SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juni:
DI 10-6 Nominatie.
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
[ Bericht 0% gewijzigd door LekkerSimpel op 06-06-2014 21:51:38 (POLL's bijgewerkt) ]
ZEKER. Ik zie hem er wel uitgezet worden door beveiligers.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Ruud lijkt me echt zo'n figuur die op een nare manier afscheid neemt. Onsportief, rancuneus.
Ik vraag me echt af waarom 'ie zo aan het buffelen met gewichten is en vreten als een bootwerker...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt mij nog mee dat ie het niet 2 vorken gebruikt...
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, dat komt door de anale seks. Ze had zijn 23 cm. 'getrotseerd', zoals ze dat zelf zei. Ze was helemaal trots want ze was de eerste die dat wilde/kon/deed.
Wat een verschil tussen stream 2 en 4.quote:
Ik heb peppadews met roomkaas. Ik kijk er nu ook een beetje raar tegenaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Haropro het volgende:
Kan al dat gepraat over piemels in anussen of tongen die stront oplikken en andere ranzigheid in een apart topic? Je kan hier godverdomme niet eens fatsoenlijk je zak borrelnoten meer opeten zonder misselijk te worden.
Bedankt.
Moet je bij Ruud en Billy voor zijn. Zij zijn begonnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Haropro het volgende:
Kan al dat gepraat over piemels in anussen of tongen die stront oplikken en andere ranzigheid in een apart topic? Je kan hier godverdomme niet eens fatsoenlijk je zak borrelnoten meer opeten zonder misselijk te worden.
Bedankt.
Oei, dat is wel lekker, die zou ik niet laten staan voor wat ranzige praat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:45 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb peppadews met roomkaas. Ik kijk er nu ook een beetje raar tegenaan.
Die kan je ten alle tijden terugkijken in de OP...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Lekker Simpel: leuk die polls, maar post dan over een uurtje ff het resultaat...
Wat is er nou weer mis met een beetje tarrels en strepen op de lakens?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Haropro het volgende:
Bedankt.
Eh... is de uitslag van de poll die je net postte gelijk aan die uit de OP dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die kan je ten alle tijden terugkijken in de OP...
[ afbeelding ]
Emil ziet eruit alsof hij met veel moeite zit te eten, zie ik wel vaker.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:46 schreef Zelus het volgende:
Emil, straks is je voer koud, ff dooreten makker
Zoals wat ? Huub in de fik of het hekquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Ruud lijkt me echt zo'n figuur die op een nare manier afscheid neemt. Onsportief, rancuneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |