Wat maakt dat je dat zegt? Komt buitengewoon ongenuanceerd over. Ik zag Nadal van de week nog een piunt aan een tegenstander geven.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:40 schreef stefan92 het volgende:
Ach ja, doping of geen doping, een onsportieve valsspelende leugenaar is Nadal sowieso, [...]
Inderdaad ja. Niet om aan te horen. Maar nog liever een decibelmeter en strafpunten bij overschrijding van de norm.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:26 schreef -0- het volgende:
Kunnen ze die Sharapova geen stembandverlammend middel geven tijdens een wedstrijd ofzo.
Die fanatieke blik en dat samengeperste mondje helpen ook niet echt mee. Irritante vrouw, op de baan in elk geval.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Niet om aan te horen. Maar nog liever een decibelmeter en strafpunten bij overschrijding van de norm.
Dat vuiste van Sharapova bij elk punt dat ze wint, vind ik ook buitengewoon irritant. Ik hoop oprecht dat ze verliest.
Nee, inderdaad. Ik vind het sowieso niet zoveel, niet op de baan en niet erbuiten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die fanatieke blik en dat samengeperste mondje helpen ook niet echt mee. Irritante vrouw, op de baan in elk geval.
Sharapova is behoorlijk irritant inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die fanatieke blik en dat samengeperste mondje helpen ook niet echt mee. Irritante vrouw, op de baan in elk geval.
Het is een soort vrouwelijke versie van Nadal. Alleen vind ik Nadal sympathiek en Sharapova niet.quote:
Ik zou er toch maar aan wennen bij de WTA.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:04 schreef DeeBee het volgende:
Een break als een van de vrouwen de set kan uitserveren, je verwacht het niet!
Beetje hetzelfde als de break als er één serveert om in de set te blijven.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:04 schreef DeeBee het volgende:
Een break als een van de vrouwen de set kan uitserveren, je verwacht het niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |