Neymarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zal de volgende topspeler worden die een blessure oploopt?
Ik hoop een Spanjaard.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Er blijven er maar weinig over zo..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso nog niet echt indrukwekkend deze oefenwedstrijdjes. Natuurlijk zijn het uiteindelijk vrij zwakke tegenstanders en met indivduele kwaliteiten worden er tegen deze tegenstanders wel goals gemaakt, maar echt indrukwekkend vind ik het nog niet.quote:
Geen enkele ploeg overtuigt tot nu toe in de voorbereiding.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Sowieso nog niet echt indrukwekkend deze oefenwedstrijdjes. Natuurlijk zijn het uiteindelijk vrij zwakke tegenstanders en met indivduele kwaliteiten worden er tegen deze tegenstanders wel goals gemaakt, maar echt indrukwekkend vind ik het nog niet.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen enkele ploeg overtuigt tot nu toe in de voorbereiding.
Klopt ja. Zelfs tegen Panama gaven ze achterin best wat kansen weg en die spitspositie blijft een probleem. Er lijkt ook totaal geen idee achter te zitten. Het is nog steeds een kwestie van de bal aan Neymar geven en afwachten..gaat nergens over.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Sowieso nog niet echt indrukwekkend deze oefenwedstrijdjes. Natuurlijk zijn het uiteindelijk vrij zwakke tegenstanders en met indivduele kwaliteiten worden er tegen deze tegenstanders wel goals gemaakt, maar echt indrukwekkend vind ik het nog niet.
Je krijgt nog niet veel zin in het WK als je ze allemaal zo ziet spelen idd..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen enkele ploeg overtuigt tot nu toe in de voorbereiding.
Ben ik ook wel benieuwd naar ja. Toch wel een ploeg met potentie. Spelen straks tegen Australiëquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd of Kroatië voor een stunt kan zorgen volgende week. Wel jammer dat Mandzukic dan geschorst is.
Welk stadion is het eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef Tim86 het volgende:
Echt niet normaal dat Braziliaanse knollenveld
Sao Pauloquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |