Neymarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zal de volgende topspeler worden die een blessure oploopt?
Ik hoop een Spanjaard.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Er blijven er maar weinig over zo..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso nog niet echt indrukwekkend deze oefenwedstrijdjes. Natuurlijk zijn het uiteindelijk vrij zwakke tegenstanders en met indivduele kwaliteiten worden er tegen deze tegenstanders wel goals gemaakt, maar echt indrukwekkend vind ik het nog niet.quote:
Geen enkele ploeg overtuigt tot nu toe in de voorbereiding.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Sowieso nog niet echt indrukwekkend deze oefenwedstrijdjes. Natuurlijk zijn het uiteindelijk vrij zwakke tegenstanders en met indivduele kwaliteiten worden er tegen deze tegenstanders wel goals gemaakt, maar echt indrukwekkend vind ik het nog niet.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen enkele ploeg overtuigt tot nu toe in de voorbereiding.
Klopt ja. Zelfs tegen Panama gaven ze achterin best wat kansen weg en die spitspositie blijft een probleem. Er lijkt ook totaal geen idee achter te zitten. Het is nog steeds een kwestie van de bal aan Neymar geven en afwachten..gaat nergens over.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Sowieso nog niet echt indrukwekkend deze oefenwedstrijdjes. Natuurlijk zijn het uiteindelijk vrij zwakke tegenstanders en met indivduele kwaliteiten worden er tegen deze tegenstanders wel goals gemaakt, maar echt indrukwekkend vind ik het nog niet.
Je krijgt nog niet veel zin in het WK als je ze allemaal zo ziet spelen idd..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen enkele ploeg overtuigt tot nu toe in de voorbereiding.
Ben ik ook wel benieuwd naar ja. Toch wel een ploeg met potentie. Spelen straks tegen Australiëquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd of Kroatië voor een stunt kan zorgen volgende week. Wel jammer dat Mandzukic dan geschorst is.
Welk stadion is het eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef Tim86 het volgende:
Echt niet normaal dat Braziliaanse knollenveld
Sao Pauloquote:
Ja, Arena de São Paulo is dat. Ander stadion dan deze gelukkig, want die grasmat krijgen ze niet meer goedquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wordt dus de openingswedstrijd gespeeld.
Lijkt me wel dat die velden van de nieuwe stadions er 100x beter bij liggen. Niet dat ik verwacht dat het zo goed is zoals in de Kuipquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, Arena de São Paulo is dat. Ander stadion dan deze gelukkig, want die grasmat krijgen ze niet meer goed
Dan zullen ze dat vanaf komend seizoen ook wel bij Twente gaan doen. Danke, bitte.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
Gaan ze ook al degene met de assist omroepen?
Twente kopieert alles van Liverpool.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zullen ze dat vanaf komend seizoen ook wel bij Twente gaan doen. Danke, bitte.
Meer een mix van allemaal tradities van andere clubs. Zit in ieder geval niets origineels bijquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente kopieert alles van Liverpool.
Niet qua omroepen na een doelpunt, dat is gewoon Duits.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente kopieert alles van Liverpool.
Diego Costa zou echt de perfecte spits voor dit Brazilië zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:05 schreef TheGeneral het volgende:
Toch wel apart dat het land van de grote centrum spitsen nu vrijwel niks heeft. Buiten Diego Costa dan... Maar ja.
maar wij meiden willen ook wat! Die Diego is natuurlijk gewoon een topspits, maar Fred is mooi om naar te kijkenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diego Costa zou echt de perfecte spits voor dit Brazilië zijn
Fijn voor je.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:10 schreef lisselotte88 het volgende:
overigens ik vrees dat Scolari mijn Fred eruit gaat gooien en vervangen voor die spuuglelijke Jo
Kon je op wachten met al die glitchesquote:
Hier wel hoor..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |