Neymarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zal de volgende topspeler worden die een blessure oploopt?
Ik hoop een Spanjaard.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Er blijven er maar weinig over zo..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso nog niet echt indrukwekkend deze oefenwedstrijdjes. Natuurlijk zijn het uiteindelijk vrij zwakke tegenstanders en met indivduele kwaliteiten worden er tegen deze tegenstanders wel goals gemaakt, maar echt indrukwekkend vind ik het nog niet.quote:
Geen enkele ploeg overtuigt tot nu toe in de voorbereiding.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Sowieso nog niet echt indrukwekkend deze oefenwedstrijdjes. Natuurlijk zijn het uiteindelijk vrij zwakke tegenstanders en met indivduele kwaliteiten worden er tegen deze tegenstanders wel goals gemaakt, maar echt indrukwekkend vind ik het nog niet.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen enkele ploeg overtuigt tot nu toe in de voorbereiding.
Klopt ja. Zelfs tegen Panama gaven ze achterin best wat kansen weg en die spitspositie blijft een probleem. Er lijkt ook totaal geen idee achter te zitten. Het is nog steeds een kwestie van de bal aan Neymar geven en afwachten..gaat nergens over.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Sowieso nog niet echt indrukwekkend deze oefenwedstrijdjes. Natuurlijk zijn het uiteindelijk vrij zwakke tegenstanders en met indivduele kwaliteiten worden er tegen deze tegenstanders wel goals gemaakt, maar echt indrukwekkend vind ik het nog niet.
Je krijgt nog niet veel zin in het WK als je ze allemaal zo ziet spelen idd..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen enkele ploeg overtuigt tot nu toe in de voorbereiding.
Ben ik ook wel benieuwd naar ja. Toch wel een ploeg met potentie. Spelen straks tegen Australiëquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd of Kroatië voor een stunt kan zorgen volgende week. Wel jammer dat Mandzukic dan geschorst is.
Welk stadion is het eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef Tim86 het volgende:
Echt niet normaal dat Braziliaanse knollenveld
Sao Pauloquote:
Ja, Arena de São Paulo is dat. Ander stadion dan deze gelukkig, want die grasmat krijgen ze niet meer goedquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wordt dus de openingswedstrijd gespeeld.
Lijkt me wel dat die velden van de nieuwe stadions er 100x beter bij liggen. Niet dat ik verwacht dat het zo goed is zoals in de Kuipquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, Arena de São Paulo is dat. Ander stadion dan deze gelukkig, want die grasmat krijgen ze niet meer goed
Dan zullen ze dat vanaf komend seizoen ook wel bij Twente gaan doen. Danke, bitte.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
Gaan ze ook al degene met de assist omroepen?
Twente kopieert alles van Liverpool.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zullen ze dat vanaf komend seizoen ook wel bij Twente gaan doen. Danke, bitte.
Meer een mix van allemaal tradities van andere clubs. Zit in ieder geval niets origineels bijquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente kopieert alles van Liverpool.
Niet qua omroepen na een doelpunt, dat is gewoon Duits.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente kopieert alles van Liverpool.
Diego Costa zou echt de perfecte spits voor dit Brazilië zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:05 schreef TheGeneral het volgende:
Toch wel apart dat het land van de grote centrum spitsen nu vrijwel niks heeft. Buiten Diego Costa dan... Maar ja.
maar wij meiden willen ook wat! Die Diego is natuurlijk gewoon een topspits, maar Fred is mooi om naar te kijkenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diego Costa zou echt de perfecte spits voor dit Brazilië zijn
Fijn voor je.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:10 schreef lisselotte88 het volgende:
overigens ik vrees dat Scolari mijn Fred eruit gaat gooien en vervangen voor die spuuglelijke Jo
Kon je op wachten met al die glitchesquote:
Hier wel hoor..quote:
Anders hadden ze wel op het WK gestaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:22 schreef lisselotte88 het volgende:
heeft Servië soms geen betere spitsen om het af te maken? Spanje of Duitsland had al een paar keer gescoord tegen dit Brazilië.
Ik vind dat jammer. Ze kunnen goed verdedigen en ook aanvallen...alleen er is niemand die een goal kan makenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders hadden ze wel op het WK gestaan.
Als ze goed kunnen aanvallen, zullen er ook wel de nodige doelpunten worden gemaakt, denk je niet?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:24 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Ik vind dat jammer. Ze kunnen goed verdedigen en ook aanvallen...alleen er is niemand die een goal kan maken
Niet vergeten dat dit natuurlijk een waardeloze tegenstander is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is toch genieten zoals Duitsland de laatste 20 minuten speelt, genot.
Het is zo toch wel vertrouwen tanken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet vergeten dat dit natuurlijk een waardeloze tegenstander is.
Want wij spelen sprankelend in oefenpotjes.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:34 schreef NaturalScience het volgende:
Als ik dit Brazilië zo zie zou je toch zeggen dat Nederland hier van zou moeten kunnen winnen als ze door de groepsfase komen....
Nee, zeker niet. Maar Brazilië ook niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Want wij spelen sprankelend in oefenpotjes.
??? Wij hebben eredivisiespelers....Brazilië: Chelsea, Barca, Real, PSG etc. Desondanks denk ik dat we echt wel beter tegen Servië hadden gespeeld dan Brazilië nu doet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Want wij spelen sprankelend in oefenpotjes.
Tjah...... straks kunnen ze een heel wk genieten van het thuis voordeel en alle goodwill van de Fifa.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Afgekeurd wegens buitenspel nog. Wat het dus zeker niet was.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:49 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Tjah...... straks kunnen ze een heel wk genieten van het thuis voordeel en alle goodwill van de Fifa.Dus dit mag best.
Neymar is de Justin Bieber van de voetbalwereldquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:00 schreef lisselotte88 het volgende:
JAAA!!! Fred is de enige die gescoord heeftDe held van Brazilië
stomme Neymar
assists.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:52 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]Waarom kreeg Fred dan maar de zilveren schoen voor 5 goals en Torres de gouden schoen voor ook 5 goals? Torres had 4 keer gescoord tegen
Tahiti
. Fred 2 keer tegen Spanje en tegen Uruguay
[ afbeelding ]
WEERquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:25 schreef TLC het volgende:
Fred, ik denk dat ie de topscorer gaat worden dit WK
Ik ga alles wat ik kan kijken kijken...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:49 schreef lisselotte88 het volgende:
Welke wedstrijd gaan jullie nu kijken? Er zijn er best veel zometeen. Colombia tegenJordanië
lijkt me niets. Mexico, Japan...
Misschien dat Kroatië tegen Australië wel leuk is. Kroatië met 8-0 winnen
Ik bedoel nu (de oefenduels). Ik ga sowieso ook alles kijken. Het is toch allemaal s'avonds en ik heb tot 1 september vakantie (vorige maand afgestudeerd, dus heb een paar maandjes vrij genomen).quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ga alles wat ik kan kijken kijken...
Het begint al mooi 12 juni, met Brazilië.
Ooh, oefenduels kijk ik per definitie niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:54 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Ik bedoel nu (de oefenduels). Ik ga sowieso ook alles kijken. Het is toch allemaal s'avonds en ik heb tot 1 september vakantie (vorige maand afgestudeerd, dus heb een paar maandjes vrij genomen).
Reus dus.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar blijf ik voor thuis.quote:
zijn gewoon free voor dat tuig onder onze grensquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:46 schreef hafcfan het volgende:
Is Tunesië nog wat? Ken alleen die CV van Monaco. Wat een beest is dat.
Nu maar hopen dan dat ze geen uitschuiver maken want tegen een B-elftal zijn ze sowieso verplicht (ruim) te winnen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:46 schreef Pedroso het volgende:
Belgie tegen Tunesie BDe 2 topteams in Tunesie spelen vanavond ook nog een potje dus de internationals van die teams ontbreken tegen de Belgen.
Ze weten de tegenstanders wel uit te zoeken.
Maakt op zich niet zoveel uit. Ze kunnen misschien beter maar teleurstellend spelen vanavond anders gaan ze te euforisch worden. Een WK is heel wat anders.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:47 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nu maar hopen dan dat ze geen uitschuiver maken want tegen een B-elftal zijn ze sowieso verplicht (ruim) te winnen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:46 schreef Pedroso het volgende:
Belgie tegen Tunesie BDe 2 topteams in Tunesie spelen vanavond ook nog een potje dus de internationals van die teams ontbreken tegen de Belgen.
De Russen spelen allemaal in de nationale competitie.quote:
Wie euforisch is na de voorbereiding heeft zeker enkel de uitslagen bekekenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Maakt op zich niet zoveel uit. Ze kunnen misschien beter maar teleurstellend spelen vanavond anders gaan ze te euforisch worden. Een WK is heel wat anders.
volgens sommige is dat dan ook een top competitiequote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
De Russen spelen allemaal in de nationale competitie.
Mwah met deze poule lijken me de Belgen en de Russen wel de logische kandidaten voor de volgende ronde.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens sommige is dat dan ook een top competitie
subtop .quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Je mag dan wel enkele topclubs hebben maar de helft van die competitie bestaat uit gekke ploegjes zoals Novgorod en dergelijke. Dat stelt nu helemaal niet veel voor.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
1x Man United, 1x Bayern en 1x AC Milan, bij Nederland. Ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
komt vanzelf weer terugquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1x Man United, 1x Bayern en 1x AC Milan, bij Nederland. Ook niet om over naar huis te schrijven.
Waar zijn de tijden van Gullit, Bergkamp en Cruijff?
plus je leert toch niks als je tegen Tunesie B speeltquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:17 schreef Belgosome het volgende:
Zou niet erg zijn als het afgelast wordt , geen kans op blessures !
Veiligheid van waardevolle spelers voor alles.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:17 schreef Belgosome het volgende:
Zou niet erg zijn als het afgelast wordt , geen kans op blessures !
ook waar.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
plus je leert toch niks als je tegen Tunesie B speelt
Eh, denk niet dat de afvoer van zulke hagelstenen goed is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:20 schreef Evertjan het volgende:
Hagel smelt wel aardig snel weg vraag me alleen of het veld nog een beetje goed blijft
Topteamquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eh, denk niet dat de afvoer van zulke hagelstenen goed is.
Jongens, voor een kutpotje een topteam riskeren. Kijk nou naar en leer van Reus.
Vergeleken met Tunesië zeker, vergeleken met de rest van de wereld weten we 13 juli.quote:
Zo goed spelen ze nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeleken met Tunesië zeker, vergeleken met de rest van de wereld weten we 13 juli.
Okequote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeleken met Tunesië zeker, vergeleken met de rest van de wereld weten we 13 juli.
Nounounou, dat zegt wel wat idd !!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:34 schreef El_Matador het volgende:
Estland-Nederland 2-2
Estland-Tadjziekistan (wat?) 0-1 ('76)
Daarom wordt het WK zo spannend. Ze hebben een makkelijker poule dan wij of Colombia. En spelers van hoger niveau dan Nederland, overall gezien.quote:
Zuid Korea kwam er door fraudequote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom wordt het WK zo spannend. Ze hebben een makkelijker poule dan wij of Colombia. En spelers van hoger niveau dan Nederland, overall gezien.
Van tevoren afschrijven zou ik niet doen. Griekenland kon het EK winnen, Zuid-Korea halve finalist WK worden.
Fabregasquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:10 schreef Tim86 het volgende:
Diego Costa al na 3 minuten een pingel versierd, maar keeper deed niets fout. Schele scheids. Fabregas schiet de pingel over, dus gerechtigheid...
Oh Brazilie gaat winnen, is het niet door spel dan wel door fraude/corruptie.quote:
Nee, Brazilië gaat winnen omdat hun spits Fred mooi is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh Brazilie gaat winnen, is het niet door spel dan wel door fraude/corruptie.
Voetbal is in dat land ietsje anders dan waar ook.
Hoe dat dan? Worden tot nu toe helemaal kapotgetikt..4 grote kansen al naast de penalty..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:14 schreef lisselotte88 het volgende:
El Salvador is zelfs leuker om naar te kijken danSpanje
Daarom juistquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe dat dan? Worden tot nu toe helemaal kapotgetikt..4 grote kansen al naast de penalty..
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe dat dan? Worden tot nu toe helemaal kapotgetikt..4 grote kansen al naast de penalty..
Of heb je het weer over vingervoer ipv voetbal?
Helaas nietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of heb je het weer over vingervoer ipv voetbal?
Is het ernstig? Zo ja,quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:19 schreef Tim86 het volgende:
Godverdomme Lukaku blessa...laatste minuut en het gaat mis
Doe normaalquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |