad, maar dat was meteen niks.

Uiteindelijk toch trouw gebleven aan Asics, dus zit nu lekker met een nieuw paar GT-2000 2 aan 8-)
pi_140808386
Ouderwets gezwoten. Het viel niet mee dus het was leuk !
  zaterdag 7 juni 2014 @ 16:19:28 #45
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140808570
Mijn Adidasjes zijn goedgekeurd!
F means you're fucked
pi_140808795
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 12:58 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Klinkt goed ^O^
  zaterdag 7 juni 2014 @ 16:36:36 #47
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140809009
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 15:41 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Op FiveFingers? ;)
^O^ Klinkt goed! Lekker trailen!
Hehehehehe nee niet eens op five fingers ;) dat moet ik nog maar een keer proberen maar de vorige keee kreeg ik ze niet eens aan -O-
pi_140809475
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 15:08 schreef Gogo83 het volgende:
Klinkt lekker Murmeli!

Hier zijn de startnummers voor Amersfoort binnen! *G*
Ik zie ze al voorbij komen op facebook. De halve loopgroep loopt er natuurlijk.

Ik heb net bij de Runnersworld het shirt gehaald. Ik heb op zich genoeg loopshirts, maar Amersfoort vind ik dan wel leuk.
pi_140809531
Ik heb nieuwe sloffen *O*

Op basis van mijn ervaringen en slijtage van mijn huidige Brooks wat schoenen gepast (geen filmpjes dus deze keer).
Deze zijn het geworden: Mizuno Wave Sayonara

Ik had ook nog New Balance 890 aangehad, die zaten ook wel lekker, maar de Mizuno's zijn net iets breder, wat beter bij mijn voeten past.
Dus nu heb ik 3 paar schoenen, want mijn Brooks gebruik ik er nog wel naast, voor het kortere werk.
SPOILER
  zaterdag 7 juni 2014 @ 17:02:13 #50
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_140809664
Mijn rechterschoen slijt elke keer op dezelfde plek bij de hak na 200 km ofzo :{ Dan komt er een gat in de stof. Zouden ze te groot zijn, ondanks dat ik ze elke keer in een hardloopwinkel heb gekocht (incl. meten, looptest etc.). :?
pi_140809792
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:02 schreef CherryOnTop het volgende:
Mijn rechterschoen slijt elke keer op dezelfde plek bij de hak na 200 km ofzo :{ Dan komt er een gat in de stof. Zouden ze te groot zijn, ondanks dat ik ze elke keer in een hardloopwinkel heb gekocht (incl. meten, looptest etc.). :?
Misschien is dat je afzet-voet of is die voet groter.... Als het steeds verschillende schoenen zijn geweest zal het daar niet aan liggen toch?
  zaterdag 7 juni 2014 @ 17:17:59 #52
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_140810068
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:08 schreef Zhano het volgende:

[..]

Misschien is dat je afzet-voet of is die voet groter.... Als het steeds verschillende schoenen zijn geweest zal het daar niet aan liggen toch?
Ja het is inderdaad m'n afzetvoet. Ik dacht dat m'n schoen misschien te groot was omdat m'n voet een klein beetje op en neer schuift bij de hak (wat ik zelf wel prettig vind lopen eigenlijk, hou niet van schoenen die (te) strak zitten), en dat m'n hak daardoor steeds langs het stof schuurt zeg maar.

Wel raar als dat zo zou zijn want bij de winkel is alles opgemeten en die kwam met deze maat aanzetten.
pi_140810265
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:17 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Ja het is inderdaad m'n afzetvoet. Ik dacht dat m'n schoen misschien te groot was omdat m'n voet een klein beetje op en neer schuift bij de hak (wat ik zelf wel prettig vind lopen eigenlijk, hou niet van schoenen die (te) strak zitten), en dat m'n hak daardoor steeds langs het stof schuurt zeg maar.

Wel raar als dat zo zou zijn want bij de winkel is alles opgemeten en die kwam met deze maat aanzetten.
Hmm als je hak echt op en neer gaat in je schoen dan lijkt me dat wel de reden ja... Lijkt me juist veel vervelender dan strakke schoenen :P Ten eerste voel je dat dan de hele tijd lijkt me en het lijkt me ook nog eens een goede manier om blaren te krijgen...

Met gewone schoenen heb ik wel eens dat maat 42 te klein is voor mn rechtervoet maar goed voor mn linker en maat 43 te groot voor links en goed voor rechts :{
  zaterdag 7 juni 2014 @ 17:28:17 #54
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_140810368
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:24 schreef Zhano het volgende:

[..]

Hmm als je hak echt op en neer gaat in je schoen dan lijkt me dat wel de reden ja... Lijkt me juist veel vervelender dan strakke schoenen :P Ten eerste voel je dat dan de hele tijd lijkt me en het lijkt me ook nog eens een goede manier om blaren te krijgen...
M'n hak gaat echt maar een klein beetje op en neer hoor, krijg er geen blaren van. Had in het begin schoenen die strakker zaten en dan kreeg ik onderweg elke keer last van m'n voeten. Bij het volgende paar toch maar weer eens een halve maat kleiner proberen dan want zo ga ik wel erg snel door (relatief dure) schoenen heen steeds.
quote:
Met gewone schoenen heb ik wel eens dat maat 42 te klein is voor mn rechtervoet maar goed voor mn linker en maat 43 te groot voor links en goed voor rechts :{
Hoe los je dat op met loopschoenen? Of heb je dan niet 1 te strakke/losse schoen?
pi_140810459
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:28 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

M'n hak gaat echt maar een klein beetje op en neer hoor, krijg er geen blaren van. Had in het begin schoenen die strakker zaten en dan kreeg ik onderweg elke keer last van m'n voeten. Bij het volgende paar toch maar weer eens een halve maat kleiner proberen dan want zo ga ik wel erg snel door (relatief dure) schoenen heen steeds.

[..]

Hoe los je dat op met loopschoenen? Of heb je dan niet 1 te strakke/losse schoen?
Met mn loopschoenen heb ik er vreemd genoeg geen last van gehad.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 17:31:41 #56
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_140810476
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:31 schreef Zhano het volgende:

[..]

Met mn loopschoenen heb ik er vreemd genoeg geen last van gehad.
Misschien heb ik het dan precies andersom, niet in gewone schoenen maar wel in loopschoenen :+
pi_140810524
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:31 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Misschien heb ik het dan precies andersom, niet in gewone schoenen maar wel in loopschoenen :+
Haha wie weet. Maar misschien dat de meer ervaren lopers hier nog advies hebben waar je wat meer mee kan? :P
pi_140810784
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 16:28 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Klinkt goed ^O^
Yes. Blij dat de RW weer terug is :Y Vind het een fijnere winkel dan de concurrent :+

Nu iedereen toch zoveel nieuwe schoenen koopt... hoeveel schoenen hebben jullie nou eigenlijk & hoe vaak vervang je ze?
Mn oude brooks zijn namelijk uhm, profielloos :+ aan het worden. Omdat ik mijn schoenen best intensief gebruik met bootcamp&hardlopen overweeg ik wel stiekem om de oude brooks over een paar weken ook in te ruilen voor nog een nieuw paar.
SPOILER
  zaterdag 7 juni 2014 @ 17:46:06 #59
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140810860
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:43 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Yes. Blij dat de RW weer terug is :Y Vind het een fijnere winkel dan de concurrent :+

Nu iedereen toch zoveel nieuwe schoenen koopt... hoeveel schoenen hebben jullie nou eigenlijk & hoe vaak vervang je ze?
Mn oude brooks zijn namelijk uhm, profielloos :+ aan het worden. Omdat ik mijn schoenen best intensief gebruik met bootcamp&hardlopen overweeg ik wel stiekem om de oude brooks over een paar weken ook in te ruilen voor nog een nieuw paar.
SPOILER
Die zien er wel uit alsof ze aan vervanging toe zijn ja.

Ik heb er teveel en ik koop ze heel snel...maar ik speel een beetje vals
F means you're fucked
pi_140810917
quote:

[..]

SPOILER
Die zijn goed kaal inderdaad :D
Mijn Brooks zijn nu een jaar oud en ik heb er 1000 km op gelopen.
Er is nog voldoende profiel, maar ik wilde toch nu nieuwe omdat ik nu echt veel km's ga maken, dus nieuwe moeten er toch komen en dus liever nu dan kan ik ze nog goed inlopen voor de marathon.
pi_140811050
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:46 schreef YUR het volgende:

[..]

Die zien er wel uit alsof ze aan vervanging toe zijn ja.

Ik heb er teveel en ik koop ze heel snel...maar ik speel een beetje vals
Ja, daarvoor heb ik nu dus mn nieuwe brooks. Maar ik heb liever gewoon 2 paar in huis, omdat ze regelmatig verzuipen in de regenbuien. Ik gebruik mn schoenen nu 3-4x in de week, dus dan is het toch wel verstandig om een 2e paar te hebben?
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:48 schreef Guard het volgende:

[..]

Die zijn goed kaal inderdaad :D
Mijn Brooks zijn nu een jaar oud en ik heb er 1000 km op gelopen.
Er is nog voldoende profiel, maar ik wilde toch nu nieuwe omdat ik nu echt veel km's ga maken, dus nieuwe moeten er toch komen en dus liever nu dan kan ik ze nog goed inlopen voor de marathon.
10 maanden, max 800 km denk ik. Ah well :D
  zaterdag 7 juni 2014 @ 17:53:51 #62
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140811055
Zitten best lekker die vff's :@
pi_140811116
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:53 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja, daarvoor heb ik nu dus mn nieuwe brooks. Maar ik heb liever gewoon 2 paar in huis, omdat ze regelmatig verzuipen in de regenbuien. Ik gebruik mn schoenen nu 3-4x in de week, dus dan is het toch wel verstandig om een 2e paar te hebben?

[..]

10 maanden, max 800 km denk ik. Ah well :D
Bij 3 tot 4 keer trainen in de week is het niet gek om 2 paar te hebben om af te wisselen
pi_140811579
quote:

[..]

SPOILER
De concurrent sponsort m'n AV, en daardoor voel ik me altijd een beetje verplicht om daarheen te gaan. Maar bij de RW hadden ze wel echt het hele assortiment in mijn maat op voorraad, bij all4running zeggen ze altijd dat ze niks op voorraad hebben omdat ik zo'n klein maatje heb. Over een maandje opent all4running een "flagship store", dan zou de voorraad voor de webshop ook meteen de voorraad voor de fysieke winkel zijn, dat scheelt dan wel denk ik.

Ik heb het afgelopen jaar heel veel schoenen gekocht, deels ook omdat ik zoekend was naar wat ik nou fijn vond nadat ik van haklanding naar voorvoetlanding was over gegaan. Maar nu ben ik wel even gesetteld, en heb ik 4 (of eigenlijk 5 :P): 2 paar Kinvara's, waarvan 1 paar binnenkort af is, 1 paar voor lange duurloopjes over asfalt, 1 paar voor deels verharde/deels onverharde of helemaal onverharde loopjes en 1 paar wedstrijdschoenen die ik ook af en toe op de baan draag.
pi_140811747
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:53 schreef Murmeli het volgende:
Ze zijn niet bedoeld om op te zitten :6

SPOILER
  Moderator zaterdag 7 juni 2014 @ 18:49:50 #66
155227 crew  Guppy
dus
pi_140812273
Ik heb één paar, en die vervang ik na een jaar. Uit principe, omdat dat met mijn loopgedrag meer dan voldoende is.
Al moet ik toegeven dat dat moeilijk is, er is zoveel leuks! :9
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 7 juni 2014 @ 19:04:17 #67
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140812569
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 18:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ze zijn niet bedoeld om op te zitten :6

SPOILER
Hihihi!
pi_140812586
Nu we het toch over schoenen hebben:

Das handig...
pi_140812617
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:53 schreef Murmeli het volgende:
^O^
pi_140812660
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 18:14 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

De concurrent sponsort m'n AV, en daardoor voel ik me altijd een beetje verplicht om daarheen te gaan. Maar bij de RW hadden ze wel echt het hele assortiment in mijn maat op voorraad, bij all4running zeggen ze altijd dat ze niks op voorraad hebben omdat ik zo'n klein maatje heb. Over een maandje opent all4running een "flagship store", dan zou de voorraad voor de webshop ook meteen de voorraad voor de fysieke winkel zijn, dat scheelt dan wel denk ik.

Ik heb het afgelopen jaar heel veel schoenen gekocht, deels ook omdat ik zoekend was naar wat ik nou fijn vond nadat ik van haklanding naar voorvoetlanding was over gegaan. Maar nu ben ik wel even gesetteld, en heb ik 4 (of eigenlijk 5 :P): 2 paar Kinvara's, waarvan 1 paar binnenkort af is, 1 paar voor lange duurloopjes over asfalt, 1 paar voor deels verharde/deels onverharde of helemaal onverharde loopjes en 1 paar wedstrijdschoenen die ik ook af en toe op de baan draag.
Ah, dat daar nooit iets op voorraad is, is dus niet alleen als ik er kom? "Ja, zulke corrigerende schoenen verkopen we eigenlijk nooit in jouw maat, je kunt een maat x groter/kleiner wel even testen en dan kan ik ze voor je bestellen". Met kleding dito :').
RW is juist weer degene die bij bootcamp de leuke dingen doet, gearnight met 20% korting. Dus ik wacht wel even op zo'n avondje voor mn nieuwe paar schoenen. Na de city run daar ook mn zomerkleding gekocht met veeeel korting :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 18:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb één paar, en die vervang ik na een jaar. Uit principe, omdat dat met mijn loopgedrag meer dan voldoende is.
Al moet ik toegeven dat dat moeilijk is, er is zoveel leuks! :9
Ik dacht ook dat ik na een jaar pas nieuwe nodig zou hebben. Toen was ik met 8 maanden oude schoenen op zoek naar nieuwe en 2 maanden later zien ze eruit als op de foto. Ach ja :D
  Moderator zaterdag 7 juni 2014 @ 19:10:13 #71
155227 crew  Guppy
dus
pi_140812671
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 19:04 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]

Das handig...

Moet ik alleen wel eerst een trap hebben :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_140812702
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 19:10 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Moet ik alleen wel eerst een trap hebben :')
Ook geen trap. Wel een lege kamer van 10m2. Hehe *)
  zaterdag 7 juni 2014 @ 19:13:38 #73
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140812737
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 19:04 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]

Das handig...
Oeh O+
pi_140812997
Hmmm die trap. Het is dat de mijne onderin een stukje wentelt ...
  zaterdag 7 juni 2014 @ 19:43:59 #75
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140813384
Wat een geweldige trap inderdaad _O_ Alleen wonen wij gelijkvloers :( Mijn hardloopschoenen interesseren me voorlopig totaal niet, heb een paar "gympies" en daar lukt het best op. Gelukkig hebben we hier ook geen serieuze sportzaken met loopanalyses en weet ik wat nog meer. Als deze het echt niet meer doen haal ik wel weer een nieuw paar. Als ze maar lekker zitten en niet te duur zijn, voor die 5km per keer dat ik loop, zelfde als Guppy dus.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 20:12:59 #76
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140814101
Mijn vader is overgelopen naar de dark side :o

Kwam thuis met Salomons :D
pi_140814110
Ik loop op goedkope asics van de aktiesport... ;)
Zit er wel aan te denken eens langs de RW te gaan. Al is het maar voor een analyse.
pi_140814126
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 20:12 schreef Yuki het volgende:
Mijn vader is overgelopen naar de dark side :o

Kwam thuis met Salomons :D
^O^
  Moderator zaterdag 7 juni 2014 @ 20:15:40 #79
155227 crew  Guppy
dus
pi_140814156
Ik heb ook nieuwe schoenen :)

SPOILER
pi_140814182
Ok, daar ga ik dan. Op weg naar het olympisch stadion met fluorescerende armbandjes om *O* en een 'Kiss my race' shirt aan. Het voelt een beetje alsof ik naar een colorelectricobstaclerun ga. En ook een beetje of ik naar een festival ga waar ik niet precies weet wat ik allemaal kan verwachten. Doei! :W
  Moderator zaterdag 7 juni 2014 @ 20:17:15 #81
155227 crew  Guppy
dus
pi_140814197
Have fun *O*
  zaterdag 7 juni 2014 @ 20:21:10 #82
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140814306
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 20:16 schreef Angel-A het volgende:
Ok, daar ga ik dan. Op weg naar het olympisch stadion met fluorescerende armbandjes om *O* en een 'Kiss my race' shirt aan. Het voelt een beetje alsof ik naar een colorelectricobstaclerun ga. En ook een beetje of ik naar een festival ga waar ik niet precies weet wat ik allemaal kan verwachten. Doei! :W
Veel plezier!!
pi_140814631
Loopjes willen niet uploaden vanaf de Garmin 310xt.. Hij deed dat tot nu toe automatisch maar nu niet, en ook handmatig lukt het niet. Heeft iemand dit ook meegemaakt?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 7 juni 2014 @ 20:41:25 #84
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140814752
pi_140814784
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ook nieuwe schoenen :)

SPOILER
Behoorlijke drop :P
  zaterdag 7 juni 2014 @ 20:42:48 #86
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140814792
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 20:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Loopjes willen niet uploaden vanaf de Garmin 310xt.. Hij deed dat tot nu toe automatisch maar nu niet, en ook handmatig lukt het niet. Heeft iemand dit ook meegemaakt?
Ik had het net, maar toen bleek mijn garmin ineens uit te staan (of ik was hem toch vergeten aan te zetten... ben beetje gaar)
Ik heb wel dat ik geen verbinding kan maken met garmin trainingscenter. Maar dat gebruik ik maar gewoon niet meer.

misschien even je garmin en/of computer opnieuw opstarten?
Of even voelen of dat dingetje goed in je computer zit?

Anders weet ik t ook niet -O-
pi_140814794
quote:
Veel plezier!
  zaterdag 7 juni 2014 @ 20:50:58 #88
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140814973
Veel plezier angel-a!
pi_140815170
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 20:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja had ik ook. Horloge is top, maar die software van garmin echt bagger. Het helpt nog wel eens om verbinden aan/uitbrengen schakelen op het toestel of in ant agent.

Vorige week alles opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt het 9 vd 10 weer prima. Best lastig om alles opnieuw te installeren, ergens in de diepste krochten vann computer iets moeten verwijderen.
pi_140815276
Ik had geen eens ANT agent nodig, heb het net wel geinstalleerd maar nu zag hij het toestel helemaal niet meer.. Al honderd opties aan en uitgezet maar nog steeds zonder succes :(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_140815474
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had geen eens ANT agent nodig, heb het net wel geinstalleerd maar nu zag hij het toestel helemaal niet meer.. Al honderd opties aan en uitgezet maar nog steeds zonder succes :(
Geen ANT agent? Hoe maak je dan verbinding?
pi_140815571
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:07 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Geen ANT agent? Hoe maak je dan verbinding?
Ja weet niet, ging gewoon automatisch of zo. Programma stond tot vandaag niet op mijn pc. Nu geinstalleerd en het lijkt nu te werken.. *adem inhoudt*
pi_140815809
Garmin Express heet het :o
pi_140815957
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Sinds ik garmin express erop heb gezet ging het bij mij mis... :{
  zaterdag 7 juni 2014 @ 21:31:24 #95
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140816331
Ik ben niet van de grote verslagen, maar gisteren verdiende een mooi verhaal. Later zet ik het op mijn blogje (dan pas met foto's) :s)

Dus waarschuwing: lang, maar o-zo-leuk hardloopverhaal:

SPOILER
  zaterdag 7 juni 2014 @ 21:39:13 #96
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140816553
zo'n trap :{w
met de gedachte dat mijn hardloopschoenen het ondergeschoven kindje zijn kan ik niet leven :N
pi_140816604
quote:
Veel plezier. Stond vorig jaar langs de kant (vriendin liep de loop toen in Westerpark) en dat zag er erg leuk uit.

Dit jaar komt de loop daadwerkelijk enkele honderden meters van mijn huis af, maar ben ik helaas niet in Amsterdam. Anders was ik jou plus alle andere rennende vrouwen komen aanmoedigen ;)
  zaterdag 7 juni 2014 @ 21:42:56 #98
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140816641
fantastisch , jaloersmakend verslag Quoi!!
  zaterdag 7 juni 2014 @ 21:45:33 #99
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140816715
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:31 schreef Quoi het volgende:
Ik ben niet van de grote verslagen, maar gisteren verdiende een mooi verhaal. Later zet ik het op mijn blogje (dan pas met foto's) :s)

SPOILER
Geweldig!!! Mooi avontuur, en heel knap doorgezet ^O^
pi_140816787
Ik ga jouw verslag bewaren voor later Quoi, ik moet vannacht werken.

Verder vind ook ik Veloviewer leuk, al is het jammer dat het gebaseerd is op strava. Ik heb een mooie heatmap gemaakt en de onhandige rode kleur handmatig aangepast naar een zichtbare kleur.

Wel een kleine ramp: doordat ooit mijn GPS over de zeik ging tijdens de Vlietloop, kloppen mijn statistieken niet. Ik kan vrij weinig, maar zigzaggend over een groot langgerekt meer lopen al helemáál niet.
pi_140816955
quote:

Ik wilde al eens naar Barcelona, maar nu nóg meer. O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo'n trap :{w
met de gedachte dat mijn hardloopschoenen het ondergeschoven kindje zijn kan ik niet leven :N
_O-

Bij ons kan het niet want spiltrap maar ik vind het een geweldig goede oplossing. :Y
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_140817124
Quoi wat gaaf! Nu wil ik ook!
  zaterdag 7 juni 2014 @ 22:03:55 #103
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140817197
Ik ga eens een vakantie-met-hardlopen zoeken :Y

Edit: eigenlijk best een goed plan. Om de dag lopen en de rest van de tijd een beetje badderen, thee leuten, lekker eten. Koken

Hmm een hardloop- en kookvakantie *O*
Dat moet te regelen zijn!

[ Bericht 52% gewijzigd door Murmeli op 07-06-2014 22:09:24 ]
pi_140817360
Ik doe ook nog ff een rondje :D Kom er net achter dat ik maandag moet werken en dan zou woensdag dus pas de volgende mogelijkheid zijn... :{
  zaterdag 7 juni 2014 @ 22:12:56 #105
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140817429
windstil, 7 graden en de mist over de weilanden, beter hardloopweer kan een mens zich haast niet wensen!
pi_140817476
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
windstil, 7 graden en de mist over de weilanden, beter hardloopweer kan een mens zich haast niet wensen!
Je wilt gewoon dat we allemaal naar NZ op vakantie komen. :P Misschien moet je net als flipsen iets met reizen gaan doen voor in het rustige seizoen. ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_140817517
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:16 schreef La_Tramposa het volgende:
als dat niet werkt moet je waarschijnlijk garmin express fit hebben.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 22:16:42 #108
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140817544
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:14 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Je wilt gewoon dat we allemaal naar NZ op vakantie komen. :P Misschien moet je net als flipsen iets met reizen gaan doen voor in het rustige seizoen. ;)
:{w niets erger dan Nederlanders in het buitenland, dat leed wil ik mijzelf niet aan doen!
  zaterdag 7 juni 2014 @ 22:16:51 #109
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140817546
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
Veel plezier!!
  zaterdag 7 juni 2014 @ 22:19:00 #110
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140817601
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:16 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Veel plezier!!
gaat vast lukken, en het is een club run dus ik denk dat ik lekker rudtig met de oudjes en/of pupillen mee hobbel
  zaterdag 7 juni 2014 @ 22:20:15 #111
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140817634
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:19 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

gaat vast lukken, en het is een club run dus ik denk dat ik lekker rudtig met de oudjes en/of pupillen mee hobbel
Lekker! En dan de rest vd dag relaxen?
  zaterdag 7 juni 2014 @ 22:21:45 #112
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140817674
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:20 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Lekker! En dan de rest vd dag relaxen?
nee, vandaag is koffer-inpak-dag
pi_140817985
Leuk verslag Quoi!
pi_140817989
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:21 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

nee, vandaag is koffer-inpak-dag
Bijna vakantie *O*
  zaterdag 7 juni 2014 @ 22:38:17 #115
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140818150
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:33 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Bijna vakantie *O*
:Y
*O*
treadmills
-O-
but it should be right!
pi_140818257
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:38 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

:Y
*O*
treadmills
-O-
but it should be right!
SPOILER
  zaterdag 7 juni 2014 @ 23:05:42 #117
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140818973
quote:
9 was vandaag actueel, 14 heb ik wel maar dat geeft juist een goed gevoel ipv honger :P
  zaterdag 7 juni 2014 @ 23:08:56 #119
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140819006
Quoi! :o
Tof verslag, nog toffere ervaring! ^O^

*op bucketlist noteert*
  zaterdag 7 juni 2014 @ 23:10:31 #120
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140819046
Zeg Quoi.... trekpaard?
F means you're fucked
  zaterdag 7 juni 2014 @ 23:12:21 #121
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140819081
pi_140819272
quote:
11 en 14 bij mij wel een beetje, de rest herken ik me niet heel erg in :P. Nou, misschien als mensen niet aan de kant willen. Maar dat gebeurt niet zo vaak. 1 is een non-issue... :P
Wel leuk stukje verder!
  zaterdag 7 juni 2014 @ 23:20:57 #123
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140819292
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:20 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

11 en 14 bij mij wel een beetje, de rest herken ik me niet heel erg in :P. Nou, misschien als mensen niet aan de kant willen. Maar dat gebeurt niet zo vaak. 1 is een non-issue... :P
Wel leuk stukje verder!
11 en 12 voor mij :+
F means you're fucked
  zaterdag 7 juni 2014 @ 23:25:30 #124
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140819426
3 en 9 kunnen een issue zijn hier, morgenochtend.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 23:26:47 #125
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140819466
Vanmiddag een rondje gelopen zonder op mijn horloge te kijken, en er gebeurde precies wat ik had verwacht: Bijna iedere kilometer was sneller dan die daarvoor. Niet helemaal de bedoeling, maar ach...

Het was lekker zweten trouwens :9
F means you're fucked
pi_140819475
quote:

SPOILER
Tof tof tof!!! :D
Nu ben ik ook weer jaloers! :P
^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:26 schreef YUR het volgende:
Vanmiddag een rondje gelopen zonder op mijn horloge te kijken, en er gebeurde precies wat ik had verwacht: Bijna iedere kilometer was sneller dan die daarvoor. Niet helemaal de bedoeling, maar ach...

Het was lekker zweten trouwens :9
^O^ Als je maar lol hebt ;)
Gister was het ook al zweten, kan het me voorstellen van vandaag, ik heb lekker aan een zwembadje gezeten :P .
Morgen mag ik weer, over de Posbank en andere heuveltjes! :)
  zaterdag 7 juni 2014 @ 23:34:34 #127
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_140819680
Ik heb vanavond al de hitte getrotseerd tijdens de www.vangoghloop.nl in nuenen. 10km in 1 uur en 2 minuten. Daar ben ik gezien de omstandigheden wel tevreden mee (ik heb vanmorgen ook 5 uur gewerkt als postbezorger in de warmte). Wel blij dat ik me al vooraf had opgegeven voor de 10 en niet voor de 15, wat ik wel gewoon zou kunnen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 7 juni 2014 @ 23:49:04 #128
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140820001
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:26 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]
Morgen mag ik weer, over de Posbank en andere heuveltjes! :)
Posbank, blijft een prachtige omgeving om hard te lopen O+
  zaterdag 7 juni 2014 @ 23:59:50 #129
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140820206
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:10 schreef YUR het volgende:
Zeg Quoi.... trekpaard?
:D Ja zeg, je weet wat ik bedoel! Alles hier is compleet hardloop-gerelateerd.
pi_140822726
I owned the night.

Wat een poppenkast vooraf zeg. Sfeertje in het olympisch stadion is altijd wel speciaal vind ik, maar al die randverschijnselen waren niet zo aan mij besteed: haren laten vlechten, nagels laten lakken, op de foto bij de Vogue, en natuurlijk kon je er schoenen en kleren van Nike kopen voor als je per ongeluk je loopschoenen vergeten was. Het was een beetje de viva-dag vond ik.

De dj was Eva Simons, ze kreeg de boel wel enthousiast. We kregen een warming-up van een dame die ons veel liet springen een een meneer die ons allerlei boks-bewegingen wilde laten doen. Dat springen vond ik nog wel ok maar bij het boksen haakte ik af. En dan was er Arie Boomsma die het startsein mocht geven.

Om kwart voor 11 mochten we eindelijk los. Ik vond het lastig om in de race te komen, ik heb erg veel wisselende snelheden gelopen, dat lag aan het parcours en aan de drukte mar waarschijnlijk ook wel aan mezelf. Ik was erg gefocust op de grond, ik had geen zin om plat op mijn bek te gaan door een tramrail of stoepje en daardoor heb ik niet erg kunnen genieten van de omgeving.

We werden een paar keer verrast bv door een stel halfnaakte gespierde mannen die er voor ons stonden en die ons high-fiveden of door een theater-achtig muziekgroepje bij een verlichte poort waar we doorheen moesten. De Amsterdammers zelf hadden ook hun best gedaan, van klassiek tot een zuid-amerikaanse drumband stond langs de kant om ons aan te moedigen. Aan de entourage lag het allemaal niet, die was heel leuk.

Halverwege moest ik plassen, wat is dat stom zeg tijdens zo'n loop, je kan aan niks anders denken en eigenlijk wil je ook niet gaan want dat kost tijd. Uiteindelijk, na 7 km ben ik toch een dixie ingedoken in het Vondelpark. Wat een gedoe, stikdonker was het natuurlijk en mijn kleren plakten van het zweet dus even snel was er niet bij.

In het stadion werden we overladen met kadootjes, een tasje met waardenbonnen, chocola, kokoswater, een ketting i.p.v. Een medaille, nog meer smaken kokoswater (ik had er drie). En mijn eindtijd kreeg ik meteen in de mail, dat is wel service.

Mijn tijden:

DISTANCE SPLIT TIME TOTAL TIME
1km 00:05:23 00:05:23
2km 00:06:00 00:11:22
3km 00:06:37 00:17:59
4km 00:05:03 00:23:02
5km 00:06:11 00:29:12
6km 00:05:46 00:34:57
7km 00:08:39 00:43:35
8km 00:08:06 00:51:40
9km 00:06:39 00:58:18
10km 00:05:54 01:04:12

En haske laat thuis natuurlijk want de bussen konden nauwelijks door de stad komen door de run.
  zondag 8 juni 2014 @ 04:30:25 #131
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140823813
prachtig verslag Angel-A , klinkt al een echte girls night out...en ondanks je plasstop een mooie tijd!
pi_140824137
Mooi verslag Angel-A!

Alle lopers veel plezier vandaag!
  Moderator zondag 8 juni 2014 @ 07:30:01 #133
155227 crew  Guppy
dus
pi_140824325
Klinkt als een leuke avond Angel-A! En ondanks de plasstop een goede tijd ook nog!

Ik ben wakker en heb m'n ren-kleding aan. Nog even wat drinken, m'n hooikoorts-neursspray laten inwerken en dan maar eens voorzichtig naar buiten om te kijken hoe warm het allemaal wel niet is.
pi_140824405
Ik ga ook maar eens naar buiten voor een hobbelrondje. Hopelijk is het minder vies benauwd dan gisteren.
  zondag 8 juni 2014 @ 07:53:06 #135
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_140824412
Ik ga ook even een rondje lopen!
  zondag 8 juni 2014 @ 08:12:59 #136
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140824479
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb vanavond al de hitte getrotseerd tijdens de www.vangoghloop.nl in nuenen. 10km in 1 uur en 2 minuten. Daar ben ik gezien de omstandigheden wel tevreden mee (ik heb vanmorgen ook 5 uur gewerkt als postbezorger in de warmte). Wel blij dat ik me al vooraf had opgegeven voor de 10 en niet voor de 15, wat ik wel gewoon zou kunnen..
Ik zag dat mijn club/groepsgenoten de halve marathon deden, zwaar respect :o
  zondag 8 juni 2014 @ 08:23:23 #137
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140824527
De Roparun vanuit Parijs heeft het maar nat :{

Straks op pad voor mn nieuwe hardloopaccesoires :s)
F means you're fucked
pi_140824653
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 08:23 schreef YUR het volgende:
De Roparun vanuit Parijs heeft het maar nat :{

Straks op pad voor mn nieuwe hardloopaccesoires :s)
Wat staat er op je boodschappenlijstje?

Wij gaan na de koffie richting Zeeland. Daar eerst koffie schoonouders, dan naar de kering, schoonvader rijdt ons naar de overkant en dan lopen we terug naar onze eigen auto. Ben benieuwd, hoop dat het meevalt met de temperaturen.
  zondag 8 juni 2014 @ 08:51:59 #139
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140824693
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 08:45 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Wij gaan na de koffie richting Zeeland. Daar eerst koffie schoonouders, dan naar de kering, schoonvader rijdt ons naar de overkant en dan lopen we terug naar onze eigen auto. Ben benieuwd, hoop dat het meevalt met de temperaturen.
Een mooie hardloopbuggy *O*
F means you're fucked
pi_140824718
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 08:51 schreef YUR het volgende:

[..]

Een mooie hardloopbuggy *O*
Oh ja, tof!!! :D

Team van Male Duck heeft er trouwens zo'n 200 km opzitten nu. Als ik z'n teamnummer goed onthouden heb.
  Moderator zondag 8 juni 2014 @ 09:07:36 #141
155227 crew  Guppy
dus
pi_140824812
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 08:45 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Je zit dan aan zee, dat scheelt misschien al?
pi_140824854
quote:

SPOILER
Heel leuk verslag om te lezen _O_
Zou zo de RW inmogen wat mij betreft!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_140824892
Ik dacht dat ze van de week zeiden dat het zondag nog warmer zou gaan worden dus expres op zaterdagochtend gelopen.. maar als ik nu naar buiten kijken.. Weermannen :')
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_140824918
Oh ja, vergeet ik nog te zeggen dat ik je verslag ook echt met plezier gelezen heb Quoi!

@Guppy; we zijn onderweg en vooralsnog regent het. :')
  Moderator zondag 8 juni 2014 @ 09:23:31 #145
155227 crew  Guppy
dus
pi_140824952
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 09:20 schreef Gogo83 het volgende:
Oh ja, vergeet ik nog te zeggen dat ik je verslag ook echt met plezier gelezen heb Quoi!

@Guppy; we zijn onderweg en vooralsnog regent het. :')
Regen? Hmmm, dat was ook niet helemaal de planning!

-edit- maar buienradar zegt dat het goedkomt!
pi_140825150
quote:

SPOILER
Leuk verslag inderdaad!

Ik krijg zin in vakantie...
pi_140825484
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 09:23 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Regen? Hmmm, dat was ook niet helemaal de planning!

-edit- maar buienradar zegt dat het goedkomt!
hier miezert het een klein beetje niet echt noemenswaardig.
pi_140825544
Ik heb onderweg 2 kleine buitjes gehad. Wel aardige druppels, maar te weinig om verkoelend te zijn. Gelukkig scheen de zon niet, want anders was het wat minder goed te doen dan nu.

Maargoed, hier weer 17,5km op de teller. De rest van de ochtend genoeg eten om een flinke bodem te leggen voor biertjes vanmiddag :9
  zondag 8 juni 2014 @ 10:22:19 #149
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140825649
Plan om vroeg te gaan lopen is jammerlijk gefaald. Halve nacht wakker gelegen, dus toen ik eenmaal sliep wilde ik ook doorslapen.

Gelukkig regent het zo nu en dan in Purmerend, dus hopelijk brengt dat wat verkoeling met zich mee.
Zojuist ontbeten, nu eens nadenken over een route en straks alsnog naar buiten.

Eigenlijk heb ik wel zin om in de regen te lopen... Maar dan had ik waarschijnlijk wél vroeg moeten gaan lopen.
  zondag 8 juni 2014 @ 10:53:58 #150
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140826093
Thnx! Als het verslag maar een klein beetje het enthousiasme overbrengt = ^O^

Loopze allen!
pi_140826275
Thuis O+

Vanaf morgen weer lekker 3, hopelijk 4 keer per week lopen en op naar de Causeway Coast!

Vakantie was heerlijk, weer in eigen bed slapen ook! Straks foto's, verslagen en filmpjes maar eens uitzoeken! Minder hardgelopen dan normaal, 3 keer maar, maar ook nog 3 hikes gedaan, dus niet te klagen. Volgend jaar weer Kroatië wellicht, maar dan meer richting zuiden en Bosnië!
Ja doei.
  zondag 8 juni 2014 @ 11:14:37 #152
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140826432
He, weer heerlijk getraind met mijn loopgroepje. Het snelle groepje bestond maar uit 4 man incl. trainer. Het trage clubje ging met een andere trainer mee en de rest van de snelle groep had gisteren de Van Goghloop in Nuenen gedaan. Had van de vorige trainingen strakke kuiten overgehouden, maar vandaag voelde het weer prima. Ik merk dat ik beter op mijn looptechniek let en dat dat werkt. Ook gezellig gebabbeld met een vrouwelijke groepsgenote, iets wat ik van tevoren ook niet had gedacht. Ga vandaag het inschrijfformulier invullen en lid worden :) Kost sowieso een habbekrats en dit groepje stimuleert me om vaker te lopen en om sneller te worden :)
  zondag 8 juni 2014 @ 11:25:15 #153
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_140826650
quote:

SPOILER
Prachtig geschreven :D Klinkt als een mooie dag.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_140826711
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 10:53 schreef Quoi het volgende:
Thnx! Als het verslag maar een klein beetje het enthousiasme overbrengt = ^O^

Loopze allen!
Hoe is het met de benen?
pi_140826879
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 11:14 schreef SEMTEX het volgende:
He, weer heerlijk getraind met mijn loopgroepje. Het snelle groepje bestond maar uit 4 man incl. trainer. Het trage clubje ging met een andere trainer mee en de rest van de snelle groep had gisteren de Van Goghloop in Nuenen gedaan. Had van de vorige trainingen strakke kuiten overgehouden, maar vandaag voelde het weer prima. Ik merk dat ik beter op mijn looptechniek let en dat dat werkt. Ook gezellig gebabbeld met een vrouwelijke groepsgenote, iets wat ik van tevoren ook niet had gedacht. Ga vandaag het inschrijfformulier invullen en lid worden :) Kost sowieso een habbekrats en dit groepje stimuleert me om vaker te lopen en om sneller te worden :)
Leuk Sem!
pi_140826909
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:34 schreef Bos81 het volgende:
^O^ Het was idd erg warm. Goed gelopen!
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 01:59 schreef Angel-A het volgende:
I owned the night.

10km 01:04:12
Ook al zo goed gelopen!! ^O^
quote:

SPOILER
Leuk verslag Quoi _O_
pi_140827103
Aanstaande zondag ga ik naar gulpen om deze route te lopen:
http://www.mtbroutes.nl/index.php/route/1103/Gulpen
Hij zou 25km moeten zijn met 536 hoogtemeters.

Als er meer mensen mee willen, je bent welkom. Je kan meerijden als het op de route is (van Eindhoven naar Gulpen) en zolang er plek in de auto is ;)
De komende week heb ik het hoogstwaarschijnlijk minder druk dus ik zal weer iets vaker actief zijn hier maar voor als je interesse hebt, stuur dan ook even een DM/PM.
pi_140827637
Fijn rondje gelopen van ca. 30k, mn laatste LDL voor de Veluwezoomtrail. Ging lekker, al vraag ik me nog steeds af of ik de 53 km ga halen, we zien wel. :s)

Veel diertjes gezien onderweg, de score: 2 buffels (ofzo, zo'n harige koe), 2 hertachtigen (ree? klein bruin, geen gewei, witte ree(t) :') ), 87 konijntjes (op één plek), kleine slang (adder?), eekhoorn en 87.000 vliegen op één hoop poep (enorm gezoem 8)7 )

http://www.endomondo.com/workouts/353728421/11291298
  zondag 8 juni 2014 @ 12:15:32 #159
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140827712
Inschrijfformulier verstuurd, yay, nu is het officieel *O*
pi_140827730
tarahumara, lol :) Dat zijn veel vliegen op 1 hoop ;) Volgens mij gok je de beestenbende aardig goed. mooie loop, leuk plaatje ook. Die veluwezoom gaat jou lukken :)

Sem, fijn ook dat het bevalt bij de loopgroep!

En ik ben ook weer een beetje terug. Vrijdag en vandaag weer gelopen, mocht vorige week al van de fysio, maar ik had extreme spierpijn (pijn vooral) van de oefening en veel gewandeld omdat we rond hemelvaart in de Eifel zaten. Dus nu weer rustig opbouwen en alles heel houden voor de Ekiden *O*
pi_140827767
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:12 schreef Tarahumara het volgende:
Fijn rondje gelopen van ca. 30k, mn laatste LDL voor de Veluwezoomtrail. Ging lekker, al vraag ik me nog steeds af of ik de 53 km ga halen, we zien wel. :s)

Veel diertjes gezien onderweg, de score: 2 buffels (ofzo, zo'n harige koe), 2 hertachtigen (ree? klein bruin, geen gewei, witte ree(t) :') ), 87 konijntjes (op één plek), kleine slang (adder?), eekhoorn en 87.000 vliegen op één hoop poep (enorm gezoem 8)7 )

[ afbeelding ]

Hahaha, die opsomming van de dieren die je hebt gezien!
  zondag 8 juni 2014 @ 12:24:26 #162
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140827883
*O*

Misschien vanmiddag maar ff proberen in het park. Vooral ff leren sturen :P

SPOILER
F means you're fucked
  Moderator zondag 8 juni 2014 @ 12:25:40 #163
155227 crew  Guppy
dus
pi_140827917
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:24 schreef YUR het volgende:
*O*

SPOILER
Like a boss!
pi_140827920
quote:
*O*

SPOILER
O+
  zondag 8 juni 2014 @ 12:30:34 #165
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_140828032
quote:
*O*

SPOILER
O+
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_140828066
quote:
*O*

SPOILER
Mini heeft het zo te zien wel naar zijn zin ^O^
pi_140828602
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:18 schreef Angel-A het volgende:

[..]

Hahaha, die opsomming van de dieren die je hebt gezien!
Heb er ook nog een paar naar huis meegenomen. 4 teken op benen :(
pi_140828621
quote:
*O*

SPOILER
^O^
  zondag 8 juni 2014 @ 12:53:11 #169
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140828627
quote:
9s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:52 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Heb er ook nog een paar naar huis meegenomen. 4 teken op benen :(
Da's geen goed teken...

Mooie loop man ^O^
F means you're fucked
  zondag 8 juni 2014 @ 13:14:28 #170
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140829157
Ge-wel-dig verslag van Quoi _O_ maar nu willen we vaker verslagen zien natuurlijk :) A-A ook leuk, net als foto YUR Jr :)
Ik pak nog een rustdagje, wat een pokkeweer :( En weinig geslapen na mijn sportieve prestatie van gisteren... (Second chance winnen voor de ingewijden)
pi_140829162
quote:

[ afbeelding ]

Mooi loopje, maar wellicht toch je HRM checken? :P
pi_140829714
Loopverslagjes op facebook stromen binnen van clubgenoten van vandaag.. blij dat we nog lekker even niets hebben vandaag :P :')
Ja doei.
pi_140830245
quote:
*O*

SPOILER
Leuk! Ik ben benieuwd hoe hij het gaat vinden.
Lijkt me wel zwaar. Mooie training dus.
^O^
pi_140830435
Quoi, wat een oersaai en niet doorheen te komen verslag. Ik heb het in één ademteug uitgelezen.

Smachtend wacht iedereen trouwens op de selfie. Ik wel in ieder geval. Het klinkt wel als de ideale manier om wat van de stad te zien. Ik ben wel een liefhebber van stedentrips en om dat nou ook nog eens te kunnen combineren met hardlopen: O+

Staat de log al op Garmin? Ik ben het niet eens met die Koen, had ik niet van kiet af aan zo'n horloge gehad dan was ik waarschijnlijk al snel weer afgehaakt. Het is enorm motiverend om achteraf precies te kunnen zien wat de "prestaties" waren. Bovendien kun je statistieken bijhouden. Juist door Garmin heb ik leren aan te voelen wat de tempo's zijn.

Trouwens, ik ben erachter dat spoilers op dit forum nutteloos zijn. Op een ipad kun je ze gewoon openen als je niet ingelogd bent. Op een desktop werkt die "beveiliging" wel.
  zondag 8 juni 2014 @ 14:13:20 #175
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140830705
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:55 schreef streamnl het volgende:

[..]

Leuk! Ik ben benieuwd hoe hij het gaat vinden.
Lijkt me wel zwaar. Mooie training dus.
^O^
Die wagen weegt niets en rolt bijna als vanzelf, dus wat dat betreft valt het wel mee. Sturen is wat lastiger en mn lichaamshouding zal anders moeten zijn tijdens het lopen met zo'n ding. Flink oefenen dus!
F means you're fucked
pi_140830792
Mijn loopjes van de afgelopen 4 jaar:
SPOILER
Zowel trainingen als wedstrijden. Helaas was er in de omgeving Delft/Den Haag/Zoetermeer te weinig ruimte om alle wedstrijden te kunnen benoemen.

Ik merk wel dat ik toch wel autistisch genoeg ben om bij het zien van dit kaartje te denken "dat het toch wel heel leuk zou zijn om de ontbrekende stukjes aan de kust zoals HvH-Monster, Monster-Ter Heijde-Kijkduin en een stukje Scheveningen nog eens te lopen".
pi_140830955
Quoi, topverslag! Moet een superleuke ervaring zijn (geweest).

YUR, have fun met mini. Angel-A en Tarahumara ook goed gedaan. En Bos81 niet te vergeten. En Sem ook goed getraind.

Ik zit nu in de trein naar mijn ouders. Vanmorgen de Berekuilloop gedaan, aanrader! Vooral voor liefhebbers van niet massale loopjes (50 lopers volgens de organisatie, meestal het dubbele).

Samenvatting: heel tevreden, mede dankzij de ideale omstandigheden. Uitgebreider verslag volgt nog!
pi_140830957
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:14 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Mooi loopje, maar wellicht toch je HRM checken? :P
HRM heeft de laatste tijd wat kuren. Die pieken van vandaag kwamen denk ik door een touwtje van m'n camelbak dat tegen de HRM-band aan het tikken was.
  zondag 8 juni 2014 @ 14:59:53 #179
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140832003
quote:
*O*

SPOILER
O+!
T. krijgt 't met de paplepel ingegoten :D
pi_140832039
Mooi ding YUR, kindje erin ook O+
  zondag 8 juni 2014 @ 15:06:13 #181
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140832180
Vanmiddag (het was net na 12'en) m'n rondje gelopen, samen met paps.
12km door de polder, en daarmee m'n langste afstand ooit *O*

Hartslag blijft door warmte en tekort drinken erg hoog, ook nu ik al lang en breed gedoucht en gegeten heb. Flink water tanken nu dus.

Stats volgen vanavond. Heb iig erg vlak gelopen (qua km-tijden) :)
pi_140832286
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:16 schreef Nirak het volgende:
En ik ben ook weer een beetje terug. Vrijdag en vandaag weer gelopen, mocht vorige week al van de fysio, maar ik had extreme spierpijn (pijn vooral) van de oefening en veel gewandeld omdat we rond hemelvaart in de Eifel zaten. Dus nu weer rustig opbouwen en alles heel houden voor de Ekiden *O*
Welkom terug.
quote:
*O*

SPOILER
Ziet er goed uit! Veel hardloop plezier samen. *O*
pi_140832293
quote:
17s.gif Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Yuki het volgende:
Stats volgen vanavond.
Zo lang nog moeten wachten trek ik niet, Yuki. Houd daar in de toekomst ajb rekening mee.

Maar: goed gelopen! ^O^

YUR: hoe ging het in het park?
  Moderator zondag 8 juni 2014 @ 15:12:22 #184
155227 crew  Guppy
dus
pi_140832345
Goed bezig zeg! Ik ben vanmorgen alleen maar weggegaan met het idee van "het is heel erg warm, maar je gaat gewoon alle loopstukken rennen. Dan maar heel erg langzaam". En zo geschiedde. Met een gemiddelde "snelheid" van 7:48min/km :') maar ik heb de training wel afgemaakt, waar ik eerder wel eens gewoon stopte omdat het te warm was. Dus ach, ik heb weer getraind.

En dan nu maar eens even lekker gaan zitten voor de finale op Roland Garros :9
  zondag 8 juni 2014 @ 15:34:53 #185
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140832975
Sorry Zwabber ;(

Goed gelopen, Gup! Snelheid boeit niet, dat je bent blijven lopen ondanks de warmte des te meer!
  Moderator zondag 8 juni 2014 @ 15:37:04 #186
155227 crew  Guppy
dus
pi_140833041
Daarom! Stiekum ben ik daar best wel blij mee :)

En terwijl ik nu naar Nadal ( :9 ) kijk, zit ik ondertussen m'n 7^^ schema in Garmin Connect te prutsen. Dat zou toch ook makkelijker moeten kunnen zeg… }:|
pi_140833146
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 15:34 schreef Yuki het volgende:
Sorry Zwabber ;(

Goed gelopen, Gup! Snelheid boeit niet, dat je bent blijven lopen ondanks de warmte des te meer!
Met dit weer zeker :Y Mijn loopje van gisteren ging 40 seconden per kilometer trager dan een normale LDL en het was gezien mijn hartslag niet eens een LDL. En ik voelde me achteraf geradbraakt. Vanavond als het wat afkoelt komt de herkansing :)
  zondag 8 juni 2014 @ 15:42:57 #188
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140833231
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 15:10 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Zo lang nog moeten wachten trek ik niet, Yuki. Houd daar in de toekomst ajb rekening mee.

Maar: goed gelopen! ^O^

YUR: hoe ging het in het park?
Ben niet geweest, tis wat te warm denk ik.

Thanks all O+
F means you're fucked
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 8 juni 2014 @ 15:56:51 #189
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140833789
quote:
*O*

SPOILER
O+
Today is life -

Dale Carnegie
pi_140834563
Zo ik ben ook weer onder de levenden.
'T was weer mei markt (in juni 8)7 ), of was... is nog steeds bezig.
Meimarkt is de grootste rommelmarkt van het zuiden, die van zaterdagavond tot zondagmiddag duurt.
Beetje traditie geworden om op zaterdagavond lekker op het terras te zitten, en dan 's nachts de markt op te gaan. Is dan hilarisch; allerlei dronken lui die uit de kroeg komen die een hoop rotzooi kopen.
Wij kwamen ook uit de kroeg maar niet dronken, lekker geslenterd over de markt, leuke mensen ontmoet, prachtig "vintage" houten tennisracket op de kop getikt :D
Om zes uur was het wel weer mooi geweest :)

Vandaag even rustdagje, morgen weer lopen. Even kijken wat ik ga doen, denk ik het schema even moet omgooien. Komend weekend clinic met een intervaltraining, dus ik denk morgen een LDL.
Helaas nog niet op de nieuwe sloffen dan, want het lijkt me niet verstandig om meteen 20+ km te lopen op mijn nieuwe schoenen.

Q, prachtig verslag ^O^ ik heb plaatsvervangend genoten!
  zondag 8 juni 2014 @ 16:34:33 #191
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140835067
Omdat ik gisteren al heb gelopen heb ik vanmiddag een stukje gefietst. Ik bedacht me na een tijdje pas dat ik endo wel aan kon zetten dus heb niet alles gelogd, maar denk dat het totaal zo'n 33 km was. Was best lekker zweetweer :9
En ik kan echt niet zachtjes fietsen.
  zondag 8 juni 2014 @ 16:54:41 #192
349633 SiIk
Echt zijde
pi_140835713
Wat een heerlijk verslag Quoi O+

De Roparunners zijn ondertussen al ruim 24 uur onderweg. De stukken met deze temperaturen lijken me toch minder fijn. Hoop voor ze dat het straks weer snel een beetje afkoelt..
pi_140835985
quote:
17s.gif Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Yuki het volgende:
Vanmiddag (het was net na 12'en) m'n rondje gelopen, samen met paps.
12km door de polder, en daarmee m'n langste afstand ooit *O*

Hartslag blijft door warmte en tekort drinken erg hoog, ook nu ik al lang en breed gedoucht en gegeten heb. Flink water tanken nu dus.

Stats volgen vanavond. Heb iig erg vlak gelopen (qua km-tijden) :)
O+ wat goed om te lezen O+
Ja doei.
pi_140836306
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 15:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Daarom! Stiekum ben ik daar best wel blij mee :)

En terwijl ik nu naar Nadal ( :9 ) kijk, zit ik ondertussen m'n 7^^ schema in Garmin Connect te prutsen. Dat zou toch ook makkelijker moeten kunnen zeg… }:|
Ik heb nog niet door hoe dat moet.. Ik wil ook mijn trainingen in mijn forerunner maar laatste poging ging er niets naar mijn Garmin tijdens het syncen..
  Moderator zondag 8 juni 2014 @ 17:19:16 #195
155227 crew  Guppy
dus
pi_140836430
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:14 schreef Nirak het volgende:

[..]

Ik heb nog niet door hoe dat moet.. Ik wil ook mijn trainingen in mijn forerunner maar laatste poging ging er niets naar mijn Garmin tijdens het syncen..
Heb je "send to device" gezegd? Dan zou het moeten gaan.

Op zich krijg ik ze er wel in, maar wat ik eigenlijk wil is dat ik verschillende schema's kan groeperen, nu staat alles door elkaar. En ik wil de volgorde kunnen verslepen. En trainingen (of liever nog, groepen) aanvinken en dan alleen die syncen.

Stomme Garmin Connect }:|
  zondag 8 juni 2014 @ 17:23:08 #196
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140836529
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

O+ wat goed om te lezen O+
Thanks Mo! :)
7^^, 10EM, HM (echt?! :o ja echt!! :o ): here I come! *O*

En jullie welkom thuis! Goed om te lezen dat jullie 't zo naar jullie zin gehad hebben O+
pi_140836700
quote:
17s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:23 schreef Yuki het volgende:

[..]

Thanks Mo! :)
7^^, 10EM, HM (echt?! :o ja echt!! :o ): here I come! *O*

En jullie welkom thuis! Goed om te lezen dat jullie 't zo naar jullie zin gehad hebben O+
HM! *O*

Wacht maar tot je de feauteaus ziet ;) Gut, zit ze nu door te spitten... al een boel gedeleted, maar heb er nog steeds bijna 900 over... _O-
Ja doei.
pi_140836943
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:19 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Heb je "send to device" gezegd? Dan zou het moeten gaan.

Op zich krijg ik ze er wel in, maar wat ik eigenlijk wil is dat ik verschillende schema's kan groeperen, nu staat alles door elkaar. En ik wil de volgorde kunnen verslepen. En trainingen (of liever nog, groepen) aanvinken en dan alleen die syncen.

Stomme Garmin Connect }:|
Ow, geen idee meer eigenlijk. Eens op letten bij de volgende poging :)

En zou Garmin geen gebruikerswensen inventariseren waar je die wensen kwijt kunt? Je hebt er nu natuurlijk niets aan..
  Moderator zondag 8 juni 2014 @ 17:42:44 #199
155227 crew  Guppy
dus
pi_140836978
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:40 schreef Nirak het volgende:

[..]

Ow, geen idee meer eigenlijk. Eens op letten bij de volgende poging :)

En zou Garmin geen gebruikerswensen inventariseren waar je die wensen kwijt kunt? Je hebt er nu natuurlijk niets aan..
Ik heb het ze wel eens gemaild. "Thanks for your feedback. gr gr"

:')
pi_140837047
Kansloos :')
  zondag 8 juni 2014 @ 18:58:21 #201
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140838977
  zondag 8 juni 2014 @ 19:12:47 #202
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140839461
Fokking hard gezwoten vandaag in de zon. Nu nog steeds. Plakplak
pi_140839854
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 19:12 schreef Murmeli het volgende:
Fokking hard gezwoten vandaag in de zon. Nu nog steeds. Plakplak
Ik las plakzak :')
  zondag 8 juni 2014 @ 19:28:52 #204
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140839959
quote:
11s.gif Op zondag 8 juni 2014 19:24 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

U riep?
F means you're fucked
pi_140840594
quote:
Opgeslagen om binnenkort eens goed door te lezen. Nu alleen gescand en ziet er goed uit. Bedankt!
  zondag 8 juni 2014 @ 20:13:20 #206
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140841569
quote:
11s.gif Op zondag 8 juni 2014 19:24 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Ook. Weer uit eten -O-
pi_140842035
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 20:13 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ook. Weer uit eten -O-
Read again.. Daar staat geen platzak.
  zondag 8 juni 2014 @ 20:29:13 #208
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140842146
Plakplak, plakzak, yurkak *O*
  zondag 8 juni 2014 @ 20:45:24 #209
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140842836
quote:
Ging lekker, al vraag ik me nog steeds af of ik de 53 km ga halen, we zien wel. :s)

Mijn ervaring is dat het lichaam veel meer kan dan we denken!
en vergeet niet, in een wedstrijd lijk je wel over wat extra energie te beschikken.
Als ik het kan,en ik ze mijzelf als een verre van talentvolle loper d!ie het voornamelijk van doorzettingsvermogen moet hebben, dan kan jij het natuurlijk ook!
  zondag 8 juni 2014 @ 20:46:16 #210
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140842875
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
Plakplak, plakzak, yurkak *O*
als de toelatingscommissie van je loopgroep dit leest.....
  zondag 8 juni 2014 @ 21:08:21 #211
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140843984
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

als de toelatingscommissie van je loopgroep dit leest.....
Ben al lid :D
  Moderator zondag 8 juni 2014 @ 21:17:12 #212
155227 crew  Guppy
dus
pi_140844553
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 21:08 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ben al lid :D
Proeftijd dit dat alles :o
  zondag 8 juni 2014 @ 21:21:18 #213
349633 SiIk
Echt zijde
pi_140844802
Maar eens een soort van intervaltraining geprobeerd, om te zien dat je ook kan herstellen tijdens het rennen, en daarvoor niet per se hoeft te wandelen. Dat ging best goed, kwam steeds weer aardig terug op adem enzo. Het is alleen best moeilijk om intervallen te lopen als je geen enkele indicatie hebt van afstand, tijd, snelheid en/of hartslag. Maar ze zijn goed zichtbaar in m'n grafiek, en het ziet er aardig uit. Dus ik ben wel tevreden :)
SPOILER
  zondag 8 juni 2014 @ 21:21:37 #214
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140844810
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Proeftijd dit dat alles :o
3 keer meegetraind en ik vond het wel gezegend :D
pi_140844995
quote:
*O*

SPOILER
Hij zit je echt zo aan te kijken van; "Kom maar op met die tempo's! >:) ". Erg gaaf! Veel plezier ermee!

quote:

[ afbeelding ]

Leuk leuk! Gaaf al die dieren, voor mij was het een stuk minder, maar ik was dan ook later daar :). Maar die 53km ga je echt wel redden, je gaat er sowieso al anders in. Het doel is gewoon 53km, je gaat niet proberen om het te lopen, je gaat het gewoon doen! En het komt echt helemaal goed! ^O^
Wou dat ik er bij kon zijn bij de Veluwezoomtrail!

Ik heb vandaag zelf 2 rondjes gelopen op de Veluwezoom. 1 rondje van 12km met 2 man van Bever en 1 van MudSweatTrails. Was erg gezellig met z'n allen en we mochten ook van alles testen. Schoenen, Suunto Ambits, Salomon S-lab Hydratiepacks enzovoort. Die pack heb ik geprobeerd, was er wel een beetje warm voor, maar je had dus wel water ;) Maar het zat echt ontzettend stabiel terwijl je het niet strak hoefde aan te trekken. Toch maar weer sparen ;).
Daarna nog een rondje gelopen met een echte blootvoeter. Die loopt altijd op blote voeten en het gaat hem heel goed af, trail des fantomes gelopen enzo, dit jaar zelfs de Eigertrail 51km. _O_ Wel met back-up FiveFingers op z'n rug, mocht er toch teveel sneeuw liggen enzo ;).
Maar dat 2e rondje wat leuke foto's gemaakt en ook nog wat diertjes gezien. 1 muisje, 1 normaal hagedisje, 1 grote koe en 1 hazelworm, dat was erg leuk! :)

SPOILER
pi_140845487
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 21:25 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hij zit je echt zo aan te kijken van; "Kom maar op met die tempo's! >:) ". Erg gaaf! Veel plezier ermee!

[..]

Leuk leuk! Gaaf al die dieren, voor mij was het een stuk minder, maar ik was dan ook later daar :). Maar die 53km ga je echt wel redden, je gaat er sowieso al anders in. Het doel is gewoon 53km, je gaat niet proberen om het te lopen, je gaat het gewoon doen! En het komt echt helemaal goed! ^O^

Ik heb vandaag zelf 2 rondjes gelopen op de Veluwezoom. 1 rondje van 12km met 2 man van Bever en 1 van MudSweatTrails. Was erg gezellig met z'n allen en we mochten ook van alles testen. Schoenen, Suunto Ambits, Salomon S-lab Hydratiepacks enzovoort. Die pack heb ik geprobeerd, was er wel een beetje warm voor, maar je had dus wel water ;) Maar het zat echt ontzettend stabiel terwijl je het niet strak hoefde aan te trekken. Toch maar weer sparen ;).
Daarna nog een rondje gelopen met een echte blootvoeter. Die loopt altijd op blote voeten en het gaat hem heel goed af, trail des fantomes gelopen enzo, dit jaar zelfs de Eigertrail 51km. _O_ Wel met back-up FiveFingers op z'n rug, mocht er toch teveel sneeuw liggen enzo ;).
Maar dat 2e rondje wat leuke foto's gemaakt en ook nog wat diertjes gezien. 1 muisje, 1 normaal hagedisje, 1 grote koe en 1 hazelworm, dat was erg leuk! :)

SPOILER
Dat is nog eens wat je noemt een zweef foto! :D

Zo'n S-lab pack wil ik ook graag als ik straks langere afstanden ga lopen. Gelukkig gaan sparen en opbouwen bij mij nog even hand in hand. ;)
pi_140845822
Terug in de auto van het lopen over de Stormvloedkering. Aansluitend bbq gehad. Wat is de Stormvloedkering lopen ontzettend vet zeg! Ik denk het gaafste stuk ooit! *G*
  zondag 8 juni 2014 @ 21:44:35 #218
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140846173
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 20:26 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Read again.. Daar staat geen platzak.
:@

SEM _O-
  zondag 8 juni 2014 @ 21:44:55 #219
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_140846199
Na even afwezigheid vanwege een zere ondervoet (licht ontstoken peesplaat) en een weekje Portugal zonder rennen ben ik maar weer flink aan het trainen geslagen. Analyse was dat ik te weinig kleine trainingen deed, maar teveel kilometers in 1 LDL propte per week. Dus nu trainen beter proberen te verdelen over de week.

In mijn verhernieuwde agenda 4x trainen per week weten te proppen:
- di.ochtend relaxed loopje,
- wo.avond iets met intervalletjes, fartlekje, citytrail, heuvelop'jes
- vr.avond, tempoloopje, maar niet te snel.
- zondag, LDL of wedstrijd
Nu dit de komende tijd rustig aan opbouwen, maar wel volhouden. Richtlijn: LDL niet langer dan het totaal aantal kilometers van de andere trainingen in die week.

Nu opbouwen naar de 13 juli Fok! Hardloopmeet op de Utrechtse Heuvelrug, daarna de Trail des Fantomes in augustus en de Duinentrail van oktober. Zin in de zomer!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  zondag 8 juni 2014 @ 21:45:33 #220
349633 SiIk
Echt zijde
pi_140846236
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 21:25 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
Gave zweeffoto! :D
Klinkt verder ook als een leuk loopje. Volgens mij heb ik de Veluwe tot nu toe altijd alleen maar vanaf de rug van een paar bekeken, lopend zie je toch een hoop andere dingen, waaronder die beestjes, lijkt me. Op een dag ook maar eens doen.
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 21:39 schreef mosselmossel het volgende:
Terug in de auto van het lopen over de Stormvloedkering. Aansluitend bbq gehad. Wat is de Stormvloedkering lopen ontzettend vet zeg! Ik denk het gaafste stuk ooit! *G*
Is dat nou ook een onderdeel van je marathon straks? In dit geval: Fijn dat het voorproefje alvast beviel :P
  zondag 8 juni 2014 @ 21:46:26 #221
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140846289
Nieuws van het Roparunfront. GotC is nu in Zele (Feestdorp _O_ ) en moet vanaf daar als fietser mee ivm een blessure in het team
F means you're fucked
pi_140846408
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 21:46 schreef YUR het volgende:
Nieuws van het Roparunfront. GotC is nu in Zele (Feestdorp _O_ ) en moet vanaf daar als fietser mee ivm een blessure in het team
Een blessure bij de fietser? :P Of gaat één van de fietsers rennen ivm blessure van een andere loper?
  zondag 8 juni 2014 @ 21:49:45 #223
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140846490
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 21:48 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Een blessure bij de fietser? :P Of gaat één van de fietsers rennen ivm blessure van een andere loper?
Geen idee, maar een blessure bij een fietser kan prima. Hadden wij vorig jaar ook.
F means you're fucked
  zondag 8 juni 2014 @ 21:53:25 #224
349633 SiIk
Echt zijde
pi_140846763
quote:
Ah, leuk om nieuws te horen. Ik zat toevallig net weer eens te kijken hoe het team van MD ervoor staat.
Welk teamnummer heeft het team van GotC? En weet iemand in welk team de andere FOK!ker (Ik geloof Cynic?) meeloopt? Wel tof om te volgen :)
  zondag 8 juni 2014 @ 21:54:00 #225
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140846803
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 21:53 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ah, leuk om nieuws te horen. Ik zat toevallig net weer eens te kijken hoe het team van MD ervoor staat.
Welk teamnummer heeft het team van GotC? En weet iemand in welk team de andere FOK!ker (Ik geloof Cynic?) meeloopt? Wel tof om te volgen :)
GotC zit bij team 254. Cynic weet ik eigenlijk niet :@
F means you're fucked
  zondag 8 juni 2014 @ 21:57:33 #226
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140847068
quote:
*O*
Wat moest ze oorspronkelijk doen eigk?
  zondag 8 juni 2014 @ 22:00:25 #227
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140847257
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 21:57 schreef Murmeli het volgende:

[..]

*O*
Wat moest ze oorspronkelijk doen eigk?
Verzorging, dus eten en massages
F means you're fucked
  zondag 8 juni 2014 @ 22:08:37 #228
300360 Hinder
Go home
pi_140847785
Zo, na bijna vier maanden op zee kon ik eindelijk weer eens een rondje door de buitenlucht lopen. Ik was die saaie loopband helemaal zat. RunKeeper wil mijn Garmin-activiteit niet importeren, dus pace- en hartslag-informatie is niet publiekelijk beschikbaar :P. Het was in ieder geval een relaxte 5.22k in 28:58. Gelukkig was het flink afgekoeld al.

Voor over anderhalve week staat er een lokale 10k loop gepland. Vorig jaar liep ik daar 51:03 en met de 0.0-afsaltvoorbereiding lijkt het me geen slecht idee om die tijd aan te gaan vallen in plaats van m'n PR of zo. Komende week nog flink trainen, en dan zien we wel.

Verder zie ik dat er weer mee wordt gedaan met Ekiden, leuk. Mocht er een vervanger gewenst zijn voor welk team of welke afstand dan ook, dan stel ik me bij deze graag beschikbaar (heb geen tijd om vier maanden topics na te lezen, dus ik merk 't wel via DM/PM ;)).
Get stoned
pi_140848059
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 21:39 schreef mosselmossel het volgende:
Hmmm volgende keer misschien in plaats van de Zeelandbrug doen.
pi_140848071
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 22:08 schreef Hinder het volgende:
Zo, na bijna vier maanden op zee kon ik eindelijk weer eens een rondje door de buitenlucht lopen. Ik was die saaie loopband helemaal zat. RunKeeper wil mijn Garmin-activiteit niet importeren, dus pace- en hartslag-informatie is niet publiekelijk beschikbaar :P. Het was in ieder geval een relaxte 5.22k in 28:58. Gelukkig was het flink afgekoeld al.

Voor over anderhalve week staat er een lokale 10k loop gepland. Vorig jaar liep ik daar 51:03 en met de 0.0-afsaltvoorbereiding lijkt het me geen slecht idee om die tijd aan te gaan vallen in plaats van m'n PR of zo. Komende week nog flink trainen, en dan zien we wel.

Verder zie ik dat er weer mee wordt gedaan met Ekiden, leuk. Mocht er een vervanger gewenst zijn voor welk team of welke afstand dan ook, dan stel ik me bij deze graag beschikbaar (heb geen tijd om vier maanden topics na te lezen, dus ik merk 't wel via DM/PM ;)).
Welkom terug! ^O^
Vanwaar zat je 4 maanden op zee? Had jij niet ook een baan in het buitenland? Of was dat het? Het is allemaal teveel info hier :P
  zondag 8 juni 2014 @ 22:38:52 #231
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_140849829
In de maand mei nauwelijks gerend. De eindstand in april was 10km in een uur. Na een maand weinig bewegen en ongezond geleefd heb ik het in juni weer wat opgepakt.

Ik ging dood, maar ben blij met het resultaat :D
SPOILER
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_140850266
ENdomondootje van het loopje dat ik samen met Gogo deed over de Stormvloedkering. Inclusief even een stukje verkeerd lopen over Neeltje Jans. Wat geen straf was, want geweldig mooi! Foto's komen morgen wel op m'n blog!

SPOILER
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 21:45 schreef SiIk het volgende:
Is dat nou ook een onderdeel van je marathon straks? In dit geval: Fijn dat het voorproefje alvast beviel :P
Jazeker!
pi_140850367
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 22:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hmmm volgende keer misschien in plaats van de Zeelandbrug doen.
Zeker doen! Stormvloedkering heeft zo gigantisch mooie natuur! En je ziet het geweld tegen de kering beuken. En we hebben een bruinvis zien zwemmen en Neeltje Jans is zo mooi! Zo veel mooier dan de Zeelandbrug. Die kan je overigens wel zien vanaf de kering.
pi_140851016
quote:
99s.gif Op zondag 8 juni 2014 22:46 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Zeker doen! Stormvloedkering heeft zo gigantisch mooie natuur! En je ziet het geweld tegen de kering beuken. En we hebben een bruinvis zien zwemmen en Neeltje Jans is zo mooi! Zo veel mooier dan de Zeelandbrug. Die kan je overigens wel zien vanaf de kering.
De Zeelandbrug is heel saai en juist daarom heeft het wel iets om daar in alle vroegte overheen te rennen, zonder iemand tegen te komen. Maar ik loop natuurlijk nog veel liever door een niet saaie omgeving. En bruinvissen zijn O+ Hoeveel km is die kering enkele reis?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2014 22:56:56 ]
pi_140851300
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 22:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

De Zeelandbrug is heel saai en juist daarom heeft het wel iets om daar in alle vroegte overheen te rennen, zonder iemand tegen te komen. Maar ik loop natuurlijk nog veel liever door een niet saaie omgeving. En bruinvissen zijn O+ Hoeveel km is die kering enkele reis?
Wij hebben een bonusrondje over Neeltje Jans gelopen van 3km. Doe je dat niet, dan ben je met 11km aan de overkant. En dan is het nog even afhankelijk van waar je je auto plempt, maar die van ons stond meteen onder de kering bij Kamperland en waren gestart vanaf het begin van de kering bij Burgh.
  Moderator zondag 8 juni 2014 @ 23:02:12 #236
155227 crew  Guppy
dus
pi_140851359
Bruinvissen O+
pi_140851622
De Deltawerken, ik blijf het verbluffende techniek vinden, geweldig :)

Heeft iemand hier ervaring met de sensibelt of hydro 45 van Salomon? Is dat een geschikt product voor een vrouw met heupen en billen?
En ik vraag me af of mijn Nexus 5 in het zakje past.
  zondag 8 juni 2014 @ 23:11:28 #238
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140851941
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:07 schreef Nirak het volgende:
De Deltawerken, ik blijf het verbluffende techniek vinden, geweldig :)

Heeft iemand hier ervaring met de sensibelt of hydro 45 van Salomon? Is dat een geschikt product voor een vrouw met heupen en billen?
En ik vraag me af of mijn Nexus 5 in het zakje past.
Bestaan er ook vrouwen zonder heupen en billen :?
  zondag 8 juni 2014 @ 23:34:17 #239
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_140853158
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:11 schreef flipsen het volgende:

[..]

'T schijnt...

Billen <3
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  zondag 8 juni 2014 @ 23:34:26 #240
300360 Hinder
Go home
pi_140853165
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 22:13 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Welkom terug! ^O^
Vanwaar zat je 4 maanden op zee? Had jij niet ook een baan in het buitenland? Of was dat het? Het is allemaal teveel info hier :P
Dankjewel! Ik was voor mijn tweede stage vier maanden op zee. En wellicht ben ik vanaf september na het behalen van m'n diploma regelmatig telkens drie maanden op zee voor m'n werk op een zeeschip. Voordeel is wel dat ik na die drie maanden ongeveer twee maanden thuis ben, en er dan dus tijd zat is om te lopen :).
Get stoned
pi_140853510
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:11 schreef flipsen het volgende:

[..]

Ik wat meer dan gemiddeld, vandaar ;)
pi_140853597
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:34 schreef Hinder het volgende:

[..]

Dankjewel! Ik was voor mijn tweede stage vier maanden op zee. En wellicht ben ik vanaf september na het behalen van m'n diploma regelmatig telkens drie maanden op zee voor m'n werk op een zeeschip. Voordeel is wel dat ik na die drie maanden ongeveer twee maanden thuis ben, en er dan dus tijd zat is om te lopen :).
Welkom terug op het vaste land :W
Drie maanden continue open water of wordt er ook wel eens aangemeerd? En nu ben ik nieuwsgierig wat voor werk je doet op een schip? :)
  maandag 9 juni 2014 @ 00:40:49 #243
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140856626
GRRRR gekloot met mijn garmin :(
  maandag 9 juni 2014 @ 07:07:22 #244
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140861206
Huuu, ik zie op facebook allemaal foto's voorbij komen van hagelstenen als pingpongballen bij de roparunteams in België vannacht :+
F means you're fucked
  Moderator maandag 9 juni 2014 @ 08:17:47 #245
155227 crew  Guppy
dus
pi_140861491
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 07:07 schreef YUR het volgende:
Huuu, ik zie op facebook allemaal foto's voorbij komen van hagelstenen als pingpongballen bij de roparunteams in België vannacht :+
Het ging hier vannacht ook aardig tekeer! Best oké als je in je bed ligt, niet als je aan het lopen/fietsen bent :X
  maandag 9 juni 2014 @ 08:19:17 #246
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140861499
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 08:17 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Het ging hier vannacht ook aardig tekeer! Best oké als je in je bed ligt, niet als je aan het lopen/fietsen bent :X
GotC heeft uiteindelijk toch niet hoeven fietsen, blijkt nu. Die zat droog in de camper ^O^
Ze hebben nu hun basecamp opgezet bij Ossendrecht
F means you're fucked
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 juni 2014 @ 08:19:45 #247
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140861501
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 00:40 schreef Murmeli het volgende:
GRRRR gekloot met mijn garmin :(
das balen
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 07:07 schreef YUR het volgende:
wat een weer he, echt rot voor die mensen

zo laatste foto's van gister erdoor werken en dan maar weer naar PinkPop.
Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator maandag 9 juni 2014 @ 08:20:08 #248
155227 crew  Guppy
dus
pi_140861503
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 08:19 schreef YUR het volgende:

[..]

GotC heeft uiteindelijk toch niet hoeven fietsen, blijkt nu. Die zat droog in de camper ^O^
Ze hebben nu hun basecamp opgezet bij Ossendrecht
Dat scheelt iets, maar toch! Ook in een camper moeten het behoorlijke klappen geweest zijn. Of het nou onweer of hagelsteengolfballen waren!
pi_140861526
Het was hier vannacht ook feest, flinke buien (weet niet of er hagel bij zat, ik ben lekker in mijn nest blijven liggen :P) en een lichtshow.
Daardoor is het wel het benauwde weg, en staat er nu ook een lekker windje, dus zo maar weer de waterzak op de rug en lopen.
  Moderator maandag 9 juni 2014 @ 08:27:08 #250
155227 crew  Guppy
dus
pi_140861537
Ik dacht heel even, zal ik de was binnenhalen, die nog op het balkon hangt? Maar één blik naar buiten leerde me dat alles recht naar beneden viel, dus de was hing droog. Prima ^O^ Ik heb wel nog even in bed naar de lichtshow liggen kijken (wij hebben altijd de gordijnen open in de slaapkamer).
pi_140861555
O+ eindelijk weer naar de club sinds 3.5 week vanavond! *O*

Zin in *)
Ja doei.
pi_140861594
Ik heb niks gemerkt van regen/hagel/onweer hier.

Ik merk wel dat ik gister toch wel een aardig rondje heb gelopen en daarna de hele middag heb rondgelopen op een bierfestival. Aardig moeie benen.
pi_140861696
Was je naar het Nijmeegs bier festival? :o ;(
Ja doei.
pi_140861791
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
Was je naar het Nijmeegs bier festival? :o ;(
Nee, Noord-Hollands bierfestival :9
  maandag 9 juni 2014 @ 09:13:11 #255
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140861909
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
O+ eindelijk weer naar de club sinds 3.5 week vanavond! *O*

Zin in *)
lopen jullie!! ~O>
pi_140862101
Bananenbrood uit het hardloperskookboek gebakken. Iets anders dan het recept want ik had geen cakevorm en maar 2 bananen, maar toch hmmm!

Zo voor een kleine d1 30 minuten de deur uit, wordt warrrm!
pi_140862290
Ik overwoog nog 5 minuten om vandaag mee te doen aal de Rosmalense Plasloop. Maar toch geen zin om vier rondje om de plas te doen. En het is over een uur al. Dus dan moest ik me nog haasten ook.
pi_140862336
Hopelijk heeft MD en Cynic dan ook niet al te veel last gehad tijdens het rennen.

quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 08:35 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb niks gemerkt van regen/hagel/onweer hier.

Ik merk wel dat ik gister toch wel een aardig rondje heb gelopen en daarna de hele middag heb rondgelopen op een bierfestival. Aardig moeie benen.
Hier idem, alleen wij waren in Den Bosch bij Jazz in Duketown. We zijn gisteren al om 2300uur naar huis gegaan. Mijn benen waren op.
  maandag 9 juni 2014 @ 09:53:04 #259
349633 SiIk
Echt zijde
pi_140862449
Cynic is blijkbaar vanacht hier door het dorp gelopen. Jammer dat ik dat niet wist, dan was ik even gaan aanmoedigen.
pi_140862608
Het was noodweer vannacht hier in Den Bosch. Heel Brabant, hoor ik. Ik kon een boek lezen buiten, zonder lamp, want het onweer zorgde al voor genoeg licht.
  maandag 9 juni 2014 @ 10:06:38 #261
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140862645
Hier in Den Haag niets gemerkt van evt noodweer. Gelukkig :)

Zonet eindelijk m'n Garmin uitgelezen, dus nu ook eindelijk - speciaal voor Zwabber - de stats van m'n langste training ooit :s)
pi_140862655
quote:
99s.gif Op maandag 9 juni 2014 10:03 schreef mosselmossel het volgende:
Het was noodweer vannacht hier in Den Bosch. Heel Brabant, hoor ik. Ik kon een boek lezen buiten, zonder lamp, want het onweer zorgde al voor genoeg licht.
Als ik hier naar buiten kijk, zou ik niet kunnen zeggen dat het heeft geregend.

Edit: maar als ik buienradar bekijk, ontkom ik deze keer er niet aan.
  maandag 9 juni 2014 @ 10:15:29 #263
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_140862770
quote:
Tering, idd :o dat waren een aantal behoorlijke inslagen :D
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 9 juni 2014 @ 10:16:40 #264
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_140862791
Het is warm, te warm en te veel vliegjes.
Bwa in mijn mond en ogen :r
erg veel gezwoten en het liep niet lekker :( :(
en het is warm
  maandag 9 juni 2014 @ 10:29:24 #265
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140862979
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 08:19 schreef Ynske het volgende:

[..]

das balen

[..]

wat een weer he, echt rot voor die mensen

zo laatste foto's van gister erdoor werken en dan maar weer naar PinkPop.
Het is uiteindelijk gelukt *O*

Vanmorgen rondje genavigeerd met den garmin *O* was leuk!!

Veel plezier op pinkpop Yns!
  maandag 9 juni 2014 @ 10:32:02 #266
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140863015
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 10:16 schreef Fa-tum het volgende:
Het is warm, te warm en te veel vliegjes.
Bwa in mijn mond en ogen :r
erg veel gezwoten en het liep niet lekker :( :(
en het is warm
Hier geen vliegjes. Wel weer fokking hard gezwoten tijdens mijn rondje. had om 8 uur willen gaan lopen maar omdat ik vannacht te lang met de garmin heb geruziet lag ik er pas om half 2 in, dus ik vond de wekker op half 9 vroeg zat. Was rond 9.15 buiten maar sjezus wat een warmte. En geen water mee :@
maar toch wel fijn gelopen :Y
  maandag 9 juni 2014 @ 10:39:49 #267
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_140863156
Ja ik had ook eerder moeten gaan, want ik kan normaal al niet tegen warmte.
Maar ik sliep, heb ook niets van het onweer mee gekregen.
pi_140863208
quote:
Niks van gemerkt, maar ik heb ook behoorlijk vast geslapen volgens mij. Zag wel dat het buiten wat nattig was toen ik opstond.
Vandaag relatieve rustdag, na 150km Ardennen gisteren. Moet deze week echt mijn looptrainingen weer op gaan pakken!
  maandag 9 juni 2014 @ 10:45:57 #269
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140863294
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 10:39 schreef Fa-tum het volgende:
Ja ik had ook eerder moeten gaan, want ik kan normaal al niet tegen warmte.
Maar ik sliep, heb ook niets van het onweer mee gekregen.
Ik moet sowieso de wekker zetten om op te staan, anders lig ik tot minsten 10 uur in mijn nest..
pi_140863343
Gisteren zijn mossel en ik de Oosterscheldekering over gelopen. Het plan ontstond vorig jaar al, maar toen ik de afstand van zo 11 a 12 kilometer kon lopen, gingen we verhuizen en kwam het er niet van. Gisteren zouden we het dan eindelijk gaan doen.

Na koffie bij schoonouders de auto geparkeerd en door schoonouders naar de overkant gebracht. In de auto werd ik volgens mij wel wat stil, moest ik dit stuk écht gaan terug lopen? Gevoelsmatig voelt 11 kilometer op zo'n manier als een langere route dan 11 kilometer in een rondje. Maar ja, ik moest dat stuk echt terug gaan lopen.

Rustig aan begonnen en tot aan 5 kilometer heel rustig gelopen en genoten van het uitzicht. Op de Neeltje Jans zijn we wat gaan dwalen en daardoor verloor ik de goede moed een beetje. Ik moest plassen, maar plassen in de bosjes lukte niet, ik had het bloedheet doordat de wind was gaan liggen en ik kreeg het ook wat benauwd. Daardoor en doordat we regelmatig moesten kijken waar we heen moesten was het tempo er wel uit. Tempo was niet het doel, maar toch. ;)

Uiteindelijk zo'n drie kilometer extra gelopen voordat we weer terug op de kering waren. Vanaf daar ging het wel weer heel lekker. Wel nog een tandje langzamer, maar uiteindelijk hebben we zo'n 14,2 kilometer gelopen, nog nooit zo ver gelopen! En wat was het mooi!! Super omdat zo samen te doen, echt één van m'n leukste hardloopervaringen!

SPOILER: Enkele pica's en stats
  ESF Reporter maandag 9 juni 2014 @ 10:53:17 #271
87554 Cee
Welluk?
pi_140863498
Net 6km. gelopen. Ik denk dat Bisonkit nog minder plakt nu. Maar de bossen ruiken wel heeeeeerlijk deze ochtend. O+
pi_140864608
Het was een beetje afwisselend buiten, in de schaduw of in het open veld in de wind was het best aangenaam, maar in de zon zonder wind was het toch wel een beetje warm.
Bijna 24 km gehobbeld, slechts 1 keer stukej moeten wandelen om mijn maag wat tot rust te laten komen, maar voor de rest ging het ok. Hartslag wat hoger, maar tempo ook hoger als 2 dagen geleden.

Wijze les geleerd, going on an alcohol binge is not good when training long distance.

Nu officieel beginnen aan de tv sportzomer. WK Hockey en de Dauphiné.
Vooral dat laatste, meteen aankomst op HC, met de 3 topfavorieten voor de tour :9
  maandag 9 juni 2014 @ 11:49:41 #273
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_140864889
Even *O* *O* voor 14, 2km van gogo en vooruit ook een *O* voor mossel(maar die kon het natuurlijk al)
Wat ver en wat een gaaf loopje! Ik zie de laatste tijd steeds leuke loopjes die te lang zijn :'(
En ik had mezelf voorgenomen nooit verder te gaan dan 5 km.
  Moderator maandag 9 juni 2014 @ 11:52:15 #274
155227 crew  Guppy
dus
pi_140864961
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 10:47 schreef Gogo83 het volgende:
Gisteren zijn mossel en ik de Oosterscheldekering over gelopen. Het plan ontstond vorig jaar al, maar toen ik de afstand van zo 11 a 12 kilometer kon lopen, gingen we verhuizen en kwam het er niet van. Gisteren zouden we het dan eindelijk gaan doen.

Na koffie bij schoonouders de auto geparkeerd en door schoonouders naar de overkant gebracht. In de auto werd ik volgens mij wel wat stil, moest ik dit stuk écht gaan terug lopen? Gevoelsmatig voelt 11 kilometer op zo'n manier als een langere route dan 11 kilometer in een rondje. Maar ja, ik moest dat stuk echt terug gaan lopen.

Rustig aan begonnen en tot aan 5 kilometer heel rustig gelopen en genoten van het uitzicht. Op de Neeltje Jans zijn we wat gaan dwalen en daardoor verloor ik de goede moed een beetje. Ik moest plassen, maar plassen in de bosjes lukte niet, ik had het bloedheet doordat de wind was gaan liggen en ik kreeg het ook wat benauwd. Daardoor en doordat we regelmatig moesten kijken waar we heen moesten was het tempo er wel uit. Tempo was niet het doel, maar toch. ;)

Uiteindelijk zo'n drie kilometer extra gelopen voordat we weer terug op de kering waren. Vanaf daar ging het wel weer heel lekker. Wel nog een tandje langzamer, maar uiteindelijk hebben we zo'n 14,2 kilometer gelopen, nog nooit zo ver gelopen! En wat was het mooi!! Super omdat zo samen te doen, echt één van m'n leukste hardloopervaringen!

Zo ver gelopen _O_
  maandag 9 juni 2014 @ 12:02:51 #275
300360 Hinder
Go home
pi_140865227
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:44 schreef Nirak het volgende:

[..]

Welkom terug op het vaste land :W
Drie maanden continue open water of wordt er ook wel eens aangemeerd? En nu ben ik nieuwsgierig wat voor werk je doet op een schip? :)
Dankjewel. Nee, we voeren in een lijndienst tussen West-Europa en het Midden-Oosten en India. Elke zeven weken lagen we een dag in Rotterdam, en in zeven weken tijd kwamen we dus in nog veel andere havens, waaronder in Jordanië, Saudi-Arabië, Dubai (Verenigde Arabische Emiraten) en Mumbai (India).

Ik word opgeleid om op een zeeschip als stuurman of als machinist te gaan varen. Na het voltooien van de opleiding ben ik dus ook van plan dit te gaan doen, welke functie het precies wordt ben ik nog niet helemaal over uit.

Het bezoeken van die verschillende havens maakt het overigens wel leuk om daar tijdens mijn werk telkens een rondje te lopen. Dat deed de kapitein ook vaak. Nu tijdens m'n stage hield ik die tijd liever om ergens iets te gaan drinken en de steden te bezoeken :P. Bij m'n volgende reis neem ik m'n spullen in ieder geval zeker weer mee.
Get stoned
  maandag 9 juni 2014 @ 12:03:39 #276
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140865243
quote:

Toffe pics, mooi verslag *O*
  maandag 9 juni 2014 @ 12:07:56 #277
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140865373
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:02 schreef Zwabberhark het volgende:
Quoi, wat een oersaai en niet doorheen te komen verslag. Ik heb het in één ademteug uitgelezen.

Smachtend wacht iedereen trouwens op de selfie. Ik wel in ieder geval. Het klinkt wel als de ideale manier om wat van de stad te zien. Ik ben wel een liefhebber van stedentrips en om dat nou ook nog eens te kunnen combineren met hardlopen: O+

Staat de log al op Garmin? Ik ben het niet eens met die Koen, had ik niet van kiet af aan zo'n horloge gehad dan was ik waarschijnlijk al snel weer afgehaakt. Het is enorm motiverend om achteraf precies te kunnen zien wat de "prestaties" waren. Bovendien kun je statistieken bijhouden. Juist door Garmin heb ik leren aan te voelen wat de tempo's zijn.

Trouwens, ik ben erachter dat spoilers op dit forum nutteloos zijn. Op een ipad kun je ze gewoon openen als je niet ingelogd bent. Op een desktop werkt die "beveiliging" wel.
Ja, die voelde ik al aankomen :D Ik denk wel dat achteraf bekijken wat je hebt gedaan en "voor de statistieken" iets anders is dan daadwerkelijk je hardlopen afstemmen op je horloge. Wat overigens dus ook geen kwaad kan, nadat je eerst zelf hebt aangevoeld/bepaald wat voor jou het lekkerste loopt.

Die selfie komt wel. Dat ik überhaupt een laptop opensla tijdens een vakantie is uniek. Foto's uploaden is grensoverschrijdend.

Wie vroeg naar de benen? Die voelen na 1 dag spierpijn goed. Alleen een dag door Barcelona slenteren was minstens zo vermoeiend. Morgen gaat er hier in de omgeving gerend worden. Vroeg opstaan, want temperaturen boven de 30.

@YUR wat een pláátje, die kleine in de hardloopbuggy. Vindt hij ook weleens dingen niet leuk?

En: dank voor de leuke reacties op het verslagje O+
  maandag 9 juni 2014 @ 12:09:12 #278
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140865411
Wat onwijs knap gogo! En dat met de warmte *O*
  maandag 9 juni 2014 @ 12:09:49 #279
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140865424
En Mossel & Gogo ^O^ Wat zijn er toch mooie plekken om hard te lopen hé?
Ik heb weer wat geleerd: een Delfie :{ Ik ken iemand die elke dag een 'Delfie' plaatst op Twitter. Dat is dan een selfie met op de achtergrond een stukje Delft :P
pi_140865472
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 12:07 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ja, die voelde ik al aankomen :D Ik denk wel dat achteraf bekijken wat je hebt gedaan en "voor de statistieken" iets anders is dan daadwerkelijk je hardlopen afstemmen op je horloge. Wat overigens dus ook geen kwaad kan, nadat je eerst zelf hebt aangevoeld/bepaald wat voor jou het lekkerste loopt.

Die selfie komt wel. Dat ik überhaupt een laptop opensla tijdens een vakantie is uniek. Foto's uploaden is grensoverschrijdend.

Wie vroeg naar de benen? Die voelen na 1 dag spierpijn goed. Alleen een dag door Barcelona slenteren was minstens zo vermoeiend. Morgen gaat er hier in de omgeving gerend worden. Vroeg opstaan, want temperaturen boven de 30.

@YUR wat een pláátje, die kleine in de hardloopbuggy. Vindt hij ook weleens dingen niet leuk?

Hoeveel km hebben jullie eigenlijk gelopen? Lijkt erop alsof je bijna wel kunt doorpakken naar Marathontraining, als je nu al 3/4 uur aankan!
pi_140865563
quote:

Leuk!
  maandag 9 juni 2014 @ 12:21:01 #282
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140865759
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 12:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hoeveel km hebben jullie eigenlijk gelopen? Lijkt erop alsof je bijna wel kunt doorpakken naar Marathontraining, als je nu al 3/4 uur aankan!
:) Nee, dat wordt 'm niet. Was toch een andere manier van hardlopen, met afwisselend klimmen, dalen, wandelen, terras etc. Heb even gekeken en het was 20 km.
pi_140865778
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 12:09 schreef Quoi het volgende:
En Mossel & Gogo ^O^ Wat zijn er toch mooie plekken om hard te lopen hé?
Ik heb weer wat geleerd: een Delfie :{ Ik ken iemand die elke dag een 'Delfie' plaatst op Twitter. Dat is dan een selfie met op de achtergrond een stukje Delft :P
Dit een selfie op de Deltawerken. Een oosterschelfie had ook nog gekund.
pi_140865902
Lekker gelopen!

Zijn jullie nu allemaal vrij? Was helemaal vergeten dat 't Pinksteren was. Daar doen we hier niet aan... :o
Ja doei.
pi_140866014
En zelf heb ik ook een verslagje getikt over ons avontuur op de Stormvloedkering. Met nog meer foto's.

SPOILER
pi_140866027
Nou, ja, vrij... In zoverre dat ik niet naar stage hoef :P
pi_140866061
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 12:07 schreef Quoi het volgende:

[..]

Nog een extra jeej voor hardlopen in Barcelona. Vet is het daar hè? Respect voor lopen naar dat kerkje. Ik vond dat wandelend een jaar of vijf terug al een pokkebult.
  maandag 9 juni 2014 @ 12:31:36 #288
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140866089
Ik wil echt geen selfie maken na het hardlopen hoor! Das slecht voor mijn zelfvertrouwen!
pi_140866105
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 12:31 schreef Murmeli het volgende:
Ik wil echt geen selfie maken na het hardlopen hoor! Das slecht voor mijn zelfvertrouwen!
Je stelt je aan.
pi_140866111
Dan maak je geen selfie na 't hardlopen.
Ja doei.
pi_140866134
Ik heb er wel een keer één gemaakt, maar toen besloten met niemand te delen :P
  maandag 9 juni 2014 @ 12:35:02 #292
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140866198
quote:
99s.gif Op maandag 9 juni 2014 12:32 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Je stelt je aan.
Zo ben ik!!

Ok het was een zinloze post :@
pi_140866529
Het wordt hier ineens pikkedonker :o
pi_140866579
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 12:45 schreef Guard het volgende:
Ben je hier?

Donder, bliksem, hoosbui.

Gezellig wel! Email wegwerken in het donker om bijna 12 uur 's middags!
Ja doei.
pi_140866664
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 12:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ben je hier?

Donder, bliksem, hoosbui.

Gezellig wel! Email wegwerken in het donker om bijna 12 uur 's middags!
Flinke bui dan, als ie van bij jullie tot bij mij komt....
pi_140866824
Gogo en Mossel erg leuke verslagen en het ziet er ook erg goed uit! ^O^ En nieuw afstandsPR voor Gogo *O*
pi_140866833
Hier is het nog steeds een beetje zonnig :P

Totaal niet hardloopgerelateerd: maar weet iemand of postnl vandaag de brievenbussen leegt? Zo niet, kan ik mooi de rest van de dag binnen blijven.
  maandag 9 juni 2014 @ 12:55:47 #298
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140866868
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 12:45 schreef Guard het volgende:
Ik zag op buienradar dat je in 't epicentrum van de bui zit })
pi_140866979
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2014 12:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik zag op buienradar dat je in 't epicentrum van de bui zit })
Tja Tilburg he? Als het ergens in NL regent is de kans vrij groot dat het in Tilburg is :P
Blij dat ik nu niet buiten loop, das toch wel eng met dat onweer
  maandag 9 juni 2014 @ 13:03:49 #300
349633 SiIk
Echt zijde
pi_140867090
Het team van MD is zojuist gefinished zo te zien *O*
pi_140867104
Serieus pikkedonker inderdaad. Lichten moeten aan in huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')