Doe ik ook wel als de hint niet over komt. En ik maak het vaak zat anders duidelijk. Maar ik ben liever niet zo dominant in bed.quote:
Ik begin er steeds meer spijt van te krijgen dat ik niet daar ben gaan studeren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schijnt een gewoonte te zijn bij groningse dames ofnie?
Amenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:18 schreef kanovinnie het volgende:
Knuffelen met een ONS/FB vind ik vaak een beetje awkward. Ik kom voor de seks. Niet voor het geknuffel. Dat doe je imo met je vriendin/vriend
Alleen een matras neerpleuren en dan roepen dat je een queensize bed hebt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha mijn bed ligt op de grondik kan nergens heen
zoals een jood in 1940
All bets are off dan, ellebogen en knieen toegestaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat zeg altijd voordat ik mn ogen uberhaupt sluit
Eens, moet alleen niet te lang duren dat kroelenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:20 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Doe ik ook wel als de hint niet over komt. En ik maak het vaak zat anders duidelijk. Maar ik ben liever niet zo dominant in bed.En kroelen is meer de opwarmperiode.
Ho ho ho oordeel pas over mijn bed als je er in ligtquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Alleen een matras neerpleuren en dan roepen dat je een queensize bed hebt.Bij jou hoef ik alvast niet te slapen op zo'n inferieur bed.
Wantquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik begin er steeds meer spijt van te krijgen dat ik niet daar ben gaan studeren.
GMTA.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:20 schreef habitue het volgende:
[..]
All bets are off dan, ellebogen en knieen toegestaan.
*checkt fobo van dromenvangertje*quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Alleen een matras neerpleuren en dan roepen dat je een queensize bed hebt.Bij jou hoef ik alvast niet te slapen op zo'n inferieur bed.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ho ho ho oordeel pas over mijn bed als je er in ligt
.. en niet meer uit komt
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Uhh, meeste komen rond 22:00 en dan ben je bezig tot 03 of 04:00 en dan?? ik ga geen theekransje houden nadat ik in je gezicht heb gespuugd dus ga maar naar huis
No worries.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:20 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Eens, moet alleen niet te lang duren dat kroelen
Ja, ik laat altijd merken wat ik wel en niet fijn vind.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
Spreken jullie dan van te voren af wat je wel en niet mag doen?
Ik hou niet van teveel tattoo's.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
*checkt fobo van dromenvangertje*
Slapen niet nee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat valt er af te spreken dan? Ga jij meteen al zeggen dat je geen anaal doet of niet beft?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
Spreken jullie dan van te voren af wat je wel en niet mag doen?
35 kinderen op kamp meenemen. En een griezeltocht doen. Ik ben een enge clown.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het geweldige nachtleven van Groningen eens een bezoekje nemen, et toi?
Ik zie het als een beschilderde muur. Die wit ik wel evenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Dat soort shit deed ik vroeger altijd als ik een weekje zeilinstructeur was. Echt supertof is dat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
35 kinderen op kamp meenemen. En een griezeltocht doen. Ik ben een enge clown.
Heb er zin inquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:24 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat soort shit deed ik vroeger altijd als ik een weekje zeilinstructeur was. Echt supertof is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |