Ik woon bij mijn ouders. Maar ik heb geen goede band.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:17 schreef kuolema het volgende:
[..]
Met wie vier je het dan? Ouders, familie?
Maar komen er mensen op bezoek? Zijn er mensen van jouw leeftijd die je zou kunnen uitnodigen?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik woon bij mijn ouders. Maar ik heb geen goede band.
Er hangen hier altijd spanningen. Dus ik weet niet zo goed wat ik die dag moet.
Nee, en niet echt.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:21 schreef kuolema het volgende:
[..]
Maar komen er mensen op bezoek? Zijn er mensen van jouw leeftijd die je zou kunnen uitnodigen?
Of is er iets dat je leuk vindt om in je eentje te doen?
Met wie zou je je verjaardag willen doorbrengen dan? Er zijn toch vast wel mensen waar je misschien niet genoeg contact mee hebt maar die je eigenlijk wel zou willen zien?quote:
Ik heb geen idee. Ik heb eigenlijk niemand die ik hoef te zien die dag.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:23 schreef kuolema het volgende:
[..]
Met wie zou je je verjaardag willen doorbrengen dan? Er zijn toch vast wel mensen waar je misschien niet genoeg contact mee hebt maar die je eigenlijk wel zou willen zien?
Maar als je niemand wil zien, waarom stoort het je dan toch dat er niemand is?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb eigenlijk niemand die ik hoef te zien die dag.
Ik wil het wel maar ik heb niemand.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef kuolema het volgende:
[..]
Maar als je niemand wil zien, waarom stoort het je dan toch dat er niemand is?
Denk dat dat de reden is waarom de meeste mensen hun verjaardag niet leuk vinden. Denk ik dan.quote:
Eensch. Totaal geen behoefte voor, in mijn hele leven welgeteld 3 keer gevierd of zo. Snap sowieso niet waar die hele drang vandaan komt van mensen om het te moeten/willen vieren. Mensen vinden het vast erg allemaal dat het niet kan, maar ik vind het echt onzin dat mensen zich daar zo druk om weten te maken.quote:
Maar waarom wil je het? Wat denk je te missen wanneer je je verjaardag niet viert? Leuke Facebookfoto's?quote:
Omdat ik het graag zou willen vieren met mensen waarmee ik het zou willen vieren.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:56 schreef Drxx het volgende:
[..]
Eensch. Totaal geen behoefte voor, in mijn hele leven welgeteld 3 keer gevierd of zo. Snap sowieso niet waar die hele drang vandaan komt van mensen om het te moeten/willen vieren. Mensen vinden het vast erg allemaal wanneer het kan, maar ik vind het echt onzin dat mensen zich daar zo druk om weten te maken.
[..]
Maar waarom wil je het? Wat denk je te missen wanneer je je verjaardag niet viert? Leuke Facebookfoto's?
Je wil het vieren, omdat je het wil vieren met mensen die er niet zijn...? Je wil dus eigenlijk vrienden?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
Omdat ik het graag zou willen vieren met mensen waarmee ik het zou willen vieren.
Maar die heb ik niet, ik zit thuis bij mijn ouders. Dat wil ik niet.
Redelijk, ik heb echt flinke baal-zelfhaat momenten waarbij ik de neiging heb om mezelf te, nouja jeweetwel iets wat niet besproken mag worden. waaronder ook nu.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe gaat het verder miniem? Het gaat miniem?
Kijk aan!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Redelijk, ik heb echt flinke baal-zelfhaat momenten waarbij ik de neiging heb om mezelf te, nouja jeweetwel iets wat niet besproken mag worden. waaronder ook nu.
Verder wel oke bezig denk ik, heb me ingeschreven voor vrijwilligerswerk, wil weer gaan sporten. En ik ga over circa een maand op vakantie.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:12 schreef Elvi het volgende:
Mn laatste verjaardag was kut
Ik werd 30 en ik wilde het dit keer dus wel echt vieren. Nou niemand kon, of het moest een maand later zijn (ja dan hoeft het niet meer), sommigen reageerden helemaal niet, mn familie brak in die periode ook met me dus geen verjaardagskaartjes of telefoontjes, en mn vader mocht van mn moeder geen appeltaart voor me bakken want "er komt toch niemand op bezoek en dan moeten we het zelf opeten en we zijn dik genoeg" dus aan die traditie kwam ook een einde
Ooit... ooit krijg ik nog een leuke verjaardag... Want ik geef er dus wel om alleen ben ik omringt door mensen die er niks om geven
Je duidt hier op het gevoel dat iemand voor om je geeft. En dat laat zien door moeite te hebben gedaan iets leuks voor je op te zoeken. Waardoor die persoon ook laat zien dat die echt om je geeft?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:45 schreef Elvi het volgende:
En misschien is het heel materialistisch hoormaar ik zou zo graag een keer een kadootje willen krijgen. Hoeft echt geen groot duur kado te zijn maar gewoon iets waar iemand over nagedacht heeft en dacht "ja dat is echt iets voor Elvi!"
Ik word vooral door het weer erg sjaggie, telt dat ook?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 07:50 schreef Cue_ het volgende:
Blegh merk dat ik door t minste geringste alweer stront chagrijnig word.
Dat mag natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:26 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik word vooral door het weer erg sjaggie, telt dat ook?
1 van de 2 interviews zijn al weer door mn neus heen helaas.
Jammer, maar helaas. Next!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik word vooral door het weer erg sjaggie, telt dat ook?
1 van de 2 interviews zijn al weer door mn neus heen helaas.
Het is geen pretje neequote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:56 schreef sitting_elfling het volgende:
Nee. Ik hoop toch echt daarin nooit terecht te komen. Ik schrik van hoe zwaar mensen het hebben die in de bijstand zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |