Ja, maar ik heb een krukje nodig om iets te pakken uit een keukenkastjequote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
1.85 hier, maar er is niets mis met kleiner zijn toch? Kan je hoge hakken aan en dan nog ben je kleine dan de meeste mannen, ik vind dat juist erg vrouwelijk
Ik las te veel lengtes door elkaar en met mijn matige geheugen dacht ik dat ze 1.75 wasquote:
Ja daar heb ik ook weinig aan mijn 1.80!!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
180 is een mooie lengte.
Ik ga wel eens naar concerten en dan wensde ik dat ik 2.10 was voor even.
Voordeel is wel dat je op de rug mag van een lang persoonquote:
En ik moet op mijn knieën om iets uit de onderste kastjes te halen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een krukje nodig om iets te pakken uit een keukenkastje
quote:
Gewoon een regeling dat iedereen van klein naar groot staat. Of voor kleinere mensen een goedkoper kaartje.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook weinig aan mijn 1.80!!
Topteam zouden we zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik moet op mijn knieën om iets uit de onderste kastjes te halen.
Samenwerken?
Haaaaa daar was ik bij ja. Maar dat komt omdat je zo ultiem schattig bent.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je op de rug mag van een lang persoon
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Topteam zouden we zijn
Ik doe het benedenwerk, jij het bovenwerk en daarna gaan we een Engels ontbijt verorberen
Ik heb die ervaring met gewoon iedereenquote:
Vincent... hoor je dat ? Ik ben ultiem schattigquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haaaaa daar was ik bij ja. Maar dat komt omdat je zo ultiem schattig bent.
Waarvoor?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
@4ebe: nah, laten we het maar niet doen. Misschien zijn er andere vrijwilligers?
En het past fijn bij het knuffelen!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je op de rug mag van een lang persoon
Ik gok dat niemand hier een vork in zn oog wil hebben... maar das even een schattingquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
@4ebe: nah, laten we het maar niet doen. Misschien zijn er andere vrijwilligers?
Grote lepel, kleine lepelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:23 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En het past fijn bij het knuffelen!
Jaaa zullen we samen genieten van ons klein zijn? De een iets kleiner dan de ander en dan gaan we de hele dag onder dingen door rennen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vincent... hoor je dat ? Ik ben ultiem schattig![]()
![]()
![]()
Dat heb ik dan gelukkig niet. Klinkt niet fijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die ervaring met gewoon iedereen_
Ook op foto's
" ohhh leuke foto's, * kijkt 15 cm naar beneden* Oh jij staat er ook op."
Ja
Bij knuffelen is evenlang zijn fijn, dan is er een irritant gebied en dan komt het punt dat je hoofd op dat van de ander past en dan is het weer fijnquote:
Hoe klein ben je dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa zullen we samen genieten van ons klein zijn? De een iets kleiner dan de ander en dan gaan we de hele dag onder dingen door rennen.
Wat een grapjasquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vincent... hoor je dat ? Ik ben ultiem schattig![]()
![]()
![]()
Pussy'squote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gok dat niemand hier een vork in zn oog wil hebben... maar das even een schatting
Oh.quote:
Ja maar 170 klinkt ook mooierquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh.Ik ben 1.70 en ik vind mezelf normaal qua lengte.
Je zal toch maar iemand hebben met een echt IPH'tje. Vast ducttapen met haar benen aan jouw benen en dan kun je gewoon de Nijmeegse vierdaagse lopen en ondertussen continu gepijpt wordenquote:
Ja en dan lachen om de mensen die hun hoofd stotenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa zullen we samen genieten van ons klein zijn? De een iets kleiner dan de ander en dan gaan we de hele dag onder dingen door rennen.
Ja der haren. Maar bij kleine mensen moet je alles afkorten tochquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je zal toch maar iemand hebben met een echt IPH'tje. Vast ducttapen met haar benen aan jouw benen en dan kun je gewoon de Nijmeegse vierdaagse lopen en ondertussen continu gepijpt worden
Gvd wat pervers!!!!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je zal toch maar iemand hebben met een echt IPH'tje. Vast ducttapen met haar benen aan jouw benen en dan kun je gewoon de Nijmeegse vierdaagse lopen en ondertussen continu gepijpt worden
quote:
quote:
Ik heb geen idee wat hij gaat doen.quote:
Ja en heel hard wijzen ' HAD JE GOVVEDOMME MAAR NIET ZO GROOT MOETEN ZIJN'quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dan lachen om de mensen die hun hoofd stoten
Maar jij hebt heel geen tietjes toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja der haren. Maar bij kleine mensen moet je alles afkorten toch
Daar pas je de keuken toch op aan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een krukje nodig om iets te pakken uit een keukenkastje
Om de vierdaagse te gaan lopen?quote:
Ik ook niet.quote:
Nee ik ben plat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar jij hebt heel geen tietjes toch?
Pff, daar werkt tijgerbalsem toch ook wel?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Naar Zeeland, 5 minuten van het strand vandaan in een caravan ofzo.
Op die manier niet neequote:
quote:
Kijken ze maar even de andere kant op.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Op die manier niet neeis toch een beetje aanstootgevend voor sommigen.
Vast wel maar toch ga ik niet mee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff, daar werkt tijgerbalsem toch ook wel?
Ok.quote:
Dan oefen je in je tuin gewoonquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Op die manier niet neeis toch een beetje aanstootgevend voor sommigen.
Alleen je ogen?quote:
Je kan het alleen fysiek beoordelen en niet visueel?quote:
Visueel is met je ogen he?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je kan het alleen fysiek beoordelen en niet visueel?
ja?quote:
Op die toffe tv van jullie!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:43 schreef Tamashii het volgende:
Verslagen zijn zo ruk. Ik wou dat ik een film kon zien.
Ik had al het een en ander begrepenquote:
Mja, zei al tegen Bobby dat we niet te vaak moesten langskomen. Dat worden dure weekendjes danquote:
Laat maarquote:
Mi gado. Ik hoor net wat die tv koste..... :/quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, zei al tegen Bobby dat we niet te vaak moesten langskomen. Dat worden dure weekendjes dan
[..]
Laat maar
Het valt gelukkig wel mee maar over 15 min moet ik ergens zijn en j dont know if we gonna make thatquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gisteren stond hele Velperbroek vast. Verdomme
Stel ze vast op de hoogte.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het valt gelukkig wel mee maar over 15 min moet ik ergens zijn en j dont know if we gonna make that
Al gedaan, zo ben ik, punctueel en informatief. Hehe kuch kuchquote:
Nou, geen probleem dus.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Al gedaan, zo ben ik, punctueel en informatief. Hehe kuch kuch
Nou het zal me niet in dank afgenomen worden ben ik bangquote:
Jij kan er toch niks aan doen dat er file staat?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou het zal me niet in dank afgenomen worden ben ik bang
Cobra truste!
Ja, ik moest het thuis ook ff goed uitleggenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mi gado. Ik hoor net wat die tv koste..... :/
Nog eerder weggaan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij kan er toch niks aan doen dat er file staat?
46 inch toch? Is t zelfdequote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, ik moest het thuis ook ff goed uitleggen
Heb vlgs mij nog een maatje groter ook![]()
De tv dan he
Ow! Hij leek kleinerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
46 inch toch? Is t zelfdegroter is ook wel echt groot vind ik. Vind dit formaat al tokkie eigenlijk
maar ook omdat we eigenlijk niet echt tv kijken. Wel films en series.
wat is plex dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow! Hij leek kleiner![]()
Ik heb PLEX erop gezet, ideaal om al je eigen films en series mee te kijken. TV kijken doen we zelf ook niet veel
BOBBY!!!quote:
Heb je ge-appt.quote:
ik ga kapot van de hitte op mijn balkon.quote:
Kleren uit doenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ga kapot van de hitte op mijn balkon.
Oooh dat is wel nice. Ik heb gewoon zo'n Samsung programmatje op mijn 'server' staan die alles indexeert. Omdat mijn vorige tv geen apps ondersteunde maar wel via dlna kon streamen. Maar dat werkt voor deze tv ook nog steeds.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
BOBBY!!!![]()
Zo'n beetje DE reden dat ik de tv NU wilde hebben
Net zoiets als XMBC, maar dan beter, apps op je telefoon, tablet, tv en pc.
https://plex.tv/
Zou jou nu toegang kunnen geven tot mijn NAS en dan kan jij streamen. Daarnaast zoekt ie automatisch film info en beschrijving. App je wel ff screenshots.
Ja, maar hier word je ècht blij vanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oooh dat is wel nice. Ik heb gewoon zo'n Samsung programmatje op mijn 'server' staan die alles indexeert. Omdat mijn vorige tv geen apps ondersteunde maar wel via dlna kon streamen. Maar dat werkt voor deze tv ook nog steeds.
ja daar had ik toen dat wd kastje voor. Maar dit klinkt wel nice ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, maar hier word je ècht blij van
Als ik INPUT selecteer zie ik hem ook als DLNA server, maar dit werkt zoveel mooier met omschrijving, kwaliteit van de rip, series worden gelijk ingedeeld naar seizoen + beschrijving. Er wordt bijgehouden welke je al hebt gekeken en welke niet, of welke je aan het kijken bent.
Heuj, jij hier.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ga kapot van de hitte op mijn balkon.
vanavond sauna meet bij Vinniequote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heuj, jij hier.![]()
Ik wil ookLekker fris biertje erbij
Vergeten zonwering dicht te doen thuis
ik heb ze dicht gelaten godzijdank.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heuj, jij hier.![]()
Ik wil ookLekker fris biertje erbij
Vergeten zonwering dicht te doen thuis
Beter gewoon een mini-itx systeem(pje) maken? Vindt die NAS dingen vaak maar wat te beperkt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil ook nog steeds een NAS. Heb nu 2 externe hdd's liggen, en moet er eigenlijk weer een bij hebben want vol
Maar NAS'sen zijn zo duur als je een paar TB aan opslagruimte wilt
Ik heb gewoon een oude pc in de meterkast hangen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil ook nog steeds een NAS. Heb nu 2 externe hdd's liggen, en moet er eigenlijk weer een bij hebben want vol
Maar NAS'sen zijn zo duur als je een paar TB aan opslagruimte wilt
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een oude pc in de meterkast hangen.
aaahh en? meisje, jongen? naam? alles goed gegaan? pics?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:04 schreef muhahaha het volgende:
Vannavht oom geworden. Vanavond al langsgaan om te kijken.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:04 schreef muhahaha het volgende:
Vannacht oom geworden. Vanavond al langsgaan om te kijken.
quote:
Kan ook. Maar browsen doe ik toch niet op tv, want das niet leesbaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter gewoon een mini-itx systeem(pje) maken? Vindt die NAS dingen vaak maar wat te beperkt.
Kan ook. Maar ik heb geen stopcontact in mijn meterkast en ook geen oude pc met een shitload aan schijvenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:04 schreef muhahaha het volgende:
Ligt aan het os. Ik kan met mijn nas behoorlijk uit de voeten. Alleen wat ado heeft klinkt wel erg goedquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter gewoon een mini-itx systeem(pje) maken? Vindt die NAS dingen vaak maar wat te beperkt.
Daar is die NAS niet voor, die is alleen om je films naar je tv te krijgen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ook. Maar browsen doe ik toch niet op tv, want das niet leesbaar.
Dat staat los van dat. Die plex is gewoon een programma welke je films inlaad.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ligt aan het os. Ik kan met mijn nas behoorlijk uit de voeten. Alleen wat ado heeft klinkt wel erg goed. Subs, beschrijving en bijhouden wat je aan het kijken bent, zeker omdat ik meerdere series tegelijk volg.
Daar heb je weer een mediacenter voor nodig eigenlijk ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar is die NAS niet voor, die is alleen om je films naar je tv te krijgen.
[..]
Dat staat los van dat. Die plex is gewoon een programma welke je films inlaad.
Geen idee hoe die NAS-sen tegenwoordig zijn maar het lijkt me dat je dat niet op elke aan de praat zal krijgen. omdat die vaak een apart systeem/os/ui hebben inderdaad.
hoeveel weken?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:11 schreef muhahaha het volgende:
Komt goed, iets te vroeg geboren dus wel ietsjes kleiner
Wel goed tho wat ik van mijn broer begreep.
Die app zit op je samsung tv, wellicht dat iemand een test server ervoor open heeft staan kan je zien hoe het eruit ziet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb je weer een mediacenter voor nodig eigenlijk ja.
Eigenlijk wil ik gewoon een NAS waar mijn zooi op staat, en via mijn tv die shit afspelen. Heb een recente Samsung tv die gewoon WiFi heeft en ook mkv's af kan spelen.
Nope. En zowel, die ene schijf zit vol en wol niet steeds wisselen eigenlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die app zit op je samsung tv, wellicht dat iemand een test server ervoor open heeft staan kan je zien hoe het eruit ziet.
Klopt inderdaad. Geen router met usb poort waar je die schijf aan kan hangen?
First world problemsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope. En zowel, die ene schijf zit vol en wol niet steeds wisselen eigenlijk
Ikke wil kopen voor drietien euro.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
First world problems![]()
Dan haal je er eentje bij
----
Tering, communicatie via marktplaats wordt ook met de dag erger, geen vertaalmachine daarvoor?
IK KOM NU HAALEN OK JIJ ADRES GEVEN IK KOMEN NUquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ikke wil kopen voor drietien euro.
maar alleen als cd is goed.
Is goed.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
IK KOM NU HAALEN OK JIJ ADRES GEVEN IK KOMEN NU
okequote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is goed.
Maar ik ben nu niet thuis, we kunnen wel op een andere plek afspreken.
Ik qoute "m hem ophalen anders succes met ander"quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ikke wil kopen voor drietien euro.
maar alleen als cd is goed.
Ik was 6 weken te vroeg en ik ben ook groot gewordenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3 weken, zal wel goed zijn toch? Ik heb er geen verstand van.
Mwoah zo groot ben je nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was 6 weken te vroeg en ik ben ook groot geworden
Dat zou komen vanwege de riekende lichaamsgeur die je verspreidtquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet ik op je komen zitten dan jonguh
Dan piep je wel anders.
valt mee inderdaadquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3 weken, zal wel goed zijn toch? Ik heb er geen verstand van.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou komen vanwege de riekende lichaamsgeur die je verspreidt
Zweetlucht is mannelijk toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou komen vanwege de riekende lichaamsgeur die je verspreidt
Toch maar iets vaker douchen danquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet na ruim 1 maand koeken onder de oksels. Dan wordt het duivels.
Goed zo damequote:
ik heb er een radler nul procent opgepaktquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:21 schreef Tamashii het volgende:
Hihahotwee biertjes dan. Punto finito. Maar merci allemaal.
En het weeeer
quote:
omg, morgen kijken bij de appiequote:
proost kerelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:26 schreef Royco1 het volgende:
Dan pak ik maar een Amstel.
Mooie tijd er voor.
ga je ook in de sauna?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:29 schreef Royco1 het volgende:
Morgen gaan er ook weer verschillende genuttigd worden.
Morgenmiddag gaan we even de kakker uithangen op de golfbaan en dan 's avonds beetje drinken, eten en slap ouwehoeren met de mannen onder elkaar.
The good life
jammmerrrquote:
Gewoon buiten gaan staan in je winterjas dusquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al is het waarschijnlijk warm genoeg morgen
Weet van hun toch al hoe groot ie is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:33 schreef muhahaha het volgende:
Wel samen douchen en elkaars piemel vergelijken dmv streepjes op de muur.
zwemmenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al is het waarschijnlijk warm genoeg morgen
Oja had niet anders verwacht. Sta je er een beetje goed voor? Moet ook wel met je scharrel gezien haar werkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet van hun toch al hoe groot ie is.
Hebben bij het voetbal altijd samen moeten douchen he
soonquote:
winnaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja had niet anders verwacht. Sta je er een beetje goed voor? Moet ook wel met je scharrel gezien haar werk
Zou vlgs de informatie wel moeten kunnen, maar heb ik nog niet getest.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja daar had ik toen dat wd kastje voor. Maar dit klinkt wel nice ja.
Haalt ie ook automatisch ondertiteling op? Voor Tamashii hoor.
Die kijk ik liever zonder ondertitelingquote:Of als we rare Servische films gaan kijken.
Ik heb beidequote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn Netgear met 4TBquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb beide
Een i7 met 32gb als server/downloading/streaming en hyper-v en een Synology NAS met 8TB voor storage en file access
Niet minimaal Raid5 met 10 schijven draaienquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn Netgear met 4TB
Ik heb niet eens zoveel porno manquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet minimaal Raid5 met 10 schijven draaien
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zoveel porno man
Alsof het internet maar 24 TB isquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-----
Dit topic
WGR / Fraude ontdekt
20 jaar terug allicht...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alsof het internet maar 24 TB is
Een plaatje was toen al veel minder groot natuurlijk.quote:
Pfffffffffff, jongen. Iedereen weet toch dat het internet ongeveer 150 petabyte isquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alsof het internet maar 24 TB is
Give and take a fewquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pfffffffffff, jongen. Iedereen weet toch dat het internet ongeveer 150 petabyte is
Je gaat niet neuken?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo heel stiekem baal ik best wel hard nu.
En ik moet zelf koken.quote:
Oh, van het koken zou ik wel balen.quote:
Echt he!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is in jouw geval dan nog wel het ergste
Wat heb jij een Kut. Leven.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat heb jij een Kut. Leven.
Ik heb nog wel bami over.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, koken. Heeft iemand niet toevallig te veel ingekocht?
omdat je niet mee mag naar de camping?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo heel stiekem baal ik best wel hard nu.
Wat? Hups wilde mee gaan kamperen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat je niet mee mag naar de camping?
Is niet erg, anders gaat t allemaal wel heeeel snel
Ik ben heel veel man, in een heel kleine verpakking. Kun je ook zien, al die mannelijkheid wil naar buiten. Nee, ik ben niet dik. Ik bulk van de mannelijkheid.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haha manlet-alert.
1.90+ master race crew hier
Ik wilde helemaal niet mee kramperen!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat? Hups wilde mee gaan kamperen?
Dat is toch juist de stap om je relatie te testen?
Omdat hij vanavond heeft afgezegd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat je niet mee mag naar de camping? [ afbeelding ]
Is niet erg, anders gaat t allemaal wel heeeel snel![]()
Ja ja, stiekem wilde je gewoon dolgraag samen de voortent opzetten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal niet mee kramperen!
Dat dan weer wel ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja, stiekem wilde je gewoon dolgraag samen de voortent opzetten.
o, ik dacht dat hij toch al niet kon omdat hij naar de camping moestquote:
makes mental notequote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, van het koken zou ik wel balen.
Still hot.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het donkere haar doet haar er oud uitzien.
ja, jammer ditquote:
quote:
Not really. :$quote:
Haha.quote:
ja. Maar toch leuk dat er gekookt kan worden als ik bijv niet lekker ben of whatever.quote:
quote:
o ja, maar de meeste mensen kunnen wel wat in elkaar flansen tochquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja. Maar toch leuk dat er gekookt kan worden als ik bijv niet lekker ben of whatever.
Maar het moet ook nog wel een beetje lekker zijn hequote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o ja, maar de meeste mensen kunnen wel wat in elkaar flansen toch![]()
Maar weinig mensen die écht niet kunnen koken.
Lelijke vrouwenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee je bent facking Ass lelijk. En dik. En vatsig.
sommige mensen kunnen nog geen water koken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o ja, maar de meeste mensen kunnen wel wat in elkaar flansen toch![]()
Maar weinig mensen die écht niet kunnen koken.
dat hoeft nou ook weer niet, prima als je haar niet leuk vindt, maar lélijk is ze gewoon niet. Daar kun je niet over discussiëren ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh sorry ik bedoel uiteraard, tering wat een lekker ding, zou geven.
jij meent dit nog ook he?quote:
nah, oefening baart kunstquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar het moet ook nog wel een beetje lekker zijn he
ja, maar die zijn er niet veelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sommige mensen kunnen nog geen water koken.
Maar ik geef wel aanwijzingenvanuit bed
goed plan van je JB
ik hoop hetquote:
Mening. Ik zet nergens neer dat het de absolute waarheid is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat hoeft nou ook weer niet, prima als je haar niet leuk vindt, maar lélijk is ze gewoon niet. Daar kun je niet over discussiëren ook.
je neukt ze als hun straf voor hun lelijkheid?quote:
nee, geen mening, gelul.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mening. Ik zet nergens dat het de absolute waarheid is.
ik ben het eens met deze post.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, geen mening, gelul.
Dit is géén lelijke vrouw.
Ik zei al: niet je ding, prima, ik heb er ook niet zoveel mee, maar ze is niet lelijk.
Hou op met dom doen.
Tot neuken komt het meestal niet. Ik ben niet zo smooth zoals vinnnie of fax.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je neukt ze als hun straf voor hun lelijkheid?
Ok, ik wist niet dat jij bepaald wat lelijk is en wat niet, duidelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, geen mening, gelul.
Dit is géén lelijke vrouw.
Ik zei al: niet je ding, prima, ik heb er ook niet zoveel mee, maar ze is niet lelijk.
Hou op met dom doen.
plsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tot neuken komt het meestal niet. Ik ben niet zo smooth zoals vinnnie of fax.
dit niet weten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ok, ik wist niet dat jij bepaald wat lelijk is en wat niet, duidelijk.
dit is zo'n onderwerp waar over niet valt te discussierenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ok, ik wist niet dat jij bepaald wat lelijk is en wat niet, duidelijk.
Hij heeft toch al tijden een vriendin. MsMessy dacht ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
pls![]()
Oh nee, je geeft deze vrouwen inwendige stokslagen he.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
pls![]()
Oh nee, je geeft deze vrouwen inwendige stokslagen he.
weet ikquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft toch al tijden een vriendin. MsMessy dacht ik.
eerder andersom.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me hoe Sedan Laura zou afwijzen als ze naakt voor hem stond.
Zou ik ook want ze heeft een kutkop.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me hoe Sedan Laura zou afwijzen als ze naakt voor hem stond.
Niet?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
dit is zo'n onderwerp waar over niet valt te discussieren
Stop ermee.
Echt.
Die uit that 70's show?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
Kaneel en ik voelen ons buitengeslotenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tot neuken komt het meestal niet. Ik ben niet zo smooth zoals vinnnie of fax.
en uit Orange is the new blackquote:
Ah, oké.quote:
Tuurlijk. Standaarden moet je hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
Nee hoor. Absoluut nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kaneel en ik voelen ons buitengesloten
Wij zijn ook meester hosselaarsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, oké.
[..]
Tuurlijk. Standaarden moet je hebben.
[..]
Nee hoor. Absoluut niet
Dat gaat niet op anders zou je toch ook zo smooth zijn?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij zijn ook meester hosselaars
Deze man snaptquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Standaarden moet je hebben.
Ik ben supersmoothquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat gaat niet op anders zou je toch ook zo smooth zijn?
[..]
Deze man snapt
Daar gaat hij morgenochtend heen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, ik dacht dat hij toch al niet kon omdat hij naar de camping moest [ afbeelding ]
Had ie wel n goede reden?
Over kaneel heb ik maar 2 verhalen gehoord. Dat is niet eens 1/3 van wat faxie via fok heeft gehosseld tot nu toequote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kaneel en ik voelen ons buitengesloten
De echte zorgen ook dat die verhalen niet uitlekken natuurlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Over kaneel heb ik maar 2 verhalen gehoord. Dat is niet eens 1/3 van wat faxie via fok heeft gehosseld tot nu toe
nu is het niet leuk meer hoor... Verzin eens wat nieuws zeg.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Over kaneel heb ik maar 2 verhalen gehoord. Dat is niet eens 1/3 van wat faxie via fok heeft gehosseld tot nu toe
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De echte zorgen ook dat die verhalen niet uitlekken natuurlijk
Jaloers kreng.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |