SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juni:
DI 10-6 Nominatie.
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
[ Bericht 0% gewijzigd door LekkerSimpel op 06-06-2014 21:51:38 (POLL's bijgewerkt) ]
ZEKER. Ik zie hem er wel uitgezet worden door beveiligers.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Ruud lijkt me echt zo'n figuur die op een nare manier afscheid neemt. Onsportief, rancuneus.
Ik vraag me echt af waarom 'ie zo aan het buffelen met gewichten is en vreten als een bootwerker...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt mij nog mee dat ie het niet 2 vorken gebruikt...
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, dat komt door de anale seks. Ze had zijn 23 cm. 'getrotseerd', zoals ze dat zelf zei. Ze was helemaal trots want ze was de eerste die dat wilde/kon/deed.
Wat een verschil tussen stream 2 en 4.quote:
Ik heb peppadews met roomkaas. Ik kijk er nu ook een beetje raar tegenaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Haropro het volgende:
Kan al dat gepraat over piemels in anussen of tongen die stront oplikken en andere ranzigheid in een apart topic? Je kan hier godverdomme niet eens fatsoenlijk je zak borrelnoten meer opeten zonder misselijk te worden.
Bedankt.
Moet je bij Ruud en Billy voor zijn. Zij zijn begonnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Haropro het volgende:
Kan al dat gepraat over piemels in anussen of tongen die stront oplikken en andere ranzigheid in een apart topic? Je kan hier godverdomme niet eens fatsoenlijk je zak borrelnoten meer opeten zonder misselijk te worden.
Bedankt.
Oei, dat is wel lekker, die zou ik niet laten staan voor wat ranzige praat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:45 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb peppadews met roomkaas. Ik kijk er nu ook een beetje raar tegenaan.
Die kan je ten alle tijden terugkijken in de OP...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Lekker Simpel: leuk die polls, maar post dan over een uurtje ff het resultaat...
Wat is er nou weer mis met een beetje tarrels en strepen op de lakens?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Haropro het volgende:
Bedankt.
Eh... is de uitslag van de poll die je net postte gelijk aan die uit de OP dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die kan je ten alle tijden terugkijken in de OP...
[ afbeelding ]
Emil ziet eruit alsof hij met veel moeite zit te eten, zie ik wel vaker.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:46 schreef Zelus het volgende:
Emil, straks is je voer koud, ff dooreten makker
Zoals wat ? Huub in de fik of het hekquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Ruud lijkt me echt zo'n figuur die op een nare manier afscheid neemt. Onsportief, rancuneus.
Ja, klopt, want hij moet. Hij heeft er geen zin in, vaak geen honger/trek. Maar hij moet zoveel calorieën eten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:47 schreef Haropro het volgende:
[..]
Emil ziet eruit alsof hij met veel moeite zit te eten, zie ik wel vaker.
Een wortel omwikkelen met prikkeldraad en dan erin douwen is pas grofquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Ruud echt een grapje wil uithalen, dan duwt hij een wortel met tijgerbalsem in de schimmelkut en reet van die crackhoer.
Of ben ik nu een beetje te grof?![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:46 schreef Haropro het volgende:
[..]
Oei, dat is wel lekker, die zou ik niet laten staan voor wat ranzige praat.
Wordt veel te veel gegeten in Utopia, er moet honger worden geledenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:47 schreef Haropro het volgende:
[..]
Emil ziet eruit alsof hij met veel moeite zit te eten, zie ik wel vaker.
Vast wel maar kijken hoe Emil een bord spaghetti size weeshuis opeet is interessanter.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Eh... wordt er nog met die koeien gelopen? Ik schijn dat steeds te missen
Isa is zich zo bewust van de camera daarom doet ze zo overdreven....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Injetta het volgende:
En weer Auw.. Ruuuuuud.. Auw... Ha ha ha
In 10 minuten tijd hebben we al 3 keer de overdreven Auw's van Isa moeten aanhoren.
gaat gewoon overde stream hoor doen billen en ruud ookquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Haropro het volgende:
Bedankt.
Zo van, bij het weggaan nog sneren uitdelen aan mensen, sommige mensen overslaan met afscheid nemen, beledigingen uiten, dat soort dingen. Z'n nederlaag niet accepteren.quote:
Ethiopiaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:48 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Wordt veel te veel gegeten in Utopia, er moet honger worden geleden
Zeker weten. Ik zie hem heel gemene dingen tegen mensen zeggen. Heel gemene dingen. Tegen iedereen wel denk ik, behalve tegen Billy dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo van, bij het weggaan nog sneren uitdelen aan mensen, sommige mensen overslaan met afscheid nemen, beledigingen uiten, dat soort dingen. Z'n nederlaag niet accepteren.
En Ruud zich in het zweet werken bij het vuurquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
Nog maar even de Triestheid op een rijtje..
[ afbeelding ]
Is de nieuwe van vandaagquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh... is de uitslag van de poll die je net postte gelijk aan die uit de OP dan?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
En vergeten de koeien gedag te zeggen, het was allemaal voor de sjowquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo van, bij het weggaan nog sneren uitdelen aan mensen, sommige mensen overslaan met afscheid nemen, beledigingen uiten, dat soort dingen. Z'n nederlaag niet accepteren.
Gezellig he, Vakantiemanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat laatste... Dat zou ik ook nog niet zo maar zeggen eerlijk gezegd. Ik denk dat hij werkelijk alles speelt, dat daarbij zijn geiligheid ook nog even bevredigd wordt, dat is mooi meegenomen. Ruud kan maar om één ding geven. En dat is Ruud.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zeker weten. Ik zie hem heel gemene dingen tegen mensen zeggen. Heel gemene dingen. Tegen iedereen wel denk ik, behalve tegen Billy dan.
Peperduur Hornbach hout verstoken, en Nicoline+Gluiperd&MarijeLeraresKut hoor ik niet meer..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef Zelus het volgende:
[..]
En Ruud zich in het zweet werken bij het vuur
Tegen haar zal hij iets manipulatiefs zeggen. Iets wat op haar geweten speelt, zodat zij extra snel achter hem aan gaat, want ook haar gunt hij de 'winst' niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zeker weten. Ik zie hem heel gemene dingen tegen mensen zeggen. Heel gemene dingen. Tegen iedereen wel denk ik, behalve tegen Billy dan.
Wacht ff, ik snap 't niequote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is de nieuwe van vandaag
De andere uitslag kan je in de vorige COS zien.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En vergeten de koeien gedag te zeggen, het was allemaal voor de sjow
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Haropro het volgende:
Bedankt.
Ruud is op van de zenuwen. Hij is obsessief bezig met zijn imago en het stemmen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:51 schreef Grunge. het volgende:
Ruud kan ook weer niet tegen een grapje.
Rienk voor de grap over het vuurding: "Wat doe je, je verneukt het!" Ruud, gefrustreerd: "Zoals altijd, dus dat is prima."
Ja ach, ik denk dat hij heel boos het hek uit stapt en loopt te schoppen wat ie maar onderweg tegen komtquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]Dat zou echt erg zijn. Dát zou echt erg zijn...
Heb jij Ruud wel eens echt hartelijk zien lachen? Ja, alleen om zijn eigen grapjes. Bijv. als hij een smerige scheet laat. Nee het is geen lachenbekje die Ruud.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:51 schreef Grunge. het volgende:
Ruud kan ook weer niet tegen een grapje.
Rienk voor de grap over het vuurding: "Wat doe je, je verneukt het!" Ruud, gefrustreerd: "Zoals altijd, dus dat is prima."
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef Persefoneia het volgende:
Sorry Isafans. Ik zag dat ze in de camera keek en wilde dat cappen.
Dit was het resultaat.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Hij lacht eigenlijk nooit om een ander. Hij lacht alleen maar om zichzelf..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Heb jij Ruud wel eens echt hartelijk zien lachen? Ja, alleen om zijn eigen grapjes. Bijv. als hij een smerige scheet laat. Nee het is geen lachenbekje die Ruud.
niks is te grof voor billenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:47 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Een wortel omwikkelen met prikkeldraad en dan erin douwen is pas grof
Zijn dezelfde.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wacht ff, ik snap 't nie![]()
Nou, ik weet niet hoe het werkt. Ik denk steeds dat dat twee aparte polls zijn: één in de OP, en één in de COS-berichten. Het enige wat ik zoek is de uitslag van de poll die je net in de COS-berichten hebt gezet.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef Persefoneia het volgende:
Dit was het resultaat.
[ afbeelding ]
Dat is wel een mooie cap van hoe ze daar meestal rondkijkt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef Persefoneia het volgende:
Dit was het resultaat.
[ afbeelding ]
Ik heb geen tweet, maar als ik die had, zou ik het zeker gedaan hebben. Het duet met Isa en Wolter was knettergoed!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:53 schreef kidami het volgende:
Goedenavond..Zou iedereen met twitter even willen retweeten! Bedankt!!!!!
@UtopiaNL · 2 uur
Bekijk het hele optreden en retweet als jij vindt dat @wolterkroes1 en Isabella een duet moeten opnemen! * Video(link) verwijderd op last van Talpa
…
Ja, mensen die 24/7 op 100 camera's gevolgd worden kunnen en horen er ook 24/7 fris, fruitig, guitig en toch classy uit te zien he... Dat mogen wij toch verwachten. Dat doen wijzelf namelijk ook allemaal....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef Persefoneia het volgende:
Dit was het resultaat.
[ afbeelding ]
What's in the box?... What's in the box!?!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef Persefoneia het volgende:
Dit was het resultaat.
[ afbeelding ]
Typisch een narcistisch trekje.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef Injetta het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij lacht eigenlijk nooit om een ander. Hij lacht alleen maar om zichzelf..
Diva'squote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:56 schreef Injetta het volgende:
Waarom liggen ze in godsnaam met die zonnebrillen daar? er is toch geen zon? En ik zie ook geen lampen....
Die lampen, die zijn er dus wel. En geven last met ogen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:56 schreef Injetta het volgende:
Waarom liggen ze in godsnaam met die zonnebrillen daar? er is toch geen zon? En ik zie ook geen lampen....
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:56 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ja, mensen die 24/7 op 100 camera's gevolgd worden kunnen en horen er ook 24/7 fris, fruitig, guitig en toch classy uit te zien he... Dat mogen wij toch verwachten. Dat doen wijzelf namelijk ook allemaal....
Ohhh, jullie verversen dus die polls in de OP? Ahhhh, dat wist ik niet. Ik dacht dat die altijd dezelfde bleven, dus niet interessant.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn dezelfde.
HiDiHo maakt de "eruit"-POLL en ik de "Favorieten"-POLL.
Na 21:00 uur proberen we dan altijd het topic te kapenom die ook in de OP te zetten.
Ik was even wat aan het opzoeken over narcisme. Ik kwam dit tegen over een narcist, ik vind het aardig op Ruud slaan:quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:56 schreef heks29 het volgende:
ruud is echt niet dom maar een ziekelijk manipulatief eng mannetje. ik zie bij hem alleen maar nare trekjes en is iemand die alles en iedereen in zijn omgeving naar zijn hand probeert te zetten. de koeien, het kuikentje en zelfs billy zijn voor hem middelen om in het middelpunt van de belangstelling te blijven staan. t-rex hoor je hem nooit meer over en de koeien interesseren hem ook niet.
hij is vol van zichzelf
Tsja.. als ik het zo lees, zijn er wel meer kandidaten voor deze aandoening in de loods dan . .quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik was even wat aan het opzoeken over narcisme. Ik kwam dit tegen over een narcist, ik vind het aardig op Ruud slaan:
Narcisten zijn voortdurend bezig met:
Hun imago;
het geven van kritiek op andere;
hoe enorm goed ze in hun werk zijn;
zelf-destructief en destructief gedrag;
het creeren van een vals wereldbeeld;
de liefde te kopen;
hun conflicten, liegen en bedriegen;
hun successen, en hoeveel mensen daar wel niet van profiteren;
hun seks, alcohol of andere verslavingsproblemen
het gebruiken van onethische manipulatie technieken;
het spelen van psychishe spelletjes
het creeren van emotionele verwarring
het afgunstig zijn op anderen;
hoe onaantastbaar en machtig ze zijn;
hoe ze hun sluwheid kunnen inzetten om anderen te gebruiken
hoe getalenteerd en geniaal ze zijn;
hoe ontzettend belangrijk hun werk is;
hoe super dankbaar je moet zijn voor hun gunsten;
hoe vanzelfsprekend het is dat ze een speciale behandeling krijgen;
Dit is van toepassing op de meeste daarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik was even wat aan het opzoeken over narcisme. Ik kwam dit tegen over een narcist, ik vind het aardig op Ruud slaan:
Hun imago;
de liefde te kopen;
Dit is exact Ruud.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hun imago;
de liefde te kopen;
Nah.. niet de meeste. wel Ruud en Lot.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:00 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Dit is van toepassing op de meeste daar
en billenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:01 schreef RodeVos het volgende:
N
[..]
Nah.. niet de meeste. wel Ruud en Lot.
Typisch Ruud.........en nog een paar Utopianen!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hun imago;
de liefde te kopen;
Deze is van vanmiddagquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef Persefoneia het volgende:
Dit was het resultaat.
[ afbeelding ]
ziedaar...................ruud ten voeten uit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hun imago;
de liefde te kopen;
Ditquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:56 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ja, mensen die 24/7 op 100 camera's gevolgd worden kunnen en horen er ook 24/7 fris, fruitig, guitig en toch classy uit te zien he... Dat mogen wij toch verwachten. Dat doen wijzelf namelijk ook allemaal....
quote:
Die andere Utopianen... ik weet het niet... die sluwe spelletjes bijvoorbeeld komen ook voort uit dat ze in zo'n rare omgeving zitten en niet weg kunnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:02 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Typisch Ruud.........en nog een paar Utopianen!
nee, misschien haar script leren?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:05 schreef Dotteke het volgende:
Dat Billy al zo lang niet bij Ruud is, zou ze ziek zijn?
Zonder Billy is Ruud zoveel beter te verdragen ..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:05 schreef Dotteke het volgende:
Ruud heeft het ook te druk met inlikken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:05 schreef Dotteke het volgende:
Da's er inderdaad ook zo een.quote:
die is moe van het harde werk wat ze eenkeertje heeft gedaanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:05 schreef Dotteke het volgende:
Toen ze met Wolter dat duet zong, zag ze er zo prachtig uitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:06 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Da's er inderdaad ook zo een.
Dan sta je er gewoon even niet op zijn voordeligst op.
Ik vind Isa 'normaal' wel een mooi gezicht hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |