Dat gaat niemand toch toegeven man?quote:
Komt lekkere kaas vandaan man. Zo kunnen we heel Nederland wel afschaffen. Friesland wil onafhankelijk worden, Limburgers zijn niet te verstaan en Zeeuwen kunnen niet voetballen.quote:
Het was wachten op de eerste slechte grap.quote:
Ik las het. Wat zouden dan de speculaties worden ?quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:23 schreef poemojn het volgende:
Het zou gaan om Jan en Nel Winkelhuijzen. Hij is oud-topman van Deloitte. http://www.telegraaf.nl/b(...)_steekpartij___.html
Je bent een goede meester.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was wachten op de eerste slechte grap.
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-was-zelfmoord.htmlquote:Steekpartij Middenbeemster was zelfmoord
Het echtpaar uit Middenbeemster dat dinsdagavond dood in hun huis werd gevonden, heeft zelfmoord gepleegd.
De politie heeft geen aanwijzingen dat er iemand anders betrokken was bij de dood van het stel.
De twee slachtoffers van 75 en 68 jaar oud werden gevonden door een kleinzoon. Er werd uitgegaan van een steekpartij.
Iemand is bezig om systematisch bejaarde D66'ers uit te roeien.quote:Buurtbewoners reageren geschokt op de dood van het stel. Jan Winkelhuijzen zou zich in het verleden meermaals verdienstelijk hebben gemaakt voor de gemeente. Zo was hij jaren geleden betrokken bij de oprichting van de lokale partij van D66. Ook zette hij zich in voor ondernemers.
De politie in Noord-Holland heeft nog geen idee wat er precies is gebeurd. „Het sporenonderzoek is nog in volle gang”, aldus een woordvoerder.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:55 schreef tong80 het volgende:
Hoe steek je jezelf dood
Dat is toch bijna niet te doen ?
Zou jij jezelf pijn kunnen doen ? Ik niet.quote:
Ik denk daarom ook dat ze elkaar hebben neergestoken, 1..2..3 nu!quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:55 schreef tong80 het volgende:
Hoe steek je jezelf dood
Dat is toch bijna niet te doen ?
'Steek ik eerst jou dood, daarna jij mij.'quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk daarom ook dat ze elkaar hebben neergestoken, 1..2..3 nu!
Je kan je ook tegelijkertijd in een mes laten vallen...quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Steek ik eerst jou dood, daarna jij mij.'
Woon op 6kmquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |