quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Bij echtpaar denk ik altijd aan 65+'ers
Vrouwen achter het stuur, bloed aan de muur...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:42 schreef tong80 het volgende:
De politie veronderstelt dat Munoz van haar baanvak is afgeweken bovenop op een heuvel.
Doublesocialdarwinaward.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:42 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen van beiden droeg een veiligheidsgordel op het moment van de crash.
Het echtpaar stapte in april vorig jaar in het huwelijksbootje en had drie jonge kinderen.
Flinke klap!....maar....'no skidmarks'?quote:A husband and wife were killed in a head on crash Wednesday in an incident where each was the driver of one of the vehicles. It happened about 10 a.m. on County Road 87 near the small community of Odell in northern Wilbarger County. Department of Public Safety Trooper Jymie Ha identified the dead as 31-year-old Nicolas Cruz and 26-year-old Kristina Munoz.
The wreck occurred near the Marhard Pullet Farm where the couple were employed. The site is about 3.5 miles west of the Odell Community and about 18 miles northwest of Vernon.
Emergency crews used special equipment to extricate the victims from the wreckage. Both Cruz and Munoz were pronounced dead at the scene by Wilbarger County Justice of the Peace Gene Morton. They were both alone in their vehicles.
Trooper Ha said he didn’t believe either was wearing a seat belt when the crash occurred. He said the cause is still under investigation. He said speed may have been a factor and witnesses reported seeing no skid marks on the pavement.
Daar dacht ik ook meteen aan, maar ze waren nog zo jong.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:20 schreef FANN het volgende:
Misschien ook gezamenlijke zelfmoord? Zoals dat echtpaar in de Beemster?
NWS / Twee doden bij steekpartij Middenbeemster (Noord-Holland)
Niet zo flauw doen, je weet best wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:14 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja een van de ouders had beter een dag later kunnen sterven
Hoe snel waren ze wel niet aan het rijden?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:19 schreef Montagui het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Flinke klap!....maar....'no skidmarks'?
Moet je eens proberen met twee splinternieuwe Volvo;s. Zolang ze hun riem niet dragen, vallen er doden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:18 schreef persmaker het volgende:
Vrij zeldzaam dat twee partijen tegelijk omkomen bij een frontale botsing. Meestal trekt de ene aan het korte einde, en de andere aan het langere.
Hey, dat is mijn vrouw, ff zwaaien hihihihihiquote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:36 schreef Mr.Ping het volgende:
Hoe zou de laatste twee seconden voor de crash geweest zijn?
quote:Op zondag 8 juni 2014 00:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hey, dat is mijn vrouw, ff zwaaien hihihihihi
Kan zomaar natuurlijk, en daardoor uit koers raken.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hey, dat is mijn vrouw, ff zwaaien hihihihihi
Net als tong80?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Bij echtpaar denk ik altijd aan 65+'ers
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:20 schreef FANN het volgende:
Misschien ook gezamenlijke zelfmoord? Zoals dat echtpaar in de Beemster?
NWS / Twee doden bij steekpartij Middenbeemster (Noord-Holland)
Niks bijzonders, als je tenminste ooit van ABS gehoord hebt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:01 schreef Devz het volgende:
Geen remsporen en zoveel toeval. Voorbedachte rade van de echtgenote die opeens van haar rijbaan afweek?
Weet ik veel, kan van alles zijn, misschien hoge levensverzekering?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:46 schreef Dside het volgende:
[..]![]()
Waarom zou je daarvoor zoveel moeite willen doen? Wat een fanta
Ook met Abs zijn er remsporen wijsneus.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:42 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Niks bijzonders, als je tenminste ooit van ABS gehoord hebt.
Volgens mij was het hier gewoon de gordel.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
En toch blijft minstens 99% van de mensen die dit leest elke dag veel extra risico nemen het volgende slachtoffer te worden.
Je kan gek gedrag van andere verkeersdeelnemers niet voorkomen maar als je voor jezelf zoveel mogelijk bufferruimte en reactietijd inbouwt dan verklein je wel sterk het risico.
Ja logisch, als je 3 kleine kinderen thuis hebt zitten.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:14 schreef roos85 het volgende:
Bizar verhaal, en lijkt allemaal wel erg toevallig.
Bij het lezen dat er geen remsporen waren dacht ik ook meteen aan een gezamenlijke zelfmoord.
Ho! Nu schuif jij mij iets in de schoenen wat bijna tegengesteld is aan hoe ik hier tegenaan kijkt. Ik heb absoluut niets tegen risico nemen, ik neem zelf regelmatig risico. Alleen moet het risico opwegen tegenover wat je ervoor terugkrijgt. Dat is niet het geval bij domme verkeersovertredingen (of bij roken, zuipen, ..) , dat is wel het geval als je met je auto op een circuit gaat rijden, gaat wielrennen (kan best gevaarlijk zijn), skaten op de halfpipe, zwemmen in open water, klimmen, ....quote:Op maandag 9 juni 2014 13:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij was het hier gewoon de gordel.
En ja, waarom zou je risicoloos willen leven, Bram?
Jij bent ouder dan ik.quote:
Dan zou ik een andere wijze hebben gekozen. Pillen genoeg te krijgen.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:14 schreef roos85 het volgende:
Bizar verhaal, en lijkt allemaal wel erg toevallig.
Bij het lezen dat er geen remsporen waren dacht ik ook meteen aan een gezamenlijke zelfmoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |