quote:Op maandag 9 juni 2014 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jullie hoeven ons niet meer voor de gek te houden, tortelduifjes
Hoe heftiger men iets ontkent...quote:
Ach sterf, ga lekker zelf met rquote:Op maandag 9 juni 2014 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe heftiger men iets ontkent...
je kan ook stoppen met jezelf altijd omlaag te halenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jup kun je niet eens met mij terrassen![]()
Niet dat je dat anders zou willen...
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rik Mayall, star of The Young Ones, dies aged 56
En ditquote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Troel het volgende:
[..]
je kan ook stoppen met jezelf altijd omlaag te halen
watjequote:Op maandag 9 juni 2014 20:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja echt, ik zou niet met jou op het terras durven zitten
doet bas wel voor me... hoef ik niet te doen...quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Troel het volgende:
[..]
je kan ook stoppen met jezelf altijd omlaag te halen
je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 9 juni 2014 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jullie hoeven ons niet meer voor de gek te houden, tortelduifjes
Pardon?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
doet bas wel voor me... hoef ik niet te doen...
Natuurlijk... IK wil een relatie met Basquote:
Die hebben we toch al lieverd? !quote:Op maandag 9 juni 2014 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Natuurlijk... IK wil een relatie met Bas
Oja, ik zat zo diep in D z'n bips dat ik dat helemaal vergeten wasquote:
ja hoor maak je geen zorgenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja, ik zat zo diep in D z'n bips dat ik dat helemaal vergeten was
Je blijft van hem af, Nikkie!
maarre waar blijf je nu met je dromen over mij hequote:Op maandag 9 juni 2014 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja, ik zat zo diep in D z'n bips dat ik dat helemaal vergeten was
Je blijft van hem af, Nikkie!
Ja hallo, ik droom niet elke nacht van je hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 23:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
maarre waar blijf je nu met je dromen over mij heliegerd
ik merk het... naja blijf dan maar van bas dromenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja hallo, ik droom niet elke nacht van je hoor
als jij es gewoon een standpunt aanhoud en daar bij blijft is t volgbaar voor een ander.. dus jij wint.. niet ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Eentje is genoeg. En aangezien jij er goed in bent is de eer voor jou
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik merk het... naja blijf dan maar van bas dromen
Ik zit nog steeds in m'n stoel hoor.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in m'n stoel hoor.
Een unicum met dit warme weer.quote:
niet eens proberen... word je hier sowieso niks wijzer vanquote:
Dan stoppen met moeilijk doen, kleren uit, benen wijd en over mij fantaseren terwijl je je clit en lipjes streelt.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet eens proberen... word je hier sowieso niks wijzer van
Sorry hoor maar ik weet niet waar jij last van hebt!quote:Op maandag 9 juni 2014 23:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet eens proberen... word je hier sowieso niks wijzer van
nee bedankt denk liever eenvoudiger als k masturbeer..quote:Op maandag 9 juni 2014 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan stoppen met moeilijk doen, kleren uit, benen wijd en over mij fantaseren terwijl je je clit en lipjes streelt.
Je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee bedankt denk liever eenvoudiger als k masturbeer..
kunnen we elkaar de hand schudden.. lastig he niet weten hoe en wat iemand bedoeld..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik weet niet waar jij last van hebt!
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
kunnen we elkaar de hand schudden.. lastig he niet weten hoe en wat iemand bedoeld..
quote:
Kusjequote:
Vrij simpel, je moet niet teveel van mij willen snappen. Daar ga je dus de mist inquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]Uhh wat heeft dat er mee te maken?? Ik doel erop dat ik vaak net zoveel van jou snap als jij nu van mij.
nou behoorlijk schijnbaar...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vrij simpel, je moet niet teveel van mij willen snappen. Daar ga je dus de mist in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |