quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:23 schreef ReMcOrE het volgende:
kaarten voor de nieuwe voorstelling van Bert Visscher (Zelden zoiets gezien) binnen, 27 mei 2015 in het Rabotheater Hengelo![]()
![]()
wedstrijd afgelopen, 2e keer op rij kampioenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FC Twente Vrouwen al op 7-0 ofzo, die zijn kampioen
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wedstrijd afgelopen, 2e keer op rij kampioen
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wedstrijd afgelopen, 2e keer op rij kampioen
nee, in Drenthe.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nice!
Bij Markoooo toch? Kom ik ook wel even langs![]()
bus? Wat is er met je fiets?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moggűh, wachtend op de bus richting werk
pics?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:14 schreef rulerofdeath het volgende:
wil er iemand nog een grolsch parasol kopen?
Ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:53 schreef Troel het volgende:
Een Grolschparasol, is dat een parasol waar je onder kunt zitten dat het Grolsch bier dan vanzelf in je bloedbaan terecht komt?
Daarom laat ik pakketjes standaard afleveren bij het postagenstschap.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pakketje zou gebracht worden tussen 10.30 en 12.30. Het is er nog nietWat een mongolen.
Kon ik niet voor kiezen met dit pakketje, maar doe ik meestal ook.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarom laat ik pakketjes standaard afleveren bij het postagenstschap.
Omdat je dik bent natuurlijk. En rost.quote:
heul nietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat je dik bent natuurlijk. En rost.
Heul wel.quote:
oh jee wat nu??quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vannacht trouwens weer van je gedroomd, Nikkie. Dit begint toch vreemde vormen aan te nemen
Ik had het over Basquote:
Gezinnetje stichten dan maar? Samen oud worden?quote:
ik bedoel dat ik niet gemeen ben... en laten we eerst meeten waarschijnlijk valt je droom dan wel weg.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had het over Bas
[..]
Gezinnetje stichten dan maar? Samen oud worden?
Oh en bedankt!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
is grapje dat je zeikt als drie Nederlanders bij elkaar
Klep hol'n!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat je dik bent natuurlijk. En rost.
Ze wijst je gewoon knetterhard af hequote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik niet gemeen ben... en laten we eerst meeten waarschijnlijk valt je droom dan wel weg.
Onmogelijk.quote:
dennis?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:29 schreef Troel het volgende:
Ik heb een heerlijke pakketbezorger (qua looks en stiptheid).
Hij komt altijd pas na half 4 pakketjes brengen
Ik denk niet dat het Dennis is, of Dennis moet van Turkse afkomst zijnquote:
oehhh nice!!quote:Op zondag 8 juni 2014 12:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan nog wel eens gaan spoken morgenavond.
beetje hoofdpijn door de drukkende warmte maar verder wel goed hoor thnxquote:
succes!quote:Op zondag 8 juni 2014 12:14 schreef Redbaron het volgende:
Maar eens kijken of we de pijlen nog recht in het bord krijgen
Paracetamolletje en gaanquote:Op zondag 8 juni 2014 12:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
beetje hoofdpijn door de drukkende warmte maar verder wel goed hoor thnx
Alleen mannen piepen als ze hoofdpijn hebbenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
daarom er moet gewoon gewerkt worden vandaag
jaa maar goed wanneer piepen mannen nou niet bij een pijntjequote:Op zondag 8 juni 2014 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen mannen piepen als ze hoofdpijn hebben
quote:Op zondag 8 juni 2014 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen mannen piepen als ze hoofdpijn hebben
Preciesquote:Op zondag 8 juni 2014 12:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa maar goed wanneer piepen mannen nou niet bij een pijntje![]()
Ik zei nergens 'alle'quote:
Nee ok ok dan is het goedquote:Op zondag 8 juni 2014 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies
[..]
Ik zei nergens 'alle'Er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen
haha nee dat is ie nietquote:Op zondag 8 juni 2014 06:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Dennis is, of Dennis moet van Turkse afkomst zijn
Nicequote:
Ha lekker dingquote:
;iquote:
quote:
Vret zequote:
Nu pas? Wehe ik heb al een x of 10 gebbqt.quote:
Tja, verschil moet er weez'nquote:Op zondag 8 juni 2014 19:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nu pas? Wehe ik heb al een x of 10 gebaat.
Jaweh.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 20:01 schreef Redbaron het volgende:
verliezersronde verloren tegen de uiteindelijke winnaar.
Nu weer bbq
Joah, ik ga er zo maar eens uitquote:
nope ff werken straks...quote:Op maandag 9 juni 2014 10:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Joah, ik ga er zo maar eens uit
Druk vandaag?
tot vanavond laat?quote:
hoe laat moet je beginnen?quote:
jup... 1 uurquote:Op maandag 9 juni 2014 10:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe laat moet je beginnen?
Bij kartplaza neem ik aan?
Dank je welquote:
moet jeook doen! Heb je t iig uitbundig gevierdquote:Op maandag 9 juni 2014 10:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Dank je wel
Mijn opa is 86 geworden! We vieren het elk jaar alsof het het laatste jaar isAl jaaaaaaren
quote:Op maandag 9 juni 2014 10:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Dank je wel
Mijn opa is 86 geworden! We vieren het elk jaar alsof het het laatste jaar isAl jaaaaaaren
ik bijna hihiquote:Op maandag 9 juni 2014 11:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goed potje metal, lekker weertje (nog)
Wel weer op weg naar werk
bijna op weg naar werk.. in mn zwarte kleren..quote:Op maandag 9 juni 2014 11:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bijna metal of bijna lekker weer?
Lekker bakken en braden in zwartquote:Op maandag 9 juni 2014 11:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
bijna op weg naar werk.. in mn zwarte kleren..
Heuj, ik ben ook in Oldenzaalquote:Op maandag 9 juni 2014 12:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat'n hitte heej... en m'n ouders slepen me zometeen mee naar Oldenzaal om daar naar meubels en vinylvloeren te gaan kiek'nOlee.
Maar het belangrijkste is: GoT S04E09 binnensleuren
echt he pfffquote:Op maandag 9 juni 2014 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lekker bakken en braden in zwart't is verdorie nu al 31 graden
Ja, mooi was datquote:
Ik was gewoon aan het werk. Alles ineens leegquote:Op maandag 9 juni 2014 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, mooi was datZat op dat moment in de auto. Al die fietsers
![]()
arme jijquote:Op maandag 9 juni 2014 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen.. om 9 uur
Ja, heeft weinig zin he, aangezien ik moet werkenquote:
jups spijtig.... voor k bij jou ben moet jij al naar t werk denk k..quote:Op maandag 9 juni 2014 19:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, heeft weinig zin he, aangezien ik moet werken
Over zo'n driekwartier ga ik er vandoor, jaquote:Op maandag 9 juni 2014 19:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jups spijtig.... voor k bij jou ben moet jij al naar t werk denk k..
doen we andere keerquote:Op maandag 9 juni 2014 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Over zo'n driekwartier ga ik er vandoor, ja
jup kun je niet eens met mij terrassenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:54 schreef Redbaron het volgende:
Om twee uur moeten beginnen zuigt big time!
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jup kun je niet eens met mij terrassen![]()
Niet dat je dat anders zou willen...
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jullie hoeven ons niet meer voor de gek te houden, tortelduifjes
Hoe heftiger men iets ontkent...quote:
Ach sterf, ga lekker zelf met rquote:Op maandag 9 juni 2014 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe heftiger men iets ontkent...
je kan ook stoppen met jezelf altijd omlaag te halenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jup kun je niet eens met mij terrassen![]()
Niet dat je dat anders zou willen...
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rik Mayall, star of The Young Ones, dies aged 56
En ditquote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Troel het volgende:
[..]
je kan ook stoppen met jezelf altijd omlaag te halen
watjequote:Op maandag 9 juni 2014 20:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja echt, ik zou niet met jou op het terras durven zitten
doet bas wel voor me... hoef ik niet te doen...quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Troel het volgende:
[..]
je kan ook stoppen met jezelf altijd omlaag te halen
je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 9 juni 2014 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jullie hoeven ons niet meer voor de gek te houden, tortelduifjes
Pardon?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
doet bas wel voor me... hoef ik niet te doen...
Natuurlijk... IK wil een relatie met Basquote:
Die hebben we toch al lieverd? !quote:Op maandag 9 juni 2014 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Natuurlijk... IK wil een relatie met Bas
Oja, ik zat zo diep in D z'n bips dat ik dat helemaal vergeten wasquote:
ja hoor maak je geen zorgenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja, ik zat zo diep in D z'n bips dat ik dat helemaal vergeten was
Je blijft van hem af, Nikkie!
maarre waar blijf je nu met je dromen over mij hequote:Op maandag 9 juni 2014 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja, ik zat zo diep in D z'n bips dat ik dat helemaal vergeten was
Je blijft van hem af, Nikkie!
Ja hallo, ik droom niet elke nacht van je hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 23:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
maarre waar blijf je nu met je dromen over mij heliegerd
ik merk het... naja blijf dan maar van bas dromenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja hallo, ik droom niet elke nacht van je hoor
als jij es gewoon een standpunt aanhoud en daar bij blijft is t volgbaar voor een ander.. dus jij wint.. niet ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Eentje is genoeg. En aangezien jij er goed in bent is de eer voor jou
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik merk het... naja blijf dan maar van bas dromen
Ik zit nog steeds in m'n stoel hoor.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in m'n stoel hoor.
Een unicum met dit warme weer.quote:
niet eens proberen... word je hier sowieso niks wijzer vanquote:
Dan stoppen met moeilijk doen, kleren uit, benen wijd en over mij fantaseren terwijl je je clit en lipjes streelt.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet eens proberen... word je hier sowieso niks wijzer van
Sorry hoor maar ik weet niet waar jij last van hebt!quote:Op maandag 9 juni 2014 23:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet eens proberen... word je hier sowieso niks wijzer van
nee bedankt denk liever eenvoudiger als k masturbeer..quote:Op maandag 9 juni 2014 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan stoppen met moeilijk doen, kleren uit, benen wijd en over mij fantaseren terwijl je je clit en lipjes streelt.
Je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee bedankt denk liever eenvoudiger als k masturbeer..
kunnen we elkaar de hand schudden.. lastig he niet weten hoe en wat iemand bedoeld..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik weet niet waar jij last van hebt!
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
kunnen we elkaar de hand schudden.. lastig he niet weten hoe en wat iemand bedoeld..
quote:
Kusjequote:
Vrij simpel, je moet niet teveel van mij willen snappen. Daar ga je dus de mist inquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]Uhh wat heeft dat er mee te maken?? Ik doel erop dat ik vaak net zoveel van jou snap als jij nu van mij.
nou behoorlijk schijnbaar...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vrij simpel, je moet niet teveel van mij willen snappen. Daar ga je dus de mist in
Elke avondquote:Op maandag 9 juni 2014 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan stoppen met moeilijk doen, kleren uit, benen wijd en over mij fantaseren terwijl je je clit en lipjes streelt.
Kijk, jij weet hoe het hoortquote:
Vrij zuur ja.quote:
Misschien willen ze je wat duidelijk maken...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik krijg de laatste maanden elke maand een tijdschrift Fabulous Mama () in de bus. Heel interessant voor den single man.
Ik dacht dat ik dat misschien tijdens een heroďneroes mezelf had geabonneerd of zo. Blijkt het een actie te zijn van m'n zorgverzekering. Stuur dan de Autoweek of zo.
Kan ik AM er blij mee maken?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien willen ze je wat duidelijk maken...
Ik deed gisteren om 16:30 nog even een powernap van een uurtje. Dat hielp wel. 's Middags nog even de bbq aangezwengeld met m'n oudjes. Flesje wit in de mik natuurlijk...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:35 schreef Kreator het volgende:
Ik ben zwaar verrot trouwens.. Onweer, warm, weekend. Ik wil weekend.
Gisteren zo benauwd, er viel niet veel te doen. Zijn naar Buurse meertje geweest, kon de hond zwemmen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik deed gisteren om 16:30 nog even een powernap van een uurtje. Dat hielp wel. 's Middags nog even de bbq aangezwengeld met m'n oudjes. Flesje wit in de mik natuurlijk...
Viel toch wel mee? 6 pijpjes bier en 3 rosé of zo.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gisteren zo benauwd, er viel niet veel te doen. Zijn naar Buurse meertje geweest, kon de hond zwemmen.
Ja, je bent bijna de nieuwe Brinksy.. Keerl, wat zoep'n. En dan ook gewoon in 1 lijn naar huis wandelen..
Oh, dat valt nog mee idd. Ik heb er ook wel 6 gehad denk ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Viel toch wel mee? 6 pijpjes bier en 3 rosé of zo.Goede fundering in de maag, dat scheelde.
Had je goed geregeld, dat vleeschpakket.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat denken jullie van vrijdag 13 juni Nederland - Spanje kijken, ergens in een kroeg/stad of bij Tukker thuis (met BBQ?)?
En dan vooral, Tukker, is het mogelijk dan bij jou te BBQ'en en voetbal te kijken?
Anders; in een kroeg/stad ergens?
Top!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Thuis geniet mijn voorkeur. Je kan beter kijken, je kan zitten en de drank is nog enigszins betaalbaar.De wedstrijd begint pas om 21:00, dus we kunnen voor die tijd wel bbq'en. Mocht de bbq uitlopen, dan kan ik altijd wel een tv op het dakterras plempen... al wordt het 'slechts' 21 graden.
20:30 pas?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Top!![]()
Ik kom zelf gewoon na het kickboksen, dus rond half 9 dan. Hopelijk is de BBQ dan nog aan en zijn er dan nog wat speklapjes over![]()
--
Anyway, everyone:
Vrijdag 13 juni, BBQ'en en Nederland - Spanje kijken bij de heer Tukker himself!
Who's in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben praktisch de gehele dag aan het werk, sorryquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Top!![]()
Ik kom zelf gewoon na het kickboksen, dus rond half 9 dan. Hopelijk is de BBQ dan nog aan en zijn er dan nog wat speklapjes over![]()
--
Anyway, everyone:
Vrijdag 13 juni, BBQ'en en Nederland - Spanje kijken bij de heer Tukker himself!
Who's in?
Kijken met kameradenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Top!![]()
--
Anyway, everyone:
Who's in?
Dan heb je t nog vlot gedaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeuh, was om 16u klaar in Amsterdam en pas om 18:30 thuis... pas na Deventer konden we een beetje doorrijden
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:
He fuck vrijdag voetbal, daar had ik geen rekening mee gehouden
quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:35 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Of de stad in, of met vriendin mee naar haar vrienden, of naar Tukker, of gewoon thuis op de bank..
BBQ sowieso niet..
Ik gooi het wel even in de groep.quote:
Nou en! Het WK is toch gewoon gezelligheid? Je weer even één voelen met je land en landgenoten?quote:
Precies. dat snap ik ook nooit zo. Ik vind die wedstrijden geen reet aan, maar de sfeer is altijd goed.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou en! Het WK is toch gewoon gezelligheid? Je weer even één voelen met je land en landgenoten?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik gooi het wel even in de groep.. Maar als het doorgaat moet ik vrijdag naar Utrecht en dan ben ik vrij laat terug. Vandaar. ALs dat niet doorgaat, dan wel.
wij gaan dan altijd met de kameraden bij elkaar zitten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
[..]
Had je al wat anders afgesproken?
De wedstrijden boeien mij inderdaad minder dan de sfeer eromheen. Maar wil ze wel altijd zien. Of dat nou passief of actief is, maakt niet uit. Maar wil ze wel zienquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Precies. dat snap ik ook nooit zo. Ik vind die wedstrijden geen reet aan, maar de sfeer is altijd goed.
Dan houdt het op.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wij gaan dan altijd met de kameraden bij elkaar zitten.
Ja dat is wel waarquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou en! Het WK is toch gewoon gezelligheid? Je weer even één voelen met je land en landgenoten?
als je dat recht in m'n gezicht zegt, krijg je een knalquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:11 schreef Kreator het volgende:
Ruler kijkt alleen, dat is wel duidelijk.;(.
Opstellen in rijen van 3, graag.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je dat recht in m'n gezicht zegt, krijg je een knal
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je dat recht in m'n gezicht zegt, krijg je een knal
Ik ben in Maastricht en heb al plannen hier voor vrijdag. Sorry manquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zal Henrike trouwens even een DM sturen hoe laat ze precies komt en wat ze wil drinken.
Morgé.quote:
Toppie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgé.
Ik denk dat ik morgen wel langskom. Utrecht gaat niet door, is verplaatst. AM wil volgens mij naar haar ouwe buren om te kijken. (Y).
Mits het nog doorgaat e.d.
Goed plan. McDonalds.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toppie.Even wat in de stad gaan happen dan?
Tukquote:
Ik vermoed dat ze teveel van je testosteron heeft gesnoven.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:45 schreef Redbaron het volgende:
Waar is Nikkie eigenlijk?
Durft ze hier niet meer te komen ofzo?
Ze zit nu die arme kleine kindertjes in mekaar te beuken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze teveel van je testosteron heeft gesnoven.
Beter!quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zojuist een foto verkocht via een bekende website![]()
Iemand wilde een foto van mij op 105x90 cm aan de muur
Levert mij mooi wat centen op
Ja dat kan jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jups en die centen ga ik dan weer oppotten voor m'n nieuwe camera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |