SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juni:
DI 10-6 Nominatie.
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
[ Bericht 0% gewijzigd door LekkerSimpel op 06-06-2014 21:51:38 (POLL's bijgewerkt) ]
ZEKER. Ik zie hem er wel uitgezet worden door beveiligers.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Ruud lijkt me echt zo'n figuur die op een nare manier afscheid neemt. Onsportief, rancuneus.
Ik vraag me echt af waarom 'ie zo aan het buffelen met gewichten is en vreten als een bootwerker...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt mij nog mee dat ie het niet 2 vorken gebruikt...
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, dat komt door de anale seks. Ze had zijn 23 cm. 'getrotseerd', zoals ze dat zelf zei. Ze was helemaal trots want ze was de eerste die dat wilde/kon/deed.
Wat een verschil tussen stream 2 en 4.quote:
Ik heb peppadews met roomkaas. Ik kijk er nu ook een beetje raar tegenaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Haropro het volgende:
Kan al dat gepraat over piemels in anussen of tongen die stront oplikken en andere ranzigheid in een apart topic? Je kan hier godverdomme niet eens fatsoenlijk je zak borrelnoten meer opeten zonder misselijk te worden.
Bedankt.
Moet je bij Ruud en Billy voor zijn. Zij zijn begonnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Haropro het volgende:
Kan al dat gepraat over piemels in anussen of tongen die stront oplikken en andere ranzigheid in een apart topic? Je kan hier godverdomme niet eens fatsoenlijk je zak borrelnoten meer opeten zonder misselijk te worden.
Bedankt.
Oei, dat is wel lekker, die zou ik niet laten staan voor wat ranzige praat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:45 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb peppadews met roomkaas. Ik kijk er nu ook een beetje raar tegenaan.
Die kan je ten alle tijden terugkijken in de OP...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Lekker Simpel: leuk die polls, maar post dan over een uurtje ff het resultaat...
Wat is er nou weer mis met een beetje tarrels en strepen op de lakens?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Haropro het volgende:
Bedankt.
Eh... is de uitslag van de poll die je net postte gelijk aan die uit de OP dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die kan je ten alle tijden terugkijken in de OP...
[ afbeelding ]
Emil ziet eruit alsof hij met veel moeite zit te eten, zie ik wel vaker.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:46 schreef Zelus het volgende:
Emil, straks is je voer koud, ff dooreten makker
Zoals wat ? Huub in de fik of het hekquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Ruud lijkt me echt zo'n figuur die op een nare manier afscheid neemt. Onsportief, rancuneus.
Ja, klopt, want hij moet. Hij heeft er geen zin in, vaak geen honger/trek. Maar hij moet zoveel calorieën eten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:47 schreef Haropro het volgende:
[..]
Emil ziet eruit alsof hij met veel moeite zit te eten, zie ik wel vaker.
Een wortel omwikkelen met prikkeldraad en dan erin douwen is pas grofquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Ruud echt een grapje wil uithalen, dan duwt hij een wortel met tijgerbalsem in de schimmelkut en reet van die crackhoer.
Of ben ik nu een beetje te grof?![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:46 schreef Haropro het volgende:
[..]
Oei, dat is wel lekker, die zou ik niet laten staan voor wat ranzige praat.
Wordt veel te veel gegeten in Utopia, er moet honger worden geledenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:47 schreef Haropro het volgende:
[..]
Emil ziet eruit alsof hij met veel moeite zit te eten, zie ik wel vaker.
Vast wel maar kijken hoe Emil een bord spaghetti size weeshuis opeet is interessanter.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Eh... wordt er nog met die koeien gelopen? Ik schijn dat steeds te missen
Isa is zich zo bewust van de camera daarom doet ze zo overdreven....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Injetta het volgende:
En weer Auw.. Ruuuuuud.. Auw... Ha ha ha
In 10 minuten tijd hebben we al 3 keer de overdreven Auw's van Isa moeten aanhoren.
gaat gewoon overde stream hoor doen billen en ruud ookquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Haropro het volgende:
Bedankt.
Zo van, bij het weggaan nog sneren uitdelen aan mensen, sommige mensen overslaan met afscheid nemen, beledigingen uiten, dat soort dingen. Z'n nederlaag niet accepteren.quote:
Ethiopiaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:48 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Wordt veel te veel gegeten in Utopia, er moet honger worden geleden
Zeker weten. Ik zie hem heel gemene dingen tegen mensen zeggen. Heel gemene dingen. Tegen iedereen wel denk ik, behalve tegen Billy dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo van, bij het weggaan nog sneren uitdelen aan mensen, sommige mensen overslaan met afscheid nemen, beledigingen uiten, dat soort dingen. Z'n nederlaag niet accepteren.
En Ruud zich in het zweet werken bij het vuurquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
Nog maar even de Triestheid op een rijtje..
[ afbeelding ]
Is de nieuwe van vandaagquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh... is de uitslag van de poll die je net postte gelijk aan die uit de OP dan?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
En vergeten de koeien gedag te zeggen, het was allemaal voor de sjowquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo van, bij het weggaan nog sneren uitdelen aan mensen, sommige mensen overslaan met afscheid nemen, beledigingen uiten, dat soort dingen. Z'n nederlaag niet accepteren.
Gezellig he, Vakantiemanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat laatste... Dat zou ik ook nog niet zo maar zeggen eerlijk gezegd. Ik denk dat hij werkelijk alles speelt, dat daarbij zijn geiligheid ook nog even bevredigd wordt, dat is mooi meegenomen. Ruud kan maar om één ding geven. En dat is Ruud.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zeker weten. Ik zie hem heel gemene dingen tegen mensen zeggen. Heel gemene dingen. Tegen iedereen wel denk ik, behalve tegen Billy dan.
Peperduur Hornbach hout verstoken, en Nicoline+Gluiperd&MarijeLeraresKut hoor ik niet meer..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef Zelus het volgende:
[..]
En Ruud zich in het zweet werken bij het vuur
Tegen haar zal hij iets manipulatiefs zeggen. Iets wat op haar geweten speelt, zodat zij extra snel achter hem aan gaat, want ook haar gunt hij de 'winst' niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zeker weten. Ik zie hem heel gemene dingen tegen mensen zeggen. Heel gemene dingen. Tegen iedereen wel denk ik, behalve tegen Billy dan.
Wacht ff, ik snap 't niequote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is de nieuwe van vandaag
De andere uitslag kan je in de vorige COS zien.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En vergeten de koeien gedag te zeggen, het was allemaal voor de sjow
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Haropro het volgende:
Bedankt.
Ruud is op van de zenuwen. Hij is obsessief bezig met zijn imago en het stemmen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:51 schreef Grunge. het volgende:
Ruud kan ook weer niet tegen een grapje.
Rienk voor de grap over het vuurding: "Wat doe je, je verneukt het!" Ruud, gefrustreerd: "Zoals altijd, dus dat is prima."
Ja ach, ik denk dat hij heel boos het hek uit stapt en loopt te schoppen wat ie maar onderweg tegen komtquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]Dat zou echt erg zijn. Dát zou echt erg zijn...
Heb jij Ruud wel eens echt hartelijk zien lachen? Ja, alleen om zijn eigen grapjes. Bijv. als hij een smerige scheet laat. Nee het is geen lachenbekje die Ruud.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:51 schreef Grunge. het volgende:
Ruud kan ook weer niet tegen een grapje.
Rienk voor de grap over het vuurding: "Wat doe je, je verneukt het!" Ruud, gefrustreerd: "Zoals altijd, dus dat is prima."
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef Persefoneia het volgende:
Sorry Isafans. Ik zag dat ze in de camera keek en wilde dat cappen.
Dit was het resultaat.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Hij lacht eigenlijk nooit om een ander. Hij lacht alleen maar om zichzelf..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Heb jij Ruud wel eens echt hartelijk zien lachen? Ja, alleen om zijn eigen grapjes. Bijv. als hij een smerige scheet laat. Nee het is geen lachenbekje die Ruud.
niks is te grof voor billenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:47 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Een wortel omwikkelen met prikkeldraad en dan erin douwen is pas grof
Zijn dezelfde.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wacht ff, ik snap 't nie![]()
Nou, ik weet niet hoe het werkt. Ik denk steeds dat dat twee aparte polls zijn: één in de OP, en één in de COS-berichten. Het enige wat ik zoek is de uitslag van de poll die je net in de COS-berichten hebt gezet.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef Persefoneia het volgende:
Dit was het resultaat.
[ afbeelding ]
Dat is wel een mooie cap van hoe ze daar meestal rondkijkt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef Persefoneia het volgende:
Dit was het resultaat.
[ afbeelding ]
Ik heb geen tweet, maar als ik die had, zou ik het zeker gedaan hebben. Het duet met Isa en Wolter was knettergoed!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:53 schreef kidami het volgende:
Goedenavond..Zou iedereen met twitter even willen retweeten! Bedankt!!!!!
@UtopiaNL · 2 uur
Bekijk het hele optreden en retweet als jij vindt dat @wolterkroes1 en Isabella een duet moeten opnemen! * Video(link) verwijderd op last van Talpa
…
Ja, mensen die 24/7 op 100 camera's gevolgd worden kunnen en horen er ook 24/7 fris, fruitig, guitig en toch classy uit te zien he... Dat mogen wij toch verwachten. Dat doen wijzelf namelijk ook allemaal....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef Persefoneia het volgende:
Dit was het resultaat.
[ afbeelding ]
What's in the box?... What's in the box!?!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef Persefoneia het volgende:
Dit was het resultaat.
[ afbeelding ]
Typisch een narcistisch trekje.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef Injetta het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij lacht eigenlijk nooit om een ander. Hij lacht alleen maar om zichzelf..
Diva'squote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:56 schreef Injetta het volgende:
Waarom liggen ze in godsnaam met die zonnebrillen daar? er is toch geen zon? En ik zie ook geen lampen....
Die lampen, die zijn er dus wel. En geven last met ogen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:56 schreef Injetta het volgende:
Waarom liggen ze in godsnaam met die zonnebrillen daar? er is toch geen zon? En ik zie ook geen lampen....
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:56 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ja, mensen die 24/7 op 100 camera's gevolgd worden kunnen en horen er ook 24/7 fris, fruitig, guitig en toch classy uit te zien he... Dat mogen wij toch verwachten. Dat doen wijzelf namelijk ook allemaal....
Ohhh, jullie verversen dus die polls in de OP? Ahhhh, dat wist ik niet. Ik dacht dat die altijd dezelfde bleven, dus niet interessant.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn dezelfde.
HiDiHo maakt de "eruit"-POLL en ik de "Favorieten"-POLL.
Na 21:00 uur proberen we dan altijd het topic te kapenom die ook in de OP te zetten.
Ik was even wat aan het opzoeken over narcisme. Ik kwam dit tegen over een narcist, ik vind het aardig op Ruud slaan:quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:56 schreef heks29 het volgende:
ruud is echt niet dom maar een ziekelijk manipulatief eng mannetje. ik zie bij hem alleen maar nare trekjes en is iemand die alles en iedereen in zijn omgeving naar zijn hand probeert te zetten. de koeien, het kuikentje en zelfs billy zijn voor hem middelen om in het middelpunt van de belangstelling te blijven staan. t-rex hoor je hem nooit meer over en de koeien interesseren hem ook niet.
hij is vol van zichzelf
Tsja.. als ik het zo lees, zijn er wel meer kandidaten voor deze aandoening in de loods dan . .quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik was even wat aan het opzoeken over narcisme. Ik kwam dit tegen over een narcist, ik vind het aardig op Ruud slaan:
Narcisten zijn voortdurend bezig met:
Hun imago;
het geven van kritiek op andere;
hoe enorm goed ze in hun werk zijn;
zelf-destructief en destructief gedrag;
het creeren van een vals wereldbeeld;
de liefde te kopen;
hun conflicten, liegen en bedriegen;
hun successen, en hoeveel mensen daar wel niet van profiteren;
hun seks, alcohol of andere verslavingsproblemen
het gebruiken van onethische manipulatie technieken;
het spelen van psychishe spelletjes
het creeren van emotionele verwarring
het afgunstig zijn op anderen;
hoe onaantastbaar en machtig ze zijn;
hoe ze hun sluwheid kunnen inzetten om anderen te gebruiken
hoe getalenteerd en geniaal ze zijn;
hoe ontzettend belangrijk hun werk is;
hoe super dankbaar je moet zijn voor hun gunsten;
hoe vanzelfsprekend het is dat ze een speciale behandeling krijgen;
Dit is van toepassing op de meeste daarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik was even wat aan het opzoeken over narcisme. Ik kwam dit tegen over een narcist, ik vind het aardig op Ruud slaan:
Hun imago;
de liefde te kopen;
Dit is exact Ruud.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hun imago;
de liefde te kopen;
Nah.. niet de meeste. wel Ruud en Lot.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:00 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Dit is van toepassing op de meeste daar
en billenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:01 schreef RodeVos het volgende:
N
[..]
Nah.. niet de meeste. wel Ruud en Lot.
Typisch Ruud.........en nog een paar Utopianen!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hun imago;
de liefde te kopen;
Deze is van vanmiddagquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef Persefoneia het volgende:
Dit was het resultaat.
[ afbeelding ]
ziedaar...................ruud ten voeten uit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hun imago;
de liefde te kopen;
Ditquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:56 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ja, mensen die 24/7 op 100 camera's gevolgd worden kunnen en horen er ook 24/7 fris, fruitig, guitig en toch classy uit te zien he... Dat mogen wij toch verwachten. Dat doen wijzelf namelijk ook allemaal....
quote:
Die andere Utopianen... ik weet het niet... die sluwe spelletjes bijvoorbeeld komen ook voort uit dat ze in zo'n rare omgeving zitten en niet weg kunnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:02 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Typisch Ruud.........en nog een paar Utopianen!
nee, misschien haar script leren?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:05 schreef Dotteke het volgende:
Dat Billy al zo lang niet bij Ruud is, zou ze ziek zijn?
Zonder Billy is Ruud zoveel beter te verdragen ..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:05 schreef Dotteke het volgende:
Ruud heeft het ook te druk met inlikken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:05 schreef Dotteke het volgende:
Da's er inderdaad ook zo een.quote:
die is moe van het harde werk wat ze eenkeertje heeft gedaanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:05 schreef Dotteke het volgende:
Toen ze met Wolter dat duet zong, zag ze er zo prachtig uitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:06 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Da's er inderdaad ook zo een.
Dan sta je er gewoon even niet op zijn voordeligst op.
Ik vind Isa 'normaal' wel een mooi gezicht hebben.
isa heeft een mooie botstructuur en heel veel verschillende uitdrukkingen op foto's.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:06 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Is dat gekomen na die tik die Lotte hem een paar weken geleden heeft gegeven ?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:09 schreef RobbieRonald het volgende:
Gio praat ook alsof ie net geblowd heeft...
Ik moest dit keer werkelijk kokhalzen bij de aanblik. Wist niet hoe snel ik moest wisselen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:09 schreef Ransjih het volgende:
ruud laat een boer en billy heeft een purk
ff zappen
Ik denk na die hap glaswol.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:10 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Is dat gekomen na die tik die Lotte hem een paar weken geleden heeft gegeven ?
Ik hem hem nooit zien lachen om de grap van een ander! Sterker nog: de practical jokes van een ander worden afgestraft want dat is zijn ding!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Heb jij Ruud wel eens echt hartelijk zien lachen? Ja, alleen om zijn eigen grapjes. Bijv. als hij een smerige scheet laat. Nee het is geen lachenbekje die Ruud.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Maria en Jozef op weg naar Betlehem?
[ afbeelding ]
nou ga je wel ver om die vrouwen uit die tijd met billen te vergelijken zijn wel je bet bet bet bet bet bet bet bet bet bet overgrootmoederquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Billy ziet eruit als een vrouw uit de tijd van Jezus.
Ja, is ook zo, altijd voor een nominatie zijn ze beide apart op pad om zieltjes te winnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ruud heeft het ook te druk met inlikken.
Als ze zelf kritiek krijgen weten ze ze degene zo te manipuleren dat die aan zich zelf gaat twijfelen of zijn reactie toch niet een beetje over de top was en het er op aan komt dat hij dus de schuldige is .quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hun imago;
de liefde te kopen;
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
ik zeg voor maar dan wel nu meteenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die Cap van PearlBitch hierbovenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:16 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
nou ga je wel ver om die vrouwen uit die tijd met billen te vergelijken zijn wel je bet bet bet bet bet bet bet bet bet bet overgrootmoeder
Ze heeft een beginnende onderkin en omdat ze vaak van die rare gezichten trekt staat ze er vaak niet mooi opquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:06 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik vind Ruud wel echt heel erg dom, hoor. Hij denkt zelf overigens intelligent te zijn. Emil spreekt hem soms aan op het verkeerde gebruik van woorden en dat kan hij dan weer zo niet hebben dat hij doorgaat met het verkeerde gebruik ervan en zelfs erger. Absurd eigenlijk. Zo'n Gio kan daar prima tegen, die lacht dan mee. Gio is eigenlijk ook gewoon een schatje. Met z'n 'sjement'quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:56 schreef heks29 het volgende:
ruud is echt niet dom maar een ziekelijk manipulatief eng mannetje. ik zie bij hem alleen maar nare trekjes en is iemand die alles en iedereen in zijn omgeving naar zijn hand probeert te zetten. de koeien, het kuikentje en zelfs billy zijn voor hem middelen om in het middelpunt van de belangstelling te blijven staan. t-rex hoor je hem nooit meer over en de koeien interesseren hem ook niet.
hij is vol van zichzelf
nee die is lui en maakt alleen maar domme grapjesquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:16 schreef Joezi het volgende:
Ruud moet alweer lopen met de koe, Isa doet ook echt niks voor de koeien he
Precies! En dat dag in, dag uit, jaar in, jaar uit. Dat is iemand gék maken. Heel typerend voor een narcist!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:16 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Als ze zelf kritiek krijgen weten ze ze degene zo te manipuleren dat die aan zich zelf gaat twijfelen [...]
welk kruis zilverekruis rodekruis ze moet wel duidelijk zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is ook zo, altijd voor een nominatie zijn ze beide apart op pad om zieltjes te winnen.
OT: Bil en Ruud lopen met de koe zegt Bil. "Ik heb jeuk in me kruis".
Zo, echt welquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hun imago;
de liefde te kopen;
en ligt de hele dag in haar nest en loopt in haar neus te pulken. bah, vies wijf eigenlijk he joezi?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:16 schreef Joezi het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Het dieptepunt van triestheid is nu wel bereikt: Billy die voor de loods staat te pissen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Het dieptepunt van triestheid is nu wel bereikt: Billy die voor de loods staat te pissen
[ afbeelding ]
Jezebelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja maar die was niet anaal genomen.... die was spontaan zwangerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:17 schreef Joezi het volgende:
Maria was toch ook een crackhoer? Mooie gelijkenis.
ik kende zo iemand en dat is echt een engerd die veel schade heeft aangericht bij iemand die ik kenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Precies! En dat dag in, dag uit, jaar in, jaar uit. Dat is iemand gék maken. Heel typerend voor een narcist!
Paar weken geleden ging hij die koe d'r ster schoonmaken met keukenpapier omdat ze gepoept hadquote:
Een Isa-hater die in de hoek is geluld?quote:
Het vertoont scheurtjes.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:20 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
billen die door ruud werd genomen....
Ik ben er met twee opgegroeid, m'n broer en m'n vader...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:21 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik kende zo iemand en dat is echt een engerd die veel schade heeft aangericht bij iemand die ik ken
Ik vind haar in potentie de mooiste daar. Qua jukbeenderen inderdaad bijvoorbeeld. Maar ze doet niets aan haar haar, het hangt er wat lijzig bij en vaak zit er nog een haarband in ook. Met kleding en make-up is ze ook niet bezig. Als ze dat wel zou doen zou je zo zien dat ze de mooiste isquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:08 schreef heks29 het volgende:
[..]
isa heeft een mooie botstructuur en heel veel verschillende uitdrukkingen op foto's.
wij hier thuis vinden haar een mooie vrouw. ze heeft wel wat.
Da's lastig omdat die onweerlegbare argumenten hebbenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een Isa-hater die in de hoek is geluld?
ja die gaat met ruud en billen opstap dus past de koe zich aanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:19 schreef Joezi het volgende:
Die dikke koe heeft een plasje gedaan, en staat gewoon in dr eigen pis![]()
![]()
[ afbeelding ]
dat is niet zo heel raar doen ze bij keuringen ookquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Paar weken geleden ging hij die koe d'r ster schoonmaken met keukenpapier omdat ze gepoept had
ik benijdt je niet. erg hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ben er met twee opgegroeid, m'n broer en m'n vader...
Jij bent me er één, hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:16 schreef Joezi het volgende:
YEP!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:22 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik vind haar in potentie de mooiste daar. Qua jukbeenderen inderdaad bijvoorbeeld. Maar ze doet niets aan haar haar, het hangt er wat lijzig bij en vaak zit er nog een haarband in ook. Met kleding en make-up is ze ook niet bezig. Als ze dat wel zou doen zou je zo zien dat ze de mooiste is.
Nou ik zie Ruud nog wel 'n keer op 'n keukentrapje achter die koe staan als Billy naar huis isquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:22 schreef Cir het volgende:
[..]
dat is niet zo heel raar doen ze bij keuringen ook
gaat me meer om de ranzigheid van ruud die weer ff ergens aan wil zitten
zorgelijk,
Die denkt echt dat ze een lief klein schattig onschuldig geil huppelkutje is maar ze is alles behalve dat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy, over zichzelf: Echt zo'n heel klein meisje aan een koe trekken
Nee, zo wil ze gezien zien worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:24 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Die denkt echt dat ze een lief klein schattig onschuldig geil huppelkutje is maar ze is alles behalve dat.
Juist dat niet bezig zijn met haar uiterlijk geeft imho een extra dimensie aan haar schoonheid.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:22 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik vind haar in potentie de mooiste daar. Qua jukbeenderen inderdaad bijvoorbeeld. Maar ze doet niets aan haar haar, het hangt er wat lijzig bij en vaak zit er nog een haarband in ook. Met kleding en make-up is ze ook niet bezig. Als ze dat wel zou doen zou je zo zien dat ze de mooiste is.
en dan ipv kutkip kutkoe roeptquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:22 schreef asini het volgende:
Ik hoop dat die koe Billy een beuk geeft. Of dat ze uitglijdt in de koeienstront.
Ze noemde de koe net al K koe..quote:
Same herequote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
en volgens mij puur natuur.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Juist dat niet bezig zijn met haar uiterlijk geeft imho een extra dimensie aan haar schoonheid.
En ze heeft sowieso de mooiste borsten van alle meiden die daar zijn (en waren)
Alleen het verhaal van de onbevlektheid, is dan weer een domper voor deze 3quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze zijn net echt Maria en Jezus en de ezel, zoals PearlBitch al zei!!!!
Klopt. Haters hebben argumenten waar ze zich nooit vanaf laten brengen. Anders zouden het geen haters zijn toch ?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:22 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Da's lastig omdat die onweerlegbare argumenten hebben
Ja, 100% echtquote:
dan herkennen we dat gedrag van ruud toch? hij heeft gewoon een in en in zwart karakter als je het mij vraagt.quote:
Een leprose jodin?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:15 schreef Boca_Raton het volgende:
dat zijn de rancuneuze chanteerspelletjes van ruudwinquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:26 schreef Grunge. het volgende:
Eigenlijk best wel lelijk om het kalfje er nu bij te halen. Dat je Ruud weg wilt hebben en dat hij dan zegt: "We gaan elkaar er toch niet uitstemmen voordat het kalfje gebeuren is, dat gun ik jou wel, om daar bij te zijn."!
Waarom denk je dat ze koeien hebben en geen schapen daar? Schapen hadden ze kaas van kunnen krijgen, en wol.. Veel meer profit. Maar ja... Ruud in tha house he..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou ik zie Ruud nog wel 'n keer op 'n keukentrapje achter die koe staan als Billy naar huis is
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Gaslight een film uit 1944 gaat er over maar die is nog mild .quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:21 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik kende zo iemand en dat is echt een engerd die veel schade heeft aangericht bij iemand die ik ken
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:22 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Neem eerder vanavond mijn voorbeelden van een Isa die zich niet wegcijfert, maar juist de voorgrond pakt...onweerlegbaar en niemand meer over gehoordquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:26 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Klopt. Haters hebben argumenten waar ze zich nooit vanaf laten brengen. Anders zouden het geen haters zijn toch ?
Zou wel tof zijn. Een weiland met lammetjes. Kun je hele dag naar kijken, als je niets beters te doen hebt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:27 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze koeien hebben en geen schapen daar? Schapen hadden ze kaas van kunnen krijgen, en wol.. Veel meer profit. Maar ja... Ruud in tha house he..
Ben er gelukkig verbazend goed vanaf gekomen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heel heftig... ik hoop dat het ondanks dat, goed met je gaat.
br... eigenlijk wil ik dat helemaal niet zien. ik heb het 30 jaar gezien en het werd steeds erger.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:28 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Gaslight een film uit 1944 gaat er over maar die is nog mild .
Een feestje geven zonder toestemming onder het mom van een surprisefeest? Best slimquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:29 schreef danilel het volgende:
Trouwens ik heb een theorie waarom lot al dat geld nodig heeft,...
Ik vermoed dat ze hiermee het surprise feestje voor as maandag mee betaald.
Iedereen vindt dat dan zo lief en zal haar niet nomineren.....
ik vind het raar dat de president hier geen toestemming voor heeft gegeven en het toch gebeurtquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:29 schreef danilel het volgende:
Het schijnt erfelijk, zelf ontwikkelen en het gedrag overnemen .quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Daarom zou ik Marceline wel in de keuken willen. Lekker pittig eten met Madame Janettes enzo. Dan zijn die scheurtjes in no-time genezen.quote:
dat wordt altijd met de mantel der liefde bedekt (dat ze niet om toestemming heeft gevraagd)quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:30 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Een feestje geven zonder toestemming onder het mom van een surprisefeest? Best slim.
wij hebben toch niet dezelfde zwager he?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:31 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Het schijnt erfelijk, zelf ontwikkelen en het gedrag overnemen .
Ik had een zwager en de kinderen vertonen nu ook hetzelfde gedrag .
Ik niet; er speelden nog meer dingen mee die niet zo best waren. Daardoor een iets ander leven als gebruikelijk gekregen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:30 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ben er gelukkig verbazend goed vanaf gekomen.
Hoop hetzelfde voor jou.
Diefstal van de groep...maar dat boeit niemand...zelfs Isa niet... alleen bij Peter...dan is het principieel en 3 stemmen waard....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:31 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ik vind het raar dat de president hier geen toestemming voor heeft gegeven en het toch gebeurt
Ik neem Pearlbitch niet serieus. Is ook een wendingquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:29 schreef danilel het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:31 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ja. (Maar ik stop nu, want ik krijg anders op m'n koppie, dit is off topic denk ik.)quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:31 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Open een topic in R&Pquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik niet; er speelden nog meer dingen mee die niet zo best waren. Daardoor een iets ander leven als gebruikelijk gekregen.
Jeetje meid, dat spijt me voor je.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik niet; er speelden nog meer dingen mee die niet zo best waren. Daardoor een iets ander leven als gebruikelijk gekregen.
bij nico waren ze aders behoorlijk vel tegen en hebben het er nu nog steeds over dat ze het heeft gedaan zonder de groep te vragen terwijl dat weer niet hoefde.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:32 schreef danilel het volgende:
[..]
dat wordt altijd met de mantel der liefde bedekt (dat ze niet om toestemming heeft gevraagd)
Het zou zomaar eens een groot succes kunnen zijn, is een beetje koffiedik kijken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:34 schreef Grunge. het volgende:
Trouwens: die schoolagenda's die ze gaan maken voor kinderen tussen de 12 en 16, dat verkoopt toch nooit?
geloof het ook nooit.... maar JdM zal er wel een paar kopen...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:34 schreef Grunge. het volgende:
Trouwens: die schoolagenda's die ze gaan maken voor kinderen tussen de 12 en 16, dat verkoopt toch nooit?
Er wordt daar heeel erg met 2 maten gemeten.....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:33 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Diefstal van de groep...maar dat boeit niemand...zelfs Isa niet... alleen bij Peter...dan is het principieel en 3 stemmen waard....
Sergis Bowerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:28 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Gaslight een film uit 1944 gaat er over maar die is nog mild .
Ja de benb is bezetquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:37 schreef Ransjih het volgende:
zo langzamerhand denk ik : B en R ga aub naar bed pleaseeeeeeeee
een poetsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:39 schreef Zelus het volgende:
Yolanthe bakt Wesly een wat??
Werd ff afgekapt door Talpa
Er is ook een Nederlandse versie met Kees Brusse in de hoofdrol. Die is ook de moeite waard!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:30 schreef heks29 het volgende:
[..]
br... eigenlijk wil ik dat helemaal niet zien. ik heb het 30 jaar gezien en het werd steeds erger.
Ik heb ratgevallen.pdf (de online versie voor het boek verscheen)quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:30 schreef heks29 het volgende:
[..]
br... eigenlijk wil ik dat helemaal niet zien. ik heb het 30 jaar gezien en het werd steeds erger.
Het is een ex zwager maar bestierde nog wel het huishouden en leven van mijn zus ,quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:32 schreef heks29 het volgende:
[..]
wij hebben toch niet dezelfde zwager he?
Gio heeft het volgens mij geaccordeerd vorige week.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:31 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ik vind het raar dat de president hier geen toestemming voor heeft gegeven en het toch gebeurt
Nico-wie?quote:
ok dat wist ik niet dan weet dus gewoon de hele groep het.....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gio heeft het volgens mij geaccordeerd vorige week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ot: bijna zelfde verhaal. helaas.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:40 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Het is een ex zwager maar bestierde nog wel het huishouden en leven van mijn zus ,
Zij is helaas overleden , ik troost me met de gedachte dat ze nu eindelijk van hem bevrijd is .
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:42 schreef Mylene het volgende:
Dit is de vader van Joey.Ik vind 'm niet zo sympathiek overkomen, maar dat is geheel persoonlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:39 schreef Zelus het volgende:
Yolanthe bakt Wesly een wat??
Werd ff afgekapt door Talpa
Ja goede reclame voor de bbqquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Vanflessa was weer bezig geweest zie ik in de streamverslagen?
Contradicto in terminis, het kan niet erfelijk zijn en ontwikkeld worden. Maar los hiervan lijkt het me echt afschuwelijk om hiermee op te moeten groeien/het in je omgeving te hebben. Respect voor iedereen die eruit kan komen met intacte zelfwaarde!!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:31 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:42 schreef Mylene het volgende:
Dit is de vader van Joey.Lijkt een beetje een jonge uitgave van Paul Freeman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
hoe krijg je t voor elkaarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:45 schreef Grunge. het volgende:
Lol, Sjowie's vrienden vergeten ook hun beentjes te trainen, net als Ruudwin.
[ afbeelding ]
Dat lijkt op die foto wel zo maar normaliter toch niet bij Emilquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:47 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]![]()
Ik heb Emil daar ook op betrapt
[ afbeelding ]
Geen idee. Het viel mij eerder ook niet op maar toen ik hem vanmiddag zo zag staan vielen die spaghettipootjes me ineens op. Spiermassa neemt na een paar maanden pas heel licht af. We houden het in de gatenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:49 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat lijkt op die foto wel zo maar normaliter toch niet bij Emil. Of zou dat zo kunnen als hij bijvoorbeeld een weekje minder heeft getraind aan de onderkant? Hij heeft normaal gesproken heel ronde billen en grote bovenbenen
.
het viel mij ook op vandaagquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:50 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Geen idee. Het viel mij eerder ook niet op maar toen ik hem vanmiddag zo zag staan vielen die spaghettipootjes me ineens op. Spiermassa neemt na een paar maanden pas heel licht af. We houden het in de gaten
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:22 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik vind dit juist op Billy slaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hun imago;
de liefde te kopen;
Ik herken het. Mijn zus is 8 jaar het huis niet uit geweest door zijn gemanipuleer en dan bedoel ik ook geen sec. 8 jaar gevangen gehouden door die gek. Ook zij is overleden en ook ik ben blij, dat zij nu bevrijd is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:40 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Het is een ex zwager maar bestierde nog wel het huishouden en leven van mijn zus ,
Zij is helaas overleden , ik troost me met de gedachte dat ze nu eindelijk van hem bevrijd is .
Sinds 25 mei niks nieuws geplaatst.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:50 schreef Grunge. het volgende:
Volgens mij gaat het nog prima tussen Gio en zijn vriendinnetje.
https://www.facebook.com/(...)location=friends_tab
Het zou best wel eens kunnen, dat Billy dit bij Ruud gaat proberen als ze Utopia uit zijn, maar ik geef haar weinig kans bij hem.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:52 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik vind dit juist op Billy slaan.
incl. het claimen, isoleren, zeuren om aanbeden te worden, de ander inpakken met vleierij, de emotionele chantage, de jaloezie etc
Je bedoelt dit ? :quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:29 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Neem eerder vanavond mijn voorbeelden van een Isa die zich niet wegcijfert, maar juist de voorgrond pakt...onweerlegbaar en niemand meer over gehoord![]()
Of misschien dit ? Waar Isabella Lot een veer in haar dikke reet steekt ?quote:"Aike en Isabella bespreken de zanglessen. Ze moeten apart van elkaar gaan oefenen zegt Aike. Charlotte en Isabella kunnen elkaar helpen met het oefenen maar moeten het wel los van elkaar gaan doen. Isabella heeft een mailtje gestuurd naar de zangcoach maar die is door de regie pas later doorgestuurd. Aike wil alvast een plan opstellen voor haar. Isabella wil na de eliminatieronde het plan pas uitvoeren. Isabella wil Charlotte niet voor het hoofd stoten met het zingen. Dat siert haar zegt Aike maar ze moet er toch voor gaan. Isabella vindt dat er duizenden mensen beter zingen dan zijzelf. Ron zegt dat hij ook niet de beste bouwer is maar hij doet het omdat hij het leuk vindt.
Isabella vertelt dat ze 2 keer heeft meegedaan aan een zangprogramma en niet verder kwam. "
Of deze ? Waarbij Isa Lot probeert te helpen met zingen ? Dat is haar eigen tijd he.. Ze had ook net als zovelen kunnen liggen meuren op bed of zo ...quote:"En daar is Wout weer, hij wil een gigantich applaus voor Isabella.
Isabella > He wacht even, niet alleen ik heb een goede stem, we hebben er nog eentje, ze is een beetje zenuwachtig, ze kent nog niet zo goed de tekst .......maar we hebben Charlotte!
Charlotte klimt het podium op............."
Maar zo wat ik snel kan opduiken uit de SV's - maar zulke dingen wil de ware isa hater gewoon niet lezen. Ik zeg nooit dat Isabella perfect is, verre van dat. Maar je moet wel bij de feiten blijven, die dacht ik zo redelijk weerlegt zijn.quote:Isabella en Charlotte in de kas............ze zijn aan het oefenen voor vanavond, Charlotte kijkt op de laptop terwijl Isabella een stukje zingt van I will survive van Gloria Gaynor.
Isabella > Lotje kom op, we moeten oefenen, weg met die mail.
Charlotte wil ook een liedje doen van een Nederlandstallige zanger, alleen weet ze het nummer en de zanger niet meer. Isabella vind dat ze het beter had moeten regelen van te voren met het oefenen.
Charlotte roept, > Waarom doet dit ding het niet terwijl ze een nummer op de laptop wilt op zoeken.
Charlotte gaat er bij staan, Isabella roept Rustig aan, rustig aan, het komt goed.
En Charlotte gaat er maar weer bij zitten, de laptop weigert.
Ook goede zangers kunnen baat hebben bij een vocal coach dus ik snap Aike's opmerking niet zo.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:00 schreef Grunge. het volgende:
Aike en Gio begrijpen niet waarom Isa een vocal coach nodig heeft. "Bullshit."
Met alle respect ( en we gaan het gewoon niet eens wordenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:57 schreef RodeVos het volgende:
Maar zo wat ik snel kan opduiken uit de SV's - maar zulke dingen wil de ware isa hater gewoon niet lezen. Ik zeg nooit dat Isabella perfect is, verre van dat. Maar je moet wel bij de feiten blijven, die dacht ik zo redelijk weerlegt zijn.
Waarom zou dat Ruud niet kunnen overkomen, het overkomt populaire geestelijk gezonde mannen die langzaam in dat web getrokken worden. Alleen over vrouwelijke narcisten is niet zoveel te vinden, mannen schromen misschien meer om hun verhaal te vertellen. Ik ben weer witheet terwijl ik schrijf, oepsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:56 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Het zou best wel eens kunnen, dat Billy dit bij Ruud gaat proberen als ze Utopia uit zijn, maar ik geef haar weinig kans bij hem.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:57 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Je bedoelt dit ? :
[..]
Of misschien dit ? Waar Isabella Lot een veer in haar dikke reet steekt ?
[..]
Of deze ? Waarbij Isa Lot probeert te helpen met zingen ? Dat is haar eigen tijd he.. Ze had ook net als zovelen kunnen liggen meuren op bed of zo ...
[..]
Maar zo wat ik snel kan opduiken uit de SV's - maar zulke dingen wil de ware isa hater gewoon niet lezen. Ik zeg nooit dat Isabella perfect is, verre van dat. Maar je moet wel bij de feiten blijven, die dacht ik zo redelijk weerlegt zijn.
Met hetzelfde alle respect. Zo wil de echte Isa hater dat niet zien. Daarbij vind ik het stuitend en tekenend dat de meeste mensen die geen Isa hater zijn met respect kunnen praten over de anderen, waar degene die Isa wel een warm hart toedragen isa soppers genoemd moeten worden. Ik begrijp dat niet zo, en vind het echt een gebrek aan goede manieren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:01 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Met alle respect ( en we gaan het gewoon niet eens worden), dat is niet oprecht en gemeend, maar sociaal/stream wenselijk gedrag van Isa. Zo is ze echt niet echt. Dat zien de Isa soppers niet, maar zo is het wel.
Mijn stukjes uit de SV is zoals het echt is, ik verzin er niets bij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:57 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Je bedoelt dit ? :
[..]
Of misschien dit ? Waar Isabella Lot een veer in haar dikke reet steekt ?
[..]
Of deze ? Waarbij Isa Lot probeert te helpen met zingen ? Dat is haar eigen tijd he.. Ze had ook net als zovelen kunnen liggen meuren op bed of zo ...
[..]
19,50. Bij Vanas, 35 euroquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:02 schreef Zelus het volgende:
De grillbar van Julius heeft iets heel lekkers voor Vaderdag![]()
http://juliusbargrill.nl/nl
Sorry Toverheks, ik had er de bronvermelding bij moeten zettenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mijn stukjes uit de SV is zoals het echt is, ik verzin er niets bij.
Ik wordt Isa hater genoemd, dus noem ik jou Isa sopper, niks mis mee in mijn ogen. Ik "haat" Isa immers ook niet echt, ze staat heel hoog op mijn irritatie lijst. Mijn haat lijst staan andere mensen op.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:04 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Met hetzelfde alle respect. Zo wil de echte Isa hater dat niet zien. Daarbij vind ik het stuitend en tekenend dat de meeste mensen die geen Isa hater zijn met respect kunnen praten over de anderen, waar degene die Isa wel een warm hart toedragen isa soppers genoemd moeten worden. Ik begrijp dat niet zo, en vind het echt een gebrek aan goede manieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |