Anders hadden ze wel op het WK gestaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:22 schreef lisselotte88 het volgende:
heeft Servië soms geen betere spitsen om het af te maken? Spanje of Duitsland had al een paar keer gescoord tegen dit Brazilië.
Ik vind dat jammer. Ze kunnen goed verdedigen en ook aanvallen...alleen er is niemand die een goal kan makenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders hadden ze wel op het WK gestaan.
Als ze goed kunnen aanvallen, zullen er ook wel de nodige doelpunten worden gemaakt, denk je niet?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:24 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Ik vind dat jammer. Ze kunnen goed verdedigen en ook aanvallen...alleen er is niemand die een goal kan maken
Niet vergeten dat dit natuurlijk een waardeloze tegenstander is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is toch genieten zoals Duitsland de laatste 20 minuten speelt, genot.
Het is zo toch wel vertrouwen tanken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet vergeten dat dit natuurlijk een waardeloze tegenstander is.
Want wij spelen sprankelend in oefenpotjes.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:34 schreef NaturalScience het volgende:
Als ik dit Brazilië zo zie zou je toch zeggen dat Nederland hier van zou moeten kunnen winnen als ze door de groepsfase komen....
Nee, zeker niet. Maar Brazilië ook niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Want wij spelen sprankelend in oefenpotjes.
??? Wij hebben eredivisiespelers....Brazilië: Chelsea, Barca, Real, PSG etc. Desondanks denk ik dat we echt wel beter tegen Servië hadden gespeeld dan Brazilië nu doet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Want wij spelen sprankelend in oefenpotjes.
Tjah...... straks kunnen ze een heel wk genieten van het thuis voordeel en alle goodwill van de Fifa.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Afgekeurd wegens buitenspel nog. Wat het dus zeker niet was.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:49 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Tjah...... straks kunnen ze een heel wk genieten van het thuis voordeel en alle goodwill van de Fifa.Dus dit mag best.
Neymar is de Justin Bieber van de voetbalwereldquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:00 schreef lisselotte88 het volgende:
JAAA!!! Fred is de enige die gescoord heeftDe held van Brazilië
stomme Neymar
assists.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:52 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]Waarom kreeg Fred dan maar de zilveren schoen voor 5 goals en Torres de gouden schoen voor ook 5 goals? Torres had 4 keer gescoord tegen
Tahiti
. Fred 2 keer tegen Spanje en tegen Uruguay
[ afbeelding ]
WEERquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:25 schreef TLC het volgende:
Fred, ik denk dat ie de topscorer gaat worden dit WK
Ik ga alles wat ik kan kijken kijken...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:49 schreef lisselotte88 het volgende:
Welke wedstrijd gaan jullie nu kijken? Er zijn er best veel zometeen. Colombia tegenJordanië
lijkt me niets. Mexico, Japan...
Misschien dat Kroatië tegen Australië wel leuk is. Kroatië met 8-0 winnen
Ik bedoel nu (de oefenduels). Ik ga sowieso ook alles kijken. Het is toch allemaal s'avonds en ik heb tot 1 september vakantie (vorige maand afgestudeerd, dus heb een paar maandjes vrij genomen).quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ga alles wat ik kan kijken kijken...
Het begint al mooi 12 juni, met Brazilië.
Ooh, oefenduels kijk ik per definitie niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:54 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Ik bedoel nu (de oefenduels). Ik ga sowieso ook alles kijken. Het is toch allemaal s'avonds en ik heb tot 1 september vakantie (vorige maand afgestudeerd, dus heb een paar maandjes vrij genomen).
Reus dus.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zal de volgende topspeler worden die een blessure oploopt?
Daar blijf ik voor thuis.quote:
zijn gewoon free voor dat tuig onder onze grensquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:46 schreef hafcfan het volgende:
Is Tunesië nog wat? Ken alleen die CV van Monaco. Wat een beest is dat.
Nu maar hopen dan dat ze geen uitschuiver maken want tegen een B-elftal zijn ze sowieso verplicht (ruim) te winnen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:46 schreef Pedroso het volgende:
Belgie tegen Tunesie BDe 2 topteams in Tunesie spelen vanavond ook nog een potje dus de internationals van die teams ontbreken tegen de Belgen.
Ze weten de tegenstanders wel uit te zoeken.
Maakt op zich niet zoveel uit. Ze kunnen misschien beter maar teleurstellend spelen vanavond anders gaan ze te euforisch worden. Een WK is heel wat anders.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:47 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nu maar hopen dan dat ze geen uitschuiver maken want tegen een B-elftal zijn ze sowieso verplicht (ruim) te winnen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:46 schreef Pedroso het volgende:
Belgie tegen Tunesie BDe 2 topteams in Tunesie spelen vanavond ook nog een potje dus de internationals van die teams ontbreken tegen de Belgen.
De Russen spelen allemaal in de nationale competitie.quote:
Wie euforisch is na de voorbereiding heeft zeker enkel de uitslagen bekekenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Maakt op zich niet zoveel uit. Ze kunnen misschien beter maar teleurstellend spelen vanavond anders gaan ze te euforisch worden. Een WK is heel wat anders.
volgens sommige is dat dan ook een top competitiequote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
De Russen spelen allemaal in de nationale competitie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |