Elke avondquote:Op maandag 9 juni 2014 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan stoppen met moeilijk doen, kleren uit, benen wijd en over mij fantaseren terwijl je je clit en lipjes streelt.
Kijk, jij weet hoe het hoortquote:
Vrij zuur ja.quote:
Misschien willen ze je wat duidelijk maken...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik krijg de laatste maanden elke maand een tijdschrift Fabulous Mama () in de bus. Heel interessant voor den single man.
Ik dacht dat ik dat misschien tijdens een heroïneroes mezelf had geabonneerd of zo. Blijkt het een actie te zijn van m'n zorgverzekering. Stuur dan de Autoweek of zo.
Kan ik AM er blij mee maken?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien willen ze je wat duidelijk maken...
Ik deed gisteren om 16:30 nog even een powernap van een uurtje. Dat hielp wel. 's Middags nog even de bbq aangezwengeld met m'n oudjes. Flesje wit in de mik natuurlijk...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:35 schreef Kreator het volgende:
Ik ben zwaar verrot trouwens.. Onweer, warm, weekend. Ik wil weekend.
Gisteren zo benauwd, er viel niet veel te doen. Zijn naar Buurse meertje geweest, kon de hond zwemmen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik deed gisteren om 16:30 nog even een powernap van een uurtje. Dat hielp wel. 's Middags nog even de bbq aangezwengeld met m'n oudjes. Flesje wit in de mik natuurlijk...
Viel toch wel mee? 6 pijpjes bier en 3 rosé of zo.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gisteren zo benauwd, er viel niet veel te doen. Zijn naar Buurse meertje geweest, kon de hond zwemmen.
Ja, je bent bijna de nieuwe Brinksy.. Keerl, wat zoep'n. En dan ook gewoon in 1 lijn naar huis wandelen..
Oh, dat valt nog mee idd. Ik heb er ook wel 6 gehad denk ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Viel toch wel mee? 6 pijpjes bier en 3 rosé of zo.Goede fundering in de maag, dat scheelde.
Had je goed geregeld, dat vleeschpakket.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat denken jullie van vrijdag 13 juni Nederland - Spanje kijken, ergens in een kroeg/stad of bij Tukker thuis (met BBQ?)?
En dan vooral, Tukker, is het mogelijk dan bij jou te BBQ'en en voetbal te kijken?
Anders; in een kroeg/stad ergens?
Top!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Thuis geniet mijn voorkeur. Je kan beter kijken, je kan zitten en de drank is nog enigszins betaalbaar.De wedstrijd begint pas om 21:00, dus we kunnen voor die tijd wel bbq'en. Mocht de bbq uitlopen, dan kan ik altijd wel een tv op het dakterras plempen... al wordt het 'slechts' 21 graden.
20:30 pas?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Top!![]()
Ik kom zelf gewoon na het kickboksen, dus rond half 9 dan. Hopelijk is de BBQ dan nog aan en zijn er dan nog wat speklapjes over![]()
--
Anyway, everyone:
Vrijdag 13 juni, BBQ'en en Nederland - Spanje kijken bij de heer Tukker himself!
Who's in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben praktisch de gehele dag aan het werk, sorryquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Top!![]()
Ik kom zelf gewoon na het kickboksen, dus rond half 9 dan. Hopelijk is de BBQ dan nog aan en zijn er dan nog wat speklapjes over![]()
--
Anyway, everyone:
Vrijdag 13 juni, BBQ'en en Nederland - Spanje kijken bij de heer Tukker himself!
Who's in?
Kijken met kameradenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Top!![]()
--
Anyway, everyone:
Who's in?
Dan heb je t nog vlot gedaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeuh, was om 16u klaar in Amsterdam en pas om 18:30 thuis... pas na Deventer konden we een beetje doorrijden
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:
He fuck vrijdag voetbal, daar had ik geen rekening mee gehouden
quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:35 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Of de stad in, of met vriendin mee naar haar vrienden, of naar Tukker, of gewoon thuis op de bank..
BBQ sowieso niet..
Ik gooi het wel even in de groep.quote:
Nou en! Het WK is toch gewoon gezelligheid? Je weer even één voelen met je land en landgenoten?quote:
Precies. dat snap ik ook nooit zo. Ik vind die wedstrijden geen reet aan, maar de sfeer is altijd goed.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou en! Het WK is toch gewoon gezelligheid? Je weer even één voelen met je land en landgenoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |