abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juni 2014 @ 00:46:38 #51
6941 APK
Factual, I think.
pi_140797070
Overigens denk ik dat als bv de 'Spanjaarden' dopen en Federer niet hij waarschijnlijk veel meer info zou moeten hebben dan wij op de tribune.

Hij is volgens mij niet 'just a professional', maar ook een mens met gevoelens die zou ontploffen als hij ook maar oneerlijk spel zou ruiken.

Moeilijk :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 7 juni 2014 @ 01:41:06 #52
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_140798205
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:46 schreef APK het volgende:
Overigens denk ik dat als bv de 'Spanjaarden' dopen en Federer niet hij waarschijnlijk veel meer info zou moeten hebben dan wij op de tribune.

Hij is volgens mij niet 'just a professional', maar ook een mens met gevoelens die zou ontploffen als hij ook maar oneerlijk spel zou ruiken.

Moeilijk :+
Jij bent een Fed fan, schat ik zo in. Nou ik ook hoor. :Y

Toch staat voor mij helemaal NIEMAND boven de verdenking dat er doping wordt gebruikt in tennis, ook Fedje niet.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_140799282
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het grappige is dat de argumenten waar Stoffa mee komt die kloppen voor iedereen gelden maar hij op de één of andere manier heilig gelooft dat Nadal de grote doper is en de rest van de toppers clean zijn.

-Ja, doping zou tennissers enorm (kunnen) helpen.
-Ja, er zijn veel verschillende dingen waarmee het zou kunnen helpen.
-Ja, je kan heel makkelijk rond de huidige maatregelingen heen dopen als je het geld hebt.
-Ja, er is grote kans dat als een grote jongen gepakt wordt, we het nooit zullen weten.

Het is dat Fuentes Spaans is, anders was er geen enkele reden om Nadal te verdenken boven bijvoorbeeld een Federer, Murray of Djokovic.
Het afdoen met "Het is dat Fuentes Spaans is", is wat te makkelijk. En eigenlijk gaat het er niet om dat Fuentes Spaans is, maar dat een groot deel van zijn klantenlijst Spaans is. Dat zijn vrouw heeft gezegd dat de hele Spaanse sport op zijn gat ligt als ze vertelt wat ze weet. Dat bekend is dat er ook tennissers op zijn lijst stonden.
Ook zijn er eigenlijk wel extra argumenten tegen Nadal. Zo is het toch wel erg vreemd dat hij zo gespierd is geworden van een duursport als tennis. Dat kan natuurlijk, maar Nadal geeft daar nog eens bij aan dat hij zeer weinig tijd doorbrengt in de gym omdat hij daar niet van houdt.

Verder is het klagen over dopingcontroles ook wel een argument. Als Nadal eens ergens een mening over heeft, is dat vaak een mening die gebaseerd is op wat voordelig is voor Nadal zelf

Ik zou trouwens niet willen beweren dat Djokovic minder verdacht is. Voor een wielrenvolger zou een transformatie als Djokovic in 2011 tot een simpele conclusie leiden. Djokovic kwam echter met een veel sterkere verklaring: de 23-jarige topsporter was er net achter gekomen dat hij allergisch was voor gluten. Gluten zitten in heel weinig voedsel, het is best logisch dat je als topsporter niet achter een dergelijke allergie komt...
quote:
Gezien de enorme baten en kleine pakkans, is uiteindelijk iedereen verdacht.
Dat klopt. Ik ben daarom ook wel benieuwd naar specifieke argumenten voor dopinggebruik van een Federer. De tegenargumenten zijn wel bekend maar misschien is dat omdat Federerfans deze discussie vaker voeren :P;Federer verliest een veel en veel groter percentage van vijfde sets dan van andere sets, en Federer heeft een relatief hoog vetpercentage, en relatief weinig spiermassa. Blijkbaar is hij mentaal zwak, en traint hij daarbij te weinig?

[ Bericht 29% gewijzigd door _-_ratjetoe_-_ op 07-06-2014 08:48:49 ]
  zaterdag 7 juni 2014 @ 08:57:23 #54
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_140800242
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:35 schreef APK het volgende:

[..]

Ik vind het inhoudelijker en interessanter dan alle -logische- SC en smileys die tijdens wedstrijden gepost worden.
Moet kunnen, toch?
Wat ik er ook goed aan vind, is dat de discussie gewoon inhoudelijk is. Niet het uiten van verdachtmakingen maar gefundeerd een mening erover geven.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_140800759
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 03:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het afdoen met "Het is dat Fuentes Spaans is", is wat te makkelijk. En eigenlijk gaat het er niet om dat Fuentes Spaans is, maar dat een groot deel van zijn klantenlijst Spaans is. Dat zijn vrouw heeft gezegd dat de hele Spaanse sport op zijn gat ligt als ze vertelt wat ze weet. Dat bekend is dat er ook tennissers op zijn lijst stonden.
Ook zijn er eigenlijk wel extra argumenten tegen Nadal. Zo is het toch wel erg vreemd dat hij zo gespierd is geworden van een duursport als tennis. Dat kan natuurlijk, maar Nadal geeft daar nog eens bij aan dat hij zeer weinig tijd doorbrengt in de gym omdat hij daar niet van houdt.

Verder is het klagen over dopingcontroles ook wel een argument. Als Nadal eens ergens een mening over heeft, is dat vaak een mening die gebaseerd is op wat voordelig is voor Nadal zelf

Ik zou trouwens niet willen beweren dat Djokovic minder verdacht is. Voor een wielrenvolger zou een transformatie als Djokovic in 2011 tot een simpele conclusie leiden. Djokovic kwam echter met een veel sterkere verklaring: de 23-jarige topsporter was er net achter gekomen dat hij allergisch was voor gluten. Gluten zitten in heel weinig voedsel, het is best logisch dat je als topsporter niet achter een dergelijke allergie komt...

[..]

Dat klopt. Ik ben daarom ook wel benieuwd naar specifieke argumenten voor dopinggebruik van een Federer. De tegenargumenten zijn wel bekend maar misschien is dat omdat Federerfans deze discussie vaker voeren :P;Federer verliest een veel en veel groter percentage van vijfde sets dan van andere sets, en Federer heeft een relatief hoog vetpercentage, en relatief weinig spiermassa. Blijkbaar is hij mentaal zwak, en traint hij daarbij te weinig?
Zo absurd gespierd is Nadal ook weer niet. Vergelijk hem met een Monfils, Tsonga, Berdych, Verdasco of Murray. Ik denk dat je met een combinatie van aanleg en werk in de gym daar wel bij komt. Wat veel tijd is voor een professionele atleet, mwah, blijkbaar dat ooit ergens gezegd, maar andere bronnen geven weer aan dat hij toch regelmatig naar de gym gaat.

Sporters mening over doping kan ik nooit serieus nemen. Als ik zou dopen zou ik de meest antidopinghouding mogelijk aannemen, mijn invloed over doping is toch miniem en het is een goede vermomming. Als je juist niet doopt kan ik me voorstellen dat vooral de vereiste van de OOC testen heel vervelend zijn. Jij doopt niet, en denkt misschien dat het niet zo'n probleem is, maar je moet toch ver van tevoren zeggen wanneer je waar 24 uur bent en ze pakken nooit iemand. Vroeger klaagde ook bijvoorbeeld Murray erover.

Djokovic zijn 2e doorbraak is inderdaad voor velen verdacht. Ik ga er tot nu toe maar vanuit dat hij inderdaad glutenintolerant was (echte ernstige glutenallergie merk je namelijk echt wel voor je 20ste), wat redelijk veel voorkomt.

Argumenten tegen Federer:
-Doping maakt je niet per se gespierder, het kan veel andere dingen doen.
-Idem voor vet percentages.
-Ondanks Federer zijn relatief slechte record in 5-setters heb ik hem zelden echt door moeiheid zien verliezen. Federer is mentaal niet al te sterk inderdaad. In zijn hoogtijdagen maskeerde hij dat doordat hij zoveel beter was dan veel van de competitie dat hij inderdaad wel vertrouwen in zijn eigen talent kreeg, maar van nature, als iemand niet in het aura meer geloofd en daadwerkelijk tegen hem opgewassen is verliest hij vaker close wedstrijden dan dat hij ze wint. Ook in bijvoorbeeld 3 set formaat verliest hij bizar veel 3 setters waarin hij meer punten wint.
-Doping kan helpen bij hoe scherp je bent en hoe scherp je nog na een paar uur bent, of dieper in een toernooi.
-Doping kan je herstelproces versnellen en helpen en ik geloof zelfs blessure vermijden. Federer heeft 4 jaar achter elkaar idioot veel gewonnen en dus veel gespeeld en presteerde van de AO tot en met de WTF heel constant. Nooit geblesseerd, nooit op en leeg na een goed jaar, wat bijvoorbeeld Djokovic en Nadal wel waren.
-Ook Federer zijn doorbraak was laat en relatief abrupt.
-Federer rent ook om zijn backhand heen. :P
pi_140800900
Godver ik ben nu al zo zenuwachtig voor morgen ;( ;( ;(

Wat als Djoko niet wint....dan....dan....hij moet winnen!!! Voor het tennis, voor de rivaliteit tussen Rafa en Djoko (als Rafa weer wint...dan kan je alles zeggen over die H2H van de 2, maar alle belangrijke potten (buiten 2011 om) wint Rafa....)...Het is niet zo zeer dat ik voor Djoko ben (natuurlijk ben ik voor Djoko, maar dat draagt mijn mening nauwelijks), maar dat het stoer zou zijn als er eindelijk iemand is die in een epische pot van Rafa wint. Zoals Rafa dat in 2008 deed van Federer. Goed voor het tennis, goed voor de rivaliteit, goed voor de spanning.

Dit wordt zenuwslopend morgen ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_140801463
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 09:55 schreef Norrage het volgende:

Wat als Djoko niet wint....dan....dan....hij moet winnen!!! Voor het tennis, voor de rivaliteit tussen Rafa en Djoko (als Rafa weer wint...dan kan je alles zeggen over die H2H van de 2, maar alle belangrijke potten (buiten 2011 om) wint Rafa....)...Het is niet zo zeer dat ik voor Djoko ben (natuurlijk ben ik voor Djoko, maar dat draagt mijn mening nauwelijks), maar dat het stoer zou zijn als er eindelijk iemand is die in een epische pot van Rafa wint. Zoals Rafa dat in 2008 deed van Federer. Goed voor het tennis, goed voor de rivaliteit, goed voor de spanning.

Ik verwacht eerlijk gezegd een redelijk steady overwinning van Djoko.
Maar ik ben dan ook een pessimist :s)
pi_140801498
Ik kan de finale niet eens zien :'(. Mja, misschien wel beter voor m'n bloeddruk :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
pi_140802944
Interessante discussie over doping en tennis. Ik ben altijd al een fan geweest van Federer, van zijn spel (zijn soms achteloze toverballen) en toen hij record na record brak in de tenniswereld.
Ik kreeg ook best wel een hekel aan die Nadal met zijn verdedigende spel, die keer op keer Federer het leven zuur wist te maken, vooral op gravel.
Maar Federer accepteerde zijn nederlagen en was vol lof over Nadal, zijn persoon en zijn spel. Dat leerde mij om mijn 'haat' jegens Nadal wat te temperen. En nu, na al die jaren heb ik de indruk dat hij zo'n beetje de aardigste persoon in het hele tenniscircuit is. Altijd vol lof over zijn tegenstanders, bij winst of verlies. Volgens mij heb ik hem ook nog nooit een racket zien kapotslaan op een tennisbaan, als het een keer niet ging.

Overigens, over haat gesproken, ik was vroeger een ontzettende fan van Steffi Graf, ik kon het niet uistaan dat Monica Seles haar keer op keer versloeg. Ik werd gek van haar gekreun (tegenwoordig kan je helemaal je lol op :P ), haar robotachtige manier van spelen (zo geconcentreerd, niets leek haar te deren). Op een gegeven moment hoopte ik echt dat ze een blessure kreeg of betrapt werd op doping of zo. Toen ze werd neergestoken door die gek, was dat een schok voor de tenniswereld, maar stiekem was ik ook blij, want nu was de weg weer vrij voor Graf om alle grand slams weer te winnen.
Dat veranderde al behoorlijk snel. Na een half jaar vroeg ik me al af, wanneer komt Seles nou terug? Zo erg was de steekwond niet. Maar Seles had ernstige mentale problemen gekregen door dit incident en kwam pas na 2 jaar terug in het circuit. Daarna hoopte ik altijd dat Seles zou winnen, ook als ze tegen Steffi zou spelen.

Het leerde mij iig dat een tennisspeler/speelster haten verkeerd is. Ik heb altijd wel een speler die ik liever zie winnen, maar ik heb nu eigenlijk altijd ook wel waardering voor de spelers die ik liever zie verliezen.
En ik probeer niet meer te haten, het is gewoon dom om te doen. Het zijn allemaal mensen met tekortkomingen, de een meer dan de ander (ik denk vooral aan Serena eigenlijk nu).

Sorry, beetje off-topic dit hele verhaal.
Maar wat ik probeer te zeggen is dit: al die mensen die Nadal (en anderen ook, kennelijk) beschuldigen van doping (met toespeling over spiermassa, uithoudingsvermogen, etc) zonder bewijs, is het ook niet vanwege een soort haatgevoel naar die persoon?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 juni 2014 @ 12:21:01 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_140803210
Federer - Nadal Wimbledon 2008 nu op de Beeb
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Redactie Sport zaterdag 7 juni 2014 @ 12:22:56 #61
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_140803243
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 09:55 schreef Norrage het volgende:

Nouja, precies dit dus.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 7 juni 2014 @ 12:23:01 #62
264919 Stoffa
Enter your phone number here
pi_140803245
Totaal niet. Zoals ik al eerder aangaf: ik kijk eigenlijk bijna geen tennis. Het viel mij simpelweg op dat zijn loopvermogen eigenlijk bijna onmenselijk is. Toen ben ik me er verder in gaan verdiepen, en trok ik mijn conclusies. Ik heb dan ook zeker geen hekel aan Nadal, sterker nog: ik ken hem nauwelijks. Waar ik wel een bloedhekel aan heb zijn valsspelers.

Als je nou eens die link doorleest die ik eerder postte (http://tennishasasteroidp(...)of-rafael-nadal.html)

Doe dat eens met een open blik. Denk bij jezelf "ik ben neutraal", en lees het met die mindset eens door. Ik ben echt heel benieuwd hoe je daarna over Nadal denkt namelijk.
pi_140803317
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 12:23 schreef Stoffa het volgende:
Totaal niet. Zoals ik al eerder aangaf: ik kijk eigenlijk bijna geen tennis. Het viel mij simpelweg op dat zijn loopvermogen eigenlijk bijna onmenselijk is. Toen ben ik me er verder in gaan verdiepen, en trok ik mijn conclusies. Ik heb dan ook zeker geen hekel aan Nadal, sterker nog: ik ken hem nauwelijks. Waar ik wel een bloedhekel aan heb zijn valsspelers.

Als je nou eens die link doorleest die ik eerder postte (http://tennishasasteroidp(...)of-rafael-nadal.html)

Doe dat eens met een open blik. Denk bij jezelf "ik ben neutraal", en lees het met die mindset eens door. Ik ben echt heel benieuwd hoe je daarna over Nadal denkt namelijk.
Alleen jammer dat diegene die het geschreven heeft geen open/neutrale blik heeft.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 12:33:10 #64
264919 Stoffa
Enter your phone number here
pi_140803415
Niet mee eens, hij onderbouwt alles wat hij schrijft met bronnen. Op mij komt wat hij schrijft goed doordacht over, en objectief.

Maar Ik hoor graag van je waar hij onvoldoende objectief is.

[ Bericht 51% gewijzigd door Stoffa op 07-06-2014 12:41:53 ]
pi_140803890
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 12:33 schreef Stoffa het volgende:
Niet mee eens, hij onderbouwt alles wat hij schrijft met bronnen. Op mij komt wat hij schrijft goed doordacht over, en objectief.

Maar Ik hoor graag van je waar hij onvoldoende objectief is.
Meen je dat serieus? Ik zie alleen maar suggestieve beschuldigingen. Ik zie geen enkel dopingresultaat waarin hij positief is bevonden.
Een hoop verhalen over zijn blessures die hij zou faken om dopingbeschuldigingen te ontwijken of zoiets of om tegenstanders van slag te brengen. Sorry, ik geloof er niks van. Nadal is een van de aardigste sporters in het circuitje. In de finale Australian Open had hij echt last van zijn rug.

Dat verhaal over Gasquet en cocaine-gebruik: so what? Cocaine is een recreatieve drug, daar ga je echt niet beter van spelen. Anders was Martina Hingis binnen no-time weer aan de top gekomen :P
pi_140803963
Hier trouwens het onweerlegbare bewijs dat Serena Williams een man is :P
pi_140804709
Ach ja, doping of geen doping, een onsportieve valsspelende leugenaar is Nadal sowieso, maar veel van die verhalen in dat stuk zijn wel subjectief hoor. Denk bijv. dat de mensen die zeggen dat hij in de finale op de AO niks had gewoon niet hebben gekeken.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 13:43:22 #68
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_140804773
Hup Halep
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_140804905
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:40 schreef stefan92 het volgende:
Ach ja, doping of geen doping, een onsportieve valsspelende leugenaar is Nadal sowieso,
Huh? Wanneer is Nadal een onsportief valsspelende leugenaar? Volgens mij zijn zijn collega-tennissers over het algemeen heel positief over hem.
pi_140804922
Hoelaat is de mannenfinale morgen?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 juni 2014 @ 13:54:00 #71
426493 crew  PippenScottie
pi_140805008
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:50 schreef --3S-- het volgende:
Hoelaat is de mannenfinale morgen?
15.00h

[ Bericht 0% gewijzigd door PippenScottie op 07-06-2014 15:44:31 ]
My friends all drive horses
pi_140805513
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:54 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

17.00h
Hoe kom je daar nou weer bij?

Begint gewoon om 15.00u.
pi_140805746
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:49 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Huh? Wanneer is Nadal een onsportief valsspelende leugenaar? Volgens mij zijn zijn collega-tennissers over het algemeen heel positief over hem.
- Neemt te veel tijd tussen de punten en als hij een waarschuwing krijgt gaat hij alleen in op waarom dat onterecht was op dat moment door te stellen dat er een rally was terwijl hij dat de hele wedstrijd doet.
- Wordt tijdens de wedstrijd gecoacht
- Steeds wanneer hij doet alsof hij de aankomende wedstrijd zou kunnen verliezen van een o zo sterke tegenstander terwijl hij zelf niet fit is wint ie 99% van de keren met gemak, maar dat zal wel 'respect' zijn.
- Heeft meningen die 'het beste voor tennis' zijn terwijl die hem gewoon het beste uitkomen.
- Hij wil niet over blessures praten maar begint er vervolgens wel over.
- Heeft vaak medical timeouts genomen op voor de tegenstander ongelukkige momenten.

Dit zijn denk ik de dingen die vast staan.
Over doping en speltype en of de blessures die hij heeft fake zijn is wel meer subjectief.
Wat ik wel denk is dat het raar is om te denken dat de blessures nep zijn en tegelijkertijd te roepen dat het komt door zijn speelstijl.

Verder kan je ook gewoon respect hebben voor zijn wilskracht, conditie en topspinslagen en heeft hij echt wel een bizar goede techniek. Als de bal vaak net de lijn raakt is dat echt geen geluk meer.

Ik snap dus wel, al is het mijn smaak niet, dat mensen hem graag zien spelen, maar onsportief is hij dus wel.

[ Bericht 79% gewijzigd door stefan92 op 07-06-2014 14:36:04 ]
pi_140806487
Hup Halep w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_140806546
De NOS gaat de vrouwenfinale niet eens op tv uitzenden :').

Edit: Oh wacht, op 2.
sig verwijderd door FA
pi_140806565
quote:
- Neemt te veel tijd tussen de punten en als hij een waarschuwing krijgt gaat hij alleen in op waarom dat onterecht was op dat moment door te stellen dat er een rally was terwijl hij dat de hele wedstrijd doet.
Dat had hij altijd al, onderdeel van zijn service-ritueel.
Misschien is dit artikel wel interessant voor je: http://uk.reuters.com/art(...)dUKL3N0OH0DW20140531
Nadal snapt dus zelf ook wel dat hij traag is met serveren.

quote:
- Wordt tijdens de wedstrijd gecoacht
Hij wordt zeker niet elke wedstrijd gecoacht. De scheids moet hier trouwens op toezien. Hij is trouwens zeker niet de enige speler die wel eens gecoacht is. Misschien maar gewoon de coach verbieden de wedstrijd te kijken?

quote:
- Steeds wanneer hij doet alsof hij de aankomende wedstrijd zou kunnen verliezen van een o zo sterke tegenstander terwijl hij zelf niet fit is wint ie 99% van de keren met gemak, maar dat zal wel 'respect' zijn.
Had hij dan moeten zeggen dat hij denkt dat hij over de tegenstander heen gaat walsen? Dan komt hij weer arrogant over.

quote:
- Heeft meningen die 'het beste voor tennis' zijn terwijl die hem gewoon het beste uitkomen.
Dat klopt wel, maar er zit ook echt wel een kern van waarheid in. Andere tennissers praten trouwens ook over wat hen het beste uitkomt, lijkt me ook wel een beetje logisch, eigenlijk.

quote:
- Hij wil niet over blessures praten maar begint er vervolgens wel over.
Komt door die vervelende journalisten, die er maar over door blijven vragen.

quote:
- Heeft vaak medical timeouts genomen op voor de tegenstander ongelukkige momenten.
Dat zou kunnen, maar daar zijn regels voor.
  Redactie Sport zaterdag 7 juni 2014 @ 15:01:24 #77
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_140806704
Halep *O* w/
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_140806931
Dat artikel is juist een voorbeeld van wat ik bedoel. De hele wedstrijd neemt hij te veel tijd, vervolgens geeft hij toe dat hij traag is maar dat het toch aan de scheidsrechter ligt en het slecht is voor tennis. Verder het argument dat andere spelers ook bepaalde dingen doen, het is dan ook niet zo dat ik het alleen onsportief vind als Nadal het doet. Het is geen Nadal vs de rest. Misschien een kromme vergelijking maar een voetballer die schwalbes maakt kan je ook over aangeven dat anderen het ook doen en er regels voor zijn.

Wat ik zeg, sommige mensen overdrijven en verzinnen dingen over Nadal, maar de combinatie van de dingen die ik noemde kan ik niet negeren. :p Dat dopingstuk is idd wel overduidelijk subjectief, dat voorbeeld over gasquet alleen al :') en dat kramp als het ware gelijk dopinggebruik betekent. :')
pi_140806944
pfff jan roelfs houd op met bertens in her rijtje van muguraza, bouchard te zetten. behachelijk. dat zijn spelers voor de wereldtop. bertens is hoogstens top 30. en internationaal is de prestatie van bertens amper op gevallen. enkel in ons kleine kikkerlandje.
pi_140806992
DOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRR w/
#superniger2020
pi_140806997
Halep gaat winnen. w/
#superniger2020
pi_140807034
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 15:13 schreef superniger het volgende:
Halep gaat winnen. w/
w/
pi_140807087
op naar de break
pi_140807112
*1-0 Halep.
sig verwijderd door FA
pi_140807115
En de break w/
#superniger2020
pi_140807183
Ik heb toch de indruk dat het initiatief steeds bij Sjarapova ligt.
pi_140807220
Wow, dat was een mooie van Halep!
  zaterdag 7 juni 2014 @ 15:24:31 #88
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_140807228
Knap hoor, zo beginnen in je eerst GS finale.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_140807230
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 15:11 schreef F.M.D. het volgende:
pfff jan roelfs houd op met bertens in her rijtje van muguraza, bouchard te zetten. behachelijk. dat zijn spelers voor de wereldtop. bertens is hoogstens top 30. en internationaal is de prestatie van bertens amper op gevallen. enkel in ons kleine kikkerlandje.
Deed hij dat echt? _O-
pi_140807231
Odds nu al omgedraaid, Halep iets te dik favoriet
pi_140807241
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 15:24 schreef Mercurial het volgende:
Odds nu al omgedraaid, Halep iets te dik favoriet
Dat was al in de eerste game.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 7 juni 2014 @ 15:25:45 #92
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_140807257
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 15:24 schreef Rosario het volgende:

[..]

Deed hij dat echt? _O-
Waarschijnlijk denkt die lamlul ook dat Haase van het niveau Nadal-Djokovic is.
RED ONS HENNIEGOD
pi_140807263
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 15:25 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Waarschijnlijk denkt die lamlul ook dat Haase van het niveau Nadal-Djokovic is.
Dat is hij ook.
#superniger2020
pi_140807273
Kunnen ze die Sharapova geen stembandverlammend middel geven tijdens een wedstrijd ofzo. :{
  zaterdag 7 juni 2014 @ 15:26:45 #95
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_140807278
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 15:26 schreef superniger het volgende:

[..]

Dat is hij ook.
Sijsling de beste allertijden
RED ONS HENNIEGOD
pi_140807317
OEEIIII
#superniger2020
pi_140807484
Amai zeg, hoog niveau.
sig verwijderd door FA
pi_140807501
2-2.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 7 juni 2014 @ 15:42:25 #99
32015 suus21
Andre rocks!
pi_140807589
Die sharapova heeft ook verschillende 'grunts' nu is het een vreselijk irritant hoog kort gilletje :r
fijn!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 juni 2014 @ 15:43:50 #100
426493 crew  PippenScottie
pi_140807634
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:15 schreef Rosario het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij?

Begint gewoon om 15.00u.
Excuus, mijn livescore app had het mis...
Ik pas het aan.
My friends all drive horses
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')