Oké, touché,quote:
Iets met iniesta en 2010quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Spanjaarden?
Ja, leuk. Hoop dat ze allebei op hun best spelen zondag en/maar dat Nadal in drie close sets wint.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:11 schreef Anonymousz het volgende:
Rafole deel 42 zondag50 komt steeds dichterbij
Waarom niet 5 close sets?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, leuk. Hoop dat ze allebei op hun best spelen zondag en/maar dat Nadal in drie close sets wint.
Omdat ik dan te veel in spanning zit.quote:
touchequote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat ik dan te veel in spanning zit.
quote:Julien B.June 6, 2014 at 8:51 AM
As usual in the FO, Nadal becomes an unbeatable monster from the semis. His doping program is that accurate.... He will beat the Djoker in 3 or 4 sets on Sunday.
Reply
quote:LopiJune 6, 2014 at 9:02 AM
I guess it's safe to say there's no testing going on in Paris ATM. #shocking
Reply
quote:
Die blog was interessant, maar de laatste tijd is ie dooier dan dood.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:15 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Op de beruchte blog Tennis Has A Doping Problem hebben ze het wel weer gezien:
[..]
[..]
Ik vraag me af of de mensen die dat soort dingen posten het rechtvaardig zouden vinden als zijzelf werden veroordeeld op basis van iets wat nog niet eens indirect bewijs is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:15 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Op de beruchte blog Tennis Has A Doping Problem hebben ze het wel weer gezien:
[..]
[..]
Ik zie het nu, ja, aan het aantal blogberichten per jaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die blog was interessant, maar de laatste tijd is ie dooier dan dood.
Zou het ze zelf interesseren? De meeste mensen redeneren toe naar de gewenste conclusie in plaats van te kijken tot welke conclusie logisch redeneren ze leidt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:18 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Denk je dat de argumenten die ze meestal aanvoeren over Nadal gegrond zijn?
Is ook weer zo, ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou het ze zelf interesseren? De meeste mensen redeneren toe naar een bepaalde uitkomst in plaats van te kijken tot welke uitkomst logisch redeneren ze leidt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:03 schreef Smoofie het volgende:
Nadal spuit testosteron in zn linker biceps.
Zit zeker wel wat in. Dat hele verhaal over zijn knie klinkt wel plausibel. Hij deed eerst een behandeling aan zijn ene knie en kreeg daarvoor een medische uitzondering. Tijdje later liet ie zijn andere knie fixen. Dat is nogal raar als het ook makkelijk direct na elkaar kan, maar Rafa had er zo gezegd geen tijd voor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:18 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik zie het nu, ja, aan het aantal blogberichten per jaar.
Denk je dat de argumenten die ze meestal aanvoeren over Nadal gegrond zijn?
Neem die reactie van mij nou niet serieus, gezien de werking van testo injecties zou het ook volkomen onlogisch zijn.quote:
Die gast achter dat blog is redelijk objectief. Nadal gedraagt zich vaker raar dan Federer, dus niet gek dat het vaker over Nadal gaat. Die schrijver probeert zijn twijfels ook te onderbouwen. Daarom is het ook een interessant blog (of was).quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou het ze zelf interesseren? De meeste mensen redeneren toe naar de gewenste conclusie in plaats van te kijken tot welke conclusie logisch redeneren ze leidt.
Dat met zijn knie was idd welquote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die gast achter dat blog is redelijk objectief. Nadal gedraagt zich vaker raar dan Federer, dus niet gek dat het vaker over Nadal gaat. Die schrijver probeert zijn twijfels ook te onderbouwen. Daarom is het ook een interessant blog (of was).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |