Ik moet zeggen dat ik me hiervoor nooit in de doping-beschuldigingen heb verdiept, maar gewoon (al jarenlang) ontzettend genoten heb van het tennis.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zit zeker wel wat in. Dat hele verhaal over zijn knie klinkt wel plausibel. Hij deed eerst een behandeling aan zijn ene knie en kreeg daarvoor een medische uitzondering. Tijdje later liet ie zijn andere knie fixen. Dat is nogal raar als het ook makkelijk direct na elkaar kan, maar Rafa had er zo gezegd geen tijd voor.
Buiten dat verhaal stapelen de gekke dingetjes zich een beetje op. Alleen bij Serena is het nog 100x ergerDie wist niet eens meer aan welke voet ze nou pijn zou moeten hebben
Van de top 10 heb ik alleen over Nadal en Ferrer veel gekke verhalen gelezenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:23 schreef Federer-fan het volgende:
Stel dat Nadal inderdaad doping gebruikt en stel ook dat hij de enige topper is die dat doet. Dan zou ik me wel redelijk 'bekocht' voelen.
Zijn ook vaak spanjaarden en Italianen die aan de PEDS zittenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van de top 10 heb ik alleen over Nadal en Ferrer veel gekke verhalen gelezenDie vertrouw ik verreweg het minst.
Volgens Yannick Noah zouden het ook vooral de Spanjaarden zijn die dopen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van de top 10 heb ik alleen over Nadal en Ferrer veel gekke verhalen gelezenDie vertrouw ik verreweg het minst.
Ik geloof ook nog wel dat zijn knie soms problemen geeft. Alleen of dat op dat moment ook het geval was durf ik niet te zeggen. En die knieen niet tegelijk laten behandelen was ronduit verdacht.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat met zijn knie was idd wel. Maarja, hij speelt sowieso veel op kracht, zal me niets verbazen als hij voor wimbledon weer geblesseerd raakt ofzo.
Komt ook mede door al dat vervuilde vlees wat ze daar hebben en toevallig de sporters die het altijd eten voor een evenementquote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:26 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Volgens Yannick Noah zouden het ook vooral de Spanjaarden zijn die dopen.
Oké, ik redeneerde ook zelf naar mij gewenste conclusie toe dat mensen die dat soort blogs schrijven bevooroordeeld zin en iemand proberen te dissen aan wie ze een hekel hebben wegens al zijn gepluk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die gast achter dat blog is redelijk objectief. Nadal gedraagt zich vaker raar dan Federer, dus niet gek dat het vaker over Nadal gaat. Die schrijver probeert zijn twijfels ook te onderbouwen. Daarom is het ook een interessant blog (of was).
Dat zegt iedereen steeds. Maar hoe speelt Nadal meer op kracht dan bijvoorbeeld Ferrer, Del Potro en Djokovic?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat met zijn knie was idd wel. Maarja, hij speelt sowieso veel op kracht, [...]
Waar heb je dat gehoord?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:31 schreef Anonymousz het volgende:
Djokovic is ziek hopelijk voelt hij zich beter zondag
Meer explosiviteit en meer spiermassa, dan speel je wat meer op pure kracht, al heeft Nadal ook veel leverage door een aparte beweging met zijn wrist en arm.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen steeds. Maar hoe speelt Nadal meer op kracht dan bijvoorbeeld Ferrer, Del Potro en Djokovic?
Ben Rothenberg @BenRothenberg 2mquote:
Oké, want ik vind dat Nadal juist ook heel technisch speelt. Ik bedoel, je hebt nogal wat techniek nodig om zo'n forehand te slaan als hij lijkt me.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meer explosiviteit en meer spiermassa, dan speel je wat meer op pure kracht, al heeft Nadal ook veel leverage door een aparte beweging met zijn wrist en arm.
Oké, dank je wel. Hoop dat het niks ernstigs is (geen koorts of iets dergelijks), want anders hebben we niet alleen teleurstellende halve finales maar een nog teleurstellendere finale.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ben Rothenberg @BenRothenberg 2m
Verdict from several people in the press conference with me was that Djokovic sounds sick. Has two full days to recover, though. #RG14
Douglas Robson @dougrobson 1m
Djokovic took more than 2 hours to come to press and referred to some physical issues he did not want to discuss, but sounded a little sick
Natuurlijk heeft hij ook techniek, zijn top spin is niet normaal bijv.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, want ik vind dat Nadal juist ook heel technisch speelt. Ik bedoel, je hebt nogal wat techniek nodig om zo'n forehand te slaan als hij lijkt me.
Precies - zo vaak wordt er gezegd dat Nadal 'puur op kracht speelt'. Federer speelt heel erg op souplesse. Dat geldt misschien ook voor spelers als Haas. Maar de meeste andere spelers moeten het toch meer hebben van fysieke inspanning dan van souplesse denk ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij ook techniek, zijn top spin is niet normaal bijv.
Als je er maar een kuttig muziekje onder zet dan is het grappig denken ze jaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, dank je wel. Hoop dat het niks ernstigs is (geen koorts of iets dergelijks), want anders hebben we niet alleen teleurstellende halve finales maar een nog teleurstellendere finale.
Aan het eind van Game Set & Mats laten ze altijd van die 'grappige' fragmenten zien. Vroeger was dat vaak nog wel een beetje subtiele humor. Dit jaar lijkt het alsof het een stel zeldzame debielen zijn geweest die het hebben samengesteld.
zondag zieke djokovic VS geblesseerde nadalquote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, dank je wel. Hoop dat het niks ernstigs is (geen koorts of iets dergelijks), want anders hebben we niet alleen teleurstellende halve finales maar een nog teleurstellendere finale.
Aan het eind van Game Set & Mats laten ze altijd van die 'grappige' fragmenten zien. Vroeger was dat vaak nog wel een beetje subtiele humor. Dit jaar lijkt het alsof het een stel zeldzame debielen zijn geweest die het hebben samengesteld.
Nadal heeft geen techniek? Je moet toch een behoorlijke techniek hebben om zo'n forehand te kunnen slaan. Weet niet of je bedoelt dat je het niet mooi vindt. Dat kan ik me voorstellen.quote:
Ja, precies. Zelfs de humor van Peppie en Kokkie vroeger vond ik subtieler.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je er maar een kuttig muziekje onder zet dan is het grappig denken ze ja
Nadal is geblesseerd?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
zondag zieke djokovic VS geblesseerde nadal
Ik vond Nadal beter dan ik Murray slecht vond. Was wel een beetje een masterclass ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:45 schreef Gruisman het volgende:
Helaas niks kunnen zien, hoe was de pot? Nadal gewoon zeer sterk en Murray zwak? Of was dit echt een masterclass? Wel bizar de Nadal een 3 setter speelt onder de 2 uur
Ja, ouderwets goed weer.quote:
hij heeft toch een rug blessurequote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal heeft geen techniek? Je moet toch een behoorlijke techniek hebben om zo'n forehand te kunnen slaan. Weet niet of je bedoelt dat je het niet mooi vindt. Dat kan ik me voorstellen.
[..]
Ja, precies. Zelfs de humor van Peppie en Kokkie vroeger vond ik subtieler.
[..]
Nadal is geblesseerd?
[..]
Ik vond Nadal beter dan ik Murray slecht vond. Was wel een beetje een masterclass ja.
[..]
Ja, ouderwets goed weer.
Ja, het hele toernooi is het bij de heren al niet enorm veel soeps. Murray-Kohlschreiber en Gulbis-Federer vond ik wel aardig maar veel verder kom ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |