quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik gooi het wel even in de groep.. Maar als het doorgaat moet ik vrijdag naar Utrecht en dan ben ik vrij laat terug. Vandaar. ALs dat niet doorgaat, dan wel.
wij gaan dan altijd met de kameraden bij elkaar zitten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
[..]
Had je al wat anders afgesproken?
De wedstrijden boeien mij inderdaad minder dan de sfeer eromheen. Maar wil ze wel altijd zien. Of dat nou passief of actief is, maakt niet uit. Maar wil ze wel zienquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Precies. dat snap ik ook nooit zo. Ik vind die wedstrijden geen reet aan, maar de sfeer is altijd goed.
Dan houdt het op.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wij gaan dan altijd met de kameraden bij elkaar zitten.
Ja dat is wel waarquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou en! Het WK is toch gewoon gezelligheid? Je weer even één voelen met je land en landgenoten?
als je dat recht in m'n gezicht zegt, krijg je een knalquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:11 schreef Kreator het volgende:
Ruler kijkt alleen, dat is wel duidelijk.;(.
Opstellen in rijen van 3, graag.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je dat recht in m'n gezicht zegt, krijg je een knal
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je dat recht in m'n gezicht zegt, krijg je een knal
Ik ben in Maastricht en heb al plannen hier voor vrijdag. Sorry manquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zal Henrike trouwens even een DM sturen hoe laat ze precies komt en wat ze wil drinken.
Morgé.quote:
Toppie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgé.
Ik denk dat ik morgen wel langskom. Utrecht gaat niet door, is verplaatst. AM wil volgens mij naar haar ouwe buren om te kijken. (Y).
Mits het nog doorgaat e.d.
Goed plan. McDonalds.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toppie.Even wat in de stad gaan happen dan?
Tukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |